Oud 21-08-2005, 14:53
metallica
metallica is offline
bah, ik weet niet wat het is, maar ik heb geen zin in niets en niemand. Ik heb de afgelopen ijd echt weer zo'n stemming van dekens over me heen trekken ebn alleen maar slapen. bah, ik weet het niet meer ik voel me alleen maar zwaar kut en ik weet dat ik het ook nog eens zelf schuld ben want hetgeen dat nu in mijn hoofd zit heb ik ook nog eens zelf pgezocht terwijl ik wel wist dat er voor mij problemen zouden komen. Mja, eigen schuld dikke bult. Waarom gaan de dingen nou niet zoals ik ze wil?
Oud 21-08-2005, 15:08
Gothic
Gothic is offline
we gaan uit samen en hij zou met een voorstel komen... 3e keer dat hij vroeg of en wanneer we nou zouden gaan ... ben benieuwd, zou het weer zo zijn als toen?

Morgen boeken ophalen en nog wat dingetjes regelen. Leo reageer nou op je pm ...
Oud 21-08-2005, 17:10
WolterB
WolterB is offline
Het is allemaal gezelliger dan ik verwacht had vandaag
Gelukkig maar, want ik zag er ergens toch wel tegenop, maar t is goedgekomen en ben blij dat dit nu eindelijk geregeld is en op een nette manier ook nog
Oud 21-08-2005, 17:21
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb een kater... Ik heb elke dag een kater *brakheid*
Oud 21-08-2005, 17:22
fractuur
fractuur is offline
Ik ga toch voor hem.
Oud 21-08-2005, 17:28
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-08-2005 @ 18:22 :
Ik ga toch voor hem.
Succes
Oud 21-08-2005, 17:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Vanavond de stad in met vriendin... Jazz-gebeuren in onze stad. benieuwd wat dat wordt.
Oud 21-08-2005, 18:26
El Kim
El Kim is offline
Waarom gaat altijd alles net kapot op het moment dat je het NIET kunt gebruiken?!?!?!
Oud 21-08-2005, 18:28
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 21-08-2005 @ 18:28 :
Succes
Thnx. Het duurt alleen nog even voor ik hem weer spreek.
Oud 21-08-2005, 19:08
rare kwast
rare kwast is offline
leeg...zo leeg
Oud 21-08-2005, 19:19
Verwijderd
Een week nadat alles eruit is gekomen voel ik me weer prima.
Oud 21-08-2005, 20:49
Verwijderd
Vandaag was ik echt heel erg bang eventjes.
Ik wou echt snel naar huis om te checken. Gelukkig was ze er nog.
Nu wat minder bang.
Maar toch nog wel.
Phoe wat is muziek toch fijn
Oud 21-08-2005, 20:54
Verwijderd
ik wil niks voelen maar het lukt niet echt.
Oud 21-08-2005, 22:19
Skilly
Skilly is offline
Vandaag was het effe lachen.
Een 13-jarige meisje die ik haat vroeg aan mij wat ik van haar vond op MSN. Ik zei tegen haar dat ik haar nogal droog vond.
Ze werd boos en nu wil ze me zaterdag in elkaar slaan lol. HAHAHAH

Ik weet niet wat er is met me ouders. Ze geven me echt een gevoel dat ze me niet willen zien. Ga ik bij ze zitten gezellig op de bank. Dan hoor ik meteen van:,,Heb je niks te doen?'' Ik wordt er wel een beetje verdrietig van Of ze beginnen meteen tegen me te snauwen als ze willen dat ik iets voor hun ga doen. Ze kunnen toch ook op een normale toon praten ik doe het heus wel. Maar ach. Ik leef er maar mee.
Oud 21-08-2005, 22:39
Nijn*
Nijn* is offline
Ik maak me zorgen om haar, ze blowt teveel, voelt zich niet goed (terwijl ze altijd zo'n eeuwige optimist is) en maakt zich verdriet om haar opa.. Ik wil haar zo graag helpen maar ik zou niet weten hoe..

