Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2005, 20:30
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik droomde dat ik bijna werd vermoord, nouja bedreigd, door de mannetjes van ludo sanders overal waar ik heen ging kwamen ze achter me aan enzo, vet eng
__________________
hoii
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2005, 20:51
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Nou ik moet tegen de TS zeggen dat van alle stomme topics die de laatste tijd zijn geopend ik deze toch het beste vindt.

Ik droomde dus dat ik op me niewe school ben (Zadkine) en ik me docent zag van vroeger en me nog steeds niet uitgedoofde vlam van mij. Nou ja we zaten dus met z'n 3 te praten. En ik zei dus tegen me docent en die jongen (van me oude school) dus dat ik woensdag of donderdag zou komen. (bezoek brengen aan me oude school)

Ze vonden het maar best. Toen zei de docent dat ik een pauze had van 50 minuten. Ik kreeg een blaadje in me hand. Maar was het onderweg kwijt. Ik raakte helemaal in paniek....

De volgende dag ging ik dus naar me oude school. Waar ik dus iedereen zag van me oude school dus ook die jongen en de meneer. Btw was me biologie docent.

Daarna werd ik wakker....


En raad eens? Ik ga donderdag of woensdag me oude school bezoeken
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 20:52
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Uhm, ja, dat weet ik niet meer, alleen toen ik wakker werd ik naar de telefoon greep om iemand te bellen en toen had ik m'n telefoon beet en toen wist ik niet meer wat ik nou eigenlijk van plan was en toen....en toen...en toen....
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 20:59
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
geen flauw idee
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 21:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Weet ik niet meer, ik werd wakker van mijn wekker en dan gaan mijn dromen altijd dood.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 21:17
Chronocide
Chronocide is offline
I dreamt about the girl I like...
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 21:44
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
niets
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 23:24
Verwijderd
Vannacht niets, vorige nacht over schoolmeisjes in geruite rokjes.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 23:49
Verwijderd
Tropisch strand
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 06:22
Verwijderd
Ik droomde dat ik een macho oom had die op me geilde en hij had een zwakbegaafd zoontje in een karretje genaamd Ben, en we zaten in een of andere boot die steeds omsloeg. Ook dronk ik een wijn uit 1914 (jaja) en werkte ik op een kantoortje op palen (op dat water dus) en kon ik de postbak niet vinden. jaja
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 06:23
Verwijderd
en gister droomde ik dat ik werd beschoten en nagejaagd, en dat ik op de wc zat en er was opeens een wit licht en toen kwamen er heel veel graaiende armen uit de deur en ik wilde heel hard gillen maar er kwam geen geluid uit mn keel
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 06:49
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
ik heb volgens mij niks gedroomt
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 07:28
Verwijderd
Over mijn rijexamen en dat alles natuurlijk misging, maar ik wel een aardbeiengebakje mocht uitkiezen.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 08:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
iets met telefoons wat misging.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 08:35
Verwijderd
Ik droomde over een hele enge spin die ook nog kon vliegen als ie dat wou. Dan leek ie een beetje op een vleermuisje.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 10:11
Wawl
Wawl is offline
Geen idee.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 10:41
Verwijderd
Als ik het openbaar maak, komt mijn droom niet uit.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 10:44
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Iets met bussen. Het was vreemd, dat weet ik nog wel.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-09-2005, 12:12
Verwijderd
geeen idee meer, weet wel dat ik niet echt goed geslapen had en dus mn bed niet uit wilde.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 13:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Vanmorgen toen ik wakker moest worden droomde ik in ieder geval dat AngelLena me een uitgebreide brief stuurde met redenen waarom ik uit bed moest en dat vond ik heel stom van haar.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:00
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
niets
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:43
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Ik ben het alweer vergeten
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:44
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Iets over harde knallen, vuurwerk enzo.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 14:52
Verwijderd
Ik werd een paar gebeld midden in de nacht, dus ik ben nog moe
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 15:25
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik droomde dat ik Sudoku's aan het oplossen was.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2005, 15:56
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Dat ik in een achtbaan zat waarvan de sluiting, dat ding voor de veiligheid niet dicht ging, vlak voor de 1e looping ging het eindelijk dicht en was ik gered.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 15:56
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik droomde over Jetteke
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:18
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
over een feest bij de opa en oma van mijn vriend, en er was een vijver mer koikarpers.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:25
Verwijderd
iets met zwaluwen. Ik weet het verder niet meer, maar er kwamen zwaluwen in voor.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:34
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
ik weet het niet meer
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 13-09-2005, 16:46
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Dat de oorbellen die ik pas van mijn vriend heb gekregen toen ik "wakker werd" opeens helemaal plat waren en even later waren het er opeens 3.

Ik snapte er niks van en toen werd ik wakker.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:45
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik weet het ook niet meer.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:49
Verwijderd
Er was een geheim gangenstelsel vanuit Polen naar Utrecht. Dat was handig, want het ijzeren gordijn was nog levendig aanwezig. Maar toen ik vanuit Polen naar Nederland terugwilde, pakte ik ergens een verkeerde gang en kwam in Kopenhagen terecht. En daar stond, logischerwijs, de Stasi me op te wachten.

Dit droom ik, in allerhande varianten, minimaal drie keer per jaar, al sinds ik een kleuter was. De dromen zijn niet beangstigend en de enige vaste factor is het gangenstelsel.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik weet het nog wel.

Eerst werd ik gedwongen om hoer te zijn of zo, heel vaag allemaal, maar toen ging het toch niet door, geloof ik. En toen was ik blij en verward.
Daarna werd er op mij geschoten en moest ik mezelf snel op de grond laten vallen want ik werd vermoord.

