Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2007, 18:33
Verwijderd
Ik zoek...

een (Engelstalige?) tvserie, kwam vroeger op televisie, eind jaren tachtig, het ging over een broer en zus die een soort van ei/steen (ofzo) hebben waar er twee van zijn, een blauwe en een roze. Ze moesten iets oplossen, de vijand was een groep mensen die af en toe een een soort van slijmerig zeewier werd... (?)
Er was ook nog een gangenstelsel met witte gangen, dat uitkwam in de zee (onder water.)
Ze wonen nog thuis en ze moesten mysteries oplossen van hun opa. Die twee stenen horen bij elkaar en als ze bij elkaar zijn zijn ze compleet en verdwijnen de slijmerige mensen.

Iemand die hier iets mee kan, hopelijk?

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 18:55.
Advertentie
Oud 18-02-2007, 21:52
Monsieur Hulot
Monsieur Hulot is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-02-2007 @ 19:33 :
Ik zoek...

een (Engelstalige?) tvserie, kwam vroeger op televisie, eind jaren tachtig, het ging over een broer en zus die een soort van ei/steen (ofzo) hebben waar er twee van zijn, een blauwe en een roze. Ze moesten iets oplossen, de vijand was een groep mensen die af en toe een een soort van slijmerig zeewier werd... (?)
Er was ook nog een gangenstelsel met witte gangen, dat uitkwam in de zee (onder water.)
Ze wonen nog thuis en ze moesten mysteries oplossen van hun opa. Die twee stenen horen bij elkaar en als ze bij elkaar zijn zijn ze compleet en verdwijnen de slijmerige mensen.

Iemand die hier iets mee kan, hopelijk?
Under The Mountain (Ik geloof dat het in Nederland "De Moddermonsters" heette of iets in die trent)
Oud 18-02-2007, 23:59
Verwijderd
Het is 'm!

http://video.google.com/videoplay?do...r+the+Mountain
Oud 19-02-2007, 18:58
Verwijderd
Oke, geen film maar een liedje.

Ik denk dat de kans heel klein is dat iemand 't weet, maar het valt te proberen.

Bij het menu van Shadow Of A Doubt (1943) van Hitchcock, de DVD dus, had je een bepaald deuntje. Het kwam verder nergens in de film terug, maar ik weet heel zeker dat 't een bekend deuntje is en dat ik het in ieder geval vaker gehoord heb. Nazingen kan niet, want ik heb geen microfoon. Ik heb geen idee hoe het heet, het enige wat ik weet is dat het in een andere, bekendere film(serie) zit. Mijn gevoel zegt me dat 't bij iets van Monty Python was, maar ik kan er naast zitten.

Ik heb m'n hele DVD-collectie al doorgespit op aanwijzingen, het internet weet er verdomd weinig over te zeggen en mijn filmhomie herkende de melodie ook maar wist tevens niet waarvan.

Heeft iemand enig idee waar ik het over heb en zo ja, waarover dan?
Oud 19-02-2007, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Monsieur Hulot schreef op 18-02-2007 @ 18:47 :
Clash of the Titans (1981, Davis)
omg, dat is hem tnx

Er komt schijnbaar volgend jaar een remake, zie ik.
Oud 19-02-2007, 21:54
Bianca16*
Avatar van Bianca16*
Bianca16* is offline
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van een film. Hij gaat over een tweeling (volgens mij uit full house) waarvan de ouders heel vroeg zijn gescheiden. De ene ouder is in Engeland gaan wonen en de ander in Amerika en als ze een aantal jaren ouder zijn komen ze elkaar weer tegen in een summercamp.

Daar komen ze er volgens mij achter dat ze een tweeling zijn en besluiten om met elkaar te wisselen, dus de een die in amerika is op gegroeid gaat naar Engeland en andersom.

Dus! Weet iemand hoe deze film heet? Bedankt alvast.
__________________
fantasy is what people want, but reality is what people need!
Oud 19-02-2007, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Bianca16* schreef op 19-02-2007 @ 22:54 :
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van een film. Hij gaat over een tweeling (volgens mij uit full house) waarvan de ouders heel vroeg zijn gescheiden. De ene ouder is in Engeland gaan wonen en de ander in Amerika en als ze een aantal jaren ouder zijn komen ze elkaar weer tegen in een summercamp.

Daar komen ze er volgens mij achter dat ze een tweeling zijn en besluiten om met elkaar te wisselen, dus de een die in amerika is op gegroeid gaat naar Engeland en andersom.

