Oud 12-07-2020, 07:55
Kim010
Kim010 is offline
Hallo allemaal,

Mijn naam is Kim en ik heb het eerste jaar op de Erasmus uni Rotterdam achter de rug.

Ik heb laatst iets super genant meegemaakt. Ik vroeg me af of jullie ook wel eens iets genants hebben meegemaakt. Ben er wel benieuwd naar. In ieder geval mijn verhaal:

Ik woon op dit moment gewoon thuis samen met mijn ouders en mijn broertje van 15. Ik ga al een aantal jaar met mijn moeder naar de sauna (heeeeeeeeeeeerlijk!!!!!!!) en naakt zijn voor mij is niet vreemd. Ik ga ook graag naar het naaktstrand. Het gevoel van naakt zijn vind ik erg fijn, een gevoel alsof je 'echt' 'vrij' bent ofzo. Hebben meer mensen dit gevoel?.

Een paar weken geleden toen het zo warm was, waren mijn ouders een paar dagen weg en mijn broertje was naar de Kralingse Plas (recreatieplas hier in Rotterdam, zijn er meer Rotterdammers hier). Ik moest nog studeren en omdat ik zeker wist dat ik alleen thuis was. was ik lekker naakt in mijn kamer aan het studeren. Dit doe ik wel vaker en als ik normaal bijvoorbeeld even naar het toilet moet, dan trek ik altijd even een badjas aan ofzo.
Deze keer dus niet...... Ik ging op een moment even naar beneden om wat te drinken en wat fruit te pakken en toen ging het dus 'mis'. Ik stond in de keuken en ik hoorde de voordeur open gaan en ik stond in mijn naakie....
Ik hoorde de stem van mijn broertje en een vriendje van hem........ We wonen in een vrijstaand huis en ik moest langs hem naar de trap om naar mijn kamer te kunnen. Ik bleef zo stil als een muis staan om te hopen dat zij de trap naar boven zouden nemen naar de kamer van mijn broertje, maar helaas, ze liepen de woonkamer in (waarvan je zo de keuken ziet). Ik kreeg toen het geniale idee om de deur van de koelkast open te doen om zo mijn lichaam te bedekken. Mijn broertje en mijn vriendje zagen mij zo wel, maar niet mn blootje. Ze gingen eigenlijk gelijk in de woonkamer zitten en ik moest er dus letterlijk langs om naar boven te gaan. Ik moest wel vertellen dat ik naakt was en zei dat ik er even langs moest en of ze even niet wilde kijken... ik voelde me zoooooo shit. Ik dacht op dat moment hoe ga ik drie dingen (borsten, vagina en billen) bedekken als ik maar twee handen heb? Ik heb toen gekozen voor mn arm voor mijn borsten en mn andere hand voor mijn vagina. Mijn broertje deed zijn (uit schaamte?) zijn hoofd in zijn shirt en ik keek bewust naar zijn vriendje dat als hij zou kijken we elkaar recht zouden aankijken en hij dan misschien toch wel zou wegkijken ofzo. Nou ik kan je vertellen... die keek niet weg hahahaha die keek me recht aan en keek zijn ogen uit... In mijn kamer aangekomen bonkte mijn hart in mijn keel.
De volgende dag kwamen mijn ouders thuis en heb ik hen verteld wat er is gebeurd en zij hebben voor de zekerheid nog even contact gehad met de ouders van dat jongetje.
Dit was mijn verhaal wat ik toch ook wel graag even 'kwijt' wilde.

Hebben jullie nog genante verhalen? Ben benieuwd.

Geniet van de dag! Kim
Met citaat reageren
Oud 12-07-2020, 07:58
Kim010
Kim010 is offline
Nu ik er dus weer aan terug denk vraag ik mezelf af waarom ik niet op het idee kwam om een handdoek te pakken en die voor mijn lichaam te houden....
Met citaat reageren
Oud 12-07-2020, 08:15
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Wat een sappig verhaal, je moet schrijfster worden!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2020, 18:38
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Boeiend kunnen ze vast tegen. Gebeurde vroeger bij mij ook dat ik bij vriend ineens zus naakt of in lingerie zag
Met citaat reageren
Oud 13-07-2020, 07:03
Kim010
Kim010 is offline
Citaat:
Wat een sappig verhaal, je moet schrijfster worden!
Enorm dankbaar voor deze reactie. Ongelooflijk dat je je kostbare tijd aan een reactie wil besteden!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 08:24
Kim010
Kim010 is offline
Wel bijzonder dat hoeveel verhalen (zowel meiden als jongens) en verzoeken ik met de PM krijg en hier niemand iets zegt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 11:48
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ja, er zitten hier veel lurkers.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, er zitten hier veel lurkers.
En vieze oude mannetjes
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 14:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
En vieze oude mannetjes
Met citaat reageren
Oud 14-07-2020, 22:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Lekker ontopic verder of naar Onzin.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2020, 12:16
Verwijderd
Ik vind het vrij gênant hoe de EU-top nu verloopt ja. Zie het kan ook in een kort verhaal. Pervert.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2020, 13:50
matibatibi
matibatibi is offline
Uhhh mn moeder heeft een keer een boxer van me gevuld met sperma gevonden dat was best genant. Hij was echt helemaal hard ik had hem vaak gebruikt om zaad mee op te ruimen. Ik krijg de rillingen als ik er aan denk
Met citaat reageren
Oud 26-07-2020, 17:45
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Uhhh mn moeder heeft een keer een boxer van me gevuld met sperma gevonden dat was best genant. Hij was echt helemaal hard ik had hem vaak gebruikt om zaad mee op te ruimen. Ik krijg de rillingen als ik er aan denk
Was al snel erachter dat wc papier beter werkte
Met citaat reageren
Oud 27-07-2020, 07:20
Kim010
Kim010 is offline
Citaat:
Uhhh mn moeder heeft een keer een boxer van me gevuld met sperma gevonden dat was best genant. Hij was echt helemaal hard ik had hem vaak gebruikt om zaad mee op te ruimen. Ik krijg de rillingen als ik er aan denk
Aiii dat is idd gênant. Maar waarom heb je je sperma opgeruimd met een boxer?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2020, 22:36
yugioh1966
Avatar van yugioh1966
yugioh1966 is offline
ik wordt ook geil van naakt zijn je voelt jezelf zo vrij heb jij dat ook
maar wat een pech heb jij gehad
Met citaat reageren
Oud 23-08-2020, 07:35
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Uhhh mn moeder heeft een keer een boxer van me gevuld met sperma gevonden dat was best genant. Hij was echt helemaal hard ik had hem vaak gebruikt om zaad mee op te ruimen. Ik krijg de rillingen als ik er aan denk
R.I.P.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit geil
PLLgirl
31 16-10-2013 01:14
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 19:21
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 13:56
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
Verhalen & Gedichten Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
10 31-08-2001 18:06
ARTistiek Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
9 25-08-2001 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:27.