Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Ben jij wel eens afgeknapt toen je vrouwelijke date haar tetten ontblootte?
Ja 7 21.88%
Nee 15 46.88%
Ik heb geen vrouwelijke dates (die hun tetten laten zien) 10 31.25%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2015, 10:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Zo ja, waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2015, 10:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee. Wel bij een mannelijke date.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 10:34
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee. Wel bij een mannelijke date.
Die komt eraan
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 10:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 10:35
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ja. Het was net twee maanden uit met mijn eerste vriendinnetje en ik dacht wow, dat voelt echt heel anders dan bij haar. En ik was duidelijk nog niet over die ex heen, dus dat verstoorde de mood behoorlijk en toen vroeg ik me af wat doe ik hier eigenlijk en ik vind jou eigenlijk helemaal niet zo heel leuk of aantrekkelijk.

__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 10:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Niet afgeknapt, wel dat ik dacht "valt toch een beetje tegen / minder aantrekkelijk dan verwacht"
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 12:15
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ja. Het was net twee maanden uit met mijn eerste vriendinnetje en ik dacht wow, dat voelt echt heel anders dan bij haar. En ik was duidelijk nog niet over die ex heen, dus dat verstoorde de mood behoorlijk en toen vroeg ik me af wat doe ik hier eigenlijk en ik vind jou eigenlijk helemaal niet zo heel leuk of aantrekkelijk.

Awwww
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 13:37
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Jup echt slappe theezakjes was echt een enorme teleurstelling
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 17:31
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Citaat:
Niet afgeknapt, wel dat ik dacht "valt toch een beetje tegen / minder aantrekkelijk dan verwacht"
Dat, en dan is het ineens een stuk minder interessant en leuk.

Klinkt grover dan ik het bedoel btw.
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 18:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, de bh ging uit en ineens was het een twee erwten op een plank ding. Toen ik mezelf daar overheen had gezet, bleek ze ook nog slecht in bed te zijn :')
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 19:21
Verwijderd
Ze? Je bent zelf toch vrouw? Of..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 19:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ze? Je bent zelf toch vrouw? Of..
Heb je wel eens van homoseksualiteit gehoord, nathan?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 19:41
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ze? Je bent zelf toch vrouw? Of..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Heb je wel eens van homoseksualiteit gehoord, nathan? :)
Don't say :) to me!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 19:54
Verwijderd
En sorry hoor ik wist niet dat Little Phoebe dat is, no offense
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 19:55
Verwijderd
Love you
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 20:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Don't say to me!
De is daar anders volkomen op z'n plaats!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 20:04
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Voor een 13jarige? Lijkt me overdreven
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2015, 20:06
Verwijderd
Citaat:
De is daar anders volkomen op z'n plaats!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Voor een 13jarige? Lijkt me overdreven
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 20:10
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ja, de bh ging uit en ineens was het een twee erwten op een plank ding. Toen ik mezelf daar overheen had gezet, bleek ze ook nog slecht in bed te zijn :')
Zoiets inderdaad.
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 20:44
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
De is daar anders volkomen op z'n plaats!
Hoi Dekaloog.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2015, 20:58
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Hoi Dekaloog.
Hahahaha verklaar je nader!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2015, 00:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ze? Je bent zelf toch vrouw? Of..
Scherp opgemerkt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2015, 01:03
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Scherp opgemerkt.
*Phoebe beprik met een Boeuf en Croute*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2015, 08:30
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
ja, ze waren fugly met allemaal littekens en frankenstein vibe. Maar goed, gewoon gegeven natuurlijk
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 12-10-2015, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Scherp opgemerkt.
Ja sorry, no offense
Met citaat reageren
Oud 13-10-2015, 07:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja sorry, no offense
Het geeft niks, poppetje
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2015, 01:05
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Het geeft niks, poppetje
*LP van Annie de Reuver naar Little Phoebe stuur*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 22:33
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ze? Je bent zelf toch vrouw? Of..
;d;D:
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 23:10
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Nope. Wel van een te kleine lelijke miereneterspiemel.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2016, 00:42
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En alles kleiner dan de jouwe is té klein?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 08-09-2016, 01:06
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat je afknapt op een (schoon) lichaam.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2016, 09:14
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
En alles kleiner dan de jouwe is té klein?
Dan valt de halve wereld al af.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2016, 09:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat je afknapt op een (schoon) lichaam.
Je wordt toch van sommige lichamen ook bijzonder extra opgewonden? Waarom dan het tegendeel niet?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2016, 11:27
Verwijderd
Ik wilde eerst typen en stemmen dat ik uiteraard eigenlijk altijd wel van tevoren een beeld heb en dat ik dus nooit verrast ben door afwijkende grootte of zoiets. Dat gedeelte klopt ook wel, hoogstens:

