Oud 05-02-2018, 10:05
Verwijderd
Sinds een (lange hahaha) tijd ben ik van plan een trekkerstentje te kopen, zodat ik gemakkelijk eens ergens weg kan gaan en niet vast zit aan hostels en dergelijke. (Ik zou graag eens, wanneer ik drie dagen na elkaar vrij heb, in de Ardennen kamperen om daar een beetje te gaan tekenen en zulks) Nu heb ik nog nooit in mijn leven een tent gekocht en er dus ook totaal geen kaas van gegeten. Eigenlijk zoek ik een tentje wat eventueel wel voor 2 personen kan (zodat er ook een beetje extra ruimte is voor mijn rugzak en tekenspullen en eventueel voor een mede-overnachtmens voor als ik een keer niet alleen ga) en die daarnaast superlicht is want ik ben een slapjanusje.

Nu zag ik op het internet dit ding voorbij komen;
https://www.fonq.be/nl_BE/p/high-pea...yABEgJWX_D_BwE

Weegt maar 1,6 kg en lijkt me best oke. Nu zie ik juist dat het geen binnentent heeft. Hoe belangrijk is een binnentent?

Is het een goed idee om zo'n item via het internet te kopen, of zouden jullie toch echt aanraden een paar winkels af te struinen? (Shoppen is nu niet bepaald mijn hobby en ik ben zo beslis-vaardig als een pannenkoek.)

Hebben jullie tips, do-s en don't-s betreft dit onderwerp? Ik heb ook nog geen matje dus daar moet ik ook nog naar kijken. Oh en een slaapzak natuurlijk. En het liefst doe ik alles een beetje te voet omdat ik al drie keer gezakt ben voor mijn rijbewijs toen ik achttien was en ook niet echt de intentie heb dat op korte termijn goed te maken. En al helemaal niet hier. Wat een onoverzichtelijk straatbeeld.

Zo. Dat was het. Een prachtige week voor jullie gewenst! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2018, 10:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou wel een aparte binnen en buitentent willen, anders heb je gelijk lekkage als je iets tegen het tentdoek aanlegt. En ik heb een vierpersoons tent voor zijn tweeën omdat je anders amper plek hebt voor bagage.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel een aparte binnen en buitentent willen, anders heb je gelijk lekkage als je iets tegen het tentdoek aanlegt. En ik heb een vierpersoons tent voor zijn tweeën omdat je anders amper plek hebt voor bagage.
Ohja! haha. Daar had ik nog niet over nagedacht. Tenks!

Maar het is wel de bedoeling zo weinig mogelijk toestanden mee te nemen, zodat ik de bagage tot het minimum kan beperken
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Om te zien hoe groot een tent is zou ik persoonlijk wel liever even naar de kampeerwinkel gaan. Daar kunnen ze je ook gelijk adviseren over andere uitrusting die je nodig hebt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik zou wel een aparte binnen en buitentent willen, anders heb je gelijk lekkage als je iets tegen het tentdoek aanlegt. En ik heb een vierpersoons tent voor zijn tweeën omdat je anders amper plek hebt voor bagage.
Hoeveel bagage sleep jij mee, dan?