Dus! Weet iemand hoe deze film heet? Bedankt alvast.
It Takes Two. Maar ik zou er ver vandaan blijven als ik jou was. Wat een nare film
Oud 20-02-2007, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 19-02-2007 @ 23:54 :
It Takes Two. Maar ik zou er ver vandaan blijven als ik jou was. Wat een nare film
Nee Leuk Olsen Twins
Oud 20-02-2007, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Bianca16* schreef op 19-02-2007 @ 22:54 :
Hallo, ik ben op zoek naar de naam van een film. Hij gaat over een tweeling (volgens mij uit full house) waarvan de ouders heel vroeg zijn gescheiden. De ene ouder is in Engeland gaan wonen en de ander in Amerika en als ze een aantal jaren ouder zijn komen ze elkaar weer tegen in een summercamp.

Daar komen ze er volgens mij achter dat ze een tweeling zijn en besluiten om met elkaar te wisselen, dus de een die in amerika is op gegroeid gaat naar Engeland en andersom.

Dus! Weet iemand hoe deze film heet? Bedankt alvast.
De film die jij beschrijft, is The Parent Trap met een dubbelrol van Lindsey Lohan. De film met Ashley en Mary-Kate is idd It Takes Two.
Oud 21-02-2007, 14:36
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh! The Parent Tarp vind ik op de één of andere manier heel leuk Ik kan er niks aan doen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 21-02-2007, 15:16
Verwijderd
Hoe heet die serie ook al weer dat vroerger op zondag op Telekids kwam(Aniko van Zanten presenteerde het die zondagen altijd.


Het ging over een groep kinderen,die elke aflevering weer een andere sport deden. tkwam altijd vóór Spiderwoman weet ik nog
Oud 21-02-2007, 18:48
Verwijderd
Ik weet wel wat je bedoelt, maar weet de naam ook niet meer.
Oud 21-02-2007, 18:50
Verwijderd
Misschien de Droomshow? Maar dat was niks met sport...
Oud 27-02-2007, 19:02
sweetu
sweetu is offline
ik zoek een film

ik weet nog maar een stuk van de film dat de dochter verlieft is op de vader
hij reisde alleen met zijn dochter en hij vond haar denk ik ook leuk en ze werden een keer tegen gehouden door de politie maar dat was om iets kleins en niemand vermoede wat
als iemand wat herkent hoor ik het graag
Oud 02-03-2007, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-02-2007 @ 19:50 :
Misschien de Droomshow? Maar dat was niks met sport...
volgens mij bedoelt hij die niet
Oud 09-03-2007, 22:36
Verwijderd
Nee, ik weet dat er bv een knul met een bril op was.. en ze hadden altijd wel een truckje om te winnen. Bv springshuim op de schoenen bij voetballen.
Oud 12-03-2007, 09:43
bingomassacre
bingomassacre is offline
Citaat:
sweetu schreef op 27-02-2007 @ 20:02 :
ik zoek een film

