Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2012, 21:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 77
Little Phoebe 44
Snebbeltje 40
sann 37
Pip 30
Frayne 29
Quintiano 28
Miekje* 22
kid606 21
Uomi 19
Paranoide 18
Lusi 18
Etmakas 17
Sarah 16
Noedelhap 16
fizzle-fluffy 10
Sadye 10
Stefenootje 8
Ingegerd 8
Martiño 7
Quis 3.0 6
Carn 6
Panopticon 2
Lorelei 2
Macrador 2
Tink* 2
Havock 2
Klaverhap 1
Trimm Trabb 1
Qimm 1
Turk February 1
Advertentie
Oud 10-12-2012, 21:55
Verwijderd
Hij staat nog in het vorige topic.
Oud 10-12-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Waarom zit er nog een knuffelsmily op het forum?

Ook een beetje *skob*, ik heb na een werkdag van 8 uur toch nog maar aan mn paper zitten werken. Nu ben ik halverwege en DOOD.
*skob* ik was de skob een beetje vergeten <3 dit maakt mijn dag zoveel beter

En ik heb het sowieso best goed voor elkaar, geen tentamens meer tot maart of april Alleen maar een superleuk paper schrijven over volenti non fit inuria en moraal en en een onderzoek over polygamie in het BW de komende weken en OMNOMNOM goed leven <3
Oud 10-12-2012, 21:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
kid, ik zag je reactie aankomen
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-12-2012, 21:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
je hebt zelf geen mond? dankan je toch zeggen he mevrouw dit is een BEETJE te kort en niet mijn idee van een leuk kapsel. Je zat toch voor de spiegel neem ik aan.

oh ja, dat stadium is altijd een beetje jammer, maar ja, poepen is ook niet mijn ding maar toch weerhoudt het me niet om voedsel te eten.
Jawel, maar het was eraf voor ik er erg in had! En ik ben er pas recentelijk achter dat ik het niet leuk vind.
Overigens kan ze er niet zoveel meer aan doen als het er al af is en ik dan iets zeg over te kort

Oke, nou, lekker doen dan!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-12-2012, 21:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Leuke foto, Uomi Ik denk dat ik je zo wel een beetje had voorgesteld.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-12-2012, 21:56
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hij staat nog in het vorige topic.
Mooi haar heb je
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-12-2012, 21:56
Verwijderd
Oké, nu issie hier.

Spoiler
Oud 10-12-2012, 21:56
Verwijderd
Ik weet niet wat ik verwacht had Uomi maar wel iets anders (en toch ook weer niet) Maar leuk En jay
Oud 10-12-2012, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Mooi haar heb je
Citaat:
Ik weet niet wat ik verwacht had Uomi maar wel iets anders (en toch ook weer niet) Maar leuk En jay
Dankje
Oud 10-12-2012, 21:57
Verwijderd
@Sann: ik zou evengoed niks doen. Ik ben daar echt te lui/niet-gedisciplineerd voor. Maar bij nader inzien heb ik nog nooit een opleiding gedaan waar ik echt heel veel moeite voor moest doen. En net voordat verpleegkunde echt moeilijk werd, ben ik gestopt Dusch respect!
Oud 10-12-2012, 21:58
Verwijderd
Haha, mijn moeder vraagt hoogst argwanend hoeveel mijn fysiotherapie kost en hoeveel behandelingen worden vergoed.

Mijn ouders willen een andere verzekering maar gaan dan failliet aan mijn fysio omdat mijn huidige verzekering 600 euro aan fysio dekt en de nieuwe kennelijk niet.
Oud 10-12-2012, 21:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oei, ik moet eigenlijk gaan slapen, wel. Maar ik heb geen zin!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-12-2012, 22:00
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik dacht dat je blonder zou zijn uomi!
Oud 10-12-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
@Sann: ik zou evengoed niks doen. Ik ben daar echt te lui/niet-gedisciplineerd voor. Maar bij nader inzien heb ik nog nooit een opleiding gedaan waar ik echt heel veel moeite voor moest doen. En net voordat verpleegkunde echt moeilijk werd, ben ik gestopt Dusch respect!
Hm oke, dank
Oud 10-12-2012, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat je blonder zou zijn uomi!
Ik ben de laatste jaren juist al een stuk blonder geworden
Oud 10-12-2012, 22:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Toch maar naar bed, ik val om.

Weltrusten, forumvriendjes!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-12-2012, 22:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa in de plee: Goh wat ruikt het hier weer lekker!
Ik: IK HEB ER VAN DE WEEK OOK GEWOON CHLOOR IN GEPLEURD HOOR
Hij: Van alleen chloor wordt ie niet schoon hoor.
Ik: Duh, want verder heb ik er inderdaad niks mee gedaan

Sjongejonge.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 10-12-2012, 22:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Haha, mijn moeder vraagt hoogst argwanend hoeveel mijn fysiotherapie kost en hoeveel behandelingen worden vergoed.

Mijn ouders willen een andere verzekering maar gaan dan failliet aan mijn fysio omdat mijn huidige verzekering 600 euro aan fysio dekt en de nieuwe kennelijk niet.
Oei!
Ben je nog bij je ouders verzekerd? Is het in dit geval niet misschien gunstiger om een eigen verzekering af te sluiten dan?
Oud 10-12-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Oké, nu issie hier.

