Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 20:31
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
hey peepz

zijn er mensen die verlenging krijgen bij examen?

vandaag pas heb ik gehoord dat mensen die korter dan 6 jaar hier in NL wonen kijgen bij elke examen maximaal 30 minuten extra...! beter...! dat geldt dus ook voor mij!
ik kan het mooi gebruiken! vooral bij Wi en Sk...!
Advertentie
Oud 18-05-2004, 22:54
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dit gaat niet specerfiek over HAVO, dus verplaats ik hem naar algemeen.

Volgens mij moet je dat dan wel van te voren geregelt hebben, verlenging krijg je niet zomaar. Ik heb vorig jaar met het examen ook verlenging gehad vanwege dyslexie.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 18-05-2004, 23:09
PV
PV is offline
waarom bij dyslexie, oke, kan ik me nog indenken. Maar omdat je korter in Nederland woont.. kom op zeg. Heb je dat bij andere proefwerken ook?
Oud 19-05-2004, 07:35
Freestyler*
Freestyler* is offline
moet wel officieel aangevraagd zijn dacht ik
__________________
I love dr Phil :D
Oud 19-05-2004, 07:53
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
PV schreef op 19-05-2004 @ 00:09 :
waarom bij dyslexie, oke, kan ik me nog indenken. Maar omdat je korter in Nederland woont.. kom op zeg. Heb je dat bij andere proefwerken ook?
om dezelfde reden als bij dylectici, mensen die nog niet zo lang in Nederland zijn, zijn vaak de taal minder machtig.

ik vraag me alleen of dat ook voor vlamingen geldt
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 19-05-2004, 08:45
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb vorig jaar ook verlenging gehad, omdat ik veel last had van mijn handen/vingers/polsen. Moet je inderdaad van tevoren aanvragen, ik kreeg een half uur extra.
Oud 19-05-2004, 09:22
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
[QUOTE]~some1-nice~ schreef op 18-05-2004 @ 21:31 :
hey peepz

zijn er mensen die verlenging krijgen bij examen?

vandaag pas heb ik gehoord dat mensen die korter dan 6 jaar hier in NL wonen kijgen bij elke examen maximaal 30 minuten extra...! beter...! dat gelt dus ook voor mij!
ik kan het mooi gebruiken! vooral bij Wi en Sk...!

Jij hebtet inderdaad nodig
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 19-05-2004, 11:00
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
[QUOTE]Zlatani10 schreef op 19-05-2004 @ 10:22 :
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 18-05-2004 @ 21:31 :
hey peepz

zijn er mensen die verlenging krijgen bij examen?

vandaag pas heb ik gehoord dat mensen die korter dan 6 jaar hier in NL wonen kijgen bij elke examen maximaal 30 minuten extra...! beter...! dat gelt dus ook voor mij!
ik kan het mooi gebruiken! vooral bij Wi en Sk...!

Jij hebtet inderdaad nodig
Wat is er verkeerd aan 'ik kan het mooi gebruiken'? En er staat in de openigspost 'geldt' dat is ook goed. 'kijgen' is gewoon een typefout. Ik zal maar niks zeggen over jouw fout.


Maar ontopic: Lijkt me niet dat je dat nu nog kunt regelen.
Oud 19-05-2004, 11:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij ons heeft een meisje een lichamelijke handicap waardoor ze zeer langzaam schrijft. Zij krijgt ook verlenging. Ik vraag me alleen af of een half uur wel genoeg voor d'r is, want normaal bij een toets van anderhalf uur krijgt ze ook een half uur extra en gebruikt ze dat half uur nog helemaal.
En zij heeft het volgens mij al aangevraagd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-05-2004, 11:57
justlikeme!
justlikeme! is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 19-05-2004 @ 08:53 :
om dezelfde reden als bij dylectici, mensen die nog niet zo lang in Nederland zijn, zijn vaak de taal minder machtig.

ik vraag me alleen of dat ook voor vlamingen geldt
hahaha voor vlamingen?? zou je willen
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Oud 19-05-2004, 13:23
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-05-2004 @ 12:02 :
Bij ons heeft een meisje een lichamelijke handicap waardoor ze zeer langzaam schrijft. Zij krijgt ook verlenging. Ik vraag me alleen af of een half uur wel genoeg voor d'r is, want normaal bij een toets van anderhalf uur krijgt ze ook een half uur extra en gebruikt ze dat half uur nog helemaal.
En zij heeft het volgens mij al aangevraagd.
het is ook mogelijk om een uur verlenging te krijgen
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 19-05-2004, 16:32
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
PV schreef op 19-05-2004 @ 00:09 :
waarom bij dyslexie, oke, kan ik me nog indenken. Maar omdat je korter in Nederland woont.. kom op zeg. Heb je dat bij andere proefwerken ook?

nou dat heb ik niet bedacht hoor!

volgens mij doen ze dat omdat je dan een beetje moeite hebt met taal...! bijv ik woon maar 4 jaar hier en doe examen..! dus dan is het volgens mij wel terecht dat je extra tijd krijgt...!
maar die had ik vandaag niet nodig ik was al 15:45 klaar met Frans...!
Oud 19-05-2004, 16:36
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
[QUOTE]Zlatani10 schreef op 19-05-2004 @ 10:22 :
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 18-05-2004 @ 21:31 :
hey peepz

zijn er mensen die verlenging krijgen bij examen?

vandaag pas heb ik gehoord dat mensen die korter dan 6 jaar hier in NL wonen kijgen bij elke examen maximaal 30 minuten extra...! beter...! dat gelt dus ook voor mij!
ik kan het mooi gebruiken! vooral bij Wi en Sk...!

Jij hebtet inderdaad nodig
very funny!

gelt is een spelfoud ik weet dat het geldt is

en de rest...ja daar heb ik wel moeite mee...geef ik toe.....wil je het dan verbeteren???
Oud 19-05-2004, 16:40
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 19-05-2004 @ 12:00 :
Wat is er verkeerd aan 'ik kan het mooi gebruiken'? En er staat in de openigspost 'geldt' dat is ook goed. 'kijgen' is gewoon een typefout. Ik zal maar niks zeggen over jouw fout.


Maar ontopic: Lijkt me niet dat je dat nu nog kunt regelen.

ja dat begreep ik nou ook niet...wat er mis was aan "mooi"


gelt en kijgen was typefout..!
ik ben niet de enige die typefout maakt, hoor!

ja het was wel van te voren geregeld..! ze hadden een keer aan alle buitenlanders gevraagd hoe lang ze hier wonen enzo..! maar ik wist niet dat ze hiervoor vroegen...!
Oud 19-05-2004, 17:17
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ik heb verlenging, dyslectie, opzich erg handig ja. Denk trouwens niet dat ik het hard nodig ga hebben
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 19-05-2004, 18:52
PV
PV is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 19-05-2004 @ 17:32 :
nou dat heb ik niet bedacht hoor!

volgens mij doen ze dat omdat je dan een beetje moeite hebt met taal...! bijv ik woon maar 4 jaar hier en doe examen..! dus dan is het volgens mij wel terecht dat je extra tijd krijgt...!
maar die had ik vandaag niet nodig ik was al 15:45 klaar met Frans...!
Maar 4 jaar? In vier jaar kan je echt wel fatsoenlijk Nederlands leren. Je typt het toch ook aardig, op die uitroeptekens na.
Belachelijk
Oud 19-05-2004, 19:34
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
PV schreef op 19-05-2004 @ 19:52 :
Maar 4 jaar? In vier jaar kan je echt wel fatsoenlijk Nederlands leren. Je typt het toch ook aardig, op die uitroeptekens na.
Belachelijk

wat bedoel je? belachelijk??

oké uitroeptekens gebruik ik wel vaak tijdens chatten en op forums enzo...
Oud 19-05-2004, 22:25
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
PV schreef op 19-05-2004 @ 00:09 :
waarom bij dyslexie, oke, kan ik me nog indenken. Maar omdat je korter in Nederland woont.. kom op zeg. Heb je dat bij andere proefwerken ook?

nee niet bij pw's of SE's!
Ads door Google
Oud 19-05-2004, 22:34
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 19-05-2004 @ 23:25 :
nee niet bij pw's of SE's!
das wel heeeel apart.....

naja ik zou er blij mee zijn, gewoon lekker van profiteren iedereen heeft wel eens een voordeeltje
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Oud 20-05-2004, 02:13
Verwijderd
Klopt, vanwege concentratieproblemen [ADHD] krijg ik ook bij ieder examen tot een half uur langer per toets

