Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2003, 20:34
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Ik heb nu al 5 maanden wat met mijn vriend. Ik hou heel erg veel van hem, en ik zou echt nooit meer zonder hem kunnen..
Nu is het zo dat hij heel erg gauw jaloers is (voorbeeld): Hij vond het erg als als een jongen mij 3 kusjes gaf (bij wijze van groet) maar hij mag dat wel bij meisjes, en hij zit soms een beetje te flirten? met andere meisjes. Hier hebben we hele erge ruzie over gehad. Nouwja hij was heel erg boos op mij, en ik zei dan weer sorry.

Nu heb ik laatst weer zoiets gehad, hij dacht dat ik de hele avond met 1 jongen was (hij was er zelf geeneens bij) en toen flipte hij ook helemaal. En ik kan daar niet tegen, en dan zegt hij daarna van: het is toch weer goed? en dit is me al een paar keer gebeurt en dat vind ik echt minder...
Na die ruzie had ik hem een smsje gestuurd met: ik hou toch heel veel van je. En ik kreeg niks trug... de dag drna hadden we afgesproken, bel ik hem op is een vriend van hem er al 'ik kon wel wachten'

IK heb het gevoel dat alles van mijn kant komt, en dit is misschien ook wel een beetje mijn schuld omdat ik snel sorry zeg. En meteen sms dat ik van hem hou enz...

Weet iemand misschien wat ik moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2003, 20:57
Magdalena
Magdalena is offline
hem precies vertellen wat je zo ongeveer hier aangeeft en daarover met hem praten. hem leren dat jij alleen geïnteresseerd bent in een relatie met hem (er vanuitgaande dat dit het geval is) en dat het andere allemaal niets voorstelt. En niet bang zijn voor conflicten en zo snel toegeven, sorry zeggen en hem vertellen dat je van hem houdt.

MAAR.....dat heb je waarschijnlijk al tienduizend keer geprobeerd.

Dus dan zou ik me maar eens afvragen of je nog wel echt verder wil met deze jongen. Ik zou als dit mij zou overkomen mijn antwoord op deze vraag eigenlijk wel weten, want ik wil iemand die zoveel om mij geeft dat hij/zij mij vertrouwt en ook echt laat blijken ook van mij te houden.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:00
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
laat hem dit lezen...dan weet ie genoeg

suc6 ermee
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:08
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Magdalena schreef op 01-07-2003 @ 21:57:
hem precies vertellen wat je zo ongeveer hier aangeeft en daarover met hem praten. hem leren dat jij alleen geïnteresseerd bent in een relatie met hem (er vanuitgaande dat dit het geval is) en dat het andere allemaal niets voorstelt. En niet bang zijn voor conflicten en zo snel toegeven, sorry zeggen en hem vertellen dat je van hem houdt.

MAAR.....dat heb je waarschijnlijk al tienduizend keer geprobeerd.

Dus dan zou ik me maar eens afvragen of je nog wel echt verder wil met deze jongen. Ik zou als dit mij zou overkomen mijn antwoord op deze vraag eigenlijk wel weten, want ik wil iemand die zoveel om mij geeft dat hij/zij mij vertrouwt en ook echt laat blijken ook van mij te houden.
Jah dat heb ik inderdaad al vaak geprobeert...pff is moeilijk sowiets..
Ik ga (nu al 2 dagen) niks van me laten horen, en dan kijken of hij dat wel doet. Is dat een goed idee?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:57
horsepills
horsepills is offline
maak hem duidelijk dat je het vervelend vind enz...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 08:50
Magdalena
Magdalena is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 01-07-2003 @ 22:08:
Jah dat heb ik inderdaad al vaak geprobeert...pff is moeilijk sowiets..
Ik ga (nu al 2 dagen) niks van me laten horen, en dan kijken of hij dat wel doet. Is dat een goed idee?
playing hard to get? weet ik niet, ik ken jullie en jullie relatie niet voor de rest, maar wat ik wel weet is dat je niet moet verwachten dat hij dan opeens wel als een hondje achter je aanrent en je totaal adoreert. Een vriendin van me probeert deze tactiek al jaren met haar vriendje en steeds gaat het even goed om vervolgens weer als een stuk stront behandeld te worden.

praten helpt meestal meer, maar als iemand niet wil veranderen heeft dat ook geen zin en moet je je afvragen of je zijn gedrag dus de rest van jullie leven samen wil pikken, of er beter een punt achter kan zetten.

