Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2005, 18:21
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb op dit moment een relatie die niet loopt zoals ik het wil. Ik wil het graag uitmaken, maar hoe breng je het tactisch als iemand het niet verwacht?

Graag serieuze reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2005, 18:24
Verwijderd
Van te voren zeggen 'Kun je morgen langskomen? Ik wil ergens over praten met je'. Ik denk dat de meeste mensen zich dan al wel zorgen gaan maken.
Bij het uitmaken zelf gewoon duidelijk zijn, niet van te voren een gezellig praatje houden ofzo; gewoon 'Ja, ik wou dus met je praten... ik heb eigenlijk het idee dat het de laatste tijd niet meer goed gaat / dat ik niet meer verliefd op je ben / dat ik iemand anders leuker vind / whatever, dus ik wil het uitmaken'. Niet subtiel proberen te zijn, subtilitiet geeft in dit soort gevallen alleen maar onduidelijkheid en dat wil je niet. En hij/zij ook niet.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:26
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Waarom heb je hem/haar niet eerder verteld dat je vindt dat het niet loopt zoals jij wilt?
Loopt het echt dood, kunnen jullie er niks meer aan doen of wil jij dat niet meer?

In elk geval moet je direct zijn, als je het écht wilt uitmaken. Niet zo van: 'Ik zit er over na te denken het uit te maken, wat vind jij er van?' Maar: 'Ik heb de laatste tijd veel nagedacht en ik vind eigenlijk dat ik (of we) het moet(en) uitmaken, omdat...'
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:26
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Tja als iemand het totaal niet verwacht, zal het moeilijk zijn om voor hem tactisch te zijn. Je moet toch gewoon eerlijk zijn, de dingen vertellen waar je mee zit, en duidelijk maken waarom je het uitmaakt. Je hoeft hem dan natuurlijk geen parade van verwijten te geven, maar je kan gewoon vertellen hoe jij je voelt. Succes...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:27
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik zie er best tegenop om dat te doen . Volgens mij gaan die woorden heel moeilijk uit mijn mond komen...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:28
Verwijderd
ja, dat kan ik me voorstellen... sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:29
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 20-10-2005 @ 19:26 :
Waarom heb je hem/haar niet eerder verteld dat je vindt dat het niet loopt zoals jij wilt?
Loopt het echt dood, kunnen jullie er niks meer aan doen of wil jij dat niet meer?

In elk geval moet je direct zijn, als je het écht wilt uitmaken. Niet zo van: 'Ik zit er over na te denken het uit te maken, wat vind jij er van?' Maar: 'Ik heb de laatste tijd veel nagedacht en ik vind eigenlijk dat ik (of we) het moet(en) uitmaken, omdat...'
De dingen die ik veranderd wil zien, zijn niet veranderd en ik denk ook niet dat dat nog gebeurd. Daarbij is mijn gevoel voor hem door allerlei zaken wel ongeveer tot nul gereduceerd en weet ik dat het nooit gaat werken.

Wat niet wegneemt dat ik het heel vervelend vind hem te moeten kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:31
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Yana schreef op 20-10-2005 @ 19:29 :
De dingen die ik veranderd wil zien, zijn niet veranderd en ik denk ook niet dat dat nog gebeurd. Daarbij is mijn gevoel voor hem door allerlei zaken wel ongeveer tot nul gereduceerd en weet ik dat het nooit gaat werken.

Wat niet wegneemt dat ik het heel vervelend vind hem te moeten kwetsen.
Dan moet je helaas voor hem(/jou), toch de knoop doorhakken! Duidelijk zijn, nergens omheen draaien. Succes!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 19:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Doe het gewoon via een mailtje
Je zal hem daardoor wel heel erg kwetsen en laag overkomen, maarja, het speelt iig niet zo erg op je geweten
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 19:36
ilonatje
ilonatje is offline
mailtje zou ik wel heel laag vinden...

gewoon vragen wat hij nou van de relatie vind en daar op in spelen dat je het eigenlijk wil uit maken ofzo... sterkte ermee het is echt rot ook voor jou natuurlijk..

succes he
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 19:40
Verwijderd
Het is altijd shit voor wie je dumpt, dus doe het via de voor jou makkelijkste manier. Een e-mail.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 19:42
Eresh'kigĺl
Avatar van Eresh'kigĺl
Eresh'kigĺl is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-10-2005 @ 20:40 :
Het is altijd shit voor wie je dumpt, dus doe het via de voor jou makkelijkste manier. Een e-mail.
Jongen toch
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 19:58
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-10-2005 @ 20:40 :
Het is altijd shit voor wie je dumpt, dus doe het via de voor jou makkelijkste manier. Een e-mail.
Maar ook gelijk de lelijkste manier
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 21:15
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Als ik het via e-mail of sms zou doen, zou het voor mij inderdaad makkelijker zijn, maar tegelijkertijd zou ik mezelf dan nog dieper schamen dan dat ik de moeilijke taak van het persoonlijk uitmaken op me neem.

Vragen wat hij van onze relatie vindt zal waarschijnlijk eindigen in "Ja wel goed" of iets in die trant. Ik hoopte hier de succesformule te vinden, maar in feite is die er natuurlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 21:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gewoon recht in het gezicht zeggen. En niet meteen, gewoon je verhaal opbouwen en dan de conclusie trekken zo van: ".....dus ik maak het uit." Of iets in die trant, ligt er ook aan wat je verhaal is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 21:50
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
een relatie loopt nooit zoals jij het wilt. punt.
__________________
bief - stuk , biefstuk
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 22:30
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-10-2005 @ 20:03 :
Doe het gewoon via een mailtje
Je zal hem daardoor wel heel erg kwetsen en laag overkomen, maarja, het speelt iig niet zo erg op je geweten
dat doen wij hier in Middelburg niet


Ik vind dat je het iig goed uitmoet leggen. Dat vind ik het belangrijkst.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 22:38
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Rot op trut, ik wil je niet meer

Tyf een eind op lul, ik wil je niet meer
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-10-2005, 01:03
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Toet0r schreef op 20-10-2005 @ 23:30 :
dat doen wij hier in Middelburg niet


Ik vind dat je het iig goed uitmoet leggen. Dat vind ik het belangrijkst.
Heette jij hier eerst Cinnamon oid?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 01:47
Verwijderd
Vertel hem dat je zwanger bent van zijn vader.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 01:50
crook
Avatar van crook
crook is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-10-2005 @ 19:24 :
Van te voren zeggen 'Kun je morgen langskomen? Ik wil ergens over praten met je'.
nou dat zegt al genoeg, meer hoef je niet te zeggen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 02:08
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
via sms is het helemaal tegenwoordig
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 02:11
crook
Avatar van crook
crook is offline
Citaat:
terror koe schreef op 21-10-2005 @ 03:08 :
via sms is het helemaal tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 15:35
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Steek zijn huis in de brand en vermoord zijn familie
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 15:38
Verwijderd
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe diep de relatie was en hoe lang het heeft geduurd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2005, 15:46
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Sarah schreef op 20-10-2005 @ 19:24 :
Van te voren zeggen 'Kun je morgen langskomen? Ik wil ergens over praten met je'. Ik denk dat de meeste mensen zich dan al wel zorgen gaan maken.
Bij het uitmaken zelf gewoon duidelijk zijn, niet van te voren een gezellig praatje houden ofzo; gewoon 'Ja, ik wou dus met je praten... ik heb eigenlijk het idee dat het de laatste tijd niet meer goed gaat / dat ik niet meer verliefd op je ben / dat ik iemand anders leuker vind / whatever, dus ik wil het uitmaken'. Niet subtiel proberen te zijn, subtilitiet geeft in dit soort gevallen alleen maar onduidelijkheid en dat wil je niet. En hij/zij ook niet.
Van te voren zeggen dat je serieus wilt praten maakt teveel duidelijk lijkt me.. Ongeveer hetzelfde als het uitmaken met een sms. Ik weet ook wel dat je dan nog alle kanten uitkan met zo'n sms'je mailtje or whatever, maar gewoon afspreken zonder iets te zeggen lijkt me verstandiger. Het lijkt mij ook erg moeilijk om zoiets te zeggen (nog nooit hoeven te doen, alleen aan te horen) maar duidelijkheid lijkt me voorop staan en probeer er geen ruzie van te maken; dus ben ook een beetje toegeefelijk. Niet té toegeeflijk anders kan het misschien verkeerd over komen en denken dat hij nog een kans heeft! Succes
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 16:25
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Niet vantevoren zeggen dat je serieus wilt praten.
Dat deed ik ook en meneer wilde ŕ la minute weten waarom en wat er dan was blablabla. Dus ik raad het je uit persoonlijke ervaring niet aan.
Ik zou gewoon zorgen dat je alleen bent, het liefst bij hem thuis.
Op zijn kamer ofzo, zeggen dat je niet tevreden bent met hoe het gaat. Dat je hier liever niet mee doorgaat en dat je besluit vaststaat. (om smeken te voorkomen, want dat is wel zo vreselijk om te moeten aanzien)
Als het hoge woord eruit is, dan moet je uit gaan leggen waarom.
Leg gewoon rustig uit waarom je het niet meer ziet zitten (je zei zelf al, je bent niet gelukkig met wat niet veranderde en je ben niet meer verliefd op hem) Dat jullie dus niet bij elkaar passen.
Dat je hoopt dat er een leuk meisje voor hem in het verschiet ligt ook al lijkt het nu niet zo, etc.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 16:26
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
Bouw het gewoon af, gewoon een weekje of een paar dagen niet zien en het dan uitmaken, als hij vraagt waarom je hem niet wilt zien zeg je dat je er geen zin in hebt. Als je dat gedaan hebt spreek je af en dan weet diegene al een beetje dat je er geen zin meer in hebt.
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 23:37
spoof
spoof is offline
Inderdaad niet vantevoren zeggen dat je wilt praten want dan weet ie waarschijnlijk al genoeg. Tja, en verder gewoon eerlijk zijn. Als het al een tijd niet zo lekker ging van jou kant heeft ie misschien ook wel een vermoeden toch
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 00:25
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 21-10-2005 @ 02:03 :
Heette jij hier eerst Cinnamon oid?
*~ Toeter ~*
maar, ik wilde eindelijkeens van die sterretjes en kringeltjes af
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 10:53
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb hem gesmst dat ik met hem moest praten. Hij wilde het onderwerp weten, dus ik zei "ons". Vervolgens kwam hij, hebben we gepraat en is het nu nog aan.

