Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 13:00
*4
*4 is offline
ja ik weet dat er al heel vaak over is gepraat maar ik heb last van alleen maar puistjes met een wit kopje zeg maar, (die je eigenlijk niet moet uitknijpen) op mn voorhoofd is het minder geworden maar heb ik ngo kleine bultjes (hoe krijg k die weg, het zijn niet echt puistjes ofzo), en op mn kin, bovenlip af en toe en in mn nek.. help!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:03
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Je kan lotion halen bij bijvoorbeeld de Tuinen of de Bodyshop, Tea Tree ofzoiets. Krijg je een zachte huid van en puistjes gaan ervan weg.
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:04
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Tea trea olie... daar droogt je huid van uit
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:07
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
kijk of je teveel eiwit eet
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 13:58
MrLazy
MrLazy is offline
Wat heeft een teveel aan eiwitten met puistjes te maken ?
__________________
Ik ben wie ik ben en ik doe wat ik zeg
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:41
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
als je een overschot aan eiwitten nuttigt, en er niks mee doet (sporten bijv.) dan zorgt het eiwit voor "vuilvorming" in de bloedvaten waardoor het eiwit nergens meer naartoe kan en dus 'puistjes' worden.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:50
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Cootje schreef op 04-01-2005 @ 16:41 :
als je een overschot aan eiwitten nuttigt, en er niks mee doet (sporten bijv.) dan zorgt het eiwit voor "vuilvorming" in de bloedvaten waardoor het eiwit nergens meer naartoe kan en dus 'puistjes' worden.
? Eiwit wordt gebruikt om je spierweefsel in tact te houden? Of andere weefsel...gewoon opbouw-dinges toch? Wat heeft dat met verbranding (sporten?) te maken?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:57
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
klopt, opbouw van spieren. maar een harde sporter (denk aan 4 a 5 x per week) moet zo'n 4 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht eten wil hij spiermassa aankomen.
maar eet hij of zij teveel, dan wordt het eiwit niet meer opgeslagen in de spieren maar wordt het opgeslagen als vet of puistjes.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 16:10
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Cootje schreef op 04-01-2005 @ 16:57 :
klopt, opbouw van spieren. maar een harde sporter (denk aan 4 a 5 x per week) moet zo'n 4 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht eten wil hij spiermassa aankomen.
maar eet hij of zij teveel, dan wordt het eiwit niet meer opgeslagen in de spieren maar wordt het opgeslagen als vet of puistjes.
En spierbehoud dan...Maar ik denk niet dat je zo makkelijk teveel eiwitten eet eerder te weinig.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:30
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 04-01-2005 @ 14:04 :
Tea trea olie... daar droogt je huid van uit
Dan moet je er wel een creme bij gebruiken die wat vetter is, een uitgedroogde huid is niet goed.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:49
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 04-01-2005 @ 18:30 :
Dan moet je er wel een creme bij gebruiken die wat vetter is, een uitgedroogde huid is niet goed.
Inderdaad, je kan een dagcreme erbij gebruiken waardoor je huid niet uitdroogt.
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:34
*4
*4 is offline
Citaat:
Cootje schreef op 04-01-2005 @ 16:41 :
als je een overschot aan eiwitten nuttigt, en er niks mee doet (sporten bijv.) dan zorgt het eiwit voor "vuilvorming" in de bloedvaten waardoor het eiwit nergens meer naartoe kan en dus 'puistjes' worden.
Ik drink 2/3 bekers melk per dag, een bakje yoghurt, als ik naar school ga eet ik op een dag 5 boterhammen, bij elk avondeten een stukje vlees (bijna altijd), 3 aardappels, en 3 lepels groente ofzo

...

is dat teveel aan eiwitten?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:36
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Aloe vera gel is heel goed. Wij hebben potjes van de tuinen 98%. Maar nog beter zijn die tubes van het merk Pura Aloe Laboratories met 99,9% puur aloe vera gel. Niet vet, je krijgt er geen puisten van, littekentjes of irritaties gaan ervan weg dus je huid wordt er niet vet van maar het brengt wel vocht binnen. Ik weet alleen niet of dit aan te raden is voor een droge huid... Voor een vettige huid met puisten is het in ieder geval safe.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:36
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
*4 schreef op 04-01-2005 @ 20:34 :
Ik drink 2/3 bekers melk per dag, een bakje yoghurt, als ik naar school ga eet ik op een dag 5 boterhammen, bij elk avondeten een stukje vlees (bijna altijd), 3 aardappels, en 3 lepels groente ofzo

...

is dat teveel aan eiwitten?
Nee lang niet teveel.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:38
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Citaat:
*4 schreef op 04-01-2005 @ 20:34 :
Ik drink 2/3 bekers melk per dag, een bakje yoghurt, als ik naar school ga eet ik op een dag 5 boterhammen, bij elk avondeten een stukje vlees (bijna altijd), 3 aardappels, en 3 lepels groente ofzo

...

is dat teveel aan eiwitten?
Ik heb er niet extreem veel verstand van, maar dit ziet er verder heel gezond uit.
Je kunt ook gewoon van nature een vettere huid hebben, waardoor puistjes nou eenmaal makkelijker ontstaan. Het is belangrijk om je huid goed schoon te houden. Tea Tree producten van het kruidvat werken goed (bijvoorbeeld de wasgel om je gezicht mee te wassen en de reinigingslotion om extra schoon te maken of voor als je even haast hebt. Ook biergisttabletten of biergistcrème (kruidvat) werken goed, deze zuiveren je huid. [reclamemodus]Dus kortom, op naar het kruidvat![/reclamemodus]
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 20:45
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Saycheese schreef op 04-01-2005 @ 21:38 :
Ik heb er niet extreem veel verstand van, maar dit ziet er verder heel gezond uit.
Je kunt ook gewoon van nature een vettere huid hebben, waardoor puistjes nou eenmaal makkelijker ontstaan. Het is belangrijk om je huid goed schoon te houden. Tea Tree producten van het kruidvat werken goed (bijvoorbeeld de wasgel om je gezicht mee te wassen en de reinigingslotion om extra schoon te maken of voor als je even haast hebt. Ook biergisttabletten of biergistcrème (kruidvat) werken goed, deze zuiveren je huid. [reclamemodus]Dus kortom, op naar het kruidvat![/reclamemodus]
Mijn zus heeft last van acné en aan de teatrea producten van kruidvat heeft ze helemaal niets. Ze beweert er juist puisten van te krijgen. Vooral die teatrea olie die ze daar verkopen is slecht. Niet eens puur en het is verdund of gemixt ofzo ze kreeg er in ieder geval puisten van. Ze haalt 100% pure teatrea olie van de tuinen of andere health stores/natuurwinkels. En daarna aloe vera gel (liefst 99,9% puur maar als ze dat niet hebben is 98% van de tuinen ook goed) om de huid te koelen, herstellen en beschermen. Biergisttabletten zou ik niet nemen . Maar ik denk niet dat je kruidvatproducten zou gebruiken als er betere zijn? Maar ja, als het niet zo erg is je puisten dan kan het geen kwaad denk ik. Lavendel olie is trouwens ook heel goed tegen puisten, maar wel erg duur.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:01
Verwijderd
Ik heb altijd spul van Telsell, dat werkt perfect maar is wel duur.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:03
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Selien schreef op 04-01-2005 @ 22:01 :
Ik heb altijd spul van Telsell, dat werkt perfect maar is wel duur.
Dat spul is troep. Volgens mij heb je van jezelf dan gewoon al een mooie huid.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Cootje schreef op 04-01-2005 @ 16:41 :
als je een overschot aan eiwitten nuttigt, en er niks mee doet (sporten bijv.) dan zorgt het eiwit voor "vuilvorming" in de bloedvaten waardoor het eiwit nergens meer naartoe kan en dus 'puistjes' worden.
hahaha.......onzin
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:11
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
beesje schreef op 04-01-2005 @ 22:09 :
hahaha.......onzin
Inderdaad...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:38
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
beesje schreef op 04-01-2005 @ 22:09 :
hahaha.......onzin
natuurlijk
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:44
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Cootje schreef op 04-01-2005 @ 22:38 :
natuurlijk
Het is zo. Waarom hebben de meeste oude mensen dan amper last van puisten? Of kinderen? Het ligt vooral aan de hormonen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:45
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 04-01-2005 @ 22:44 :
Het is zo. Waarom hebben de meeste oude mensen dan amper last van puisten? Of kinderen? Het ligt vooral aan de hormonen.
het was ook maar 1 van de 1000 voorbeelden ... dus trek het je niet zo diep aan alsof het 'alleen' daar aan kan liggen
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:50
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Cootje schreef op 04-01-2005 @ 22:45 :
het was ook maar 1 van de 1000 voorbeelden ... dus trek het je niet zo diep aan alsof het 'alleen' daar aan kan liggen
Het is dus gewoon te verwaarlozen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:31
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Hoe meer producten je gaat gebruiken voor je huid, des de meer kans op onstekingen, door al die parfum en al die andere troep. Kruidvat en al die andere merken voor je huid, maken die producten alleen voor mensen met weinig last.

