Oud 15-06-2018, 00:53
Jax Teller
Avatar van Jax Teller
Jax Teller is offline
.

Laatst gewijzigd op 04-07-2018 om 20:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2018, 04:01
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het raar dat je haar gaat opzoeken met gym, terwijl je denkt dat ze boos is en ze je overal geblokkeerd heeft. Dat zij bang is is ook vooral vervelend voor haar, niet voor jou. Je komt op mij best entitled over - ik snap dat je emoties hebt bij hoe het gegaan is, en je mag het jammer vinden, maar ze is je niets verschuldigd. Ook niet als ze zwaait. Misschien dacht ze dat je toevallig in de buurt was, en realiseerde ze zich later pas dat je expres naar haar op zoek was gegaan?

Waar ging de ruzie precies over?

Ongeacht je antwoord; ik zou haar met rust laten.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het raar dat je haar gaat opzoeken met gym, terwijl je denkt dat ze boos is en ze je overal geblokkeerd heeft. Dat zij bang is is ook vooral vervelend voor haar, niet voor jou. Je komt op mij best entitled over - ik snap dat je emoties hebt bij hoe het gegaan is, en je mag het jammer vinden, maar ze is je niets verschuldigd. Ook niet als ze zwaait. Misschien dacht ze dat je toevallig in de buurt was, en realiseerde ze zich later pas dat je expres naar haar op zoek was gegaan?

Waar ging de ruzie precies over?

Ongeacht je antwoord; ik zou haar met rust laten.
Misschien lees ik het anders, maar het komt op mij niet over alsof TS bewust op zoek was naar haar, maar haar toevallig zag toen hij buiten naar gym ging kijken.

TS, probeer het los te laten. Ze heeft op dit moment duidelijk geen behoefte aan contact met je, hoe vervelend dat ook voor je is.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 08:41
Verwijderd
Wat luci2 zegt inderdaad
Ik heb wel een beetje moeite met dat ze je opeens zou negeren. Dat gebeurt in mijn ervaring niet vaak zomaar opeens zonder aanwijsbare reden. Vertel je ons wel alles?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 12:04
Verwijderd
Volgens mij mist hier HEEL VEEL van jouw verhaal.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 18:04
Verwijderd
En ook al mist er niet heel veel van jouw verhaal, het is volgens mij vrij duidelijk dat ze geen contact met je wil. Dring jezelf dan ook niet op, dat heeft geen zin en werkt waarschijnlijk alleen maar averechts. Laat het los en move on, hier win je niks mee.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2018, 19:13
Verwijderd
Yep.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten (nog) geen titel.
Verwijderd
12 14-06-2010 20:42
Psychologie Ontwijkende persoonlijkheidsstoornis
Verwijderd
5 10-05-2009 15:00
Algemene schoolzaken Hoe erg gemotiveerd of studie-ontwijkend ben jij met huiswerk?
Missy
23 08-07-2007 17:47
Psychologie [Sociale situaties ontwijken] Ontwijkende Persoonlijkheids Stoornis
MrOizo
49 29-05-2007 21:29
Psychologie OPS en borderline
Verwijderd
3 08-08-2006 20:12
Liefde & Relatie Wat jongens doen, bedoelen ze ook?
Muchacha
32 23-03-2005 01:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.