Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 15:28
PV
PV is offline
Hoe belangrijk is het voor jou wie een programma presenteert? Ik heb vorig jaar Big Brother tot een paar weken voor het einde gemeden omdat Patty Brard het presenteerde.. oftewel aan wie heb jij een hekel of juist niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 17:11
Verwijderd
ik vind patty brard juist wel kewl, omdat ze zo lekker ordinair is en overal schijt aan heeft... dat vind ik wel kewl... Ik vind het juist wel kewl dat mensen hun zelf kunnen zijn in hun tv-programma en niet zo saai-suf-standaard-type worden. Bij mij is het juist, hoe fouter hoe beter. Ik keek juist naar big brother omdat Patty het presenteerde, er ging echt van alles fout, en ze zei tegen iedereen "je bent een schat", "je bent een dijk van een wijf"...

Christene van der horst is kewl. Die heeft ook lekker schijt aan. Ze is gewoon , het feit dat ze zich niet eens schaamt dat zo'n bagger programma presenteerd zegt al genoeg...

En Marga van Praag zij is ook :kewl: En Catherine is ook :kewl: Hoe fouter hoe beter...

Maar mensen naar wie ik niet kan kijken zijn van die saaie mensen zoals jos brink, ron bransteder, carlo, huisman, ivo niehe... echt walgelijk gewoon Ze zijn so saai en ze hebben helemaal niks zinnigs te melden. En altijd alles gaat perfect bij hun, of alles wordt 1000 x over gefilmd dat kan ook. Of dingen worden weggeknipt...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 09:09
MarilynManson
MarilynManson is offline
ik vind Patty Brard ook een slechte presentatrice maar dat ze t schijt aan alles heeft is inderdaad wel leujk.....

ik ken niet zoveel presentatorzzz ...geen leujke in ieder geval !!!!!! ik vind die mirna ofzo van eigen huis & tuin een afschuwelijke doozzz
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [Enquete] De ideale tv presentator?
SanneW
12 16-03-2009 14:43
Films, TV & Radio Ondragelijke presentator/trice
DusterBoy
96 11-10-2006 17:25
Films, TV & Radio De mol mag naam "Tien" niet gebruiken
0oFZo0
98 28-06-2005 15:29
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Vragen over muziek, dus als je tijd hebt...
Bassist_of_JC
18 26-02-2005 13:23
Films, TV & Radio Televizier ring 2003
zus en zo
30 28-10-2003 15:42
De Kantine PimPamPet-Categorieën
diamondvoodoo
21 02-04-2003 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.