Oud 20-01-2018, 16:24
LieverrAnoniem
LieverrAnoniem is offline
Hallo mijn naam is Eben (ik vind het niet erg om mijn naam te zeggen)
Ik ben 14 en word dit jaar 15. En ik wil een paar dingen vragen of dit normaal is.

1) Mijn eerste probleem is dat ik heel klein ben voor mijn leeftijd en ik groei maar niet.

2) Vroeger had ik redelijk grote ballen maar het lijkt alsof ze gekrompen zijn want ze zijn
een stuk kleiner geworden. Ik heb ook al gemerkt dat er redelijk kleine bolletjes in mijn balzak zitten ik weet niet of dit heel normaal is.

3) Ik heb ook een heel kleine penis en ik vroeg me af op welke leeftijd de gemiddelde penis meer begint te groeien.

Dit was het dan, ik hoop dat iemand me kan helpen.
Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd op 21-01-2018 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2018, 16:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je je serieus zorgen maakt over je groei zou je eens met deze vragen naar de huisarts kunnen gaan. Dingen die ook relevant zijn: de lengte van je ouders, de leeftijd waarop je vader ging groeien. Ging je vader ook pas wat later groeien, of zijn je beide ouders toevallig allebei ook wat kleiner?

Wat vind je een hele kleine penis? Hoe groot is die van jou (slap en stijf)?

Dit past beter op Lichaam en Gezondheid, ik verplaats het voor je
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-01-2018, 16:34
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
1. Misschien moet jij je groeispurt nog krijgen. En anders maakt het niet heel veel uit denk ik.

2. Hier heb ik niet zoveel verstand van. Ik weet wel dat ze kleiner lijken als je het koud hebt ivm het krimpen van je balzak. En echt groot zijn je ballen niet. Dat klopt.

3. Rond deze leeftijd zou hij al een stuk gegroeid kunnen zijn. Maar als dat niet zo is, hoeft dat niet gelijk te betekenen dat hij klein blijft. Uit mijn ervaring (ik heb maar 1 keer geleefd dus niet echt betrouwbaar) hangt het samen met je groeispurt. Nogmaals: ik weet het niet zeker.

Ik denk dat je gewoon geduld moet hebben.

Ps. Deze topic moet verplaatst worden naar lichaam en gezondheid of seksualiteit EDIT: ik zie dat dat al gedaan is
Met citaat reageren
Oud 20-01-2018, 18:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit is de groeicurve voor jongens: https://www.tno.nl/media/4754/njcx1.pdf
Als je je lengte en leeftijd erin zet kun je daarna het lijntje volgen om te zien waar je uitkomt als je volwassen bent.

Verder groeit je penis tot je 21e door, dus die heeft nog tijd genoeg. Kleiner wordende testikels zijn pas een probleem als je er nog andere problemen bij hebt zoals een laag libido of erectie problemen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 20-01-2018, 18:55
LieverrAnoniem
LieverrAnoniem is offline
Bedankt voor jullie hulp.
Ik was aan het kijken tussen 'Relatie's en verliefdheid' en ik was vergeten naar 'Lichaam en gezondheid' te gaan sorry daarvoor.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Enquete over eten (15 vragen)
Verwijderd
3 14-12-2011 00:16
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WisA] Vraag over groei etc.
guidson
4 03-04-2007 08:53
Huiswerkvragen: Exacte vakken [ANW] Twee vragen verzinnen bij artikel
wh00
1 13-04-2006 10:15
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie vragen over ARTIKEL minimumloon...
Nebel
3 23-12-2004 22:59
Flora & Fauna Vraag over plantjes..
Artemis
5 21-06-2003 10:46
Huiswerkvragen: Exacte vakken Vraag over plantjes...
Artemis
7 16-06-2003 17:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.