ik weet nog maar een stuk van de film dat de dochter verlieft is op de vader
hij reisde alleen met zijn dochter en hij vond haar denk ik ook leuk en ze werden een keer tegen gehouden door de politie maar dat was om iets kleins en niemand vermoede wat
als iemand wat herkent hoor ik het graag
Ik denk dat je de film 'Lolita' bedoelt
nabokov
Oud 13-03-2007, 14:56
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
Ik zoek allerlei films, reclames en programma's of series op televisie waarin (een) man(nen) die ijs eten in voorkomen. Dit is voor een opdracht voor Media & Cultuur en ik moet er uiteindelijk 25 hebben.. ik heb er al 5. Zucht. Anyone? Alvast heel erg bedankt.
__________________
Ooh-la-la.
Oud 13-03-2007, 15:53
Verwijderd
ik zou een apart topic openen als ik jou was
Oud 13-03-2007, 20:35
Martijn84
Avatar van Martijn84
Martijn84 is offline
Ik zoek een oudere serie, uit australie dacht ik, Jongen raakt in coma en de serie speelt zich in zijn gedachten af. Kinderen/jongeren regeren en de ouderen zitten in een ander deel van die wereld. Hoe heet die serie? Speelde tegelijk bijna met Spellbinder, is niet tribes btw. Weet iemand dit toevallig?
__________________
"I love only myself and fight only for myself."
Oud 13-03-2007, 22:17
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Martijn84 schreef op 13-03-2007 @ 21:35 :
Ik zoek een oudere serie, uit australie dacht ik, Jongen raakt in coma en de serie speelt zich in zijn gedachten af. Kinderen/jongeren regeren en de ouderen zitten in een ander deel van die wereld. Hoe heet die serie? Speelde tegelijk bijna met Spellbinder, is niet tribes btw. Weet iemand dit toevallig?
ik weet wat je bedoelt, maar kan er niet op komen stond gvd 2 maanden nog in me favorieten
Oud 14-03-2007, 22:50
PV
PV is offline
Citaat:
Martijn84 schreef op 13-03-2007 @ 21:35 :
Ik zoek een oudere serie, uit australie dacht ik, Jongen raakt in coma en de serie speelt zich in zijn gedachten af. Kinderen/jongeren regeren en de ouderen zitten in een ander deel van die wereld. Hoe heet die serie? Speelde tegelijk bijna met Spellbinder, is niet tribes btw. Weet iemand dit toevallig?
The Odyssey?
Oud 15-03-2007, 08:30
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 14-03-2007 @ 23:50 :
The Odyssey?
Klopt, en die jongen heet Jay dacht ik. Echt een geweldige serie was dat.. Vooral tegen het einde..toen ie in twee werelden tergelijkertijd leefde..
Oud 16-03-2007, 12:43
Martijn84
Avatar van Martijn84
Martijn84 is offline
Dank jullie wel! Ga eens kijken of ik wat kan vinden er over en of hij ergens op dvd is!
__________________
"I love only myself and fight only for myself."
Oud 17-03-2007, 22:26
BarcelOona
BarcelOona is offline
eej, ik zoek een film najah me beschrijfin zal niet erg goed zijn want herinder me er vrij weinig van maar ik probeer het.

Het is een hororfilm denk opzich vrij oud

hoofdrolspelers Jongen en een meisje ( weet de namen zow niet)

die komen in een soort grot/kerk achtig geval waar alemaal lijken aan de muur hangen, en er speelt een duivel figuur in ( die in een zwarte busje volgens mij rondreed), waar op die jongen en meisje naar een telefoon op zoek gaan en bellen iemand, waar ze steeds een muziek deuntje hooren en op het eind nam die duivel die jongen mee, volgens mij was er nog een deel 2, meer herinder ik me erniet veel van jah een vrouw met katten die werd vermoord enzow,,

Hoop dat iemand dit herinderd
Oud 19-03-2007, 00:12
Hagel
Hagel is offline
jeepers creepers denk ik
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 19-03-2007, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 19-03-2007 @ 01:12 :
jeepers creepers denk ik
ja, die was vorige week ofzo nog op tv
dr is ook een deel 2 btw
Oud 19-03-2007, 09:49
bingomassacre
bingomassacre is offline
Dit gaat heel vaag worden maar.. Ik ben op zoek naar de titel (titels?) van een film of tv serie die volgens mij uit meerdere delen bestond ..
De (tv)film(s) werd ergens tussen 1995 en 1999 uitgezonden op RTL4 en als ik me niet vergis op zaterdag of zondag. Het is een soort episch middeleeuws verhaal met ridders, magie en rare wezens enzo.. Volgens mij had een tienermeisje of jonge vrouw/prinses(?) de hoofdrol. Het is geen tekenfilm.
ik weet dat dit ontzettend vaag is, maar misschien heeft iemand een idee waar ik het over heb... Het gaat in ieder geval of om een film (die volgens mij uit een aantal delen bestaat) of om een serie die uit 3 delen ofzo bestaat..

