Oud 27-10-2017, 00:30
neardo
neardo is offline
HO, mocht je het nodig hebben (ik hoop het niet) maar dan ken ik ook nog wel een goede arbeidsadvocaat voor je.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Advertentie
Oud 27-10-2017, 04:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Das lief, maar voorlopig is dat nog niet nodig. Ze moeten echt hun best doen om, want I'm not going out without a fight.

Speaking of which: Ik was net bij een concert en bij een rustig liedje vroeg ik de corpsballen achter me of ik het nummer mss mocht horen ipv hun. Toen kreeg ik het commentaar dat ik ook gewoon voor me kon kijken of weg kon lopen. Ik zei dat hij ook gewoon z'n bek kon houden en dat vond hij zo belachelijk dat hij me uitmaakte voor 'brilsmurf' :')
Bij het laatste nummer liepen ze weg, want 'dit nummer ken ik al'. Jfc, kom dan gewoon niet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-10-2017, 10:30
Verwijderd
Het is niet lief bedoeld, maar zakelijk. Dat not going out without a fight gaat een stuk beter als je weet hoe je moet vechten.
Oud 27-10-2017, 12:05
Verwijderd
Mijn zus is over 5 dagen uitgeteld en ik durf nergens meer te gaan zonder mijn telefoon en ik ben al.oplossingen aan het bedenken voor als de mini geboren wordt terwijl ik aan het werk ben of zo. AFSTAND IS ZO KUT.
Oud 27-10-2017, 12:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Mijn zus is over 5 dagen uitgeteld en ik durf nergens meer te gaan zonder mijn telefoon en ik ben al.oplossingen aan het bedenken voor als de mini geboren wordt terwijl ik aan het werk ben of zo. AFSTAND IS ZO KUT.
Uitgeteld Dat zal ze ook vast wel zijn ja!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 27-10-2017, 17:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Mijn zusje komt ineens zomaar morgen naar hieeerrrr <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 27-10-2017, 18:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Mijn zusje komt ineens zomaar morgen naar hieeerrrr <3
Leeuk! Zat je nou nog in het buitenland? Of verwar ik je met een andere forummer?
Oud 27-10-2017, 18:46
Verwijderd
Jaaaaaaa ik ben tante
Oud 27-10-2017, 18:48
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-10-2017, 19:28
neardo
neardo is offline
Gefeliciteerd!
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 27-10-2017, 19:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Gefeliciteerd!
Oud 27-10-2017, 19:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd! En geen stress meer over bereikbaar zijn en werk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-10-2017, 20:17
Verwijderd
Dank jullie wel!
En nou ja, ik moet nu fixen dat ik er morgen heen kan, maar degene die dan een uurtje langer moet blijven, is niet bereikbaar och. Komt vast goed.
Oud 27-10-2017, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is nog geen morgen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-10-2017, 11:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Jaaaaaaa ik ben tante

Citaat:
Leeuk! Zat je nou nog in het buitenland? Of verwar ik je met een andere forummer?
Yis! Ik zit in Kopenhagen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-10-2017, 12:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Jaaaaaaa ik ben tante
Gefeliciteerd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-10-2017, 15:23
Verwijderd
Mooiste kindje ever
Oud 28-10-2017, 16:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gefeli, tante Caro.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-10-2017, 21:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Super leuke dag gehad in Arnhem met een vriendin.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-10-2017, 20:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een Dopper gekregen van een vriendin. Ik vond het eerst maar rare flesjes maar ik ben nu geloof ik toch fan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-10-2017, 20:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb een Dopper gekregen van een vriendin. Ik vond het eerst maar rare flesjes maar ik ben nu geloof ik toch fan
Ik heb inmiddels twee doppers en mijn vriend is tegenwoordig ook onafscheidelijk van zijn dopper Ze zijn echt ideaal als ik veel onderweg ben.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-10-2017, 15:55
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Hoiiii hoe gaat het met jullie?
