Oud 19-05-2006, 15:03
reine claude
reine claude is offline
Waar moet in jouw ogen een goed restaurant aan voldoen?
Naar welk restaurant ga je het liefst? En bestel je dan vaak hetzelfde?
Ben je weleens slecht behandeld in een restaurant?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2006, 15:13
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Popocatepetl in Nijmegen vind ik geweldig een Mexicaans restaurant... Niet over de top chique, ook niet shabby, gewoon leuk. En met leuk personeel...

Ik ben er denk ik 3 keer geweest, en de maaltijdsalades zijn geweldig.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 15:21
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Myuki schreef op 19-05-2006 @ 16:13 :
Popocatepetl in Nijmegen vind ik geweldig een Mexicaans restaurant... Niet over de top chique, ook niet shabby, gewoon leuk. En met leuk personeel...

Ik ben er denk ik 3 keer geweest, en de maaltijdsalades zijn geweldig.
Helemaal precies hetzelfde, vind ik ook

In een goed restaurant zijn de obers aarder, of iig vriendelijk, hoef je niet te lang te wachten en kun je rustig eten.
Mexicaans is lekker, verder ga ik niet zo vaak naar een restaurant, alleen naar de pizzaria
Ik ben nog nooit slecht behandeld.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 15:36
Verwijderd
Twee Heeren in Geldrop, redelijk 'chique' (niet echt het goede woord) en topkwaliteit eten (+presentatie) maar wel op een ongedwongen en toegankelijke manier.

Green House restaurant, maar dan niet beneden chinees eten, maar boven Japans: tepanyaki (als je dat zo schrijft ) <33
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 17:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zondag voor het eerst echt spijt gehad van de restaurant keuze. Het was moederdag en ontzettend druk. De bediening was erg slecht, we moesten mega lang wachten op het eten (voorgerecht duurde lang, hoofdgerecht ook) en het smaakte minder dan normaal.

Ik hou van een beetje afwisseling, maar chinees vind ik toch wel erg lekker.
__________________
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 01:47
crazygirlsacha
Avatar van crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
Myuki schreef op 19-05-2006 @ 16:13 :
Popocatepetl in Nijmegen vind ik geweldig een Mexicaans restaurant... Niet over de top chique, ook niet shabby, gewoon leuk. En met leuk personeel...

Ik ben er denk ik 3 keer geweest, en de maaltijdsalades zijn geweldig.
die zit ook in haarlem
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 06:19
Verwijderd
een restaurant moet een goede bediening in een ongedwongen sfeer hebben. Ik betaal liever iets meer voor goeie kwaliteit dan dat ik bezuinig en een stuntelige ober heb en een magere kwaliteit voer.

Wat ik zelf een super restaurant vind, is de garlic queen in amsterdam.

Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 07:05
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik kom vrij regelmatig bij Saloniki in Middelburg
Is een grieks restaurant, leuke sfeer, betaalbaar, goede service.
Ik bestel heel vaak hetzelfde, een schotel met suzuki, suflaki en gyros, flesje mythos er bij om te drinken
Als desert neem ik meestal een baklava
Voorgerecht neem ik eigenlijk nooit, anders kan ik het desert niet meer op (wat ik dan toch liever heb )
Als ik daar ga eten ben ik meestal zo tussen de 20 en 25 euro per persoon kwijt (hoofdgerecht/desert/drankjes), wat reuze meevalt vind ik
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 10:21
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
DaVinci in Maasbracht, zeer goed gegeten, super sfeer, super mooie zaak.

En natuurlijk BienVenue in maaseik is ook een aanrader
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 10:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Myuki schreef op 19-05-2006 @ 16:13 :
Popocatepetl in Nijmegen vind ik geweldig een Mexicaans restaurant... Niet over de top chique, ook niet shabby, gewoon leuk. En met leuk personeel...
Die is leuk ja

Verder, in Nijmegen heb je Dionysos. Een gezellig Grieks restaurant met vriendelijk, leuk personeel en prima eten. Niet te luxe, niet te duur, maar wel een aanrader.