Laatst gewijzigd op 19-03-2007 om 09:51.
Oud 19-03-2007, 09:54
Verwijderd
geen flauw idee, tenzij je Joan of Arc/ Jean d'Arc bedoeld?
Oud 19-03-2007, 10:03
bingomassacre
bingomassacre is offline
nee veel mythischer met magie en trollen ofzo... ik was nog best jong en ik weet alleen dat ik die films ontzettend gaaf vond. Van het verhaal weet ik helaas ook bijna niks meer
Stom, ik zie mezelf die film kijken in ons oude huis maar ik heb geen idee meer waar het over ging. Het was ook in die tijd dat rtl4 iedere zondag een speelfilm draaide (veel van die disney niet-animatie films) Heeeeeeeeel misschien is er iemand bij wie er wel een lampje gaat branden.. al betwijfel ik het
Oud 19-03-2007, 19:33
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Tenth Kingdom?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 20-03-2007, 17:49
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 19-03-2007 @ 10:06 :
ja, die was vorige week ofzo nog op tv
dr is ook een deel 2 btw
Deel 2 was dus vorige week op tv...
(in mijn tv-gids stond gek genoeg wel dat 't deel 1 was )
Oud 20-03-2007, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Vinniebar schreef op 20-03-2007 @ 18:49 :
Deel 2 was dus vorige week op tv...
(in mijn tv-gids stond gek genoeg wel dat 't deel 1 was )
oh ja, dat was deel twee met die oude man en geweer aan het eind
Oud 07-04-2007, 13:49
King J.
King J. is offline
Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een film waarin Snoop Dogg speelt. Snoop Dogg speelt in feite maar een klein bijrolletje als piloot. De film gaat over een redelijk bekende, zwarte acteur, waarvan ik de naam helaas niet weet. Deze man begint in de film zijn eigen vliegmaatschappij, en tijdens de vlucht loopt alles in de soep. Snoop Dogg speelt de piloot en krijgt onder de vlucht een hartaanval en sterft. Het is een commedy-film, die naar mijn weten ongeveer 3 jaar geleden uitgekomen is.

Wie weet hoe deze film heet? Ik zou dit persoon eeuwig dankbaar zijn!
Oud 07-04-2007, 15:04
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Soul Plane

Even voor je op imdb gekeken
http://www.imdb.com/title/tt0367085/
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 07-04-2007, 17:25
King J.
King J. is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 07-04-2007 @ 16:04 :
Soul Plane

Even voor je op imdb gekeken
http://www.imdb.com/title/tt0367085/
Hartstikke bedankt, man!
Oud 08-04-2007, 14:19
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik zoek een Nederlandstalige televisie-serie waarin de deelnemers in de laatste aflevering de opdracht kregen om een grote kooi te bouwen. Uiteindelijk werd deze ook gebouwd ondanks de protesten van sommige deelnemers. Veel meer weet ik er niet van, behalve dat ze ook een keer een soort speurtocht moesten doen en dat ze een keer ergens gingen feesten. Het was een soort van reality-tv, maar wel met een serieuze insteek geloof ik. Sorry dat het zo vaag is maar ik kijk vrijwel geen televisie, dus alvast bedankt als iemand het herkent!
Oud 11-04-2007, 14:11
telefonica
telefonica is offline
hallo, ik zoek een film die ik eens op canal+ heb gezien een 5-tal jaren terug. Het ging over vrouwen/vriendinnen die per ongeluk moorden pleegden. Het begon met een vrouw die haar man per ongeluk doodstak. Ze wil eerst de moord geheim houden maar de vriedinnen komer er dan uiteindelijk wel achter. Ook de andere vrouwen plegen onopzettelijk een moord. Ze willen eigenlijk dat het ophoudt maar worden er meer en meer aan "verslaafd". Op het einde stoppen ze met moorden plegen maar er blijft een vrouw over die er verder mee doorgaat en zo eindigt de film.
Oud 20-04-2007, 18:54
telefonica
telefonica is offline
Citaat:
telefonica schreef op 11-04-2007 @ 15:11 :
hallo, ik zoek een film die ik eens op canal+ heb gezien een 5-tal jaren terug. Het ging over vrouwen/vriendinnen die per ongeluk moorden pleegden. Het begon met een vrouw die haar man per ongeluk doodstak. Ze wil eerst de moord geheim houden maar de vriedinnen komer er dan uiteindelijk wel achter. Ook de andere vrouwen plegen onopzettelijk een moord. Ze willen eigenlijk dat het ophoudt maar worden er meer en meer aan "verslaafd". Op het einde stoppen ze met moorden plegen maar er blijft een vrouw over die er verder mee doorgaat en zo eindigt de film.
Niemand?
Oud 24-04-2007, 09:43
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
Ik zit hier al heel lang mee, ik keek vroeger een film, met trollen, maar dan niet getekend maar zegmaar echte trollen, poppen ofzo.

Het was een soort van radioprogramme en dan zongen ze nederlandse liedjes (Zoals een nederlandse verzie van Doo Wah Diddy Diddy)

Er was ook iets met bloemkolen.

Beetje stomme en vage omschrijving. Maarja.
Als er meer in me op komt dan post ik het hier wel.

