Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 22:05
kim2
kim2 is offline
sorry hoor maar ik vind de lord of the rings een super saaie film en ik raad hem voor iedereen af behalve als je van fantasie monsters houd die gaan vechten
Advertentie
Oud 25-01-2002, 22:07
Silindistani
Silindistani is offline
Jij hebt overduidelijk het boek niet gelezen en je houdt ook niet van Fantasy...

Ik vond de film een visuele samenvatting in vogelvlucht, uber snel dus. Soms zelfs te snel naar mijn mening.
Oud 25-01-2002, 22:09
Verwijderd
Dat heb ik wel 'ns gehoord dat als je niet veel van fantasie houdt, dat deze film niet echt super is.
Ik ben momenteel het boek aan het lezen en het bevalt me tot nu toe prima Maar natuurlijk is het boek anders dan de film. De film ga ik trouwens binnenkort kijken.
Oud 25-01-2002, 22:48
Kleine A*
Avatar van Kleine A*
Kleine A* is offline

DE FILM IS ECHT SUPER!!!!!!
door de film ben ik de boeken gaan lezen, alle 4 de delen, en ik hou heel niet van fantasie ofzo..het is gewoon een fantastisch verhaaal!!!!!
moet je de boeken maar es lezen, ze zijn errrug goed!!

__________________
Whatever..
Oud 25-01-2002, 23:06
Retarded
Avatar van Retarded
Retarded is offline
Citaat:
Kleine A* schreef:

DE FILM IS ECHT SUPER!!!!!!
door de film ben ik de boeken gaan lezen, alle 4 de delen
eh ja ok.. jij bent duidelijk op de hoogte hoor...
The Lord of the Rings bestaat namelijk maar uit 3 delen: The Fellowship of the Ring, Two Towers, The Return of the King..

Bedoel je niet perongeluk dat je ook The Hobbit erbij aan het lezen bent... want anders klopt je info nie helemaal.

__________________
"I'm Tony Montana. You fuck with me, you fuckin' with the best." (Al Pacino - Scarface)
Oud 25-01-2002, 23:15
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Retarded schreef:
Bedoel je niet perongeluk dat je ook The Hobbit erbij aan het lezen bent... want anders klopt je info nie helemaal.
In sommige uitgaves word de Appendix appart getelt?
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 25-01-2002, 23:35
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Hmz, zelfs ik (haat normaal fantasie) vond die wil zwaar okee!! Goede special effects, leuk verhaal, en genoeg actie!!!
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Oud 26-01-2002, 07:01
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
kim2 schreef:
sorry hoor maar ik vind de lord of the rings een super saaie film en ik raad hem voor iedereen af behalve als je van fantasie monsters houd die gaan vechten
Gefeliciteerd, jij hebt jezelf nu de meest gehate forummember gemaakt.


__________________
So a baby seal walked into a club...
Oud 26-01-2002, 09:38
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
kim2 schreef:
sorry hoor maar ik vind de lord of the rings een super saaie film en ik raad hem voor iedereen af behalve als je van fantasie monsters houd die gaan vechten
het gaat niet om het vechten en ook niet om monsters maar ja, als je het een slechte film vind ; smaken verschillen he :/
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 26-01-2002, 10:07
BillyFish
Avatar van BillyFish
BillyFish is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Maar natuurlijk is het boek anders dan de film.
Nou...Ok, ja wel en paar dingen anders, maar juist het goede punt aan deze film is dat alles PRECIES is zoals ik me had voorgesteld, de personages, de landschappen de gebeurtenissen. Ik vind het nog steeds onvergevelijk dat ze Tom Bombadil hebben geschrapt maar verder is dit echt een hele goede boekverfilming denk ik. Best goed voor een project dat zo ongelovelijk mis had kunnen gaan.
Gelukkig heeft Jackson nauw samen gewerkt met John Howe, die al die mooie tekeningen voor Tolkien zijn boeken heeft gemaakt, die ook altijd de kalenders maakt. Dat is ook best wel te merken, aangezien de film heel veel weg heeft van die posters.