De tijd zal leren of dat een goede beslissing was.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 12:55
Sappie
Avatar van Sappie
Sappie is offline
Ik ben net een paar dagen terug van vakantie, en heb mn vriend wel gemist. Maar toen ik hem weer zag merkte ik dat het gevoel een beetje weg is. Ik was niet echt blij om m weer te zien en ergerde me soms zelfs een beetje aan hem. Als ik nu aan hem denk voel ik ook helemaal niks.

Ik vraag me heel erg af of dit gewoon een 'dipje' is, of dat ik het echt uit moet maken. Het leek of hij juist wel juist heel erg verliefd was, het is dus niet zo dat het van beide kanten niet zo lekker loopt. Er is verder ook niks gebeurd ofzo, maar het gevoel is gewoon een beetje weg.

Wat is de beste stap, uitmaken of nog een tijdje aankijken?
__________________
1,2,3,4, hoedje van, hoedje van, 1,2,3,4, hoedje van papier
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 13:01
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Sappie schreef op 23-10-2005 @ 13:55 :
Ik ben net een paar dagen terug van vakantie, en heb mn vriend wel gemist. Maar toen ik hem weer zag merkte ik dat het gevoel een beetje weg is. Ik was niet echt blij om m weer te zien en ergerde me soms zelfs een beetje aan hem. Als ik nu aan hem denk voel ik ook helemaal niks.

Ik vraag me heel erg af of dit gewoon een 'dipje' is, of dat ik het echt uit moet maken. Het leek of hij juist wel juist heel erg verliefd was, het is dus niet zo dat het van beide kanten niet zo lekker loopt. Er is verder ook niks gebeurd ofzo, maar het gevoel is gewoon een beetje weg.

Wat is de beste stap, uitmaken of nog een tijdje aankijken?
Hoelang heb je wat met hem?
Hoelang was je op vakantie/weg van hem?
Voel je voor een ander meer?
Heb je al eerder een dipje gehad?


Sowieso, vooral als je al wat langer met hem hebt, zou ik het even aankijken.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 13:07
Sappie
Avatar van Sappie
Sappie is offline
ik heb ongeveer 3,5 maand met hem (nog niet zo heel lang dus)
Ik was twee weken op vakantie, ik heb geen gevoelens voor een ander, en dit is het eerste dipje.
__________________
1,2,3,4, hoedje van, hoedje van, 1,2,3,4, hoedje van papier
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 13:17
Spiteful
Spiteful is offline
Túúrlijk nog een beetje aankijken. Zal denk ik in iedere relatie wel gebeuren.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 13:40
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Je hoort dat het wel vaker gebeurd, maar toch na 3,5 maanden is dat toch vrij snel imho.
Kijk het ff aan, en bedenk voor jezelf waarom je he(m)(t) nu minder vindt.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Chronisch ziek zijn, hoe accepteer je dat je lijf niet alles kan wat jij wilt?
Daantje_0705
20 24-10-2014 07:49
Psychologie Hoe maak je vrienden uit een klas hoger dan jij???
somebody...
38 03-04-2013 14:39
Studeren Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze?
Cas Kramers
1 08-03-2012 07:08
Liefde & Relatie Hoe dumpen jullie/worden jullie het liefst gedumpt?
JanDeVries
18 10-08-2010 11:03
Psychologie Hoe sluit je een relatie af ?
Verwijderd
6 09-04-2002 09:11
Liefde & Relatie hoe maak je het uit ? en als het uit is ?
Verwijderd
13 08-04-2002 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.