Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2011, 20:59
lizzy123
lizzy123 is offline
Mijn opdracht, die ik voor school moest maken moet niet over 3 weken af, maar volgende week. Het is een opdracht die mijn stagebegleidster na moet kijken. Op school moeten wij de opdracht laten zien, maar hoe weet ik zeker of het goed gekeurd wordt, als mijn stagebegleidster het niet heeft gezien. Wat moet ik doen, want ik weet het niet meer.......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-01-2011, 21:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Stoppen met forummen en de opdracht maken! Vervolgens zorgen dat je stagebegeleider het kan zien, en als dat écht niet kan voor ie ingeleverd moeten, zorgen dat het goed en af is en dan de betreffende leraar mailen met verontschuldigen en uitleg en de zekerheid dat je het op dag x echt af zult hebben en zult laten zien en nog eens verontschuldigingen en dat het niet meer zal gebeuren. En dat dan ook doen.

Oh, en het beste hopen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 21:11
Verwijderd
Heb je geen mailadres of telefoonnummer dan kan je stagebegeleidster het ws toch nog op tijd zien
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 21:18
lizzy123
lizzy123 is offline
Citaat:
Heb je geen mailadres of telefoonnummer dan kan je stagebegeleidster het ws toch nog op tijd zien
het probleem is dat mijn stagebegleidster erg druk is, en in het weekend moet zij werken. Dus contact opnemen gaat moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2011, 22:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Niet handig dat je dan blijkbaar niet goed had gekeken. Ik zou de school uitleggen dat je stagebegeleider het niet eerder na kan kijken en vragen om uitstel, eventueel kan je laten zien dat je het al wel af hebt, maar dat het alleen nog maar nagekeken hoeft te worden. Dat zij het druk heeft is natuurlijk niet jouw schuld.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-01-2011, 09:04
lizzy123
lizzy123 is offline
Zelf had ik haar gebeld. s´morgens gebeld, maar toen was zij er niet, want maandag is zij er weer.
Ik ga het in het weekend maken, en dan ga ik haar maandag bellen, om te vragen of zij het deze week eventueel nog na kan kijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [??] mens en natuur opdracht
ilias1994
6 27-09-2009 20:04
Studeren Geschiedenis studeren
naive
8 06-12-2007 15:21
Muziek trauma's
Tom Violence
69 10-08-2004 17:56
Verhalen & Gedichten m'n eerste verhaal naar aanleiding van een opdracht op school:
ekki
10 22-02-2002 16:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.