Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2011, 22:36
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
hee,

ik ben 15 jaar en ik ben nog steeds niet ontgroend en ik heb nog nooit een vriendinnetje gehad. Maar ik ga om met mensen die bijna allemaal al ontmaagd zijn, en telkens als ze het over ervaringen hebben voel ik me een beetje buitengesloten. Maar ik snap het ook niet, want ik ga met mijn vrienden dus naar plekken waar hun dus hun vriendjes en vriendinnetjes krijgen. Ik snap mezelf ook niet, want ik heb laatst heb ik nee gezegd tegen een trio met 2 meisjes, omdat ik geen misbruik van hun wou maken omdat ze dronken waren. Maar de dag erna waren ze allebei nuchter en zeiden ze dat ik het toch had moeten doen. Ik heb dus eigenlijk als probleem ik heb het ook van meerdere meisjes gehoord waardoor ik ben afgewezen en al mijn vriendinnen zeggen het ook. Ik ben te lief. Wat moet ik eraan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2011, 22:43
Verwijderd
niks, dat is geen proleem
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 22:45
anne11112
Avatar van anne11112
anne11112 is offline
Op ieder potje past een deksel

kortom: je krijgt heus wel vriendin, zoent wel eens. Anderen zijn er vroeger bij in dit geval zijn dit je vrienden en zo. En anderen weer wat later, sommigen zoals jij dus. Iig maak je geen zorgen. Het komt wel
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 23:19
Verwijderd
Ik vind dat het de juiste keuze was om dat trio af te wijzen, waarschijnlijk hadden ze anders gereageerd als je wel seks met ze had gehad terwijl ze dronken waren. Een duimregel: Heb nooit seks met iemand die dronken is, tenzij je zelf ook dronken bent. Je moet je trouwens niet haasten, het is geen vereiste van de overheid, je gemeente of je school dat je op je vijftiende al iemand moet hebben gezoend.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 00:56
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
ik zeg altijd tegen iemand die ik ken dat hij te lief is xD

maar ehmm.... ik zou zeggen niks eraan doen blijf jezels er zijn genoeg anderen?

komt allemaal op zijn tijd
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 08:30
mandy441
mandy441 is offline
wacht... het komt nog wel

gwn gedult dat is beter dan wat ik heb mee gemaakt
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 10:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hoeft echt niet per se op dezelfde leeftijd ontmaagd te worden als je vrienden. Als je nou een tijdje wacht dan kom je een meisje tegen dat het wel op prijs stelt dat je haar niet misbruikt. Dat soort meisjes zijn leuker. Je moet gewoon wachten zolang je niet met iedere vezel in je lichaam voelt dat je met een meisje naar bed wilt. Het komt echt nog wel.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 16:15
-Max-
Avatar van -Max-
-Max- is offline
Ik heb ook nog nooit iets met iemand gehad of gedaan. Tegen mij wordt gezegd dat je vast iemand tegenkomt die je helemaal te gek vindt en andersom. Je hebt tijd zat, er zit ook geen limiet aan
__________________
Not today, than maybe tomorrow...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 20:14
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Daar moet je niets aan doen! Ik vind het een supergoede eigenschap, lief zijn, en ook een goede keuze dat je dat van dat trio hebt afgewezen. Ik ben ook 15 en heb alleen nog maar met 1 iemand gezoend, en dat vind ik geen probleem. Ik hoef niet zo gauw ontmaagd te worden als het toch alleen maar gebeurt om het gehad te hebben op de 15e, dan heb ik liever dat het echt iets voor me betekent en gebeurt met iemand die veel voor me betekent.

Wil je nou echt je speciale eerste keer op zo'n manier beleven, met een meisje, nou ja in dit geval twee dan, van wie je niet eens oprecht houdt? En wil je geen meisje dat seks toch wat specialer vindt dan iets wat je in een dronken bui doet om de tijd te verdrijven? Dat jij er later ook met plezier aan kunt terugdenken, wat voor mooie eerste keer (en volgende keren) je hebt gehad? Wat hier ook al wordt gezegd: gewoon afwachten, je komt vast wel iemand tegen die bij jou past. En nou ja het is nogal een 'de-moraal-van-het-verhaal-is...' preek geworden, maar ik meen het wel
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 21:54
ultras4life
Avatar van ultras4life
ultras4life is offline
Citaat:
op ieder potje past een deksel