Oud 31-10-2017, 16:41
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja wel goed denk ik, met jou?
__________________
Forumdownie
Oud 31-10-2017, 18:14
Verwijderd
Goedenavond allemaal!
Oud 01-11-2017, 09:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik kom op het station, trein rijdt niet. De volgende trein (waarmee ik normaal nog net op tijd zou zijn) had 5 minuten vertraging. Toch maar die trein gepakt, snel doorgelopen naar de metro, bewust relatief vooraan in de metro gaan zitten. Kom ik om 9.01u aan bij mijn college, mogen we de eerste 10 minuten de zaal niet meer in Tot zover mijn motivatie om naar college te gaan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-11-2017, 09:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Stom
Oud 01-11-2017, 10:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging gisteren naar een congres in Amersfoort met de trein. Ben ik op de terugweg ingecheckt bij Connexxion en uitgecheckt bij NS kost me 40 euro wat ik terug moet vragen en mijn declaratie overzicht klopt nu niet dus het is de vraag of mijn werk het gaat vergoeden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-11-2017, 10:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt zo'n verkeerde uitcheck doorgeven en dan krijg je netjes het te veel betaalde bedrag binnen drie weken terug op je OV chipkaart gezet. Super makkelijk. Alleen die declaratie via je werk is lastiger ben ik bang
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 01-11-2017, 19:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga zo eens kijken. Gisteravond kon ik het nog niet terug vragen. Ga denk ik maar een toelichting schrijven voor werk maar vrijwel al mijn declaraties worden minstens één keer afgekeurd door de salarisadministratie zelfs nadat mijn teamleider het heeft goedgekeurd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-11-2017, 11:49
Verwijderd
Wat een ouderwets systeem/proces, als jouw teamleider het goedkeurt zou de administratie er niets meer van hoeven te vinden.
Oud 02-11-2017, 12:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat vind ik dus ook.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-11-2017, 13:45
Verwijderd
Op basis waarvan wordt het dan afgekeurd?
Oud 02-11-2017, 13:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Allemaal flauwekul. Eén keer had ik reiskosten gedeclareerd omdat ik opgeroepen was tijdens mijn dienst maar dat had ik op diezelfde dag gedeclareerd en ze vonden dat dat niet kon omdat ik nog niet terug naar huis gereden was met de auto. En een keer maaltijdvergoeding wat je krijgt als je tussen vijf en acht niet thuis kan eten toen ik tot kwart voor acht gewerkt had terwijl ik drie reistijd heb. En nog wat dingen met bonnetjes die ze niet goed genoeg vinden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-11-2017, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vind ik dus ook.
Maar jouw mening is niet zo relevant natuurlijk ik gaf geen mening, het is qua proces gewoon onzin dat zowel je leidinggevende als de administratie moet goedkeuren. Dat is dubbel. Maar goed daar heb je verder niets aan natuurlijk.
Oud 05-11-2017, 17:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zoveel geluk met het weer dit weekend. Gisterochtend geroeid met zon en in de middag op de bank toen het regende. Vanmiddag maar één buitje tijdens onze wandeling en geocache door het bos. Heerlijk uitgewaaid.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-11-2017, 20:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik bedacht net dat ik maar eens ga interrailen tijdens mijn volgende bezoek aan Nederland en ik ben erg ingenomen met het idee
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 07-11-2017, 09:21
Verwijderd
Gelijk de eersteklasvariant doen. Hou er rekening mee dat er in Frankrijk en overige dergelijke bananenrepublieken maar beperkt plaatsen beschikbaar zijn in hogesnelheidstreinen en dat je altijd een toeslag van een paar tientjes moet betalen, tenzij je met klassieke treinen reist. In Duitsland is het verboden om te reizen met de ICE-Sprinter. Voor nachttreinen moet je altijd reserveren.