En ik voel me zelf kut. Ben bang voor een terugval vooral op dit moment.. Ik zie het fout gaan, ik wil niet nog een klote jaar tegemoed gaan en ik ben er bijna van overtuigd dat het toch zal gebeuren. Ik wil niet op deze manier verder gaan, zo ver van iedereen, zo ver van enig begrip. Ik wil terugkeren in de realiteit. En ik wil een knuffel en een piepklein beetje begrip..
Oud 21-08-2005, 22:53
Verwijderd
Ik ben godzijdank weer thuis van een week vakantie. ik heb mijn verjaardag gelukkig niet gevierd. ik heb toch post en smsjes gehad, heel lief enzo. maar ik voel me nu op dit moment zo vreselijk alleen. dat ik wel kan janken. maar ik ben moe. dat werkt tegen me. bah. ik wil hier niet meer zijn.
Oud 21-08-2005, 23:03
Verwijderd
kdoe van alles fout. Ik had nooit zo moeten uitvallen. Ik wist dat ik hem al pijn deed maar wou hem nog meer pijn doen. Het voelde ook zo klote. Hij helemaal mee in de muziek, blij, feestend. En ik die daar alleen stond. Het leek wel alsof ik in een glazenbol zat. Ik hoorde niks meer geen muziek. Ik zag alleen hem en bedacht me hoe graag ik daartussen wou staan. Maar toch liep ik er niet naartoe. nee ik moest weer voor de jackpot gaan en hem zo erg pijn doen. Driemaal zal het terugkeren. En terugkeren deed het.
Oud 21-08-2005, 23:18
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 21-08-2005 @ 23:39 :
Ik maak me zorgen om haar, ze blowt teveel, voelt zich niet goed (terwijl ze altijd zo'n eeuwige optimist is) en maakt zich verdriet om haar opa.. Ik wil haar zo graag helpen maar ik zou niet weten hoe..

En ik voel me zelf kut. Ben bang voor een terugval vooral op dit moment.. Ik zie het fout gaan, ik wil niet nog een klote jaar tegemoed gaan en ik ben er bijna van overtuigd dat het toch zal gebeuren. Ik wil niet op deze manier verder gaan, zo ver van iedereen, zo ver van enig begrip. Ik wil terugkeren in de realiteit. En ik wil een knuffel en een piepklein beetje begrip..
*knuffelt*
Oud 21-08-2005, 23:59
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 22-08-2005 @ 00:18 :
*knuffelt*
+ (beetje) begrip
Oud 22-08-2005, 00:16
rare kwast
rare kwast is offline
ik snap dr niets meer van..

eerst loop ik steeds tegen een muur, verteld ze me niets is ze alleen maar ingesprek met M (die weet alles)
en nu ineens verteld ze iets over net...
don't get it
Oud 22-08-2005, 00:19
El Kim
El Kim is offline
Téééring, die bladmuziek uitzoeken is nog een heel karwei
Oud 22-08-2005, 00:38
rare kwast
rare kwast is offline
right...doos (ik in dit geval) lul jij maar lekker verder hé
tis niet dat je haar nou helpt... en je helpt jezelf ook alleen maar dieper in de zooi want dit gaat nooit lang goed
Oud 22-08-2005, 01:20
rare kwast
rare kwast is offline
2 weken op vakantie en ze verteld allemaal dingen die ik niet van dr wist...
zijn we nu al uit elkaar gegroeid?
Oud 22-08-2005, 06:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
ik ben zeeeeee-nuwachtig...
Oud 22-08-2005, 08:53
WolterB
WolterB is offline
Ik moet opruimen vandaag
Oud 22-08-2005, 10:05
Nijn*
Nijn* is offline
Ruudje + rare kwast: jullie zijn lief *knuff*