Citaat:
Niet afgeknapt, wel dat ik dacht "valt toch een beetje tegen / minder aantrekkelijk dan verwacht"
En gelukkig ook nooit

Citaat:
Jup echt slappe theezakjes was echt een enorme teleurstelling
of ronduit vieze taferelen in de zin van niet hygiënisch/zweren/et cetera.

Maar toen bedacht ik me dat ik dit had meegemaakt:

Citaat:
ja, ze waren fugly met allemaal littekens
De dame in kwestie had twee maanden eerder een borstverkleining ondergaan, de littekens waren heel duidelijk zichtbaar en voelbaar, de vorm van de borsten was ook ronduit raar en onnatuurlijk. Ik had het idee dat de plastisch chirurg niet bepaald zijn beste werk had geleverd, of wellicht heeft zoiets langer nodig om bij te trekken. Het was voor mij echt een turn-off, en ik wist nota bene dat ze die borstverkleining gehad had, ze was er onzeker over en had al benoemd dat ze helemaal niet blij met het resultaat was. Ik dacht "dat zal wel meevallen", maar het viel niet mee.

Ik ben wel nog blijven slapen, de volgende ochtend zo snel mogelijk naar huis en nooit meer met haar afgesproken. Dat klinkt wellicht heel slecht; maar los van de borsten was ze niet goed in bed en een echte klik hadden we sowieso al niet, denk dat geen van beiden er ooit een serieuze toekomst in gezien had. Ik in ieder geval niet. Ik had zonder de borsten-teleurstelling hetzelfde gedaan.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-09-2016, 00:59
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Dan valt de halve wereld al af.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 12:09
df
Avatar van df
df is offline
Ertur heeft smaug gedaan?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 13:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ertur heeft smaug gedaan?
Oei
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 13:38
Verwijderd
Ik weet nog van minstens 3 andere forumsters dat ze een tetverkleining hebben gehad, stelletje domme n00bs.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 14:02
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
De dame in kwestie had twee maanden eerder een borstverkleining ondergaan, de littekens waren heel duidelijk zichtbaar en voelbaar, de vorm van de borsten was ook ronduit raar en onnatuurlijk. Ik had het idee dat de plastisch chirurg niet bepaald zijn beste werk had geleverd, of wellicht heeft zoiets langer nodig om bij te trekken.
Dat zeker, het duurt een jaar voordat je de definitieve vorm en structuur hebt. Maar als het er matig uit ziet is de vraag in hoeverre het bij trekt. Ik kon eigenlijk al best wel snel blij zijn met het resultaat, maar dat was wel een heel ander type operatie dan een verkleining. Na 2 maanden voelde die kant nog wel echt hard aan, wat nu na ruim 4 maanden steeds beter wordt. Ik had gelukkig echt wel een hele goede plastisch chirurg, maar er zitten best wel matige bij. Resultaten zijn in mijn ervaring toch wel wisselend.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 14:26
Verwijderd
Ik had het kunnen verwachten en ik vind dit soort reacties ook grappig

Maar het was geen forumster.

Ieke, dank voor de toelichting
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 16:18
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat een goed verhaal van de koei, weer
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 16:41
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Je wordt toch van sommige lichamen ook bijzonder extra opgewonden? Waarom dan het tegendeel niet?
Mwa, lichamen zijn misschien 1% van iemands aantrekkingskracht? Ik zie eigenlijk zelden een lichaam waarvan ik denk 'zo hey, wat een lelijk lichaam'. Of eigenlijk, nee, dat denk ik regelmatig, maar dat zijn dan vaak gewoon saaie (en daarom onaantrekkelijke) mensen. Of mensen met wie ik niet op één lijn zit.