Wolter en ik hebben een tweepersoons koepeltent, waar je nog prima plek hebt voor bagage. Vooral als je gewoon niet teveel meesleept. Ik zou wel een tentje nemen met binnen- en buitentent, om de reden die Daantje ook al zei.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ligt ook wel aan het model tent denk ik, hoeveel spullen je kwijt kan. En hoe goed je kunt accepteren dat je weinig meeneemt op een kampeervakantie. Als je met de auto gaat neem je vaak ook meer mee "voor de zekerheid" of omdat het toch nog in de tas past.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Om te zien hoe groot een tent is zou ik persoonlijk wel liever even naar de kampeerwinkel gaan. Daar kunnen ze je ook gelijk adviseren over andere uitrusting die je nodig hebt.
Ja en nee. Een goede kampeerwinkel geeft wel goed advies, maar de gemiddelde sportzaak die tenten verkoopt, heeft geen idee. Dus bij de laatste om advies vragen staat gelijk aan het openen van een forumtopic
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Om te zien hoe groot een tent is zou ik persoonlijk wel liever even naar de kampeerwinkel gaan. Daar kunnen ze je ook gelijk adviseren over andere uitrusting die je nodig hebt.
Eigenlijk ben ik dan ook een beetje bang dat ze me allerlei dure dingen gaan aansmeren die ik helemaal niet zo specifiek nodig heb. En ik hoor liever een beetje via-via naar de ervaringen van andere mensen. Maar je hebt wel gelijk dat het goed is even te zien hoe groot een tent is. Al staan er op het internet wel vaak de afmetingen bij. Het gaat me echt om een tent voor te overnachten die misschien de ergste kou wel buiten houdt. Maar ik zal eens wat winkels afgaan binnenkort, dat is sowieso wel een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Ligt ook wel aan het model tent denk ik, hoeveel spullen je kwijt kan. En hoe goed je kunt accepteren dat je weinig meeneemt op een kampeervakantie. Als je met de auto gaat neem je vaak ook meer mee "voor de zekerheid" of omdat het toch nog in de tas past.
Nja, ik ga echt voor zo weinig mogelijk
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja en nee. Een goede kampeerwinkel geeft wel goed advies, maar de gemiddelde sportzaak die tenten verkoopt, heeft geen idee. Dus bij de laatste om advies vragen staat gelijk aan het openen van een forumtopic
Ik schreef toch ook kampeerwinkel
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 10:51
Verwijderd
Bij kampeerwinkels hebben ze wel tenten van 600 euro
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Bij kampeerwinkels hebben ze wel tenten van 600 euro
In een goede kampeerwinkel raden ze voor een paar dagen Ardennen geen tent van 600 euro aan.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 11:01
Verwijderd
Citaat:
In een goede kampeerwinkel raden ze voor een paar dagen Ardennen geen tent van 600 euro aan.
Ik wil ook nog drie weken kamperen op de waddeneilanden maar daar zullen ze dan ook niet zo'n tent voor aanraden hé! Dat zijn zeker tenten voor als je een grote koude berg gaat beklimmen oid..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 12:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Eigenlijk ben ik dan ook een beetje bang dat ze me allerlei dure dingen gaan aansmeren die ik helemaal niet zo specifiek nodig heb. En ik hoor liever een beetje via-via naar de ervaringen van andere mensen. Maar je hebt wel gelijk dat het goed is even te zien hoe groot een tent is. Al staan er op het internet wel vaak de afmetingen bij. Het gaat me echt om een tent voor te overnachten die misschien de ergste kou wel buiten houdt. Maar ik zal eens wat winkels afgaan binnenkort, dat is sowieso wel een goed idee.
Gewoon zeggen wat je allemaal van plan bent en wat je budget is. Bij een degelijke kampeerwinkel houden ze daar heus wel rekening mee. Maar onderschat het ook niet, een goede (ook al is ie klein) tent kan alsnog best prijzig worden. Idem voor een goede slaapzak.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 12:22
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik schreef toch ook kampeerwinkel
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Gewoon zeggen wat je allemaal van plan bent en wat je budget is. Bij een degelijke kampeerwinkel houden ze daar heus wel rekening mee. Maar onderschat het ook niet, een goede (ook al is ie klein) tent kan alsnog best prijzig worden. Idem voor een goede slaapzak.
http://www.kampeerder.be/nl/zephyros-2p---green-672575 Ik zag nu deze!
€200,- is denk ik wel een beetje mijn budget voor een tent. En zo ook voor een slaapzak denk ik ? Denk er aan eentje te kopen die ook tot in de - kan gaan omdat ik het heel vaak koud heb.
Ik reken nu op iets van 600/700 euro voor een hele uitrusting, dat moet wel haalbaar zijn lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 12:56
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
De enige kampeerervaring die ik heb is op festivals, maar dat doe ik nu ook al een jaar of 18...
Voor af en toe een paar daagjes heb je echt geen dure tent nodig. De mijne was 50 euro en gaat al jaren mee. Het is een 3-persoons koepeltent (want ik hou van ruimte) met binnen- en buitentent. Dat is wel fijn voor als het mocht regenen. En een voortentje om je schoenen droog te zetten is ook fijn.
Uh... Grondzeil is een goed idee... Verder denk ik dat een goede mat en warme slaapzak belangrijker zijn.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Voor af en toe een paar daagjes heb je echt geen dure tent nodig. De mijne was 50 euro en gaat al jaren mee. Het is een 3-persoons koepeltent (want ik hou van ruimte) met binnen- en buitentent.
Dat soort koepeltentjes zijn niet echt gemaakt om mee te reizen en zijn ook relatief zwaar.

Citaat:
http://www.kampeerder.be/nl/zephyros-2p---green-672575 Ik zag nu deze!
€200,- is denk ik wel een beetje mijn budget voor een tent. En zo ook voor een slaapzak denk ik ? Denk er aan eentje te kopen die ook tot in de - kan gaan omdat ik het heel vaak koud heb.
Ik reken nu op iets van 600/700 euro voor een hele uitrusting, dat moet wel haalbaar zijn lijkt me?
Ja een soort all-weather slaapzak is sowieso een goede investering. Ik heb zo'n Cat's Meow van North Face (was iets van 150e geloof ik); daar heb ik in geslapen toen het -5 of -6 was buiten op Paaspop en dat ging prima, maar dat schijnt wel een beetje de 'max' te zijn voor deze slaapzak. (als in, tot die temperaturen is het gewoon aangenaam slapen in je ondergoed, als het nog kouder wordt moet je extra laagjes aan gaan doen). En met warm weer blijft ie ook redelijk koel
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2018, 13:26
Verwijderd
Citaat:
De enige kampeerervaring die ik heb is op festivals, maar dat doe ik nu ook al een jaar of 18...
Voor af en toe een paar daagjes heb je echt geen dure tent nodig. De mijne was 50 euro en gaat al jaren mee. Het is een 3-persoons koepeltent (want ik hou van ruimte) met binnen- en buitentent. Dat is wel fijn voor als het mocht regenen. En een voortentje om je schoenen droog te zetten is ook fijn.
Uh... Grondzeil is een goed idee... Verder denk ik dat een goede mat en warme slaapzak belangrijker zijn.
Dat is waar. Mijn ouders hebben nog van die 2 seconden tentjes die al jaren meegaan. Maar ik heb geen auto en ben van plan om vaker met vakanties te gaan kamperen, dus dan is het wel handig om een compactere tent te hebben die niet teveel weegt. Het lijkt me heerlijk laagdrempelig, campings zijn er overal wel, het kamperen zelf kost in die zin niet zo veel en ik ga nooit op hotel of iets in die richting. Dus dan mag ik vind ik wel iets meer uitgeven aan een uitrusting als dat lang meegaat.

Goed idee ja, grondzeil! En dat ben ik ook van plan ja, een goede warme slaapzak en een degelijke mat.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Dat soort koepeltentjes zijn niet echt gemaakt om mee te reizen en zijn ook relatief zwaar.



Ja een soort all-weather slaapzak is sowieso een goede investering. Ik heb zo'n Cat's Meow van North Face (was iets van 150e geloof ik); daar heb ik in geslapen toen het -5 of -6 was buiten op Paaspop en dat ging prima, maar dat schijnt wel een beetje de 'max' te zijn voor deze slaapzak. (als in, tot die temperaturen is het gewoon aangenaam slapen in je ondergoed, als het nog kouder wordt moet je extra laagjes aan gaan doen). En met warm weer blijft ie ook redelijk koel
Oh, dat is wel goed ja! Er schijnt ook wel een verschil te zijn tussen mannen en vrouwen. Hier thuis als het 18 graden is in mijn kamer slaap ik met een pjyama, winterdekbed en voor het begin van de nacht nog een extra dekbed. Dus ik denk dat ik beter een slaapzak neem die tot in de min gaat dan eentje tot nul graden of iets in die richting.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:30
Verwijderd
En carn, wat voor matje heb je dan? Ik dacht aan een zelf opblazend matje maar die kunnen misschien ook makkelijk lek.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik kampeer eigenlijk nooit (behalve soms op festivals), dus ik sleep altijd zo'n dik luchtbed mee want ik heb nog nooit op een matje gelegen waar ik goed op kon slapen met mijn knakenrug (ook verder nooit in verdiept dus dat ligt volledig aan mij).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:37
Verwijderd
Citaat:
ik kampeer eigenlijk nooit (behalve soms op festivals), dus ik sleep altijd zo'n dik luchtbed mee want ik heb nog nooit op een matje gelegen waar ik goed op kon slapen met mijn knakenrug (ook verder nooit in verdiept dus dat ligt volledig aan mij).
Aaah oké. Ik ga niet voor een luchtbed sowieso want die dingen wegen een halve straat maar dankjewel iig!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:37
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En carn, wat voor matje heb je dan? Ik dacht aan een zelf opblazend matje maar die kunnen misschien ook makkelijk lek.
Ik vind die matjes wel prima! Materiaal is vrij stug, dus volgens mij gaat dat niet zo snel lek.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2018, 13:39
Verwijderd
En wat voor matje heb jij dan Eline ?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En wat voor matje heb jij dan Eline ?
Geen - ik leende het matje van mijn huisgenootje dus ik weet ook niet welk merk dat was Ik heb zelf een luchtbed dat ouder is dan ik, en wat precies in de loodzware retro tent van mijn ouders past (dikke prima als je toch met de auto kunt en ongeveer één keer per jaar gaat kamperen in de buurt van je eigen huis ).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Geen - ik leende het matje van mijn huisgenootje dus ik weet ook niet welk merk dat was Ik heb zelf een luchtbed dat ouder is dan ik, en wat precies in de loodzware retro tent van mijn ouders past (dikke prima als je toch met de auto kunt en ongeveer één keer per jaar gaat kamperen in de buurt van je eigen huis ).
Hahaha dat is wel heel slim
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:49
Verwijderd
Nostalgie ja, die oude, loodzware tenten. En die rugzakken met ijzeren frame enzo..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:50
Verwijderd
Of aluminium of wat was het
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
IJzer denk ik dan, aluminium is veel lichter en deze tent is echt heel zwaar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 13:57
Verwijderd
Citaat:
IJzer denk ik dan, aluminium is veel lichter en deze tent is echt heel zwaar.
Zo’n groene tent? en zo’n soort oervorm van een tent?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zo’n groene tent? en zo’n soort oervorm van een tent?


De donkergroene met dat rood
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:12
Verwijderd
Jaaaaaa!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dat soort koepeltentjes zijn niet echt gemaakt om mee te reizen en zijn ook relatief zwaar.
Ja, hij is wel zwaar, maar ik vind wat extra sjouwen niet erg als ik weet dat ik daarna chill kan slapen. Maar ik ben een enorme bikkel natuurlijk.
(Zonder auto en met gigantische tassen in 't OV, holladiejee!)

