Oud 29-02-2004, 17:26
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
En niet kwa uiterlijk, maar kwa innerlijk.

Heb je die vervelende eigenwijsheid van je vader aangeleerd?
Of de fobien van je moeder?

Of kom je eigenlijk van de melkboer ? :- )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2004, 17:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik lijk qua innerlijk denk ik het meest op mn moeder. Ik ben ook wel vrij nuchter en heb ook zo'n verantwoordelijkheidsgevoel als wat zij ook heeft. Ik heb echter ook trekjes van m'n vader in me die botsen met de dingen die ik van mn moeder heb gekregen en daardoor komt het wel eens voor dat ik een soort van strijd heb in mezelf en dan kan ik ook echt ontzettend boos zijn op mezelf. Het is iig wel te merken dat ik een kind van mijn ouders ben (zowel qua uiterlijk als qua innerlijk)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vader: Ik heb bepaalde zakelijke dingen van hem overgenomen. Ook zijn koppigheid.
Moeder: M'n moeder houdt niet van vreemden aanspreken. Dat is een beetje haar angst. Dat heb ik wel overgenomen ja . Dat vind ik echt een klote iets, ik wou echt dat ik dat niet had. Verder heb ik wel dezelfde eigenschappen als haar, zoals zorgzaam zijn en dat soort dingen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:51
Verwijderd
Ik lijk veel op mijn vader: koppig, opvliegend, overbezorgd.
Mama: sociaal en vriendelijk
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:51
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
m'n vader..

ik ben een soort vrouwelijke jongere kloon van me vader
innerlijk en uiterlijk

en een beetje dunner
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:54
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
vader: humor, hardheid, koppigheid en wel veel meer eigenlijk
moeder: koppigheid, eigenwijsheid en zorgzaamheid en waarschijnlijk ook wel veel meer

maar ik heb er dan wel mn eigen ding van gemaakt
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 17:58
Marleen17
Marleen17 is offline
Heey!

Ik heb wel wat dingen van mijn vader, maar lijk veel meer op mijn moeder. Nu zijn mn ouders gescheiden, en omdat ik veel op mn moeder lijk, bots ik heel vaak met mijn vader. Mijn vader ziet in mij dus nog steeds mn moeder, en reageert dus al zn woede op me af.. Rot dus..

Maar ik lijk dus het meest oo mn moeder.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:05
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Wat een leuke vraag!

Ik heb het maffe karakter van mn moeder, met alle rare verdenkingen van mensen en rare humor en grappige humor maar wel raar op zn tijd Ik kan ook goed met mijn moeder overweg, soms n btje te goed en stoort de rest van t gezin zich eraan dat wij elkaar altijd overal in begrijpen.

Echter heb ik niet de vrolijke gezellige stem van mijn moeder, maar meer de wat norsere stem van mn vader ofzo..maar dan in vrouwenuitvoering En ik heb n btje angst voor vreemden soms, ook van mn vader. Mijn wantrouwen ten opzichte van mensen. En de instelling 'afwachten van de situatie' heb ik ook wel n btje van hem.

__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:06
Nebula
Nebula is offline
Ik lijk vrij veel op mijn vader. Ik ben net zoals hem graag alleen bezig met mijn eigen dingen. Wij zijn allebei goed in schrijven en houden beiden van sf-verhalen. Mijn vader zegt vaak dat hij zich herkent in dingen die ik doe. Dat is reuze handig, want als ik ergens mee zit kan hij zich goed inleven en weet hij precies het juiste te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:08
indigo_temp
Avatar van indigo_temp
indigo_temp is offline
Ik heb veel karaktertrekjes van mijn moeder ( haar temperament ),maar in sommige dingen lijk ik ook wel op mijn vader (het praten aan een stuk door, vage uitspraken doen).

Laatst gewijzigd op 29-02-2004 om 18:10.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:25
light fighter
light fighter is offline
Ik lijk qua karakter heel erg op mijn vader. Hoewel ik wat socialer ben ingesteld dan hem, dat heb ik dan van mijn moeder.

