Oud 07-11-2016, 00:09
Verwijderd
Hoi!
Ik weet dat dit topic een beetje vroeg is, aangezien ik 12 ben.

Maar zit er al een tijd mee,

Ik weet dat je vanaf 13 mag vakkenvullen.
Alleen moet je overal minimaal 15 zijn.

Weet iemand een bedrijf waar een 13 jarige mag werken?

in de buurt van de Bijlmer (Amsterdam)

Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2016, 08:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt waarschijnlijk wel oppassen of kranten bezorgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-07-2017, 19:41
Verwijderd
Ik zoek nog steeds!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2017, 20:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien kun je een oproep op fb plaatsen dat je wel ergens wilt oppassen/schoonmaken/hond uitlaten/kranten bezorgen of ander betaald werk wilt doen. Evt kun je ook een briefje in de supermarkt hangen.

Als 13-jarige is het vaak lastig om rechtstreeks een bijbaantje te vinden dus is het slim om je netwerk in te zetten!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2017, 21:12
Verwijderd
Het laatste wat ik wil doen is wat jij opnoemt, ik wil heel graag vakkenvullen, maar heb mijn zinnen nu gezet op een camping. Supermarkten zoeken vaak 15 plussers.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 17:30
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
werken op 13-jarige leefijd is niet zo moeilijk, maar je verdient bijna niks. Op de markt kan je helpen, of oppassen, krantenwijk, vanaf 14 mag je bij de albert hijen vakken vullen.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 17:40
frats
Avatar van frats
frats is offline
Je zou ook bij boeren in de buurt langs kunnen gaan, soms kun je op het land werken. Maar ik zou je vooral willen adviseren om niet meteen overal 'nee' tegen te zeggen, zoals je doet bij alles wat Positive mind opnoemt, want je hebt nu eenmaal niet zoveel keus als je 13 bent.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2017, 21:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het laatste wat ik wil doen is wat jij opnoemt, ik wil heel graag vakkenvullen, maar heb mijn zinnen nu gezet op een camping. Supermarkten zoeken vaak 15 plussers.
Als dertienjarige heb je inderdaad weinig keus. Bij vrienden en familie mag je een zakcentje bijverdienen, maar echt werken mag vaak nog niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-08-2017, 12:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Als dertienjarige heb je inderdaad weinig keus. Bij vrienden en familie mag je een zakcentje bijverdienen, maar echt werken mag vaak nog niet.
Citaat:
Je zou ook bij boeren in de buurt langs kunnen gaan, soms kun je op het land werken. Maar ik zou je vooral willen adviseren om niet meteen overal 'nee' tegen te zeggen, zoals je doet bij alles wat Positive mind opnoemt, want je hebt nu eenmaal niet zoveel keus als je 13 bent.
Precies, dat bedoel ik! Ik snap dat het niet altijd leuk is (alhoewel het zeker niet stom hoeft te zijn ) om dit soort werk of klusjes op te knappen, maar soms is iets gewoon beter dan niets. Vakkenvuller worden op je 13e is gewoon niet realistisch omdat je nergens aangenomen wordt. Dus dan kun je kiezen: of je blijft lekker nukkig doorzoeken en doet uiteindelijk niets totdat je oud genoeg bent, of je doet iets wat je minder leuk vindt en hebt geld (er vanuit gaand dat dat het uiteindelijke doel van je bijbaantje is). Daarnaast zit je niet vast aan een baantje. Als je iets beters tegenkomt neem je gewoon weer ontslag en ga je bij de volgende aan de bak.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 20:40
anoniemaf
Avatar van anoniemaf
anoniemaf is offline
je mag alleen folderen als 13 jarige. Vakkenvullen oppassen krantenwijk mag allemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2017, 20:02
alban2004
alban2004 is offline
Gewoon solliciteren bij AH winkels in de buurt. Met CV en motivatie. Of ga langs in de winkel. Ik heb laatst ook een gesprek gehad. De kans is groot dat ze je pas aannemen als je 14 wordt (bij mijn gesprek zei de manager dat hij 13-jarigen niet eens kan aannemen...). Dan kun je het ook wel proberen bij Vomar/Deen (maar bij AH verdien je meer denk ik).
Met citaat reageren
Oud 30-12-2017, 01:51
Verwijderd
Ben ondertussen al aangenomen bij de Deen, maar dit topic is al een tijd oud.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2017, 10:20
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ben ondertussen al aangenomen bij de Deen, maar dit topic is al een tijd oud.
Wat goed! En misschien heeft iemand anders nog iets aan je topic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht BAANTJES VOOR SCHOLIEREN
bloodyb
0 18-10-2016 02:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Evaluatie geen Tiswah topic
Kitten
72 11-05-2009 21:46
Werk, Geld & Recht bijbaantje
walraven
12 17-04-2007 15:27
Werk, Geld & Recht Arbeidswet voor jongeren
Verwijderd
5 14-05-2004 11:50
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 13:56
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35.