Voor de student is Lotus in Nijmegen ook erg aan te raden. Een chinees restaurant waar je voor een paar euro een lopend buffet kunt doen en dus zo vaak als je wilt kunt opscheppen. Precies mijn restaurant, dus

Verder heb ik nog heel veel tenten waar ik slechts één keer geweest ben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 11:51
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik was laatst in Moor te Zwolle en dat was wel
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 15:16
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 20-05-2006 @ 02:47 :
die zit ook in haarlem
popocatepetl heb je inderdaad op meerdere plaatsen, en ik heb het dus over het restaurant in nijmegen
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 09:20
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
ik kom regelmatig bij Mr. Jacks in Utrecht, een grieks-italiaans restaurant...

je kunt er lekker eten en is niet erg duur. Personeel is op zich okee, dr loopt alleen 1 chagrijnigerd rond, volgens mij de baas..

ik eet meestal zo'n griekse schotel..

ow en ga er niet met een heeeeeele grote groep (daarmee bedoel ik meer dan 30) heen, want dan heeft het eten een mindere kwaliteit..
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 15:36
Irisjee
Irisjee is offline
Doe mij maar een restaurant waar je véél eten krijgt
en waar je niet met een half bordje en een dikke rekening naa rhuis gestuurd word. In een restaurant kom ik om goed te eten. En lekker uiteraard.
Doe maar de Gouden Wok ofzo
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 19:09
Verwijderd
restaurant riche in doetinchem, super goede service, je kan merken dat de bediening ook echt een horeca opleiding heeft gedaan.. heerlijk eten, vooral de tastes and bites. super mooi interieur ook.
je kan er echt lekker rustig eten en ze nemen alle tijd voor je.
wel prijzig maar het is het helemaal waard.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 20:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bell schreef op 22-05-2006 @ 10:20 :
ow en ga er niet met een heeeeeele grote groep (daarmee bedoel ik meer dan 30) heen, want dan heeft het eten een mindere kwaliteit..
Wij hebben er met de L&R-meeting gegeten. Ook in Utrecht dus. Het eten vond ik daar sowieso minder dan de Mr. Jack's in Nijmegen, maar dat kan daar dus ook aan liggen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-05-2006, 21:38
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Popocatepetl is ook erg leuk in Rotterdam.

Verder: de Abrikoos in Delftshaven in Rotterdam: echt een super leuk tapas restaurant. Best betaalbaar, oogt luxe maar toch heel gezellig. En het eten is goddelijk.

Hotel Bazar, inmiddels een klassieker op de Witte de Withstraat. Ze hebben een wereldkeuken, dus gerechten uit allerlei landen. Wel reserveren (vooral in het weekend), anders sta je zo een uur te wachten.
www.bazarrotterdam.nl

Restaurant Curry's op de Oudedijk is een geweldig Indiaas restaurant. Suuuperlekker en echt niet duur. Het personeel weet ook veel van de gerechten af, en kan dus precies vertellen wat de gerechten precies inhouden (staat ook wel duidelijk op de kaart). Verder hebben ze er geweldige droge witte huiswijn
Je kunt er ook afhalen.
www.currys.nl
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 15:40
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb geen restaurant waar ik vaak kom. Service is belangrijk, dat je niet te lang hoeft te wachten en dat je na het eten niet wordt weggekeken. Verder is een beetje een gezellige sfeer ook niet weg en natuurlijk moet het eten goed zijn.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2006, 16:48
Verwijderd
zolang ze vriendelijk en gezellig zijn (het personeel) en het een leuke uitstraling en een fatsoenlijke kaart heeft ben ik al blij, al zijn er genoeg plekken waar echt lompe kutfiguren werken, heb helaas ook zulke collega's gehad (werk zelf ook in de bediening)

mijn lievelingsrestaurant is een italiaanse hier (brigantino) geweldige mensen, heerlijk eten en ik kom er al sinds ik het me kan herinneren.

Marcus Exotic in rotterdam ben ik een paar keer geweest en is ook echt een toffe tent, de mensen zijn gezellig en het eten is ook heerlijk

Tai Wu in rotterdam behoort ook tot mijn favorieten vanwege de inrichting en het lekkere eten

bij de italiaan eet ik vaak wel hetzelfde, verder varieer ik wel
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 17:17
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Een goed restaurant moet voor mij vriendelijk personeel hebben, een goede prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

Ik ga graag naar eeterij De Verbeelding in Oosterhout. De spare ribs zijn daar werkelijk geweldig en de salades en voorgerechten ook <3

Nagerechten ook trouwens, maar dat zijn meestal ijssorbets ofzo
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 17:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een goed restaurant in mijn ogen is rookvrij, met gezellig, vlot personeel, vlotte bediening, lekker eten, niet te veel, niet te weinig, niet te harde muziek en vooral ook betaalbaar.