Ik heb altijd erg leuke dromen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:52
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Zo'n terugkerende droom heb ik ook, altijd is het oorlog en de vaste factor is een bepaalde trap die ik afloop; ik zie hem zo voor me.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 13:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ow, en ik had nog een droom!

Er was namelijk ook nog een leeuw en ik ging ervoor zorgen dat hij afgeleid werd en dat mensen hem dan konden vangen, alleen snapten zij niet wat ze moesten doen en kwam hij dus achter mij aan. Dus ik keihard rennen en zo, maar toen was het ineens een knuffelleeuw. En ik viel op de grond en hij boog over me heen en ik pakte zijn klauwen vast en dacht dat we vrienden waren. Maar toen liet hij ineens zijn nagels uit zijn klauwen komen en dat was behoorlijk eng, maar uiteindelijk kwam alles toch nog goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-09-2005, 14:18
Verwijderd
Ik droomde dat er een kamer aan dit huis was gegroeid en dat ik daar een bewoner voor moest zoeken, mijn huisgenoten kon het niets schelen. En Andijvie had heel hard een kamer in Groningen nodig omdat ze was overgeplaatst naar de RUG, want er was onverwacht een numerus fixus op taalwetenschap gekomen. En ze wou wel in de kamer die aan het huis zat, maar ik ging haar laten hospiteren samen met een stuk of tien andere mensen en haar allemaal vragen stellen over wat ze studeerde en waarom ze de kamer wou enzo, terwijl ik dat al wist
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 14-09-2005 @ 15:18 :
Ik droomde dat er een kamer aan dit huis was gegroeid en dat ik daar een bewoner voor moest zoeken, mijn huisgenoten kon het niets schelen. En Andijvie had heel hard een kamer in Groningen nodig omdat ze was overgeplaatst naar de RUG, want er was onverwacht een numerus fixus op taalwetenschap gekomen. En ze wou wel in de kamer die aan het huis zat, maar ik ging haar laten hospiteren samen met een stuk of tien andere mensen en haar allemaal vragen stellen over wat ze studeerde en waarom ze de kamer wou enzo, terwijl ik dat al wist

Wel gek dan dat ik morgen ook echt naar een kamer ga kijken, terwijl je dat helemaal niet wist. Onbewust misschien al wel

Ik droomde dat er een vrouw naast me in bed lag, iemand die vaak kampeerde. Ik sliep nu bij haar in de tent. Ik had het koud, want zij had alle dekens, maar ik durfde geen deken af te pakken. Toen werd ik wakker en bedacht ik me dat die vrouw... mijn vriend was Vervolgens bedacht ik me dat het allang negen uur moest zijn, en dat ik me dus lang en breed had verslapen, maar het was half vijf, dus ik had nog een uur
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 18:02
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Ik droomde dat mijn vader overleden was, maar dat ik dat niet erg vond. en dat mijn vrienden ineens zeer religieus waren, zodat ik hen verliet om nieuwe mensen te leren kennen die niet zo religieus waren.
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 18:20
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
dat is ergens voor steeds een klein stukje van mn hersenen moest opeten/verwijderen. en dat ik daar in het begin niks van merkte. maar dat ik toch bang was dat ik dommer zou worden en achteruit zou gaan

ik droom raar
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 19:34
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik droomde over een groot bos en wolven, die heel aardig waren en me de weg naar huis wezen
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 22:14
Verwijderd
Ik droomde dat ik met mijn moeder, oma en nog een aantal mensen uit mn klas naar China ging. Per vliegtuig, mn moeder voor de eerste keer vliegen en dus bang.
Daar aangekomen hoorden we dat er duizenden doden waren gevallen door een terorristisch aanslag. En nja alles was heel hectisch enzo.

Beetje enge droom dus. Ik heb vanochtend wel gelijk het nieuws aangezet om te kijken of er iets gebeurd was. Al vaker gehad dat ik met de radio aan in slaap viel en vaag iets oppakte en daarover droomde.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 05:32
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 12-09-2005 @ 22:44 :
niets
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 09:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
dat ik zwanger was
(denk dat t komt omdat ik vanavond stage ga lopen bij zwangerschapszemmen, maar toch... )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 09:45
Verwijderd
ik droomde dat het warm was. Er gebeurden vast wel meer dingen in mijn droom maar die weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 10:18
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik droomde dat ik een discussie had met mijn vader over kranten.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 13:31
Verwijderd
Iets over een achtervolging van twee slimme achter twee domme. of 1 slimme achter twee domme en een slimme. zoiets
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 13:42
yavanna
Avatar van yavanna
yavanna is offline
uhm... d'r was een leuke jongen die heel veel met me omging, opeens kwam ik in een kleedkamer en daar zaten vreselijk bekakte meisjes die gingen mij uitschelden omdat ik niet populair was. Ik kwaad weggaan (wow ik heb ze een keertje niet in elkaar geslagen voor hun opmerkingen ). De rest is te vaag voor woorden....
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 14:56
Verwijderd
dat ik foto's ging halen bij mijn ex, en dat het echt een heel dikke envelop was, met een brief van hem erbij, en van zn moeder (van haar kwamen de foto's). en dat die brieven heel lief maar ook confronterend waren

het gekke was dat ik wel had afgesproken om foto's te gaan halen bij mn ex...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2005, 18:26
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Ik weet niet meer. van een persoon die toch wel mis
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat heb jij vannacht gedroomd?
Sneeuwwitje
1 31-12-2011 08:56
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
De Kantine Wat wil jij weten van de persoon onder je?
fizzle-fluffy
500 11-05-2007 19:36
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
*Shorty*
162 16-04-2004 11:16
De Kantine Wat was jouw laatste nachtmerrie?
Shadina
29 27-06-2003 09:12
Psychologie de grote dromen topic!
lady of the dark
9 07-04-2002 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.