OT: Het gaat ietsje beter, gewoon omdat ik nu even rust heb omdat er niemand thuis is. Ga zometeen maar lekker ontbijtje maken zoals ik het wil en lekker beetje opruimen. Mooie muziek op en genieten van de rust zolang het kan
Oud 22-08-2005, 12:13
kroot
kroot is offline
Ik heb eindelijk besloten dat ik niet voor een jaar therapie naar Zwitserland ga, maar hier blijf.
Aan de ene kant opluchting, aan de andere kant wil ik dolgraag naar Zwitserland, maarja in het Nederlands heb ik al moeite om me uitdrukken, laat staan in een andere taal. En daar moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, dus ik moet me er maar bij neerleggen
Oud 22-08-2005, 12:17
Verwijderd
Ik weet wel dat ik een paria ben, maar toch voel ik altijd weer die snijdende pijn.
Oud 22-08-2005, 12:25
lautie
lautie is offline
Ik kan niet meer, ik kan gewoon echt niet meer met ze praten. Het voelt net als een spiraal en ik blijf steeds maar denken, toen kon het nog, toen had ik mijn mond open moeten doen. Nu weet ik dat ze toch nooit iets van me zullen snappen. Ze willen niet uit hun veilige wereldje worden getrokken, ik ben de stoorzender.
Oud 22-08-2005, 13:24
rare kwast
rare kwast is offline
shit...
ik snap echt niets van mezelf
Oud 22-08-2005, 13:35
chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Oud 22-08-2005, 15:02
Verwijderd
ik hoop zo erg dat zijn ziekte de oorzaak is. En dat we erover kunnen praten en samen kunnen oplossen. En bij elkaar kunnen blijven.
Oud 22-08-2005, 15:03
Verwijderd
But it's time to face the truth I will never be with you ...

Oud 22-08-2005, 15:12
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gister uitgeweest met een vriendin en d'r vriend. Eerst naar het jazzfestival in onze stad en toen dat afgelopen was de kroeg in tot sluitingstijd, en daarna nog een tijdje buiten staan roken en praten tot half 5. Uiteindelijk was ik rond kwart voor 5 thuis. Een super-avond, fijne muziek, gneoeg koud bier, goed gezelschap, goede gesprekken, humor en van half 1 tot 3 een kroeg volledig voor onszelf. Echt relaxed. Lange tijd niet zo'n goede avond gehad.
Oud 22-08-2005, 15:49
El Kim
El Kim is offline
Aaaargh wat een zootje is het weer
Oud 22-08-2005, 15:56
Gothic
Gothic is offline
damn wat zijn mijn boeken zwaar zeg... dacht ik dat rechten zwaar was, echt niet
Oud 22-08-2005, 16:08
fractuur
fractuur is offline
Heerlijk stuk geskatet in de zon, en ik kon redelijk gemakkelijk de meeste fietsers bij houden.
Oud 22-08-2005, 16:10
moisture
moisture is offline
gaap.
Oud 22-08-2005, 17:16
moon
moon is offline
Lieve J.

Het feit dat ik soms wat onuitstaanbare eigenschappen heb, dat ik soms jaloers ben omdat ik zo ontzettend weinig zelfvertrouwen heb en altijd denk dat je op een dag voor haar zult kiezen, dat hoeft niet te betekenen dat je je ook wat van mij aan moet trekken. Ik red me wel, ook al zwem ik soms in een eenzame zee rondjes en kan ik niemand bereiken, ik red me wel. Haal uit dit leven wat er in zit en doe wat jij in dit leven denkt dat goed is om te doen. Mijn jaloezie mag jou geen beperkingen opleggen. Voel je vrij. Soms zul je het vuur onder je voeten voelen branden, aangestoken door mij. Maar ik blus het ook weer voor je. Ik ben heel riëel, ik weet hoe ik in elkaar zit. Ik hoop dat mijn liefde altijd groter zal blijven dan het zieke stukje in mij.
Oud 22-08-2005, 18:01
Miracle
Miracle is offline
Moehoehoe. Hopelijk komt het door het bloedgeven, anders ben ik wel erg slap.
Vanavond lekker niks meer doen, soapies kijken en dat soort dingen.
Morgen weer zware dag, maar ik moet er maar aan wennen.

*zuchtje*
Oud 22-08-2005, 18:29
Mariekje*
Mariekje* is offline
Waaaaaaaaaaaahh ik heb een baantje, ik heb een baantje, ik heb een baantje... En ik moet iets doen waar ik wel een heel grote angst en onzekerheid voor ken: Mensen aanspreken...

