Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
OMG jij bent mooi. ![]() Je gevoelens matchen niet met de foto's. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag was wel een prima dag. ik ging met B naar de stad, wat voor school halen. eigenlijk moet ik voor morgen mijn herkansing leren, maar dat doe ik wel verder in de trein. heb daar ook gegeten, erg gezellig. alleen jammer dat ik ex en zijnv riendin tegenkwam in de stad. dat verpest het dan weer. maar ik vond het heel erg fijn dat zijn ouders kwamen informeren naar onze vakantie. ik hou nog steeds van die mensen. is dat vreemd? nou ja, in ieder geval, ik vond het leuk dat zij er even waren. ik ga het allemaal anders doen. ik moet mezelf niet over de kop laten gaan (althans, nog verder). ik moet op mezelf letten, en ik moet aan mezelf werken. ik moet in mijn hoofd een en ander op een rijtje krijgen en ik moet accepteren. ik moet leren dat ik dingen van mij afzet. nog beter, in ieder geval. ik moet op lichamelijke manier ook aan mezelf denken. en ik heb de behoefte om bij mensen te zijn. gewoon, als ze er maar zijn. niet eens praten of weet ik veeel. als ze er maar zijn. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |