Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 10:05
Verwijderd
Volgens mijn berekeningen ben ik helaas gezakt, eigen schuld dikke bult, en volgend jaar opnieuw. Echter dat wil ik graag doen met certificaten.

Kan ik nu alsnog een examen herkansen, zodat ik 1 onvoldoende minder heb, en dus logischerwijze 1 herkansing minder hoef te doen?

En voor de mensen die geslaagd zijn: gaan jullie iets herkansen, bijvoorbeeld om toch een onvoldoende weg te werken?
Advertentie
Oud 08-06-2004, 10:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ridder schreef op 08-06-2004 @ 11:05 :
Kan ik nu alsnog een examen herkansen, zodat ik 1 onvoldoende minder heb, en dus logischerwijze 1 herkansing minder hoef te doen?
Ja, dat kan. Het stond ook in de examenkrant: doe altijd een herexamen ook als je niet meer kan slagen want als je dan ooit volwassenenonderwijs (vavo) gaat doen met certificaten hoef je een vak minder te halen.

Citaat:
En voor de mensen die geslaagd zijn: gaan jullie iets herkansen, bijvoorbeeld om toch een onvoldoende weg te werken?
Ik ga iig iets herkansen, als ik geslaagd ben, een her heb of gezakt ben. Gewoon omdat ik het leuk vind om nog even op school te zijn en omdat ik dan misschien van een vak nog net mijn cijfer een puntje op kan halen, mocht ik alsnog een keer gaan loten. Ik weet trouwens niet of ik dan wel mijn Engels ga herkansen (waar ik een onvoldoende voor sta) want daar haal ik toch niet makkelijk een hoger cijfer voor.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 08-06-2004, 10:17
Verwijderd
als ik geslaagd ben ga ik niet herkansen denk ik kan me er denk ik niet meer toe zetten om dan nog te gaan leren.
Oud 08-06-2004, 10:37
Sweet Revenge
Sweet Revenge is offline
Citaat:
sann schreef op 08-06-2004 @ 11:17 :
als ik geslaagd ben ga ik niet herkansen denk ik kan me er denk ik niet meer toe zetten om dan nog te gaan leren.
ik denk ook niet dat ik me dan nog tot leren kan zetten maar ik ga de herkansing sowieso gebruiken. En hopelijk komt er dan nog een voldoende bij
Oud 08-06-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
sann schreef op 08-06-2004 @ 11:17 :
als ik geslaagd ben ga ik niet herkansen denk ik kan me er denk ik niet meer toe zetten om dan nog te gaan leren.
ik ook, ik heb ook geen lotingstudie, dus dat scheelt.
Oud 08-06-2004, 10:47
Verwijderd
Ik wilde het wel, maar ik heb nou zoiets van : als ik maar geslaagd ben.
Als ik ergens onvoldoende op sta wil ik er wel eens over nadenken overigens.
Oud 08-06-2004, 11:31
Verwijderd
diploma is diploma dus als ik slaag geen herkansing

