Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2004, 16:19
Ilo0n
Avatar van Ilo0n
Ilo0n is offline
Grrr, bij ons op school zijn ze echt stom! Ik moest wachten, omdat een meisje bij ons op school meer tijd krijgt, en daarom mocht ik ook nog niet mijn antwoorden mee.. Ik tot kwart over 4 (!!) gewacht, en toen hadden ze het 'per ongeluk' in de envelop met het officiele examen gestopt!!
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Advertentie
Oud 26-05-2004, 16:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dit lijkt me iets voor het algemene eindexamengedeelte.

Overigens: misschien kan je voor je komende examens vragen of er een surveillant naar buiten wil komen met alle kladversies en examenboekjes zodat je niet dat extra halve uur hoeft te wachten.
Zo doen ze het namelijk bij ons..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-05-2004, 17:35
Slettelina *
Slettelina * is offline
Bij ons mag je het om 11 uur meekrijgen. Vandaag deden ze erg moeilijk omdat er nog 1 jongen was die bezig was en we moesten tot over half twaalf wachten terwijl de meeste al wel rond half 11 klaar waren en gisteren kwam ook een leraar naar buiten om uit te delen. We waren behoorlijk pissig..
__________________
New York City, Dance or die
Oud 26-05-2004, 17:45
Ilo0n
Avatar van Ilo0n
Ilo0n is offline
Sorry Ja, dat zal ik idd doen, maar goed, praten is ten strengste verboden, alles moet krampachtig officieel bij ons op school, maar ondertussen stoppen ze de kladantwoorden in de officiele envelop, alsof dat mag!
Oud 26-05-2004, 21:19
briemer
Avatar van briemer
briemer is offline
gister was ik vergeten om nederlands mee te nemen me vragen bladen (ik had trouwens de antwoorden die ik over had gescheven al in me zak gestopt nieumand die moeilijk deed)
en vandaag dacht ik ik neem bio mee neem, ik neem het zo mee leg ik het even in de alau pak ik me jas en weg was het, pech maar ach de antwoorden had ik toch al in me zak en dat is het belangrijkste wil ik later de vragen na lezen kijk ik wel op internet daar zijn ze toch ook te vinden?????

Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 21:22.
Oud 27-05-2004, 20:09
fener4ever1907
fener4ever1907 is offline
Citaat:
Ilo0n schreef op 26-05-2004 @ 18:45 :
Sorry Ja, dat zal ik idd doen, maar goed, praten is ten strengste verboden, alles moet krampachtig officieel bij ons op school, maar ondertussen stoppen ze de kladantwoorden in de officiele envelop, alsof dat mag!
hmm bij ons gooien ze klat weg..
__________________
TunCaY SaNlI
Oud 27-05-2004, 22:23
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
ik heb tot nu toe elke keer als ik klaar was, mn antwoorden op een kladblaadje geschreven. Dan liep ik naar voren, viste mn klad ertussen uit en leverde het net in. Niemand die moeilijk deed dat ik iets meenam. En vaak liggen een kwartier voor het einde al de opgaven van degenen die al klaar waren, in de aula, zodat je die vast mee kan nemen (en dus niet zo lang hoeft te wachten )
Oud 27-05-2004, 22:55
Verwijderd
Wij moeten al onze kladblaadjes in een doos doen. Waarom? Het gebeurd wel eens dat iemand per ongeluk dingen die op zn klad stonden en eigenlijk bij zn net hoorden weg had gegooid. De conrector vertelde dat t bijna nooit gebeurd dat t nodig is dat door te zoeken maar het is ze een keer gelukt en t scheelde die jongen punten.. toch positief
Oud 27-05-2004, 22:57
Luego
Luego is offline
Haha.... zijn daar regels voor dan?

Bij ons mag je opgaven en kladblaadjes e.d. gewoon meenemen wanneer je weg gaat (en dat mag niet binnen een half uur of tijdens het laatste half uur).
Oud 28-05-2004, 08:36
Verwijderd
als je je kladje nou in het examenboekje doet en daar je naam op zet, dan ben je zeker dat je alles terugkrijgt
Oud 29-05-2004, 10:35
angel-nieke
angel-nieke is offline
o=ik had op alles me naam gezet, me boekjes en kladblaadje in elkaar gezet heeft da debiele mens alles uit elkaar gehaalt en mijn kladblaadje laten verdwijnen.. ech heel fijn not!
Oud 29-05-2004, 10:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 23:55 :
Wij moeten al onze kladblaadjes in een doos doen. Waarom? Het gebeurd wel eens dat iemand per ongeluk dingen die op zn klad stonden en eigenlijk bij zn net hoorden weg had gegooid. De conrector vertelde dat t bijna nooit gebeurd dat t nodig is dat door te zoeken maar het is ze een keer gelukt en t scheelde die jongen punten.. toch positief
Das wel heel dom, gewoon netjes gescheiden houden en klad weggooien. IS iemand niet in staat zijn klad van zijn net te onderscheiden dan eh, moet ie of een bril kopen, of minder krassen op zijn nette versie, of beter zijn papieren sorteren voordat ie het inlevert.
Oud 29-05-2004, 12:25
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-05-2004 @ 11:57 :
Das wel heel dom, gewoon netjes gescheiden houden en klad weggooien. IS iemand niet in staat zijn klad van zijn net te onderscheiden dan eh, moet ie of een bril kopen, of minder krassen op zijn nette versie, of beter zijn papieren sorteren voordat ie het inlevert.
haha ik heb al niet zo'n goed handschrift, maar mn klad is voor NIEMAND te lezen, zo erg
maar mn net is wel te lezen opzich
Oud 29-05-2004, 12:37
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-05-2004 @ 23:55 :
Wij moeten al onze kladblaadjes in een doos doen. Waarom? Het gebeurd wel eens dat iemand per ongeluk dingen die op zn klad stonden en eigenlijk bij zn net hoorden weg had gegooid. De conrector vertelde dat t bijna nooit gebeurd dat t nodig is dat door te zoeken maar het is ze een keer gelukt en t scheelde die jongen punten.. toch positief
Was gister bij ons zo dat iemand dacht z;n antwoorden in die doos gegooid te hebben Toen moest het idd doorgezocht worden.
Er is bij ons gewoon een doos voor je kladpapier+opgaven, mag je allemaal na afloop meenemen.