Ik heb 3 jaar last gehad van 'acné', niet de 'witte kopjes' variant, maar de rode bobbeltjes. In die tijd ben ik vaak naar de huisarts geweest, en die heeft het sterkste product voorgeschreven (minocycline), en zelfs dat hielp niet. Nu ben ik onder behandeling bij een dermatoloog, en ik heb nou een variant van Vitamine A gekregen. Dat geeft veel complicaties, maar het is effectief in 95% van alle gevallen. De kuur duurt 3 maanden.

Dus als het erg is, geen moment twijfelen en een afspraak maken met de huisarts die je door kan verwijzen; hoe eerder, hoe beter!

En tot die tijd niets gebruiken, want het is waarschijnlijk een bacterie in combinatie met infecties. Die krijg je niet weg door Kruidvat-smeerseltjes of wat dan ook. Een dermatoloog lost je probleempje zo op.
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 09:36
*4
*4 is offline
ik heb vanochtend bij de tuinen aloe vera dag en nacht creme gekocht. Is dat een beetje oke? Ik zat wel die tea tree ofzo, maar er stond dat je het moest verdunnen? Ik ga t iig hier mee proberen.

En ik ben al eens bij de huisarts geweest, Hij vond t niet ernstig (ik wel natuurlijk!) en had me iets van dalacin voorgeschreven. Zon stift, maar dat droogt je huid heel erg uit, en eerst werkte het wel, toen ging t ergste weg maar daarna bleef het zo.
Dus ben nu weer wat anders aan het uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:01
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Je moet "Exfoliac" kopen, dat is een busje met vloeistof in. Je doet dat op een watje en smeert het over de acne...na twee weken smelten ze weg als sneeuw voor de zon

verkrijgbaar in uw apotheek (zonder voorschrijft dacht ik)

Is wel duur en met één busje kom je juist twee weken toe (2 x per dag)
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:01
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
*4 schreef op 05-01-2005 @ 10:36 :
ik heb vanochtend bij de tuinen aloe vera dag en nacht creme gekocht. Is dat een beetje oke? Ik zat wel die tea tree ofzo, maar er stond dat je het moest verdunnen? Ik ga t iig hier mee proberen.

En ik ben al eens bij de huisarts geweest, Hij vond t niet ernstig (ik wel natuurlijk!) en had me iets van dalacin voorgeschreven. Zon stift, maar dat droogt je huid heel erg uit, en eerst werkte het wel, toen ging t ergste weg maar daarna bleef het zo.
Dus ben nu weer wat anders aan het uitproberen.
Hmmm... zit er geen vet bij die dagcreme? Ik denk dat de aloe vera 98% gel beter is, maar je moet maar uitproberen of het helpt. Zo'n potje kost trouwens 10 euro maar je doet er wel 2 maanden over ofzo. Of 3 zelfs geen idee. Als je die andere van Pura Aloe Laboratories vind, die is puurder en zelfs goedkoper maar ik weet niet waar je die kunt halen dus. De teatrea olie hoef je niet te verdunnen maar je moet erna wel aloe vera overheen doen. Nou ja, succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:08
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Apomes schreef op 05-01-2005 @ 11:01 :
Je moet "Exfoliac" kopen, dat is een busje met vloeistof in. Je doet dat op een watje en smeert het over de acne...na twee weken smelten ze weg als sneeuw voor de zon

verkrijgbaar in uw apotheek (zonder voorschrijft dacht ik)

Is wel duur en met één busje kom je juist twee weken toe (2 x per dag)
Als je iets van de apotheek wil kopen koop dan Inderm. Maar het is best chemisch, je huid droogt er vanuit en het brandt ook heel erg. Maar ik denk dat al dat spul van de apotheek dat doet (dat help iig). Het desinfecteert wel. Maar aangezien je dokter het niet zo erg vond zal het meevallen en niet geschikt zijn voor jouw huid.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:10
-(L)-
Ik had ongeveer 2 jaar geleden (en vorig jaar ook nog 'n beetje) ook heel erg last van puistjes. Ik heb vanalles geprobeerd van Kruidvat enzo, maar niks hielp. Uiteindelijk ben ik naar de dokter gegaan die me een zalf en een lotion voorschreef. Vooral door de zalf droogde mijn huid heel erg uit, en daarom heb ik er een creme bij gebruikt, en dat ging prima.
Nu ben ik eigenlijk van m'n puistjes af, maar ik heb 2 of 3 kleine littekentjes in m'n gezicht. Ze vallen bijna niet op, en ik gebruik een goede coverstift die ik er lichtjes opsmeer, dus dan zie je ze helemaal niet meer. Maar toch wil ik er natuurlijk graag vanaf
Weet iemand daar iets voor? Helpen littekencremes? Mijn moeder zei dat ik er 'Symphosan' van Dr. Vogel op moet smeren. Ik weet niet of iemand dat hier kent en of iemand hier weet of dat helpt. Het is voor bestrijding van littekenweefsel. Ik gebruik het nu ongeveer een half jaar, maar ik zie weinig resultaat, zou ik het langer moeten gebruiken of iets anders moeten proberen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:12
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Hmmm ok, het aloe vera gel voorkomt dus ook littekens als ik dat niet vermeld had. En ja om van littekens af te komen...zal littekencreme wel moeten helpen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:31
-(L)-
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-01-2005 @ 15:12 :
Hmmm ok, het aloe vera gel voorkomt dus ook littekens als ik dat niet vermeld had. En ja om van littekens af te komen...zal littekencreme wel moeten helpen?
Ik zal het inderdaad eens proberen, maar heeft iemand een idee welke littekencreme ik dan het best kan proberen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:19
*4
*4 is offline
Bij de tuinen zeiden ze dat vanochtend ook inderdaad: aloe vera gel is daarvoor ook goed. Ze gaf als voorbeeld dat je het op kunt smeren als je bv een brandwondje hebt. denk wel dat dat hellpt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:20
-(L)-
Okee bedankt. Ik ga het in ieder geval proberen!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:20
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
*4 schreef op 05-01-2005 @ 17:19 :
Bij de tuinen zeiden ze dat vanochtend ook inderdaad: aloe vera gel is daarvoor ook goed. Ze gaf als voorbeeld dat je het op kunt smeren als je bv een brandwondje hebt. denk wel dat dat hellpt
Maar heb je de gel nu? Of heb je een ander soort creme?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:21
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 05-01-2005 @ 17:20 :
Okee bedankt. Ik ga het in ieder geval proberen!
Maar ik weet niet of het op oude littekens werkt. Misschien ben je te laat en heb je iets sterkers nodig?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:22
-(L)-
Ja daar was ik net ook al aan het denken. Staat er iets op de verpakking soms? Voorkomen of bestrijden van littekens?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:25
*4
*4 is offline
nee volgens mij niet, gewoon voor een oneffen huid ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:26
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 05-01-2005 @ 17:22 :
Ja daar was ik net ook al aan het denken. Staat er iets op de verpakking soms? Voorkomen of bestrijden van littekens?
Voorkomen, maar ook bestrijden maar hoe langer je wacht hoe minder het werkt. Kijk ook hier www.aloevera.nl
Het vermindert oude littekens wel, maar misschien zijn hier ook sterkere dingen tegen?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:27
-(L)-
Dan kan ik het 't beste in de winkel vragen, en me daar laten adviseren. In ieder geval bedankt!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:40
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 05-01-2005 @ 17:27 :
Dan kan ik het 't beste in de winkel vragen, en me daar laten adviseren. In ieder geval bedankt!
Meestal zijn de mensen die in die health stores werken heel erg dom. Sorry dat ik het zeg. Maar ze lezen gewoon de description op de verpakking voor. Let er maar op, alles wat ze zeggen had je zelf wel kunnen bedenken. Gewoon van die standaard dingen om je geinteresseerd te houden 'dit is heel goed tegen littekens blablabla'. Hoe werkthet dan? Bij-effecten? Nou dan moet je even op de verpakking kijken misschien staat het er. blablabla onzin. Sorry dat ik het zeg maar het is gewoon zo niet luisteren naar die mensen. Misschien staat er ooit wel een enkeling die er verstand van heeft, maar je moet wel kritisch luisteren anders smeren ze je van alles aan wat je eigenlijk helemaal niet wil. Ik vind het ook altijd zo irritant als ze je komen 'helpen'.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:49
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Ik weet niet of ze die dingen bij de kruidvat nog hebben, maar het is ook heel erg aan te raden een mini-stoombadje speciaal voor je gezicht te kopen. Zo worden de porieen heel effectief gereinigd. Stomen -> uitdrogend olie erop -> aloe vera gel. Twee keer per dag. Moet werken. Als je geen last hebt van een extreem vette huid zou ik die teatrea olie trouwens alleen op je puisten doen, en niet ernaast. Anders droogt je huid uit.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 22:27
-(L)-
Citaat:
Ik vind het ook altijd zo irritant als ze je komen 'helpen'
Haha, volgens mij heeft iedereen daar wel een hekel aan. En logisch ook; als je hulp nodig hebt dan vraag je daar zelf wel om.
Maar in ieder geval bedankt voor de tip hierboven..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:58
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
en als dat alles niet helpt is er altijd nog:
pro active solution
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:16
*4
*4 is offline
Ik had eigenlijk nog een vraagje

De littekentjes waar iedereen het steeds over heeft, kunnen dat ook rode vlekjes zijn die achterblijven?
(anders heb ik daar ook last van!!)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 16:17
-(L)-
Citaat:
*4 schreef op 06-01-2005 @ 17:16 :
Ik had eigenlijk nog een vraagje

De littekentjes waar iedereen het steeds over heeft, kunnen dat ook rode vlekjes zijn die achterblijven?
(anders heb ik daar ook last van!!)
Ja dat heb ik ook op 2 plaatsen ja. En op 1 plaats een klein gaatje, 't zelfde als wat veel kinderen aan waterpokken overhouden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 17:07
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 04-01-2005 @ 22:03 :
Dat spul is troep. Volgens mij heb je van jezelf dan gewoon al een mooie huid.
80% van mijn acné is ervan verdwenen. &nee, mijn huid is afschuwelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 17:39
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Selien schreef op 06-01-2005 @ 18:07 :
80% van mijn acné is ervan verdwenen. &nee, mijn huid is afschuwelijk.
Hmm...Ik vertrouw nooit op die telsell dingen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 17:40
-(L)-
Citaat:
Selien schreef op 06-01-2005 @ 18:07 :
80% van mijn acné is ervan verdwenen. &nee, mijn huid is afschuwelijk.
Weet je zeker dat het geen andere oorzaak heeft dat je acné voor 80% verdwenen is? Je huid beter reinigen (met water) kan al veel helpen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 18:57
Flo0rell
Flo0rell is offline
<i> hayhay menSen
Ieder1 zal wel eens een puistje hebben maar ik heb heel veel
nii co0wll iik durf soms niet eens naar buiten maar mijn moeder heeft bij de apotheek spul van vichy gekocht of hoe schrijf je dat daar moet je je gezicht mee wassen en daarna met de bijbehorende creme insmeren maar als je alleen die shampoo gebruikt droogt inderdaad je huid uit maar met die creme voelt je huid z8 aan en verwijdert ook mee eters!!!!!
dat ziet o0k ranzig uit die mee eters denk je dat ej eindelijk van die "puistenkop" af zit je onder de zwartje puntjes!!
maar dat spul is egt aan te raden na een week zie je al duidelijk verschil maar iik gebruik het niet goed ik vergeet het weleens ..niet goed dusz maar samen de creme en de shampoo kost 25 euro..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid puisjes
telefoontjex
4 21-03-2015 17:19
Lichaam & Gezondheid waarom denken mensen nog steeds dat je van chocolade puistjes krijgt?
speelgoedgitaar
20 15-09-2010 21:39
Lichaam & Gezondheid puistjes of toch niet?
moon
11 11-05-2006 06:43
Levensbeschouwing & Filosofie HET middel tegen puisjes?
darkstyle
11 27-01-2004 07:53
Lichaam & Gezondheid 21 jaar, en nog (jeugd)puistjes
Cryptic Winterstorm
89 10-11-2002 19:31
Lichaam & Gezondheid Puistjes waar je je scheert en lidtekens wegkrijgen
AsTheFutureRepeats
2 12-02-2002 18:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.