Qua uiterlijk lijk ik op allebei. Ik heb de ogen van mijn vader, de mond van mijn moeder, het haar van mijn moeder. Alleen waar mijn haar kleur vandaan komt weet ik niet en mijn figuur en bouw ook van mijn moeder. Oren en neus weer van mijn vader
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:31
zoom zoom
zoom zoom is offline
op mn pappa kwa karakter en kwa uiterlijk jammergenoeg op mn moeder maar ja kan erger natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:40
Verwijderd
mijn enorme eigenwijsheid en koppigheid heb ik van mijn vader (en die heeft het weer van zijn vader). daarom botste dat vroeger nogal. mijn vader wil zijn gelijk, en ik wil mijn gelijk, niemand geeft wat toe... en... tadaaaaa ruzie. zo ging dat vroeger. het overgevoelige heb ik van mijn moeder. maar, ik schijn toch echt het meest van mijn vader te hebben.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:41
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik ben hardstikke gesloten... heb ik van mijn vader
Van mijn moeder heb denk ik een beetje het zorgelijke... meer kan ik niet echt van haar herinneren...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:41
Verwijderd
vader: ogen, lengte karakter weet ik niet..

Moeder: uiterlijk beetje, maar vooral karakter..
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 18:48
Verwijderd
ik kan net zo goed als mn vader doen alsof ik me van niets aantrek. wat ik ook van hem heb is t niet uiten van emotie. altijd eromheen praten.

wat ik van mn moeder heb is drukte en het altijd 'hè, gezellig'- principe. *en daar ben ik niet trots op*
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 19:27
Verwijderd
Ik lijk op mijn vader wat betreft koppigheid, eigenwijsheid, woede-uitbarstingen, opvliegendheid, weinig geduld. Qua uiterlijk loop ik hetzelfde als mijn vader.
Op mijn moeder lijk ik wat betreft piekeren, het leed van heel de wereld aantrekken, het chagrijnige in de vakantie en het schijnt dat wij op dezelfde manier praten, dat snap ik ook niet
Qua uiterlijk: ik heb dezelfde groene ogen als zij heeft en als mijn opa heeft
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 19:47
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Koppigheid, kracht/doorzettingsvermogen, rusteloosheid en intelligentie van m'n vader.

Nieuwsgierigheid, perfectionisme, sociaal (willen) zijn,
(willen kunnen) geven om een ander, bepaalde interesses,
manier van handelen & uiten, gevoelig/kwetsbaarheid,
behoefte aan zekerheid en geborgenheid van m'n moeder.

Ik 'ken' m'n moeder beter dan m'n vader denk ik, misschien
kan ik daarom eigenschappen ed ook beter terugleiden naar
haar...

Qua uiterlijk ben ik een mengelmoes.

Zoiets, denk ik.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-02-2004, 20:33
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Mijn goede karaktereigenschappen heb ik van m'n moeder ( inzicht op mensen, wijsheid, intelligentie, gevoeligheid, verlegenheid, blijmoedigheid...) ,
mijn slechte eigenschappen heb ik van mijn biologische 'vader' ( luiheid, egoïsme,..).
Voor zover ik mij kan herinneren, heeft hij ook alleen slechte eigenschappen.

Natuurlijk heb ik ook eigenschappen van mezelf en probeer ik mijn slechte eigenschappen te veranderen.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:39
Verwijderd
Moeder: Overgevoeligheid, introvert, het overal door mensen worden aangesproken, het zogezegde 'praatgezicht' ( best raar eigenlijk), teveel nadenken, eigenwijsheid, zelfde gevoel voor humor en kleding.
Vader: Gevoeligheid qua paranormale shit (en dromen), maar ook gedoe zoals hallucinaties en paranoia. Verder niks hoop ik.

Al denk ik al voor zolang als ik me kan herinneren dat ik geadopteerd ben, maar dat is vast blijven hangen als zo'n kinderfantasie van vroeger. (al hoor ik wel vaker van mensen dat ze denken dat het zo is ).
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 20:50
Bravo
Bravo is offline
Ik lijk op m´n vader, qua innerlijk en uiterlijk. Niet dat ik precies zijn gezicht heb, maar wel het ´donkere´ uiterlijk.

