Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2002, 12:28
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Dit is ook iets waar ik nu toch wel psychische problemen van krijg ().

Ik zweet dus echt niet normaal onder mijn oksels. Het stinkt iig niet, maar er is altijd een grote natte plek zichtbaar. Het maakt niet uit wat het is. Gelukkig nog dat het niet stinkt, niet naar zweet iig.

Wat ook raar is, de ene oksel (rechts vanuit mij gezien) zweet veel en veel erger dan de linkse. Mijn vader zegt dit ook te hebben, maar niet zo erg als dit.

Het ziet er gewoon vies uit, terwijl je echt niks ruikt. (Ik hoef ook niet persé deo op te doen, want je ruikt het niet.)

Wat kan ik hier aan doen? Is er wel iets aan te doen eigenlijk?
Misschien dat het de ontwikkeling van de zweet (talg) klieren is, tijdens de puberteit, maar aangezien ik al 21 ben... Ik heb dit trouwens al zo lang als ik me kan herinneren. Iig op het voortgezet onderwijs had ik dit al.

Wat is hier aan te doen? Ik heb zelf al een soort van oplossing bedacht (lach me niet uit), als ik nou eens gewoon wcpapier onder mijn oksels duw oid? Maar dat is ook niks, ziet er niet uit.

Ik heb ook al eens mijn okselhaar afgeschoren, maar dit bleek ook niet te helpen, helaas.

Ik zweet dus al, ook al doe ik dus niks, als ik me echt inspan, dan begint het dus nog meer te zweten, ook op mijn rug, en tussen mijn benen heel erg. (Bij mijn kruis dus ).

Dit gaat dus wel stinken.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:29
Verwijderd
'deodorant'
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:37
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
'deodorant'
hij zei net dat dat niet per se hoefde
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:38
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik gebruik deo, maar dat werkt niet. Niet tegen het zweten iig.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:41
Verwijderd
Ik had ooit eens op BNN gezien dat een jongen dat ook erg had en die liet injecties zetten waardoor hij er bepaalde tijd vanaf was..maar tis niet blijvend. Misschien iets om naar te informeren?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:41
Verwijderd
Je hebt speciale deodorant, van... nivea geloof ik, 't is wel erge troep, maar het helpt iig tegen zweet... (nivea dry heet het geloof ik...)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:48
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Entschuldigung, maar dit is al 100x geweest

koop Odorex Extra Dry. 's Avonds oksels wassen, met Odorex deppen, slapen, 's ochtends weer wassen en normale deo op doen (Deoleen is daar goed voor).

Na een paar keer zie je dat het minder wordt, maar gewoon blijven herhalen. Werkt echt heel goed.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 12:50
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Milk schreef:
Ik had ooit eens op BNN gezien dat een jongen dat ook erg had en die liet injecties zetten waardoor hij er bepaalde tijd vanaf was..maar tis niet blijvend. Misschien iets om naar te informeren?
DAt is datzelfde verlammende goedje wat je in je gezichtsrimpels kan spuiten. Het legt bepaalde spiertjes een aantal maanden plat. Het is echter giftig en er is nog niet veel onderzoek gedaan
Het heet..... pff jezus.. Botox ofzoiets?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 13:41
Verwijderd
misschien heb je hyperhydrose
dat waar Milk 't over had is denk ik jezalhetmaarhebben
volgens mij kun je de aflevering over hyperhydrose nog zien, online (www.jezalhetmaarhebben.nl)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 13:58
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Dan zal ik daar wel voor naar de dokter moeten.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:09
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nee, maar ik heb een hekel aan die dokter. Zie mijn vorige topic.

Eerst moet ik een afspraak maken, dat alleen is al heel moeilijk (alleen ma-di-vrij van 8.30 tot 9.30) en die dokter heeft nooit tijd, ben ik pas over 4 weken aan de beurt ofzo, nee laat maar.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Nee, maar ik heb een hekel aan die dokter. Zie mijn vorige topic.

Eerst moet ik een afspraak maken, dat alleen is al heel moeilijk (alleen ma-di-vrij van 8.30 tot 9.30) en die dokter heeft nooit tijd, ben ik pas over 4 weken aan de beurt ofzo, nee laat maar.
Probeer eerst eens van die deo-dry dingen, kijken of die helpen, anders maak je je misschien druk om niets
Met citaat reageren
Oud 05-11-2002, 19:07
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik heb hier Sanex Dermoprotector Micro Talc Extra Dry () deze heb ik dus ook een tijd gebruikt. Maar dat blijkt niet te werken, helaas.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 17:49
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
Citaat:
rosi schreef:
Entschuldigung, maar dit is al 100x geweest

koop Odorex Extra Dry. 's Avonds oksels wassen, met Odorex deppen, slapen, 's ochtends weer wassen en normale deo op doen (Deoleen is daar goed voor).