__________________
Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off
Oud 26-01-2002, 11:01
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik vond de film best aardig hoewel ik anders helemaal niet van SF/Fantasy houdt. Alleen het einde was een beetje slapjes naar mijn mening, nu moet ik gaan wachten op de volgende film om er achter te komen of ze dat ringetje nog eens kapot maken.
__________________
plop
Oud 26-01-2002, 11:27
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Ik vond het een geweldige film!!
Ik ga de boeken ook maar eens lezen, maar mijn oom heeft ze geleend (maar hij had the Hobbit en FotR al uit gelukkig )
Oud 26-01-2002, 11:58
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
k vond de special effects maar but......

Toen ik de film zag had ik echt het gevoel dat ze met de computeranimaties het zooitje hebben afgeraffeld.

Als ze bijvoorbeeld in die mijn wegrennen voor die demoon.
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Oud 26-01-2002, 12:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
kim2 schreef:
sorry hoor maar ik vind de lord of the rings een super saaie film en ik raad hem voor iedereen af behalve als je van fantasie monsters houd die gaan vechten
La me raden, je vond Costa geweldig?
Oud 26-01-2002, 15:36
freakie
freakie is offline
Citaat:
Chimera schreef:
La me raden, je vond Costa geweldig?

lol alom
__________________
Jezus, jij onwijze bral-aap, wist je niet dat God in Texas woont?
Oud 26-01-2002, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef:
La me raden, je vond Costa geweldig?

afmaken die hap

Oud 28-01-2002, 08:19
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
trut
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Oud 28-01-2002, 10:36
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik denk dat er een heleboel mensen zijn die het een saaie film vinden. (en niet alleen mensen van 13)


Conan... vond em echter geweldig
Ads door Google
Oud 28-01-2002, 11:08
bealzebub
bealzebub is offline
ik kan het best begrijpen als iemand de film en de boeken niks aan vindt, maar IK vind het de beste film en boeken ooit! ik ben al 9x geweest.
Oud 28-01-2002, 12:04
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
9 keer?? wtf? ik vond het zeker een goede film maar om er nou negen keer heen te gaan........
Oud 28-01-2002, 14:34
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
Chimera schreef:
La me raden, je vond Costa geweldig?



Maar ik vind het ook jammer dat ze Tom Bombadil weggelaten hebben en Old man Willow en zo. En de Barrow Downs zijn ook weggelaten. En nog een paar andere dinkjes. Maar ja... als je nagaat dat het een driedelige film is, en dat dit deel dan ook al zo lang duurt Ik vinnut wel gemeen en toch ook wel spannend trouwens dat hij uit 3 delen bestaat

Oh ja nog een aanrader: lees het boek in 't engels! Vond ik tenminste veel mooier. Tis wel moeilijker, en daarom ken ik ook niet alle Nederlandse namen. Maar het was toch een geweldige film!
Oud 28-01-2002, 15:51
Saaaz
Avatar van Saaaz
Saaaz is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
k vond de special effects maar but......

Toen ik de film zag had ik echt het gevoel dat ze met de computeranimaties het zooitje hebben afgeraffeld.

Als ze bijvoorbeeld in die mijn wegrennen voor die demoon.
nou dat valt reuze mee hoor dat het afgerafflt is... ik vind het zeer netjes gemaakt... noem maar eens een film waarbij zulke special effects beter zijn... volgens mij zijn die er niet veel...

__________________
Life is but a dream... For the dead!
Oud 28-01-2002, 16:34
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
kim2 schreef:
sorry hoor maar ik vind de lord of the rings een super saaie film en ik raad hem voor iedereen af behalve als je van fantasie monsters houd die gaan vechten
Misschien leer je het meer te waarderen als je wat ouder bent, misschien ook niet....

At any rate, hier kan er over LOTR, FOTR gediscussieerd worden:
http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/003108-4.html
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.