Innerlijk ben ik net zoals hij. We hebben ook dezelfde interesses en ik kan het daarom misschien ook beter met m´n vader vinden dan met m´n moeder. Maar als m´n vader en ik ruzie hebben, dan is het ook echt schreeuwende ruzie want we zijn beiden nogal temperamentvol Als ik iets in m´n hoofd heb, dan wil ik het liever vandaag geregeld hebben ipv morgen. M´n vader is ook zo. Allebei behoorlijk koppig en eigenwijs. De meest heftige ruzie die we hebben gehad was weer niet heftig op zich: we hebben een dag niets tegen elkaar gezegd. ´s Ochtends zaten we tegenover elkaar te ontbijten: geen woord!

En zo kan ik nog wel meer dingen opnoemen.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:05
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Ik heb van mn vader dat ik koppig ben, eigewijs, slim (nee dat is geen ego), zn humor, ook wel een beetje zn intresses, geen geduld hebben
Van mn moeder? hmmz ja wat heb ik van mn ma, toch wel een beetje het sociale
Verder weet k het niet

Ik lijk dus meer op mn vader
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:15
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
In sommige dingen wel iklijk t meest op mn vader,veel minder op mn moeder maar het meest heb ik van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:17
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Ik lijkt meer op mn vader dan op mn moeder. Gewoon ietsje relaxter, niet dat gestreste...

Kben wel zo lief als mn moeder
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 21:26
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
Ik denk dat ik toch wel erg veel op mijn moeder lijk wat innerlijk betreft. Ben erg betrokken met anderen, ben niet te beroerd wat voor anderen te doen...zijn toch duidelijk dingen die ik eerder van mijn moeder dan van mijn vader heb. Het enige wat ik dan wel weer van mijn vader heb (waar ik dan ook zeer blij mee ben) is dat wat er ook gebeurt ik altijd rustig blijf. Eerst nadenken enzo voordat ik wat doe...

Tja...zijn toch niet de slechtse eigenschappen denk ik zo
__________________
"the truth is a waste of time"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2004, 12:23
kaatje in da house
Avatar van kaatje in da house
kaatje in da house is offline
ik weet niet, heb niet echt eigenschappen waarvan ik kan zeggen dat ik ze van mn pa of ma heb overgenomen. ik kijk totaal anders tegen het leven aan, heb een hele andere mening over veel dingen, vindt hele andere dingen boeiend en mooi dan mn ouders...
heb wel hetzelfde haar als mn vader, en de schouders van mn moeder, and that's about it...

ben blij dat ik gewoon ik ben, geen kloon van mn ouders, want in hen zie ik veel dingen die ik later nooit over wil nemen.

kusss, ka
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:44
:) L. :)
:) L. :) is offline
M'n vader is gesloten en zit veel in z'n hoofd, ik ook precies.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 14:52
Basia
Basia is offline
ik heb vrijwel al mijn eigenschappen van mn moeder. ook qua uiterlijk lijk ik trouwens veel op dr
__________________
blablabla
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:24
FoxyRoxy
Avatar van FoxyRoxy
FoxyRoxy is offline
Soms denk ik wel eens van de melkboer te komen

Nee serieus, ik lijk in alle opzichten op mijn moeder (uiterlijk, innerlijk, gedrag enz) en van mijn vader heb ik echt niets.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:31
Lizzle_806
Avatar van Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
van mijn vader: humor, doorzettingsvermogen, sportiviteit en dat ik een redelijk open en sociaal persoon ben die net zo makkelijk met bekenden als onbekenden praat.

van mijn moeder: de koppigheid en eigenwijsheid..

qua uiterlijk lijk ik trouwens op geen van beiden
__________________
|*Everybody Was On My Side.. So The Boat Capsized..*|
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:33
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
sommige dingen die heb ik echt van geen van bijde.... kan ze ook bij niemand trug vinden in de familie.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 16:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik lijk echt ontzettend op m'n ouders.