Ik ga/ging vaak naar Saloniki in Goes. Een leuk restaurant met goede bediening. De voorgerechten zijn alleen erg groot (meer maat hoofdgerecht) dus die neem ik nooit. Het eten is lekker en genoeg. Enige nadeel vind ik dat als er live muziek is, je elkaar echt niet meer verstaat. Dus ga ik gewoon als er geen live muziek is. Ik bestel niet zo heel vaak hetzelfde. Ik houd wel van nieuwe dingen uitproberen. De laatste tijd ga ik niet meer zo vaak uit eten uit financiele overwegingen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 21:22
dafzzz
dafzzz is offline
Citaat:
Irisjee schreef op 22-05-2006 @ 16:36 :
Doe mij maar een restaurant waar je véél eten krijgt
en waar je niet met een half bordje en een dikke rekening naa rhuis gestuurd word. In een restaurant kom ik om goed te eten. En lekker uiteraard.
Doe maar de Gouden Wok ofzo
waar?!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 17:10
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Irisjee schreef op 22-05-2006 @ 16:36 :
Doe mij maar een restaurant waar je véél eten krijgt
het is niet de bedoeling dat je naar een restaurant/eetcafe gaat om jezelf vol te stampen met eten en daarna nog de doggybag vragen
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 19:05
belli
belli is offline
muziek staat niet te hard, en is niet irritant
eten is goed, vers, en niet asociaal duur gezien hoeveelheid en kwaliteit
kwaliteit moet geod zijn
ruimte genoeg
aparte rokers ruimte is tjil voor niet rokers

Four Roses in groningen vind ik echt heel goed
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 20:26
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
-Waar moet in jouw ogen een goed restaurant aan voldoen?
Goede service, beleefdheid.
-Naar welk restaurant ga je het liefst?
Chinees restaurant
-En bestel je dan vaak hetzelfde?
Ja.
-Ben je weleens slecht behandeld in een restaurant?
Niet dat ik weet.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2006, 20:03
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
23 Augustus ga ik uit eten bij Oud SLuis, 3 sterren zaakje.

Ongeveer rekenen op 250 euro a 300 euro p.p .

Leuk dat de baas betaald!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 21:18
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-05-2006 @ 18:10 :
het is niet de bedoeling dat je naar een restaurant/eetcafe gaat om jezelf vol te stampen met eten en daarna nog de doggybag vragen
Niet JOUW bedoeling.

Voor mij heeft een goed restaurant een kaart met ruime keuze, die voor iedereen geschikt is (dus ook vegetariërs, kinderen en mensen met allergieën), vriendelijk personeel, kundig personeel (ook weten wat er in gerechten zit etc.), een inrichting die voldoende ruimte biedt om zonder struikelen bij je tafel te komen en een mooi interieur: niet te kil.

Ik vind de berenrestaurants altijd wel erg leuk; vooral de gebakken camembert is een favoriet daar. Ik ben een poos geleden ook bij een heerlijk chinees-orieëntaals restaurant vlak bij de wallen geweest; niet duur, maar heerlijk eten en vriendelijke mensen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 23:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ZerO schreef op 28-05-2006 @ 18:10 :
het is niet de bedoeling dat je naar een restaurant/eetcafe gaat om jezelf vol te stampen met eten en daarna nog de doggybag vragen
Bij mij wel... en het moet nog lekker zijn ook
Daarom hou ik zo van de snackbar, veel vet eten voor heel weinig geld, in tegenstelling tot heel veel dure restaurants waar je heel weinig eten krijgt voor heel veel geld
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2006, 01:17
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Waar moet in jouw ogen een goed restaurant aan voldoen?
Het moet Aziatisch zijn, met uitzondering van Japans. Nooit een probleem met vegetarisch eten en in Azie kunnen ze nou eenmaal het beste koken.

Naar welk restaurant ga je het liefst?
Sabai Sabai in Leiden.