punten doen er niet toe
Oud 08-06-2004, 15:21
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik had vorig jaar allemaal voldoendes op mijn eindlijst maar had op het CE Nederlands een 4,7 gehaald. Ik was wel geslaagd maar heb Nederlands wel herkanst. Gewoon niet leren maar gewoon doen. Niet dat ik er veel aan gehad heb overigens: een 4,8..
__________________
I like to say what I want to say
Oud 08-06-2004, 15:56
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
nee, want volgens mijn berekingen sta ik geen onvoldoendes.
en ik heb geen zin om alles weer te leren en te ploeteren voor een paar tienden hoger.
ik ben geslaagd en daar ben ik al blij genoeg om
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Oud 08-06-2004, 16:03
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ja, als ik geslaagd ben doe ik maatschappijleer. zodat ik een slagroom taart krijg van me leraar
__________________
New York City, Dance or die
Oud 08-06-2004, 16:16
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Hier is toch al een topic van?
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 08-06-2004, 16:20
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben wel geslaagd, maar ik ga toch herkansen. Ach, waarom ook niet he. Welk vak weet ik echt niet, en ook niet of een onvoldoende ga herkansen.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 08-06-2004, 16:38
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
jha ik ga wel iets herkansen! ja ik ben wel geslaagd denk ik....maar togh een onvoldoende ga ik em gewoon herkansen zie wel als t beter word of niet! hoogste cijfer telt uds jha!
__________________
LiFe iS sHiT aNd ThAn YoU DiE, sO fUcK tHiS wOrLd AnD LeTs GeT HiGh!!
Oud 08-06-2004, 16:56
Verwijderd
ik ga niet herkansen als ik slaag. dat kan ik dan niet meer hoor. ik ben niet trots op mn onvoldoendes op mn lijst, maar ik ben dan gewoon te ongemotiveerd om ze nog weg te krijgen.
Oud 08-06-2004, 17:01
Verwijderd
Op de mavo weet ik niet eens meer wat ik gedaan heb...vast ook iets herkanst (ondanks dat ik geslaagd was), maar misschien ook wel niet...weet het echt niet meer. Op de havo heb ik Duits herkanst, omdat ik twee tiende punt te kort kwam voor een 9 op m'n diploma...maar terwijl ik het examen aan het maken was, vroeg ik me af wat ik er eigenlijk deed. 'k had toch nog een 7,6 (maar 'moest' een 8,7 zijn, dus was te weinig ).
Oud 08-06-2004, 20:43
Verwijderd
Citaat:
a, dat kan. Het stond ook in de examenkrant: doe altijd een herexamen ook als je niet meer kan slagen want als je dan ooit volwassenenonderwijs (vavo) gaat doen met certificaten hoef je een vak minder te halen.
Jeej dan ga ik dat doen ik had een afspraak voor de 23ste omdat ik er vanuit ging dat het niet kon, maar blijkbaar wel
Oud 08-06-2004, 21:48
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
pff als ik geslaagd ben ga ik niet herkansen, beetje te lui voor. en het gaat in mijn geval om het papiertje, niet om de cijfers die erop staan.
Oud 08-06-2004, 21:53
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik denk dat ik een onvoldoende kom te staan voor wiskunde uiteindelijk, maar dat laat ik lekker zo. snap het toch niet
en andere vakken.. ach als ik maar geslaagd ben. ik ben lui
__________________
look back and laugh
Ads door Google
Oud 09-06-2004, 09:20
Freestyler*
Freestyler* is offline
bij ons is de diplomauitreiking voor de herkansingen
dus liever doe ik het niet
__________________
I love dr Phil :D
Oud 10-06-2004, 08:25
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik ben waarschijnlijk wel in een keer geslaagd, maar ik ga toch nog wel herkansen. Ik wil namelijk geneeskunde doen en dan is het wel handig om m'n cijfer nog wat op te halen.
Oud 10-06-2004, 18:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ridder schreef op 08-06-2004 @ 11:05 :
Volgens mijn berekeningen ben ik helaas gezakt, eigen schuld dikke bult, en volgend jaar opnieuw. Echter dat wil ik graag doen met certificaten.

Kan ik nu alsnog een examen herkansen, zodat ik 1 onvoldoende minder heb, en dus logischerwijze 1 herkansing minder hoef te doen?

En voor de mensen die geslaagd zijn: gaan jullie iets herkansen, bijvoorbeeld om toch een onvoldoende weg te werken?
Ik zit op de grens van 2 lootcategorien en t wordt spannend of het erop of eronder wordt. Bij eronder ga ik uiteraard herkansen. Maar geslaagd ben ik denk ik wel.
Oud 10-06-2004, 20:36
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Ik heb het 2 jaar geleden toen ik examen deed niet gedaan, het was niet nodig voor mijn studie en ik had écht geen zin meer. Geslaagd was ik toch wel.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 13-06-2004, 10:33
Verwijderd
Ik ga wel herkansen, ook al zal het niet nodig zijn (ik denk positief )

Ik ga proberen om van Latijn een 7 ipv een 6 te maken op mijn eindlijst. Maar als ik nu een ander vak totaal verprutst heb en daarmee op een 5 uitkom zal ik dat vak waarschijnlijk doen (tenzij het wiskunde is...)
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken het grote VAVO-topic
Toet0r
500 20-04-2009 12:16
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.