Avontuurlijkheid, humor, adrem zijn, sociaal zijn en energie heb ik van mijn vader. (zowel de negatieve als positieve kanten daarvan).
Gevoeligheid, bezorgdheid en angsten heb ik van mijn moeder (ook hier positieve en negatieve kanten).

Geen twijfel over mogelijk, ik ben absoluut niet van de melkboer

Mensen herkennen vaak aan m'n manier van doen al dat ik de 'dochter van' ben.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:34
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Ik ben net mn vader. Net zo eigenwijs en koppig. Ook heb ik mn hardheid en eergevoel van hem. Van mn moeder heb ik vrijwel niets.

Qua uiterlijk lijk ik ook wel op mn vader, we zijn beiden nogal klein.

Een aantal dingen kan ik echter bij beiden niet terugvinden. Ze dragen beide een bril, maar ik heb zeer scherpe ogen. Waar mijn ietwat genadeloze karakter vandaan komt weert ik ook niet precies. Ook ben ik ietwat paranoide.
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 17:55
JA
Avatar van JA
JA is offline
Ik lijk wel op beiden. Ik kan heel rustig zijn (moeder), soms bijna emotieloos (vader), hard (vader) en de kat uit de boom kijkend (moeder) zijn. Niet echt aan te wijzen van wie ik het meeste heb. Qua uiterlijk...ook wel op beiden. Gezichtsvorm heb ik van mijn vader, maar de gelaatstrekken van mijn moeder. Mijn broertje daarentegen is het evenbeeld van mijn vader, mijn zusje zit er een beetje tussenin.
__________________
"Hallo met spoedgevallen, u spreekt met Vanessa"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 18:39
Susanne
Susanne is offline
Qua innerlijk lijk ik echt op m'n vader, zodra een relatie m.i te persoonlijk wordt moet je bepaalde informatie echt uit me trekken, ben best stilzwijgend; m'n gezicht spreekt boekdelen zegt men weleens Dat is wel zo, en bij m'n vader ook..
Hmm ook qua interesses lijken we erg op elkaar, ik vind het heerlijk om met hem over dingen zoals filosophie, kunst en politiek te praten, het is gewoon fijn idee dat hij zo slim is en dat ik daar wat van op kan steken
Verder had ik 't uiterlijk echt van m'n moeder, qua innerlijk hadden we niet zo heel erg veel gemeen.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 20:26
Verwijderd
Ik lijk op beiden wel een beetje. Qua uiterlijk iets meer op mijn vader, wat betreft innerlijk vooral op mijn moeder.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2004, 21:01
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-02-2004 @ 18:46:
Ik lijk qua innerlijk denk ik het meest op mn moeder. Ik ben ook wel vrij nuchter en heb ook zo'n verantwoordelijkheidsgevoel als wat zij ook heeft. (...)
Hier kan ik me bij aansluiten.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 21:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Uiterlijk: allebei even veel.

Innerlijk: ik heb het emotionele leven van mijn moeder. Ik zal nooit zeggen dat me iets dwars zit als het me echt hoog zit maar later komt het er allemaal uit. Ik ga janken als ik echt heel boos ben en ik heb vaak het gevoel dat ik verplicht ben erg veel hooi op mijn vork te nemen. Ook ben ik net zo eigenwijs als mijn moeder en kunnen we ons net zo druk maken om kleine dingen. En we hebben beiden een hekel aan liegen.
In mijn visies op het leven lijk ik meer op mijn vader. Ik trek me weinig aan van wat anderen doen en ben wie ik zelf wil zijn (rekening houdend met wat anderen verwachten). Vind dat iedereen maar moet doen wat hij wil, mits hij daar geen anderen mee schaadt. Ik kijk ongeveer hetzelfde aan tegen criminaliteit, drugs- en alcoholgebruik en wereldproblematiek.