In iedergeval succes ermee, ik hoop dat het voor jou allemaal goed uitpakt, of dat nou met of zonder hem betekent.
__________________
One day the world will be ready for you and wonder how they didn't see
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 11:07
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 01-07-2003 @ 21:34:
Ik heb nu al 5 maanden wat met mijn vriend. Ik hou heel erg veel van hem, en ik zou echt nooit meer zonder hem kunnen..
Nu is het zo dat hij heel erg gauw jaloers is (voorbeeld): Hij vond het erg als als een jongen mij 3 kusjes gaf (bij wijze van groet) maar hij mag dat wel bij meisjes, en hij zit soms een beetje te flirten? met andere meisjes. Hier hebben we hele erge ruzie over gehad. Nouwja hij was heel erg boos op mij, en ik zei dan weer sorry.

Nu heb ik laatst weer zoiets gehad, hij dacht dat ik de hele avond met 1 jongen was (hij was er zelf geeneens bij) en toen flipte hij ook helemaal. En ik kan daar niet tegen, en dan zegt hij daarna van: het is toch weer goed? en dit is me al een paar keer gebeurt en dat vind ik echt minder...
Na die ruzie had ik hem een smsje gestuurd met: ik hou toch heel veel van je. En ik kreeg niks trug... de dag drna hadden we afgesproken, bel ik hem op is een vriend van hem er al 'ik kon wel wachten'

IK heb het gevoel dat alles van mijn kant komt, en dit is misschien ook wel een beetje mijn schuld omdat ik snel sorry zeg. En meteen sms dat ik van hem hou enz...

Weet iemand misschien wat ik moet doen?
Ohw dit herken ik echt ZO erg! Mijn vriend was ook zo erg. Totdat we een keer knallende ruzie hebben gekregen en ik in een vlaag van woede geschreeuwd heb "HET IS UIT!!" (maar dat helemaal niet wou), toen zag ie wel in dat ie me kwijt kon raken en toen hebben we t uitgepraat en sindsdien issie minder jaloers... Al vindt ie t niet leuk wanneer ik met een andere jongen afspreek om naar de stad te gaan oid (en hij wel met andere meisjes naar de stad gaat als ik moet werken, wat ik ook niet zo leuk vind), maar dat neem ik dan maar voor lief...

Darklady, je kan idd het beste niet meteen sorry zeggen. Dan denkt ie dat ie alles kan maken. Want zodra jullie ruzie hebben weet hij dat jij toch wel terugkrabbelt. Laat hem lekker even in de rats zitten en ga een dagje iets anders doen, zodat jij de ruzie van je af kan zetten en hij ook. Dat je er echt over nadenkt hoe t ging en niet meteen sorry zegt en alles vergeet. Als je hem dan een dagje niet ziet zal ie jou zeker missen en hopen dat t weer goed komt. En waarschijnlijk is HIJ dan degene die dezelfde avond nog sorry komt zeggen...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 11:40
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Mijn vriendinnetje ook, en ik weet zeker dat ze dit leest!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:08
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
bedankt allemaal voor jullie reacties ik ga een tijdje niet veel van me laten horen, en dan kijken hoe het loopt.

Vinden jullie dat als ik hem weer zie (donderdag/vrijdag) ik moet beginnen over zaterdag? of is dat dan al te laat.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 14:16
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 02-07-2003 @ 15:08:


Vinden jullie dat als ik hem weer zie (donderdag/vrijdag) ik moet beginnen over zaterdag? of is dat dan al te laat.
Het is noit te laat om over iets te beginnen wat je dwarszit!

Succes meissie!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 15:39
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
ik vind het echt heel erg maar je zegt zo van ja 'ik zou nooit zonder hem kunnen' maar dat is denk ik niet zo want dat zie je bij de meeste jongeren heel vaak. Ik hou van je, kan niet zonder je enz. enz. enz. en dan 2 weken later is het uit. Dus tja dat 4ever is een *beetje* fake.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 16:05
Vevay
Citaat:
Overjoyed schreef op 02-07-2003 @ 12:40:
Mijn vriendinnetje ook, en ik weet zeker dat ze dit leest!
Bawll. Jij geeft reden om jaloers te zijn. Althans, Mrisje doet dat.

Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:20
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 02-07-2003 @ 16:39:
ik vind het echt heel erg maar je zegt zo van ja 'ik zou nooit zonder hem kunnen' maar dat is denk ik niet zo want dat zie je bij de meeste jongeren heel vaak. Ik hou van je, kan niet zonder je enz. enz. enz. en dan 2 weken later is het uit. Dus tja dat 4ever is een *beetje* fake.
Jongeren? hoe oud ben jij zelf?
En ik weet dat veel 'jongeren' dat zeggen, maar jij weet niks van de geschiedenis van onze relatie af, dus ik vind eigenlijk dat jij daar niks over kunt zeggen. Je hebt mensen van 16 en je hebt mensen van 16 laten we maar zeggen he? En ik zou inderdaad niet meer zonder hem kunnen, hij weet zoveel over mij en ik over hem, hij bestaat voor een deel uit mijn leven. Verlies ik hem, dan verlies ik dat en dat zal heel erg moeilijk gaan worden.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 17:22
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Zeg hem dat hij erg triest bezig is en dat als hij zo doorgaat je een ander zoekt. Laten we wel wezen, je bent een meisje, als je een partner wil kan je ze bij wijze van spreken zo van de straat pikken.. hmm dat zou waarschijnlijk zelfs letterlijk kunnen .
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 18:40
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
AtHell schreef op 02-07-2003 @ 18:22:
Zeg hem dat hij erg triest bezig is en dat als hij zo doorgaat je een ander zoekt. Laten we wel wezen, je bent een meisje, als je een partner wil kan je ze bij wijze van spreken zo van de straat pikken.. hmm dat zou waarschijnlijk zelfs letterlijk kunnen .
Dat jij dat nou doet

Maar laat hem meer moeite doen. Als je jezelf zo afhankelijk opstelt kan je zijn speeltje worden
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 20:32
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik heb ook acht maanden een vriend gehad die echt heel erg jaloers was, iets wat vervelend is als je bijna alleen maar vrienden hebt, en ook nog es nogal knuffelig schijnt te zijn...

Ik heb me er maar gewoon niks van aangetrokken als ie boos ging doen ofzo, en toen ie op een gegeven moment echt heel erg kwaad werd heb ik em gevraagd of ie me vertrouwde. Hij zei ja. Toen vroeg ik hem wat er dan erg aan was dat iemand eens een arm om me heel sloeg, of dat iemand me eens op mn wang zoende, als hij toch wist dat dat niks betekende (naja, eigenlijk was het nogal een lang verhaal, maar hier komt het op neer)
Daarna is hij heel wat minder jaloers geworden, dus misschien dat dat werkt? Laat em gewoon duidelijk weten dat dat soort dingen voor jou niks meer betekenen dan vriendschap...Hoop dat het beter gaat, succes ermee!
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:52
Ireentje
Avatar van Ireentje
Ireentje is offline
Ik ga zo snel mogelijk met hem proberen te praten!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 12:40
Verwijderd
dat zou ik idd maar doen,....... en anders dump je hem gewoon want als hij zo blijft doen dan is hij het echt niet waard hoor!

(ik zeg voor de verandering eens wat aardigs)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2003, 15:18
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Ja dat ken ik wel...
altijd dat gezeik, het ergste vind ik dat ik allemaal verwijten kreeg van dingen die ik helemaal niet deed.... GRRR
En altijd was IK degene die weer sorry zei,, om de lieve vrede te bewaren zeker...
wat jij nu wil doen, niets van je laten horen heeft vaak erg goed effect.. tkan ook de heel andere kant opgaan.. maarja wat moet je dan doen....
Succes ermee....

nb... bij ons is dit na heeeeel lang aankloten en aan laten slepen toch echt het einde van de relatie geworden
__________________
Ik hou van JOUW
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 21:13
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Maarre, je laat ons toch wel ff weten hoe et is gegaan he ?
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie jaloers
»Mandy_x«
18 03-04-2007 12:03
Liefde & Relatie jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook
meisje833
40 01-09-2005 20:48
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 22:28
Liefde & Relatie Overdreven jaloers?
Fluff-Ball
27 04-09-2004 11:18
Liefde & Relatie Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal)
U-NiQ
27 23-12-2002 20:13
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Balen! -> heeft hier iem. chantage (int frans!)
Lonnepon
3 21-05-2002 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.