Na een paar keer zie je dat het minder wordt, maar gewoon blijven herhalen. Werkt echt heel goed.
Ik heb dus hetzelfde probleempje en had toen odorex extra dry gekocht.
De eerste keren werkt t fantastisch (kurkdroog!) maar daarna ineens niet meer. Ok ik zweet wel minder als ik t opdoe maar je kan nog steeds plekken zien.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 10:41
jij
jij is offline
al die nivea/sanex dry dingen werken bij mij ook zo de eerste dagen, maar daarna, pfff, tis allemaal brielç!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 11:28
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
rosi schreef:
Entschuldigung, maar dit is al 100x geweest

Dan heb ik het 99 x gemist.
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 11:30
Wasteland
Avatar van Wasteland
Wasteland is offline
Citaat:
rosi schreef:
DAt is datzelfde verlammende goedje wat je in je gezichtsrimpels kan spuiten. Het legt bepaalde spiertjes een aantal maanden plat. Het is echter giftig en er is nog niet veel onderzoek gedaan
Het heet..... pff jezus.. Botox ofzoiets?
Mensen mensen, er zullen echt nog wel andere oplossingen zijn dan allemaal zware spuiten en ernstige ziektes. Je zou gewoon eens op internet moeten zoeken wat je tegen zweten kunt doen.
__________________
Half Shadow, Half Human.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 12:54
Verwijderd
Mijn vriend had dit probleem ook.

Hij gebruikt nu Odorex Extra Dry, en zweet een stuk minder.
Het helpt dus echt!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2002, 15:37
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Ik heb hier Sanex Dermoprotector Micro Talc Extra Dry () deze heb ik dus ook een tijd gebruikt. Maar dat blijkt niet te werken, helaas.

Nee.die.werkt.ook.niet.zo.goed

Koop.nou.gewoon.die.Odorex.die.werkt.echt.veel.beter.dan.zo'n.normale. deo.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:22
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
rosi schreef:
Entschuldigung, maar dit is al 100x geweest

koop Odorex Extra Dry. 's Avonds oksels wassen, met Odorex deppen, slapen, 's ochtends weer wassen en normale deo op doen (Deoleen is daar goed voor).

Na een paar keer zie je dat het minder wordt, maar gewoon blijven herhalen. Werkt echt heel goed.
je hebt ook nog mensen zoals ik die niet tegen parfum + alcohol op hun huis kunne zoals ik en daar dus zware uitslag van krijgen dat is errug frustrerend, als je vrij snel zweet
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:23
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
en dat odorex extra dry is ook niet al te gezond...het verstopt je zweetklieren...dan zijn die injecties denk ik nog beter
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 16:44
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef:
en dat odorex extra dry is ook niet al te gezond...het verstopt je zweetklieren...dan zijn die injecties denk ik nog beter
Ja idd je kunt beter een levensgevaarlijk gif (al dan niet in een lage dosis) IN je lichaam spuiten, wat bepaalde spieren gewoon lam legt voor een aantal maanden, dan 2x per week je oksels te deppen met alcohol..
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2002, 14:45
Wilmy
Wilmy is offline
Ik gebruik zelf altijd odorex cotton dry, helpt de eerste paar uren als je gewoon iets normaals doet wel heel goed, maar als ik me druk maak is het ook foute boel! Maar ik let er altijd op wat ik aandoe, niet al teveel katoen, of gewoon katoen met iets erover heen, meerdere lagen, of zwart ofzo, dat zie je ook niet goed al zou het fout gaan. En gewoon heel vaak andere kleren aan trekken.

xxx Wilmy
__________________
You're the most important person on earth!!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 23:50
Bad-Taste-Bear
Avatar van Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nee.die.werkt.ook.niet.zo.goed

Koop.nou.gewoon.die.Odorex.die.werkt.echt.veel.beter.dan.zo'n.normale. deo.
niet iedereen is het zelfde he dus hoe weet jij of dat die odorex zo goed werkt ik zelf heb der ook last van en ik heb echt al van alles geprobeerd maar niets helpt
__________________
Weet je wat het is:1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen//
Ze beginnen altijd het journaal met ‘goede avond’ en leggen daarna uit waarom het niet zo is
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Zweten
AC Milan 7
6 23-03-2006 10:32
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De opdracht
duivelaartje
14 13-09-2005 09:15
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De bus
Ieke
0 02-08-2005 09:52
Lichaam & Gezondheid Zweetplekken op shirtjes...
Someboy
47 22-04-2005 20:38
Lifestyle mensen, vertel eens wat je nieuw hebt
Susanne
499 29-08-2004 18:33
Lichaam & Gezondheid zweten??????
MissLopez
41 29-05-2002 10:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.