Ik kan me niet voorstellen dat ik zou afknappen op cellulitis of littekens. Ik zou niet graag in bed liggen met iemand die stinkt of geen fijne huid heeft om aan te raken, maar dat zie je van te voren. Iemand met morbide obesitas lijkt me ook niet ideaal maar dat zie je ook van te voren. Misschien als iemand onverwacht een hele vieze lelijke moedervlek bij zijn/haar tepel heeft? Waardoor je er niet aan wil likken. Maar dat lijkt me triviaal - genoeg mensen die überhaupt niet bij hun tepels aangeraakt willen worden, en genoeg andere plaatsen waar je je sekspartner kunt likken, dus tenzij je hier specifiek een hele sterke voorkeur voor hebt kom je daar toch wel uit? Je kunt gewoon je wensen/behoeftes naast elkaar leggen en dan vind je vanzelf een werkbare oplossing die bij jullie beiden past.

Niet bedoeld om andere mensen te shamen, wie weet ben ik gewoon niet lichamelijk ingesteld, of juist zo lichamelijk dat ik alles wel prima vind zolang iemand leuk is, maar ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2016, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Mwa, lichamen zijn misschien 1% van iemands aantrekkingskracht? Ik zie eigenlijk zelden een lichaam waarvan ik denk 'zo hey, wat een lelijk lichaam'. Of eigenlijk, nee, dat denk ik regelmatig, maar dat zijn dan vaak gewoon saaie (en daarom onaantrekkelijke) mensen. Of mensen met wie ik niet op één lijn zit.

Ik kan me niet voorstellen dat ik zou afknappen op cellulitis of littekens. Ik zou niet graag in bed liggen met iemand die stinkt of geen fijne huid heeft om aan te raken, maar dat zie je van te voren. Iemand met morbide obesitas lijkt me ook niet ideaal maar dat zie je ook van te voren. Misschien als iemand onverwacht een hele vieze lelijke moedervlek bij zijn/haar tepel heeft? Waardoor je er niet aan wil likken. Maar dat lijkt me triviaal - genoeg mensen die überhaupt niet bij hun tepels aangeraakt willen worden, en genoeg andere plaatsen waar je je sekspartner kunt likken, dus tenzij je hier specifiek een hele sterke voorkeur voor hebt kom je daar toch wel uit? Je kunt gewoon je wensen/behoeftes naast elkaar leggen en dan vind je vanzelf een werkbare oplossing die bij jullie beiden past.

Niet bedoeld om andere mensen te shamen, wie weet ben ik gewoon niet lichamelijk ingesteld, of juist zo lichamelijk dat ik alles wel prima vind zolang iemand leuk is, maar ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen.

Hmm, voor mij zijn lichamen wel een heel groot deel van de aantrekkingskracht en ik zie echt elke dat tientallen lichamen waar ik eht nooit mee zou kunnen doen.. Maar oke dat zie je meestal wel van tevoren ja.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2020, 20:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ja, ben meteen naar huis gerend
Met citaat reageren
Oud 04-10-2020, 23:57
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik heb mijn tetten toen laten zien. Die waren groter.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 16:12
Verwijderd
Citaat:
De dame in kwestie had twee maanden eerder een borstverkleining ondergaan, de littekens waren heel duidelijk zichtbaar en voelbaar, de vorm van de borsten was ook ronduit raar en onnatuurlijk. Ik had het idee dat de plastisch chirurg niet bepaald zijn beste werk had geleverd, of wellicht heeft zoiets langer nodig om bij te trekken. Het was voor mij echt een turn-off, en ik wist nota bene dat ze die borstverkleining gehad had, ze was er onzeker over en had al benoemd dat ze helemaal niet blij met het resultaat was. Ik dacht "dat zal wel meevallen", maar het viel niet mee.

Ik ben wel nog blijven slapen, de volgende ochtend zo snel mogelijk naar huis en nooit meer met haar afgesproken. Dat klinkt wellicht heel slecht; maar los van de borsten was ze niet goed in bed en een echte klik hadden we sowieso al niet, denk dat geen van beiden er ooit een serieuze toekomst in gezien had. Ik in ieder geval niet. Ik had zonder de borsten-teleurstelling hetzelfde gedaan.
God jonge wat een verhaal voor iemand die "de trein had gemist"
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 16:13
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
God jonge wat een verhaal voor iemand die "de trein had gemist"
Yo wtf is dit voor verhaal
Met citaat reageren
Oud 05-10-2020, 16:15
Verwijderd
18+
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.