En bestel je dan vaak hetzelfde?
Ik kom er zelden maar als ik er kom wel ja, het gerecht waar de meeste pepertjes achter staan.

Ben je weleens slecht behandeld in een restaurant?
Wel in de zin van ondefinieerbaar en ranzig eten maar dat was gewoon een streekgerecht wat wij niet konden waarderen, niet opzettelijk slecht behandeld dus.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 12:42
Mori
Avatar van Mori
Mori is offline
Het moet een gezellige sfeer hebben, knus, nette/aardige obers & goede prijs/kwaliteitverhouding natuurlijk en ze moeten je de tijd geven om rustig te eten (m'n bord hoeft niet 'n minuut nadat het leeg is al weggehaald te worden). En ook wil ik er graag iets kunnen eten wat ik thuis niet zou/kan maken.

De restaurants waar ik het liefst kom:
Italiaans restaurant Da Verdi in Eindhoven. Erg lekker en goed betaalbaar. Ik neem eigenlijk altijd canneloni, omdat dat iets is wat ik zelf niet kan maken (1x geprobeerd, veel werk en lang niet zo lekker als daar ). Tot nu toe was er ook elke keer dat ik er heb gegeten livemuziek. Het is er bijna altijd vol, dus je moet wel reserveren.

Grieks restaurant Zorba de Griek in Eindhoven. Erg gezellig restaurant met sfeer. En Grieks is sowieso lekker Daar neem ik elke keer wat anders, want ik vind alles lekker en wil ook wel veel uitproberen.
__________________
♪ VNV Nation ♪
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 13:27
Maharani
Maharani is offline
Mijn moeders keuken is het beste restaurant.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 14:55
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
Ni Hao wokrestaurant in Groningen, kattendiep.
En ook niet duur..
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 20:53
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-06-2006 @ 00:49 :
Bij mij wel... en het moet nog lekker zijn ook
Daarom hou ik zo van de snackbar, veel vet eten voor heel weinig geld, in tegenstelling tot heel veel dure restaurants waar je heel weinig eten krijgt voor heel veel geld
je gaat me niet vertellen dat je dat echt lekkerder vind dan een goed klaargemaakt gerecht, bij een goed restaurant...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2006, 16:25
_;JS
_;JS is offline
wij gaan best vaak uiteten
en steeds verschillend
maar houd wel van luxe
enzo dusja.
__________________
_ ; Jij bent het kruisje op mijn schatkaart. #
Met citaat reageren
Oud 09-06-2006, 18:03
confused
Avatar van confused
confused is offline
waar ik het eerst naar toe loop ik het toilet, als die schoon is vertrouw ik het wel, verder kijk ik naar de service hoe lang ze het eten bereiden, ik probeer een blik in de keuken te werpen vooral om te kijken of ze water toevoegen aan de drankjes...
__________________
Just because I rock, it doesn't mean I'm made of stone!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2006, 23:45
Verwijderd
Citaat:
confused schreef op 09-06-2006 @ 19:03 :
waar ik het eerst naar toe loop ik het toilet, als die schoon is vertrouw ik het wel, verder kijk ik naar de service hoe lang ze het eten bereiden, ik probeer een blik in de keuken te werpen vooral om te kijken of ze water toevoegen aan de drankjes...
wat ben jij paranoide zeg, ben jij soms familie van rob van de smaakpolitie?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2006, 12:17
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
confused schreef op 09-06-2006 @ 19:03 :
waar ik het eerst naar toe loop ik het toilet, als die schoon is vertrouw ik het wel, verder kijk ik naar de service hoe lang ze het eten bereiden, ik probeer een blik in de keuken te werpen vooral om te kijken of ze water toevoegen aan de drankjes...
Dat proef je toch automatisch... en drankjes schenken ze niet in in de keuken maar aan de bar?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 12:25
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik heb liever dat ze mijn eten a la minute maken en dat iets langer doet, dan dat ze een pakje opentrekken en het binnen 10 minuten op tafel staat.

Kwaliteit gaat boven alles.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 31-05-2006 @ 21:03 :
23 Augustus ga ik uit eten bij Oud SLuis, 3 sterren zaakje.

Leuk dat de baas betaald!
Wie is daar ook alweer chef?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2006, 19:06
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Jolt schreef op 24-06-2006 @ 13:25 :
Ik heb liever dat ze mijn eten a la minute maken en dat iets langer doet, dan dat ze een pakje opentrekken en het binnen 10 minuten op tafel staat.

Kwaliteit gaat boven alles.
agreed. Het belangrijkste is dat het lekker eten is, geen prefab meuk. Lekker eten.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2006, 19:09
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
De griek in onze wijk, tussen de vaarten (almere) is heel erg oke. We hebben daar een keer erg lekker gegeten en de ober was ook vrolijk. De griek vind ik sowieso altijd een goede keus, lekker eten en meestal niet duur.
Wat wel altijd heel jammer is dat de porties zo groot zijn, ik kan altijd maar een beetje op en tis altijd zo zonde om eten te laten liggen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 03:39
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik mag graag bij Hasret eten. Ik weet niet waarom.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 14:30
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
een open keuken heeft wel de voorkeur...
dan kan je tenminste gewoon zien wat er gebeurd en er gemaakt worden.
zowiezo vind ik kleinere restaurantjes vaak gezelliger en van betere kwaliteit.
sicilia in geldrop...italiaans restaurant echt super lekker
mr. jacks in nijmegen heb ik ook goede ervaringen mee
en een mexicaans restaurant in eindhoven, achter de pathe. 1 keer geweest, super lekker gegeten en nu de naam vergeten
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 16:52
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ik ben geen liefhebber van pannekoeken, maar in Wageningen is een nieuw pannekoekenhuis. en de bediening is goed, het eten is heel erg lekker en het interieur is echt heel gaaf gedaan. echt heel mooi.
Eten in Wageningen bij Dunya is ook top. het ziet er gezellig uit, het is een indiaas/surinaams restaurant.. je hebt allemaal van die tropische sapjes en je hebt er ook niet echt het idee dat je in Nederland zit. heel gezellig en de bediening is ook goed.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 21:42
Captured
Avatar van Captured
Captured is offline
Ik ben dol op Japans eten, echt heerlijk gewoon.Helaas is het best prijzig, maarja dat mag ook wel voor de "service" haha, lees: het gevoerd worden dmv stukjes ei die je op moet vangen met je mond.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2006, 21:48
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Los Toros, Argentijns grill restaurant, Rotterdam .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 13:59
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
confused schreef op 09-06-2006 @ 19:03 :
waar ik het eerst naar toe loop ik het toilet, als die schoon is vertrouw ik het wel, verder kijk ik naar de service hoe lang ze het eten bereiden, ik probeer een blik in de keuken te werpen vooral om te kijken of ze water toevoegen aan de drankjes...
Jij bent echt confused
Met citaat reageren
Oud 01-07-2006, 14:01
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Vriendelijke service
Redelijk vlotte bediening
Genoeg personeel aanwezig
Schoon bestek/borden etc.

En uiteraard

Lekker eten (vers en warm)

Ja, ik ben wel eens slecht bediend. Dat je té lang moet wachten op je volgende gerecht, of dat er geen mensen zijn die je een nieuw drankje komen brengen. Onaardig/druk/gestressed personeel.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2006, 22:35
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 27-06-2006 @ 17:52 :
Ik ben geen liefhebber van pannekoeken, maar in Wageningen is een nieuw pannekoekenhuis. en de bediening is goed, het eten is heel erg lekker en het interieur is echt heel gaaf gedaan. echt heel mooi.
Eten in Wageningen bij Dunya is ook top. het ziet er gezellig uit, het is een indiaas/surinaams restaurant.. je hebt allemaal van die tropische sapjes en je hebt er ook niet echt het idee dat je in Nederland zit. heel gezellig en de bediening is ook goed.
waar zit dat dan? dat pannenkoekenhuis?

Ik heb laatst heel lekker gegeten bij gauchos in eindhoven, zeker een aanrader als je van steak houdt. www.gauchos.nl
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine horecaverhalen
Sonnema
65 06-11-2006 13:25
Werk, Geld & Recht Het grote McDonald's topic
Verwijderd
114 06-10-2005 14:00
Algemene schoolzaken Vroom dreesman
student_hhs
53 24-03-2005 16:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Roken in publieke gebouwen - Hoe zit het nou?
hhendrikxx
500 25-01-2005 20:28
Eten & Drinken Ik zoek een leuk restaurant in
miro
2 08-05-2003 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.