Er zijn ook dingen waarin in erg van mijn ouders verschil. Ik ben jong, natuurlijk, daar zal het grotendeels door komen. Ik doe niet mijn best alles maar schoon en netjes te houden. Dan ruim ik liever wat vaker alles in één keer op, maar als ik ergens mee bezig ben onderbreek ik dat niet om spullen die ik gebruik op te ruimen. Dat zien mijn ouders wel heel graag. Ik heb ook een andere vorm van logica. Zij willen stilte 's nachts maar wel hun slaapkamerdeur open houden. Ik wil stilte 's nachts en doe om daarvoor te zorgen ook mijn kamerdeur dicht. Wat betreft seksualiteit ben ik een stuk liberaler en mijn levensstijl is wat chaotischer (wat niet betekent dat ik chaotisch ben want mijn ouders zijn enorm gestructureerd).

Wat een verhaal...
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 21:24
Verwijderd
Ik ben gelukkig precies het midden tussen mijn twee ouders. Mijn moeder kan eeuwig over dingen blijven doormiepen. Als een probleem allang is opgelost blijft ze er nog uitgebreid over dooremmeren en dat leidt soms tot grote irritatie.

Mijn vader aan de andere kant is juist tot ergernis toe flegmatiek. Als hij geen probleem ziet, dan is er nog geen probleem. Hij legt dingen ontzettend makkelijk naast zich neer, en dat is heel frustrerend als je zelf wél met een probleem zit. Hij wil niet zien dat andere mensen soms zwaarder tillen aan bepaalde dingen dan hijzelf, daarom komt hij soms heel lafjes en ongeïnteresseerd over.

Ik heb gelukkig geen van beide eigenschappen (of vorm juist precies het midden daartussen). Voor wat betreft wilskracht en opgeruimdheid lijk ik veel meer op mijn moeder. Mijn vader (en broer ook) zijn ongelooflijke sloddervossen die rustig in een meuk kunnen leven waar ze niets in kunnen terugvinden. Ik ben zelf vrij opgeruimd, hou van orde, kan er slecht tegen als dingen lang blijven liggen terwijl ze wel aandacht nodig hebben.

Voor wat betreft politieke opvattingen en levenshouding ben ik zelf een stuk realistischer dan zij, vind ik. Vooral mijn pa is een onverbeterlijke linkso. Wel zijn ze lekker makkelijk in eigenlijk alles en ze hebben mij heel vrij gelaten gedurende mijn hele opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 13:06
TranceGirl
Avatar van TranceGirl
TranceGirl is offline
Qua innerlijk lijk ik heel veel op me moeder. De zelfde dingetjes die we doen en dezelfde gedachte over dingen. Qua uiterlijk lijk ik dan weer meer op me vader
Maar er zijn natuurlijk wel een aantal dingen die ik anders doe als mijn ouders... Niet alles is precies hetzelfde. Maar ik lijk wel redelijk veel op ze en dan vooral op mijn moeder
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 14:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb me serieus wel eens afgevraagt of in niet een kloon van m'n moeder ben... Wat karakter betreft lijken we ontzettend veel op elkaar, we delen dezelfde interesses, we zijn beiden introvert (gesloten), zij heeft zich 'vroeger' ook afgezet tegen de maatschappij qua kleding e.d.
Het uiterlijk schijn ik van m'n pa te hebben.. Gelukkig is het enkel bij het uiterlijk gebleven
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:04
Verwijderd
Qua innerlijk lijk ik wel erg veel op m'n vader eigenlijk. Hij kent ook absoluut geen stress, doet ook altijd veel tegelijk en heeft dezelfde humor als ik. Bovendien heb ik de verlegenheid tegenover onbekende mensen ook wel van hem, want m'n moeder heeft dat helemaal niet. Jammer genoeg heb ik dat wel iets erger dan hij. Ook hebben we allebei dat we eigenlijk nooit een slecht humeur hebben en slecht zijn in het uiten van emotie.
Van m'n moeder heb ik vrij weinig qua innerlijk: dat zijn meer wat uiterlijke kenmerken, maar nog niet al te veel. Veel praten en lachen heb ik wel van haar, want m'n vader is redelijk stil.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 16:34
zus
Avatar van zus
zus is offline
Ik ben altijd overal veel te vroeg, dat heeft me pa ook! Maar dat is ook alles van hem (gelukkig)