Ik hoop dat iemand het weet.
Alvast bedankt!
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Oud 24-04-2007, 15:23
santjuh
santjuh is offline
Hallo, zou iemand mij kunnen helpen. Ik zoek al heel lang naar de titel van een serie die op geloof ik rtl4 te zien was. Het ging over een meisje (volgens mij was het iets van nera ofzo) en 2 jongens en dat meisje kan onderwater zwemmen en niemand mag weten waar dat meisje vandaan komt.

Weet iemand de naam van deze serie??
Oud 24-04-2007, 15:25
santjuh
santjuh is offline
En ik zoek ook de naam van een film over een gewone jongen die door een groepje jongens in elkaar wordt geslagen en dan wordt hij gehandicapt en komt in een rolstoel te zitten en op het laatst gaat hij weer naar school en niemand mag hem meer.
Oud 24-04-2007, 15:55
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
santjuh schreef op 24-04-2007 @ 16:23 :
Hallo, zou iemand mij kunnen helpen. Ik zoek al heel lang naar de titel van een serie die op geloof ik rtl4 te zien was. Het ging over een meisje (volgens mij was het iets van nera ofzo) en 2 jongens en dat meisje kan onderwater zwemmen en niemand mag weten waar dat meisje vandaan komt.

Weet iemand de naam van deze serie??
ocean girl, en het meisje heet Neri trouwens.
Oud 24-04-2007, 15:57
santjuh
santjuh is offline
Citaat:
Dexter_M schreef op 24-04-2007 @ 16:55 :
ocean girl, en het meisje heet Neri trouwens.
Hey, hartstikke bedankt dit is de serie, ik ben nu echt zowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww blij!!! ik heb er jaren en jaren na gezocht.
Oud 11-05-2007, 21:15
Verwijderd
ik zoek een film over twee vriendinnen die op gegeven moment op vakantie gaan in de bergen ofzo (?) en dan de moeder van één van de twee vermoorden(?) met een steen(?). ik weet niet meer precies hoe het ging.
Oud 19-05-2007, 15:00
suvórov
Avatar van suvórov
suvórov is offline
Een Nederlandse film waarbij iemand op een baby moet passen. Hij begint aan het schrijven van een filosofisch stuk en raakt hier zo aan verslingerd dat hij er problemen door krijgt geloof ik. Ik weet het ook allemaal niet meer maar als iemand dat wel weet hè ...
__________________
Oud 19-05-2007, 15:19
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 11-05-2007 @ 22:15 :
ik zoek een film over twee vriendinnen die op gegeven moment op vakantie gaan in de bergen ofzo (?) en dan de moeder van één van de twee vermoorden(?) met een steen(?). ik weet niet meer precies hoe het ging.
Ja ik weet welke je bedoelt, die was laatst nog op tv. Oude engelse film toch, en die meisjes hadden zo'n vreemde semi-lesbische relatie?

edit: als het die is, is het Heavenly Creatures van Peter Jackson uit 1994.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.

Laatst gewijzigd op 19-05-2007 om 15:24.
Oud 19-05-2007, 19:04
Maradinus
Avatar van Maradinus
Maradinus is offline
Ik de titel van een film van 2 jongens die in een film spelletjes doen met de dood
en als ze verliezen dan moeten ze naar de hemel. En in film spelen ze een maar acorden op een electrisch air gitaar.

Meer weet ik niet...

wie kan mij veder helpen aan de titel van deze film

alvast bedankt Maradinus
__________________
Het is toch ons bier !?
Oud 19-05-2007, 19:53
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 19-05-2007 @ 20:04 :
Ik de titel van een film van 2 jongens die in een film spelletjes doen met de dood[afbeelding]
en als ze verliezen dan moeten ze naar de hemel. En in film spelen ze een maar acorden op een electrisch air gitaar.

Meer weet ik niet...

wie kan mij veder helpen aan de titel van deze film

alvast bedankt Maradinus
Bedankt dat je die post even illustreerde met dat treffende plaatje van de dood. Zou het misschien een van de Bill & Ted films kunnen zijn?
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 19-05-2007, 19:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 19-05-2007 @ 16:19 :
Ja ik weet welke je bedoelt, die was laatst nog op tv. Oude engelse film toch, en die meisjes hadden zo'n vreemde semi-lesbische relatie?

edit: als het die is, is het Heavenly Creatures van Peter Jackson uit 1994.
A. Niet oud
B. Niet Engels.

Maar wel correct.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 17:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 14:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 13:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 21:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.