Ontopic: Ik vind het niet zo raar dat je moet wachten tot iedereen klaar is. De vragen mogen gewoon de zaal nog niet uit voordat iedereen klaar is.
Oud 30-05-2004, 09:55
brennie xx
Avatar van brennie xx
brennie xx is offline
waarom zou je de vragen boekjes per se mee willen nemen?die staan tog ook gewoon op internet? hoef je ook nie zo lang te w88
__________________
ben nie dom, ben gewoon blond!
Oud 30-05-2004, 09:59
youneman
youneman is offline
Bij Engels had ik de meerkeuze in men boekje omcirkeld, kwou wel eens weten hoe ik dat had gedaan
__________________
If you don't know the answer... use the force
Oud 30-05-2004, 10:30
Verwijderd
Citaat:
brennie xx schreef op 30-05-2004 @ 10:55 :
waarom zou je de vragen boekjes per se mee willen nemen?die staan tog ook gewoon op internet? hoef je ook nie zo lang te w88
Dan moet je nog langer wachten, nl tot ze op internet staan.
(? )

En/of idd omdat je in het boekje hebt geschreven en het dan dus adhv de antwoorden in het boekje op inet na kunt kijken. Zonder boekje heb je dan ook niet zoveel aan de vragen op internet.
(Nog een keer ?)

Verder ging het TS volgens mij om het kladblaadje, niet zo per se om het boekje. En je kladblaadje staat niet op internet.
(Nog weer een keer ?)

Voor de duidelijkheid: ik heb een hekel aan de -smiley, met name als ie onterecht gebruikt wordt.

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 10:33.
Oud 30-05-2004, 10:39
Lil'Anthony
Avatar van Lil'Anthony
Lil'Anthony is offline
onze kladblaadjes worden gewoon ingenomen, denk om dezelfde reden als wat loontjuh zei... maar we mogen onze vragenboekjes (met eventueel zelf opgeschreven antwoorden enzo) pas aan't eind vd zitting meenemen... dus die leggen ze zegmaar om 12 uur na't ochtendexamen of om half 5 bij't middagexamen gewoon buiten de gymzaal op een tafel neer...
je mag bij ons't laatste kwartier niet meer weg als je eerder klaar bent, dus als je dan tot't eind blijft zitten mag je't wel gewoon zelf meenemen als je weggaat.
__________________
*tilburger is*
Ads door Google
Oud 30-05-2004, 12:42
Verwijderd
Kladblaadjes mag je gewoon meenemen, en eindexamens opgaven kan je krijgen als de toets is afgelopen. En iedereen die tot het einde zit krijgt hem automatisch mee. Zelf mag ik ook een half uur extra, maar iedereen krijgt wel de opgaven aan eind van de toets.
Oud 30-05-2004, 13:21
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Wij mogen gewoon en het examenboekje meenemen (ongeacht het tijdstip) en je kladblaad(jes). Zij hebben alleen je antwoorden nodig, de rest mag je houden. Wij krijgen trouwens voor klad een ander soort papier, dus het risico van door elkaar halen is dan kleiner. En anders ben je gewoon dom , ik controleer altijd vier keer of ik het goede heb ingeleverd.
Oud 30-05-2004, 13:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 30-05-2004 @ 14:21 :
Wij mogen gewoon en het examenboekje meenemen (ongeacht het tijdstip) en je kladblaad(jes). Zij hebben alleen je antwoorden nodig, de rest mag je houden. Wij krijgen trouwens voor klad een ander soort papier, dus het risico van door elkaar halen is dan kleiner. En anders ben je gewoon dom , ik controleer altijd vier keer of ik het goede heb ingeleverd.
Ik controleer ook altijd tig keer of ik het goede inlever.
Ook schrijf ik altijd met koeienletters 'KLAD' op m'n blaadje zodat ik me niet kan vergissen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-05-2004, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 30-05-2004 @ 14:23 :
Ik controleer ook altijd tig keer of ik het goede inlever.
Ook schrijf ik altijd met koeienletters 'KLAD' op m'n blaadje zodat ik me niet kan vergissen
Hehe, handig.. wij hebben gewoon 2 verschillende blaadjes. Klad blaadjes zijn gewoon witte A4tjes met school logo erop
Oud 30-05-2004, 13:48
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik weet eigenlijk niet of je het bij ons voor het eind mag meenemen.. want ik ben altijd bezig tot het eind. En dan mag ik gewoon alles(behalve net natuurlijk) meenemen. Vind het een beetje raar dat je het niet voor het eind mag meenemen.. hoe wil je gaan cheaten?
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59.