kortom: Je krijgt heus wel vriendin, zoent wel eens. Anderen zijn er vroeger bij in dit geval zijn dit je vrienden en zo. En anderen weer wat later, sommigen zoals jij dus. Iig maak je geen zorgen. Het komt wel
+1
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 22:13
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Daar moet je niets aan doen! Ik vind het een supergoede eigenschap, lief zijn, en ook een goede keuze dat je dat van dat trio hebt afgewezen. Ik ben ook 15 en heb alleen nog maar met 1 iemand gezoend, en dat vind ik geen probleem. Ik hoef niet zo gauw ontmaagd te worden als het toch alleen maar gebeurt om het gehad te hebben op de 15e, dan heb ik liever dat het echt iets voor me betekent en gebeurt met iemand die veel voor me betekent.

Wil je nou echt je speciale eerste keer op zo'n manier beleven, met een meisje, nou ja in dit geval twee dan, van wie je niet eens oprecht houdt? En wil je geen meisje dat seks toch wat specialer vindt dan iets wat je in een dronken bui doet om de tijd te verdrijven? Dat jij er later ook met plezier aan kunt terugdenken, wat voor mooie eerste keer (en volgende keren) je hebt gehad? Wat hier ook al wordt gezegd: gewoon afwachten, je komt vast wel iemand tegen die bij jou past. En nou ja het is nogal een 'de-moraal-van-het-verhaal-is...' preek geworden, maar ik meen het wel
het is natuurlijk wel zo dat je niet vaak de kans krijgt op een trio

idd ik vind het altijd ook jammer om te horen dat een vriend het doet en gewoon het heeft gedaan en niks voelde...

ik bedoel je eerste keer moet juist zijn met een persoon waarvan je denkt hier wil ik bij blijven/dit is haar (of hem)

geniet van het leven zo onschuldig als het (nog) is
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 23:06
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Meid, wat heb je een zwaar leven.

Seriously though vind ik het wel bewonderenswaardig dat je dat gedaan heb. Niks te lief, verantwoordelijk en oprecht .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 23:17
synbitz
synbitz is offline
toen ik nog nooit gekust had en ik deed het... was het van ... is dit het? -.-
toen ik nog nooit sex gehad had en ik deed het... was het van ... is dit het? -.-

dusjaa maakt ni uit al die shit. tenzei je 30 bent ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 17:42
Sandbak
Avatar van Sandbak
Sandbak is offline
Laat je niet leiden door alle verhalen...
__________________
Jij bent jij. Maar ik ben ik. :)

Laatst gewijzigd op 15-03-2011 om 18:12. Reden: Lijden met een ei ;) Zie hieronder.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2011, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Laat je niet lijden door alle verhalen...
Pssst... Leiden schrijf je met een ei, niet een ij.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 16:34
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Een duimregel:

Duimregel? Volgens mij is het een vuistregel.


Relax, het komt allemaal wel goed. Al snap ik de hele fuzz om het zoenen niet echt zo. Het bijhouden van het aantal meisjes ook niet. Nou heb ik toevallig met 3 meisjes gezoent. Dat kun je moeilijk vergeten, maar bijvoorbeeld 14 meisjes, dat had ik de tel al lang opgegeven.

Het hele gedoe om de hoeveelheid meisjes met wie je zoent
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:

Duimregel? Volgens mij is het een vuistregel.


Relax, het komt allemaal wel goed. Al snap ik de hele fuzz om het zoenen niet echt zo. Het bijhouden van het aantal meisjes ook niet. Nou heb ik toevallig met 3 meisjes gezoent. Dat kun je moeilijk vergeten, maar bijvoorbeeld 14 meisjes, dat had ik de tel al lang opgegeven.