Maar ik bedoelde gewoon meer dat het geen honderden euros hoéft te kosten. Als Mieke het niet erg vindt om te investeren in wat ze precies zoekt, dan prima natuurlijk.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
[afbeelding]


De donkergroene met dat rood
Oh lordy, Ik kan me nog een jaar lowlands herinneren dat m'n vrienden zo'n ding op de kop hadden getikt en ik moest helpen sjouwen, omdat het gigantisch en ontilbaar was. :')
IK SLIEP NIET EENS IN DIE TENT!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2018, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Oh lordy, Ik kan me nog een jaar lowlands herinneren dat m'n vrienden zo'n ding op de kop hadden getikt en ik moest helpen sjouwen, omdat het gigantisch en ontilbaar was. :')
IK SLIEP NIET EENS IN DIE TENT!
HAHAHAHAHAaaaaaaa! Die lach hoorden mijn bovenburen ook denk ik
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh lordy, Ik kan me nog een jaar lowlands herinneren dat m'n vrienden zo'n ding op de kop hadden getikt en ik moest helpen sjouwen, omdat het gigantisch en ontilbaar was. :')
IK SLIEP NIET EENS IN DIE TENT!
Als ie eenmaal staat is het echt een hele fijne tent, maar het is wel een gevalletje "tent in de auto, achterbak is vol"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:27
Verwijderd
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Als ie eenmaal staat is het echt een hele fijne tent, maar het is wel een gevalletje "tent in de auto, achterbak is vol"
We waren toen nog niet oud genoeg om rijbewijzen te hebben, dus de mensen in de trein waren niet echt blij met ons.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We waren toen nog niet oud genoeg om rijbewijzen te hebben, dus de mensen in de trein waren niet echt blij met ons.
Haha. Op vakantie gaan met mijn vriendengroep wordt gelukkig elk jaar makkelijker, steeds meer mensen kunnen rijden of hebben zelfs een eigen auto. De eerste jaren was het altijd wel fijn dat we op 30 minuten fietsen van thuis zaten, want dan konden de ouders nog even met de auto heen en weer om alle zware spullen te brengen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:41
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als je een koukleum bent en ook in het voorjaar/najaar vaker weg wilt, kun je misschien een licht compact opvouwbaar veldbed overwegen. Matjes isoleren voor geen meter, en dat maakt het in het voor en najaar echt enorm koud om op te slapen.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Als je een koukleum bent en ook in het voorjaar/najaar vaker weg wilt, kun je misschien een licht compact opvouwbaar veldbed overwegen. Matjes isoleren voor geen meter, en dat maakt het in het voor en najaar echt enorm koud om op te slapen.
Bestaan er geen isolerende matjes met lucht in of iets dergelijks? Een veldbed is vaak wat hoger en dan moet de tent ook hoger zijn natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 14:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gewoon zo'n isolatiedeken eronder leggen op de grond.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 16:55
Verwijderd
Vuilniszakken/kranten onder je luchtbed isoleren prima. Al denk ik niet hoe dat dat veel helpt als het rond het vriespunt zit.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 17:13
Verwijderd
Als ik dit:
R-waarde lager dan 1,5: hoogzomermatje (voor nachttemperatuur boven ruwweg 10°c)
R-waarde lager dan 2,5: zomermatje (tot tegen het vriespunt)
R-waarde tussen 2,5 en 4,0: 3-seizoensmatje (geschikt bij lichte nachtvorst)
R-waarde hoger dan 4,0: wintermatje (geschikt bij matige tot strenge vorst)
R-waarde hoger dan 5,0: aangeraden bij het bivakkeren op sneeuw


moet geloven is dit een matje http://www.kampeerder.be/nl/trail-pro-z17 wat ook in de winter gebruikt kan worden
Met citaat reageren
Oud 05-02-2018, 17:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb 2 verschillende matjes gehad voor lichte nachtvorst, en ze waten allebei echt niet rond het vriespunt proof. Van de 6 nachten op die krengen, gaan er minstens 2 de ‘Top 10 van meest waardeloze nachten ooit’ in. Ik haat ze.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 06:45
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen wat er leuk is aan kamperen?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 07:08
Verwijderd
Lekker buiten zijn enzo
Met citaat reageren
Oud 06-02-2018, 07:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vrijheid, flexibiliteit, buiten zijn, in het buitenland meer kans hebben om niet tussen de zeikende caravankamperende Nederlandse gezinnen die met z'n allen elk jaar op een klitje op dezelfde camping willen zijn te staan, makkelijk verplaatsbaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.