Oud 07-11-2017, 09:35
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Geldt dat nog steeds voor ICE-Sprinters? Tarifair zijn die tegenwoordig namelijk gelijkgesteld aan gewone ICE's.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 07-11-2017, 11:59
Verwijderd
Alle ICE-sprinters zijn 100% reserveringsplichtig. Of waren dat in ieder geval t/m begin van dit kalenderjaar. Tarief kan hetzelfde zijn maar dat betekent niet dat je er zomaar mag instappen. De nachttrein verschilt qua tarief ook niet van een IC.
Oud 07-11-2017, 12:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het in Frankrijk nog wel te doen toen wij er waren. Iets van twaalf euro voor reservering van Marseille naar Brussel zuid.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-11-2017, 16:12
Verwijderd
Vanavond weer buikdansen
Oud 07-11-2017, 16:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb ik mijn beddengoed gewassen en buiten te drogen gehangen zodat het lekker fris wordt en ruikt, is er een of andere gast bij de buurvrouw in de tuin aan het schoffelen met de hele tijd een peuk in zijn mond zodat mijn wasgoed nu daar naar ruikt
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-11-2017, 17:36
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Gelijk de eersteklasvariant doen. Hou er rekening mee dat er in Frankrijk en overige dergelijke bananenrepublieken maar beperkt plaatsen beschikbaar zijn in hogesnelheidstreinen en dat je altijd een toeslag van een paar tientjes moet betalen, tenzij je met klassieke treinen reist. In Duitsland is het verboden om te reizen met de ICE-Sprinter. Voor nachttreinen moet je altijd reserveren.
Luxepaardje Ik dacht juist ook aan een Schönes Wochenende Ticket als optie

Zoiets misschien!
Spoiler

Even kijken of Michelle Trachtenberg beschikbaar is
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 07-11-2017, 19:28
Verwijderd
Die trein stopt niet in Vaduz normaliter. Ik geloof dat daar sowieso niet echt gestopt wordt.
Wel naar Berlijn en Potsdam overslaan
Oud 07-11-2017, 19:31
Verwijderd
Een SWT zou ik echt nooit meer doen. Helemaal in het weekend sluit er geen kak op elkaar aan. Van Gronau naar Kopenhagen was 16 uur ofzo. In Münster 50 minuten wachten, in Osnabrück 25 minuten wachten, in Bremen 40 minuten, in Hamburg 35 minuten, in Lübeck 15 minuten en in Rødby 4 uur.
Vanaf december rijdt er trouwens ieder uur een stoptrein naar Bielefeld vanaf Hengelo, dat kan interessant zijn.
Oud 07-11-2017, 19:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Tetje ik zag gisteren op 3 op reis iets van de trans-mongolië express en dat ze de hele onderstellen vervangen als ze de grens oversteken (overblijfsel van de koude oorlog was de uitleg). Ik dacht direct dat je het al weet of vast interessant vind?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-11-2017, 20:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zag het ook ja. Had het wel eens gehoord maar als ik het daar zag is het niet echt sneller dan overstappen op een andere trein
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-11-2017, 20:03
Verwijderd
Dat weet ik. Dat doen ze ook met de nachttrein Warschau(normaalspoor)-Moskou(Russisch Breedspoor). Er zijn drie mogelijkheden voor zoiets, je kan omsporen door de draaistellen te vervangen (dat doen ze hier), of je kan met een Talgo-methode , waarbij de wielen van positie veranderen op de as, en de laatste is overslaan, dat gebeurt bij goederentreinen die van Rotterdam en Antwerpen naar China rijden dus twee keer.
Oud 07-11-2017, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik zag het ook ja. Had het wel eens gehoord maar als ik het daar zag is het niet echt sneller dan overstappen op een andere trein
Ondertussen vinden de douaneformaliteiten plaats dus je hebt tijd zat.
Oud 07-11-2017, 20:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ohja. Dat had H ook toen ie van Montreal naar New York kwam met de trein.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.