Vandaag m'n 1e dag gedraait, 45 euro verdiend voor een kleine 4 uur werk.. En het ging goehoed. Mja en nog aangenomen ook, ik voel me goed. Trots op mezelf.
Oud 22-08-2005, 18:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nee, want ik begrijp het niet.. Wat begrijp ik dan wel goed?
Oud 22-08-2005, 19:17
rare kwast
rare kwast is offline
damn k*t hoofd...
ik kreeg vandaag een mailtje van school over de studie
ik begreep er uit dat ik niet kon beginnen maar pas over een half jaar..
en daar baalde ik best wel van maar aan de andere kant was ik toch stiekem wel beetje blij
Oud 22-08-2005, 19:37
Nijn*
Nijn* is offline
Gadverdamme, ik voel me dik en lelijk maar heb geen puf om te gaan sporten.. Voel me waardeloos en een loser.

EDIT: Moet ik mijn vorige mentrix bellen tussen 9 en 10, neemt ze niet eens op GRRR

Laatst gewijzigd op 22-08-2005 om 20:12.
Oud 22-08-2005, 20:56
miekmuis
miekmuis is offline
Opa is net overleden En ik weet dat het het beste voor hem is en dat hij geen menswaardig bestaan meeer leed, maar ik bleef hopen dat ik toch nog een keertje iets van herkenning in zijn ogen zou zien.
Oud 22-08-2005, 21:00
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 22-08-2005 @ 20:37 :
Gadverdamme, ik voel me dik en lelijk maar heb geen puf om te gaan sporten.. Voel me waardeloos en een loser.
*bekijkt fotoboek*

OMG jij bent mooi.

Je gevoelens matchen niet met de foto's.
Oud 22-08-2005, 21:01
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 22-08-2005 @ 21:56 :
Opa is net overleden
gecondoleerd meisje...sterkte de komende tijd.

Vandaag was wel een prima dag. ik ging met B naar de stad, wat voor school halen. eigenlijk moet ik voor morgen mijn herkansing leren, maar dat doe ik wel verder in de trein. heb daar ook gegeten, erg gezellig. alleen jammer dat ik ex en zijnv riendin tegenkwam in de stad. dat verpest het dan weer. maar ik vond het heel erg fijn dat zijn ouders kwamen informeren naar onze vakantie. ik hou nog steeds van die mensen. is dat vreemd? nou ja, in ieder geval, ik vond het leuk dat zij er even waren.

ik ga het allemaal anders doen. ik moet mezelf niet over de kop laten gaan (althans, nog verder). ik moet op mezelf letten, en ik moet aan mezelf werken. ik moet in mijn hoofd een en ander op een rijtje krijgen en ik moet accepteren. ik moet leren dat ik dingen van mij afzet. nog beter, in ieder geval. ik moet op lichamelijke manier ook aan mezelf denken.

en ik heb de behoefte om bij mensen te zijn. gewoon, als ze er maar zijn. niet eens praten of weet ik veeel. als ze er maar zijn.
Oud 22-08-2005, 21:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
HvJ schreef op 22-08-2005 @ 19:29 :
Waaaaaaaaaaaahh ik heb een baantje, ik heb een baantje, ik heb een baantje... En ik moet iets doen waar ik wel een heel grote angst en onzekerheid voor ken: Mensen aanspreken...

Vandaag m'n 1e dag gedraait, 45 euro verdiend voor een kleine 4 uur werk.. En het ging goehoed. Mja en nog aangenomen ook, ik voel me goed. Trots op mezelf.
Wat voor baantje heb je?

Citaat:
rare kwast schreef op 22-08-2005 @ 20:17 :
damn k*t hoofd...
ik kreeg vandaag een mailtje van school over de studie
ik begreep er uit dat ik niet kon beginnen maar pas over een half jaar..
en daar baalde ik best wel van maar aan de andere kant was ik toch stiekem wel beetje blij
Over een half jaartje? Mis je dan niet heel veel of ga je achterlopen? Hoe zit dat? En wat ga je in de tussentijd doen?
Oud 22-08-2005, 21:48
Mariposa
Mariposa is offline
*luistert mooi liedje*

Ik kijk nog een keer en ik voel de twijfel weer
Zo voelt ie dus, de laatste kus
Ik hoop dat ze het heel snel weer vergeet
Omdat ze beter weet...
Oud 22-08-2005, 21:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn kot is leeg, ik ben nu echt definitief weg uit Leuven en dat voelt zo vreemd

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten