Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 21:28
Verwijderd
Nemen jullie een geluksmascotte (knuffeltje, geluksmuntje enz.) mee naar het examen om je nog een beetje extra moed mee te geven?

Ik niet, ik geloof daar niet in. Maar ik hoorde van verschillende leerlingen dat ze wel iets mee willen nemen.
Advertentie
Oud 26-04-2004, 21:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is het eigenlijk toegestaan om zoiets mee te nemen naar je examen? Ik dacht dat je alleen het hoogstnoodzakelijke mee mag nemen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-04-2004 @ 22:33 :
Is het eigenlijk toegestaan om zoiets mee te nemen naar je examen? Ik dacht dat je alleen het hoogstnoodzakelijke mee mag nemen?
Ik dacht eigenlijk dat het eigenlijk mocht, maar nu je het zegt begin ik te twijfelen. Een klein knuffeltjes oid zal toch geen kwaad kunnen?
Oud 26-04-2004, 21:59
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Een kussen want die stoelen in de examenzaal zijn erg hard en na 3 uur voel je dat behoorlijk!
En mischien trek ik mn 'huisvest' aan waar ik altijd in leer thuis.
Geen geluksprulletjes verder ofzo.
Oud 27-04-2004, 11:58
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ja, dat mag (tenminste bij ons wel)

Ik neem de bedelarmband van mn moeder mee. Heeft me op mn vorige examen ook geholpen.
Oud 27-04-2004, 12:52
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik denk niet dat ik wat meeneem... Ik hoop dat hopen genoeg geluk brengt!
Oud 27-04-2004, 13:42
Verwijderd
Toen één van mijn beste vriendinnen examen deed, had ik haar een knuffelbeestje gegeven met een kaartje om z'n nek, om haar geluk te wensen. Die heeft ze naar alle examens meegenomen (en ze slaagde ). Toen ik het jaar daarop examen deed, kreeg ik van haar ook een knuffeltje met een kaartje, om me geluk te wensen. Maar ik weet niet meer of ik hem nou wel of niet meegenomen heb naar de examens. Het mocht iig wel.
Oud 27-04-2004, 18:18
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik mag mijn beste vriendin tóch niet mee de zaal in nemen.
Oud 27-04-2004, 21:03
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
net voor een set-toets heb ik altijd een blikje golden power op. dit hielp vooral psychologisch. en was ook nog eens goed voor de laatste vragen
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 27-04-2004, 21:49
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Volgens mij mag dat best hoor. Ik had met mn examens vorig jaar gelukspoppetjes die ik meenam.
__________________
I like to say what I want to say
Oud 28-04-2004, 08:59
kerone
kerone is offline
ik heb een runeketting en een pantagramketting die ik om doe. de rune heb ik gekregen en hij brengt me wel geluk geloof ik.

ik denk dat alles wel geluk brengt als je maar goed geleerd heb en erin gelooft.
Oud 28-04-2004, 10:22
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-04-2004 @ 22:28 :

Ik niet, ik geloof daar niet in.
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 28-04-2004, 12:54
Luego
Luego is offline
Ik heb geen geluksmascotte oid en heb er ook niet bepaald behoefte aan.

In de zomer fiets ik 's avonds wel eens naar de Loosdrechtse plassen, en dan ga ik daar een uur zittend op het strand/in het water naar de zonsondergang kijken, en verder niets.

Denk dat ik dat tijdens mijn examens elke avond ga doen.
Oud 29-04-2004, 11:25
briemer
Avatar van briemer
briemer is offline
ik neem heel me knuffel verzammeling mee
en nu maar hopen dat ik die ook de zaal in mag nemen
Oud 30-04-2004, 20:11
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
wij moesten allemaal tot het einde blijven zitten totdat alle proefwerken gemaakt waren.

en wij mochten nog niet eens 1 velletje van een puzzelboekje meenemen. ze konden hem nog controleren ook. 1 a4 mag nog niet eens. ik denk dat een knuffel al helemaal niet mag.
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 01-05-2004, 19:55
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Bij ons mag het maar ik neem niets mee.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 01-05-2004, 23:13
PV
PV is offline
Citaat:
kerone schreef op 28-04-2004 @ 09:59 :
ik denk dat alles wel geluk brengt als je maar goed geleerd heb en erin gelooft.
hehe dat is een goeie ja, alles brengt geluk als je maar leert
Oud 02-05-2004, 09:20
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik ga elke avond voor me examen heel lang mijnevegen op msn.. dat werkt super goed bij mij
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Ads door Google
Oud 02-05-2004, 13:20
L1
Avatar van L1
L1 is offline
ik heb geen geluksdingetjes, maar wel een pen die ongeluk brengt. Daar moet ik niet mee gaan schrijven
__________________
No intensity, no victory
Oud 04-05-2004, 10:04
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Een pen die lekker schrijft.
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Oud 04-05-2004, 10:38
wissie
wissie is offline
Ik weet niet of het mag op mijn school, maar ik vind het onzin dus voor mij is het niet nodig.
Oud 06-05-2004, 12:42
JantjePietje
JantjePietje is offline
Mijn ring met een symbool, die voor (gewapend) verzet staat. Zonder die ring ben ik tot nergens in staat, dus hij is tijdens het examen zeker in mijn vinger.
__________________
Wie niet springt, is een Jood ( citaat van Goebbel)
Oud 11-05-2004, 07:42
Greenpeacegirl
Greenpeacegirl is offline
Ik heb een geluks ketting (van mn vriend gehad (en deels van z'n ouders)) speciaal voor m'n examen,
als dat geen geluk brengt..!

en oja ik heb ook nog een groene geluks pen, waar ik natuurlijk al m'n examens mee ga maken.
__________________
***massa vernietig eens wapens***
Oud 11-05-2004, 13:13
dls
Avatar van dls
dls is offline
Ik zou eigenlijk een externe HDD mee moeten nemen met alle formules en stof. Lol. nee ik neem verder niets mee. Ik probeer het zo wel en anders doen we het gezellig nog een keer
Oud 11-05-2004, 21:24
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik at vorig jaar alleen steeds een Mars
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 16-05-2004, 15:23
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb een paar jaar geleden een geel knuffeltje gekocht en die ging overal mee naar toe (hij zat eigenlijk standaard in mn tas) en ik heb besloten dat hij geluk brengt, dus als ik het niet vergeet gaat ie mee naar mn examens
__________________
look back and laugh
Oud 17-05-2004, 16:37
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Ik heb een gelukspoppetje van mijn zusje gekregen.. dus die neem ik mee. (tis mini) En ik neem ook nog een concentratiesteentje ofzo mee.. kun je je beter door concentreren.
Oud 17-05-2004, 17:18
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
JantjePietje schreef op 06-05-2004 @ 13:42 :
Mijn ring met een symbool, die voor (gewapend) verzet staat.
Hoe ziet dat symbool eruit?
__________________
nee ik geen ss'er is.
Oud 18-05-2004, 17:03
Agnès
Avatar van Agnès
Agnès is offline
Nee, ik geloof niet in dingen die geluk brengen.
__________________
L'exit du *Squarelty*
Oud 18-05-2004, 17:24
xxwentjuhxx
Avatar van xxwentjuhxx
xxwentjuhxx is offline
ik hoorde ook van een vriendin dat ze bij hun op school kauwgom enzo mochten
mogen jullie dat ook?
__________________
if you don´t make fun it´s you´re own fault
Oud 18-05-2004, 19:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb besloten om gewoon maar mijn etui mee te nemen en niet al mijn spullen over te hevelen in mijn pennenblikje en aan mijn etui hangt een knuffelbeestje wat altijd mee gaat dus dat wordt mijn geluksmascotte dan maar.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-05-2004, 19:18
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
Citaat:
xxwentjuhxx schreef op 18-05-2004 @ 18:24 :
ik hoorde ook van een vriendin dat ze bij hun op school kauwgom enzo mochten
mogen jullie dat ook?
Als er tijdens mijn examen iemand op kauwgom zou zitten te kauwen lijkt me vreselijk irritant. Als er al gewoon gegeten wordt lijkt me al storend.
Oud 18-05-2004, 19:41
ELDIEGO
ELDIEGO is offline
wij mogen eten en drinken wat we willen....
Oud 19-05-2004, 17:13
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ringetje om mijn armbandje van mijn dooie parkiet.
of het geluk brengt weet ik niet
maar ik heb het altijd om.
sinds mijns laatste pwweek en toen waren de cijfers hoger dan normaal.
dus misschien toch?
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 23-05-2004, 19:28
Steffiej
Steffiej is offline
silveren bedelarmbandje: gekregen van mijn oma en als ik slaag krijg ik er een extra bedeltje bij
__________________
the S t e f f i e j show : 'heey sexy, wanna dance?'. . . bang, you're dead >>> comic relief
Oud 23-05-2004, 22:08
combatguy
Avatar van combatguy
combatguy is offline
Don't forget your brains!!!Als je die vergeet ben je namelijk zwaar de lul!!!
__________________
May the force be with you...
Ads door Google
Oud 23-05-2004, 22:42
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ik heb echt een coole 'bulldog hond' van steen. T brengt hopelijk geluk.
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 27-05-2004, 10:46
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-05-2004 @ 20:17 :
Ik heb besloten om gewoon maar mijn etui mee te nemen en niet al mijn spullen over te hevelen in mijn pennenblikje
Ik neem ook gewoon me etui mee naar binnen niet omdat het voor mij geluk brengt, maar omdat het anders zo onhandig sjouwen is. Liet gelijk bij mij eerste examen mijn gr vallen. Bijna iedereen neemt trouwens gewoon zijn etui mee en sommige hebben hem gewoon op hun tafel staan. Nooit geweten dat, dat mocht.
Oud 27-05-2004, 10:48
Verwijderd
Een vriendin van me heeft een shirtje voor me gemaakt. Erg mooi, en het moet geluk brengen op mijn economie examen.

Ik geloof er natuurlijk niet in, maar het gaat om het idee.
Oud 27-05-2004, 11:16
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik heb van mijn moeder een steentje gekregen dat als het tegen je huid zit rustgevend zal zijn. Geen idee of het werkt, maar ik doe hem wel om, gewoon omdat ik dat speicaal gekregen heb en je weet maar nooit..
__________________
Keep on rockin'
Oud 27-05-2004, 11:28
Verwijderd
ik heb een portugees gelukshaantje an een ketting. die heb ik al best lang en doe ik tijdens het examen om in de hoop dat het gelk brengt
Oud 27-05-2004, 18:54
brennie xx
Avatar van brennie xx
brennie xx is offline
kauwgom eten helpt echt! ik heb 1 pen waar ik alle examens mee schrijf. verder ook niks,geloof er nie zo in
__________________
ben nie dom, ben gewoon blond!
Oud 30-05-2004, 19:29
Rochetta
Avatar van Rochetta
Rochetta is offline
Ja ik heb verschillende mascottes zoals mijn oma, mijn frituurpan, mijn dvd-speler en mijn vrienden/vriendinnen....
Alleen dat laatste neem ik mee, die komen meestal gewoon met me mee en gaan dan ook aan zo'n tafeltje zitten en heel solidair met mij toevallig ook zo'n examen maken en ze houden meestal nog stil ook! Aardig he?
__________________
zipper-die-zoeda, zipper-die-zee
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46.