Voor de rest lijk ik erg op mn moeder, dar ben ik ook wel blij mee. De braafheid zelve bijvoorbeeld al! Ook ben ik net zo verlegen als me moeder en onzeker enz. Helaas heb ik het niets erger! Wat ik ook heel erg heb is schaamte! Kwam ik er pas achter dat mijn moeder dat ook heeft, wat ik dus echt niet had gedacht, maar ik heb het dus ook erger! Ook qua uiterlijk lijk ik erg op mijn moeder volgens andere mensen..
__________________
Dare to fly!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 16:58
aboe
aboe is offline
Ik heb de angsten van mijn vader gecopieerd...
en hopelijk nix van mijn moeder overgenomen!
__________________
het veiligste is om te doen waar je bang voor bent
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 17:02
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik ben een kopie van mn moeder.

Haar gekke maniertjes, haar luiheid, slordigheid, nuchterheid, angsten alles. Als ik iets aan haar vertel over hoe ik reageerde op iets of oid, weet ze precies wat ik bedoel, omdat ze het zelf ook zo heeft meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 17:31
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Ik denk dat ik toch wel veel van mn ouders heb overgenomen...

Van mn moeder heb ik denk ik haar socialiteit, vriendelijkheid, slordigheid, en nog wat andere dingetjes...

Van mn vader heb ik mn verlegenheid (soms), beetje opvliegerigheid en vindingrijkheid geerfd...

edit: Vergeef me als ik een paar van jullie geweldige karaktereigenschappen heb vergeten lieve ouders
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 18:23
Wave
Wave is offline
Heej

Ik lijk qua uiterlijk heel erg op mijn moeder, alleen de ogen van mijn vader..
Innerlijk.......ik heb veel trekjes van mijn moeder, en ben net als haar eel nieuwsgierig, koppig en spontaan. verder heb ik een stom trekje van haar en dat is haren plukken.......we hebben allebie kroesharen tussen gewoon blond, stijl haar en die trekken we er altijd uit als we ons vervelen......die dingen irriteren gewoon.
Van me vader blijk ik ook steeds meer dingen "geerft" te hebben, vroeger zeiden ze altijd dat ik van de melkboer was.....maar ik lijk toch wel veel op hem.......interesse in gezondheidszorg en sowieso op veel andere gebieden.............hekel aan zooi die overal blijft slingeren enzovoorts
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 18:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik ben denk soms té emotioneel. op het ene moment kan ik zo in tranen uitbarsten en daarna kan ik vrolijk meezingen met het liedje die dat moment op de radio is. Helaas... dat heb ik van mn vader geerft. Ook heb ik de (over)gevoeligheid van hem geerfd, maar ook wel dat ik ijverig ben en als ik iets wil doen, dat meestal ook zo goed mogelijk doe.

van mijn moeder heb ik denk het zorgzame, dingen kunnen uitleggen (kan mn moeder ook wel goed, en ik ook... al zeg ik het zelf)
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 18:55
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
emotioneel lijk ik heel veel op mijn moeder. We zijn echt allebei heel erg gevoelsmensen en zullen zo ook reageren.
Het opvliegerige heb ik van mijn vader.
Mijn sociale karakter heb ik ook van mijn vader. We werken en zijn nl allebie graag onder de mensen.
Het koppige heb ik van beide ouders.
Het spontane van mijn vader. We ouwehoeren nl altijd allebei met iedereen.
De humor van mijn beide ouders en de vrolijkheid van mij moeder.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 18:57
Verwijderd
onzekerheid, introvertie, een einzelgänger zijn; van mijn moeder
vastberadenheid, verstand, impulsiviteit, voorliefde voor alcohol; van mijn vader

heerlijk, al die tegenstrijdigheden in 1 persoon

ik zou echt niet weten op wie ik nou het meest lijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
De Kantine Moet jij thuis kostgeld betalen?
suusch
128 27-08-2004 17:32
Psychologie Van je ouders kun je leren!
dystopia
18 24-11-2002 05:49
Lifestyle Je ouders
Esmée
45 17-10-2002 22:53
Lifestyle Denk jij dat je een goede ouder zal zijn?
Roos
52 03-06-2002 22:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.