Moet je even bij conrector navragen hoe dat bij jou zit
Oud 20-05-2004, 06:46
Verwijderd
Citaat:
~some1-nice~ schreef op 19-05-2004 @ 17:40 :
maar ik wist niet dat ze hiervoor vroegen...!
Dan nog is je antwoord hetzelfde, toch?
Oud 20-05-2004, 09:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 19-05-2004 @ 14:23 :
het is ook mogelijk om een uur verlenging te krijgen
echt waar? De persoon die d'r over gaat bij ons zei dat het maximum van verlenging een half uur is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-05-2004, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2004 @ 10:41 :
echt waar? De persoon die d'r over gaat bij ons zei dat het maximum van verlenging een half uur is
Ligt er volgens mij aan wat iemand heeft ed...
Oud 20-05-2004, 10:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 10:53 :
Ligt er volgens mij aan wat iemand heeft ed...
Ze heeft een spierziekte, waardoor ze enorm weinig kracht in haar spieren heeft en het wordt alsmaar erger.
Ze zit in een rolstoel, kan nog maar weinig optillen ed. Met schrijven heeft ze dus ook heel veel moeite. Normaal met toetsen krijgt ze net zo veel verlenging als dat ze nodig heeft en dat komt altijd wel neer op minimaal een half uur...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-05-2004, 10:59
ethere
Avatar van ethere
ethere is offline
wat een onzin, verlenging als je hier korter dan een bepaald aantal jaar woont...
Als je examen doet op een bepaald niveau hoor je daar gewoon mee te kunnen draaien. Bezit je de taalkennis niet, dan heb je dus niet het gewenste niveau, jammer dan.
Met stoornissen in je motoriek etc. is het stukken begrijpelijker (die mensen hebben nl wel het gewenste niveau, maar kunnen dit alleen niet volledig tot uiting laten komen door lichamelijke 'onvolmaaktheden', hier is het niet een gevolg van te weinig kennis.)
Advertentie
Oud 20-05-2004, 11:00
ethere
Avatar van ethere
ethere is offline
oja even vergeten:
handig is het daarentegen wel...
Oud 20-05-2004, 20:16
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
ethere schreef op 20-05-2004 @ 11:59 :
wat een onzin, verlenging als je hier korter dan een bepaald aantal jaar woont...
Als je examen doet op een bepaald niveau hoor je daar gewoon mee te kunnen draaien. Bezit je de taalkennis niet, dan heb je dus niet het gewenste niveau, jammer dan.
Met stoornissen in je motoriek etc. is het stukken begrijpelijker (die mensen hebben nl wel het gewenste niveau, maar kunnen dit alleen niet volledig tot uiting laten komen door lichamelijke 'onvolmaaktheden', hier is het niet een gevolg van te weinig kennis.)

soms heb je wel het gewenste niveau..maar door de taal heb je wat moeite......bijv met Sk, Na en Wi had ik vanaf het begin helemaal geen moeite..! omdat het niet om Nederlands gaat maar om begrijpen enzo...! maar oké...ik heb het ook niet echt nodig (verlenging)...gisteren (frans) was ik al eerste klaar...15:45 was ik al klaar en ik mocht eignelijk tot 14:30 doorwerken..maar ja...ik was al klaar...
en vandaag heb ik een examen van Sk gemaakt..binnen 2 uur en 25 min....niet eens 3 uur..!
dus...ik denk dat ik het eigenlijk niet echt nodig heb...!
Oud 20-05-2004, 20:17
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
ik heb het volgens mij alleen bij Wi nodig...kan ik het mooi gebruiken...want bij SE en pw kon ik mijn laatste niet afmaken...of niet helemaal af krijgen..!
Oud 20-05-2004, 20:24
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
ik ben toch altijd wel voor tijd klaar.. doet er niet zo toe..
Oud 29-05-2004, 15:59
~some1-nice~
Avatar van ~some1-nice~
~some1-nice~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 07:46 :
Dan nog is je antwoord hetzelfde, toch?

ik krijg het niet...
mijn vriendin had zich vergist....
een paar andere meisjes hadden wel gevraagd...en toen had de leraar aan mij alleen gevraagd hoe lang ik hier woon en niet of ik verlenging wil....
dus mijn vriendin dacht dat ik het ook krijg want zij en nog een paar meisjes krijgen wel..
maar ik niet....

na ja...tot nu toe had ik geen extra tijd nodig...
alleen bij Wi denk ik dat ik wel wat extra tijd nodig heb..maar ja dat krigj ik niet
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Norton verlengen of nieuw pakket kopen?
Poeperd
35 22-03-2009 22:10
Werk, Geld & Recht Ritel: verlengen telefoon abo
ratsen
11 07-09-2008 23:09
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen betoog: "Het is waanzin de leerplicht te verlengen tot achtien jaar."
Guenevery
0 23-10-2005 13:09
Lichaam & Gezondheid Hoektanden laten verlengen
Purgatori
55 05-01-2004 16:31
Software & Hardware [GSM] Abbo verlengen/opzeggen/wat?
Verwijderd
7 16-12-2003 15:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.