Het hele gedoe om de hoeveelheid meisjes met wie je zoent
Het was 00:19, ik was niet helemaal helder. Het is inderdaad een vuistregel, niet een duimregel.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 14:52
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
het is natuurlijk wel zo dat je niet vaak de kans krijgt op een trio

idd ik vind het altijd ook jammer om te horen dat een vriend het doet en gewoon het heeft gedaan en niks voelde...

ik bedoel je eerste keer moet juist zijn met een persoon waarvan je denkt hier wil ik bij blijven/dit is haar (of hem)

geniet van het leven zo onschuldig als het (nog) is
ja maar het punt is 1 van die meisjes die ken ik niet. Maar die andere. Die ken ik al sinds ik 1 ben en we hebben zoveel meegemaakt. Ze had laatst ook toegegeven dat ze verliefd op me was van groep 1 tot de 2e klas. En het is echt een heel leuk meisje, ik kan gwn echt mezelf zijn bij haar. Zij is ook de enige waar ik echt hefig mee knuffel. Ik heb haar ook altijd wel leuk gevonden, omdat we echt een klik hebben (er is chemie) ook tussen onze families, omdat onze ouders bevriend waren onze broers zijn beste vrienden en wij ook.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-03-2011, 15:06
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Ik voel me ook zo stom soms, omdat ik soms echt hele mooie kansen heb die echt perfect zijn om te zoenen. Ik had bv laatst met een echt heel leuk meisje afgesproken en het was donker, we lagen op zolder, onder de dekens, op de bank een romantische film te kijken. Ik wou haar echt heel erg graag zoenen, maar ik was bang dat zij dat niet wou. Dus ik dacht dat ik eerst haar hand zou pakken zodat het minder een shock zou zijn. Maar ik veranderde echt in een zenuwachtig 5 jaar oud jochie en mijn hand begon echt helemaal te trillen. Uiteindelijk raapte ik al mijn moed bij elkaar en net toen ik haar hand wou pakken, ging mijn telefoon -.-. Toen ik terugkeek was haar hand al weg ):. Of toen bv op hetzelfde feest van die trio, heb ik een heel leuk meisje ontmoet, ik heb haar naar huis gebracht en haar nummer gekregen. De volgende dag hadden we 4 uur op facebook gepraat . En sindsdien nog veel meer. Maar laatst toen had zei ze dat ze me echt echt heel leuk vond, alleen dat ze toch veel moeite had met de leeftijd en afstand, omdat we op 2 en een half uur reis tijd wonen en zij is 18. Dus daar kon ze echt niet omheen kijken en we hebben besloten vrienden te blijven ):
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 15:15
LW
Avatar van LW
LW is offline
Meer jongens zouden zoals jou moeten zijn, zoals jij denkt is geen schande juist alleen maar goed!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 15:15
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
over trio:
Ik denk trouwens dat ze mij ook gwn wouden gebruiken, omdat 1 van die meisjes, ik dus al mijn hele leven ken. Die weet dus alles over mij, dus die weet zeg maar eigenlijk ook dat ik een nogal... nouja... 20+ penis heb :$. Dit heeft zij dus eigenlijk een soort van op het feest lopen schreeuwen, omdat ze dronken was. Ik denk dus eigenlijk dat ze gwn gebruik van me wouden maken.

Laatst gewijzigd op 17-03-2011 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 15:21
Verwijderd
Ik zou het zeker niet gaan doen, ''omdat de rest het ook doet'' maar alleen als het voor jou ook goed voelt...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 17:34
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Ik zou het zeker niet gaan doen, ''omdat de rest het ook doet'' maar alleen als het voor jou ook goed voelt...
oh nee daarom doe ik het ook zeker niet. ik ben JUIST iemand die echt niet de massa volgt, ik ben bv de enige die nog nooit heeft gedronken. Ik heb nog nooit gedronken, gerookt, geblowt, drugs gedaan, etc... maar ik denk wel dat ik er klaar voor ben, ik denk gwn de hele tijd dat ik niemand wil kwetsen, irriteren, pijn doen of in een lastige situatie brengen...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 18:22
Verwijderd
Het is goed om niet bij de massa te horen, en het is nog beter om rekening te houden met andere mensen. Als ik kijk naar mijn klasgenoten is het eerste dat in me opkomt dat ze gewoon asociaal zijn (gevolgd door flink wat positieve gedachten trouwens).
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 18:37
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Die weet dus alles over mij, dus die weet zeg maar eigenlijk ook dat ik een nogal... nouja... 20+ penis heb :$. Dit heeft zij dus eigenlijk een soort van op het feest lopen schreeuwen, omdat ze dronken was. Ik denk dus eigenlijk dat ze gwn gebruik van me wouden maken.
Dus als je het van op een afstandje bekijkt, was ze gewoon ten koste van jou populair en sletterig aan het doen, en als je haar haar zin had gekregen had ze jou gebruikt.

Het is niet alsof geen seks gelijk staat aan falen, en wel seks gelijk aan succes. Sterker nog, waarschijnlijk hadden heel wat mensen op je neergekeken als je daarin had toegestemd. Misschien niet direct, maar een week of maand later als ze jou niet meer zag staan zeker.
Dat is waarom je de juiste keuze hebt gemaakt daar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2011, 19:55
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
zo te horen ben je idd erg 'wijz'
maar zoals ik de rest lees heb je toch wel gehad dat je iets wou doen met een bepaalde persoon maar niet durfde en ik denk dat dit iets is waar je aan wilt werken?
sinds je al zei dat je heel graag wat wou doen.. maar je durfde niet omdat je onzeker was over haar reactie...
als je nou eens begint met je hand op haar arm te zetten weet je het al ze kan schrikken, ze kan zenuwachtig worden, ze kan opschuiven, ze kan stil blijven zitten...

elke reactie kan ook de betekenis van varieëren.... maar als ik jouw was zou ik eerst kijken naar een reactie op: 'hand op arm.' id dit denk je positief wil je misschien haar arm proberen te 'aaien' en later haar hand vast pakken...

werkt bij mij altijd (a)
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 19:42
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Nog niet ontgroend en wel een trio? Wauw.

Het komt vanzelf. Beter vind je iemand die je tof vindt voor de eerste keer ipv een willekeurig persoon. If you ask me. Je eerste blijft je namelijk altijd bij!

xx
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 19:10
keepdreaming
keepdreaming is offline
Citaat:
hee,
want ik heb laatst heb ik nee gezegd tegen een trio met 2 meisjes, omdat ik geen misbruik van hun wou maken omdat ze dronken waren. Maar de dag erna waren ze allebei nuchter en zeiden ze dat ik het toch had moeten doen.
Dat is een probleem ja
Heb je Yes man wel is gezien? Ik zou gewoon wat vaker ja zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-03-2011, 20:11
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Dat is een probleem ja
Heb je Yes man wel is gezien? Ik zou gewoon wat vaker ja zeggen
maar niet zovaak doen als in de film want dan gaat het gewoon mis -.-

ik denk dat je gewoon met de 'flow' van je leven mee moet gaan en niet met wat een film zegt
dan komt het toch allemaal wel goed.
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 23:51
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
OMG OMG OMG ik ben vanochtend ontgroend!!! . met nog wel een meisje dat ik leuk vind . Alles komt toch nog goed (:
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 11:26
Verwijderd
Good for you!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 12:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
OMG OMG OMG ik ben vanochtend ontgroend!!! . met nog wel een meisje dat ik leuk vind . Alles komt toch nog goed (:
nu kan er idd niets meer mis gaan


maar iig: gefeliciteerd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-03-2011, 17:33
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
OMG OMG OMG ik ben vanochtend ontgroend!!! . met nog wel een meisje dat ik leuk vind . Alles komt toch nog goed (:

Aaah wat leuk! Zijn jullie een setje geworden? (:
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 12:11
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Aaah wat leuk! Zijn jullie een setje geworden? (:
jammer genoeg niet ):, ik had de dag ervoor gezegd dat ik haar leuk vind, en zij vond mij ook wel leuk alleen wou ze onze vriendschap niet verpesten en ze wou dus geen relatie.... en nu gaat alles dus best wel kut tussen ons.... dus ik heb er eigenlijk ook wel een beetje spijt van ):
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 13:58
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
jammer genoeg niet ):, ik had de dag ervoor gezegd dat ik haar leuk vind, en zij vond mij ook wel leuk alleen wou ze onze vriendschap niet verpesten en ze wou dus geen relatie.... en nu gaat alles dus best wel kut tussen ons.... dus ik heb er eigenlijk ook wel een beetje spijt van ):
met een beetje doorzetten kun je in een relatie met haar komen
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 14:23
Verwijderd
"Liefde moet je afdwingen. Nou, toen ging ik een beetje dwingen..." Najib Amhali.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2011, 15:51
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
jammer genoeg niet ):, ik had de dag ervoor gezegd dat ik haar leuk vind, en zij vond mij ook wel leuk alleen wou ze onze vriendschap niet verpesten en ze wou dus geen relatie.... en nu gaat alles dus best wel kut tussen ons.... dus ik heb er eigenlijk ook wel een beetje spijt van ):
Dus om jullie vriendschap te redden is jullie vriendschap nu kut? Dan zou ik gewoon een relatie met haar hoor, het lijkt me leuker om een relatie te hebben met iemand die jou ook leuk vind in plaats van wat er nu is.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 18:50
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
ja... we hebben het een beetje uitgepraat. Ik heb nog gevraagd of ze toch geen relatie wou en miss nog een open relatie maar dat wou ze niet ):. maar we hebben elkaar nu beloofd dat we gewoon normaal tegen elkaar gaan doen, alsof er niks is gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2011, 21:01
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
ja... we hebben het een beetje uitgepraat. Ik heb nog gevraagd of ze toch geen relatie wou en miss nog een open relatie maar dat wou ze niet ):. maar we hebben elkaar nu beloofd dat we gewoon normaal tegen elkaar gaan doen, alsof er niks is gebeurt.
dat werkt niet...

echt zeg haar dat het het waard is want anders blijft het raar.
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 19:09
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
vraag haar mee uit.. kan toch ook vriendschappelijk? kunnen jullie het daar uit praten...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 19:18
-Richard-
-Richard- is offline
Idd, dit lijkt me juist een situatie van. Doorzetten!

En het dan proberen. Misschien gaat het juist wél goed. Maar dat hoeft niet nee.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:19
Verwijderd
Its good for girl to meet boy in park.

its better for boy to park meat in girl!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:33
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:37
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
+1
Met citaat reageren
Oud 28-03-2011, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Its good for girl to meet boy in park.

its better for boy to park meat in girl!
Nou, maar goed dat jij het topic even komt redden met deze geniale opmerking.

ot: Meisje vadnaag nog gesproken? Ik ben geloof ik niet zo'n voorstander van 'even doorzetten'. Ze is duidelijk geweest, vind je niet leuk. Jammer maar helaas, better luck next time and moving on. Zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 08:02
Tapir3
Avatar van Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Nou, maar goed dat jij het topic even komt redden met deze geniale opmerking.

ot: Meisje vadnaag nog gesproken? Ik ben geloof ik niet zo'n voorstander van 'even doorzetten'. Ze is duidelijk geweest, vind je niet leuk. Jammer maar helaas, better luck next time and moving on. Zou ik zeggen.
ja precies.... dat dacht ik ook. ze heeft wel echt duidelijk gemaakt van dat ze geen relatie wou, en ik had nog 1 keertje gevraagd voor miss een open relatie wou ze ook niet. Toen heb ik ook wel gezegd van ok I got the message. Maarja... het is nu dus best wel vet awkward dus ik ga haar denk ik vragen om gwn weer een keertje af te spreken... als vrienden dan hopelijk werkt dat dan. Maar ik kan toch het feit niet onderdrukken dat.... ik haar stiekem nog een keertje wil zoenen :$
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 10:05
Verwijderd
'We're not hooking up because we wanna be friends, but we're not being friends because we wanna hook up. So let's hook up.'
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 16:14
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
'We're not hooking up because we wanna be friends, but we're not being friends because we wanna hook up. So let's hook up.'
+1
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Nou, maar goed dat jij het topic even komt redden met deze geniale opmerking.
Graag gedaan.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2011, 16:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
gezien de topicwending, verplaats ik dit topic naar Liefde en relatie!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog niet ontgroend
bas7
20 10-03-2013 07:15
Liefde & Relatie nog niet ontgroend..
Jeaninex
18 24-01-2013 16:32
Liefde & Relatie 16 en nog niet ontgroend!
meknow
30 27-11-2009 17:32
Seksualiteit Ontgroend
men123
23 18-01-2009 19:55
Liefde & Relatie Ontgroend... hoe oud?
FastDuck
144 30-06-2007 21:17
Liefde & Relatie Ontgroend
Ikkuuuuuh
61 17-01-2007 22:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.