Spoiler
Verdomme
Oud 10-12-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Oei!
Ben je nog bij je ouders verzekerd? Is het in dit geval niet misschien gunstiger om een eigen verzekering af te sluiten dan?
Nee, mijn ouders betalen mijn verzekering. Maar het is voor hen wel handig als alles bij 1 maatschappij is.
Oud 10-12-2012, 22:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee, mijn ouders betalen mijn verzekering. Maar het is voor hen wel handig als alles bij 1 maatschappij is.
Ik zit bij Achmea, 4 sterren, dan wordt fysio maximaal vergoed.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-12-2012, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Verdomme
Nog eventjes voor jou dan

Spoiler


Lusi naamzoek, zeg even als je hem gezien hebt, dan haal ik hem weg. En ik haal hem sowieso weg voordat ik naar bed ga.

Laatst gewijzigd op 10-12-2012 om 22:17.
Oud 10-12-2012, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zit bij Achmea, 4 sterren, dan wordt fysio maximaal vergoed.
Maar hoeveel behandelingen? Lijkt me niet alle behandeling die je in een jaar hebt dan zijn ze bij mij goed zuur. Of je verzekering is tering duur.
Oud 10-12-2012, 22:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar hoeveel behandelingen? Lijkt me niet alle behandeling die je in een jaar hebt dan zijn ze bij mij goed zuur. Of je verzekering is tering duur.
Voor chronische aandoeningen: vanuit Beter Af Polis vanaf 21e behandeling + vanuit aanvullende verzekering 20 behandelingen per jaar.
Voor niet-chronische aandoeningen: alle behandelingen.

En ik betaalde afgelopen jaar €120,57 per maand. (Zilveren Kruis, Basisverzekering Beter Af Polis, aanvullend Beter Af Plus Polis ****, en Beter Af Extra Pakket Studenten). Maar ik weet niet wat er komend jaar gaat veranderen.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 10-12-2012, 22:18
Verwijderd
Ik dacht dat ik vandaag maar eens vroeg naar bed zou gaan. Dat is niet helemaal gelukt, maar nu vind ik ook wel mooi. Welterusten!
Oud 10-12-2012, 22:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat betaal ik ook en ik krijg maar 10 fysiobehandelingen per jaar vergoed
Oud 10-12-2012, 22:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat betaal ik ook en ik krijg maar 10 fysiobehandelingen per jaar vergoed
Wat een verschil
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-12-2012, 22:20
Verwijderd
TWEE KEER UOMI TWEE KEER DOE IK *op onzin rondhang* o foto is weg
Oud 10-12-2012, 22:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja er wordt 120 per maand afgeschreven maar misschien is dat een deel ook dat ik al eigen risico aan het betalen ben, zou dat kunnen?
Oud 10-12-2012, 22:21
Verwijderd
Citaat:
*skob* ik was de skob een beetje vergeten <3 dit maakt mijn dag zoveel beter

En ik heb het sowieso best goed voor elkaar, geen tentamens meer tot maart of april Alleen maar een superleuk paper schrijven over volenti non fit inuria en moraal en en een onderzoek over polygamie in het BW de komende weken en OMNOMNOM goed leven <3


Citaat:
Oké, nu issie hier.

Spoiler


Citaat:
Nog eventjes voor jou dan

Spoiler


Lusi naamzoek, zeg even als je hem gezien hebt, dan haal ik hem weg. En ik haal hem sowieso weg voordat ik naar bed ga.
Oud 10-12-2012, 22:22
Verwijderd
Citaat:
TWEE KEER UOMI TWEE KEER DOE IK *op onzin rondhang* o foto is weg
Nou, ik ben er nog. Reageer even als je er bent, dan plak ik hem er nog één keertje in
Oud 10-12-2012, 22:23
Verwijderd
f5f5f5f5f5
Oud 10-12-2012, 22:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nouja er wordt 120 per maand afgeschreven maar misschien is dat een deel ook dat ik al eigen risico aan het betalen ben, zou dat kunnen?
Geen idee, ik betaal niet zelf
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-12-2012, 22:23
Verwijderd
Verder waardeer ik beladen pm's ook wel
Oud 10-12-2012, 22:23
Verwijderd
Voor F5'ende Lusi:

Spoiler
Ads door Google
Oud 10-12-2012, 22:24
Verwijderd
Ik ken jou.
Oud 10-12-2012, 22:24
Verwijderd
Een echt UC-meisje. Tenminste, dat was jij toch?
Oud 10-12-2012, 22:25
Verwijderd
Nee grapje hoor

Leuk Ik wil je meteen aan iemand koppelen Geen idee of je vrijgezel bent trouwens.
Oud 10-12-2012, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Een echt UC-meisje. Tenminste, dat was jij toch?
Nou heb je d'r gequote, onhandig vrouwmens!
Oud 10-12-2012, 22:26
Verwijderd
Ik weet echt niets van mijn verzekering . Behalve dan dat het alles vergoed en als het dat niet doet dat mijn ouders het dan betalen . Eigenlijk is dat best triest.
Oud 10-12-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ken jou.
Mijn hart viel echt 5 kilometer naar beneden ofzo

Citaat:
Een echt UC-meisje. Tenminste, dat was jij toch?
Ja, dat ben ik.

Citaat:
Nee grapje hoor

Leuk Ik wil je meteen aan iemand koppelen Geen idee of je vrijgezel bent trouwens.
Oud 10-12-2012, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Nou heb je d'r gequote, onhandig vrouwmens!
Oud 10-12-2012, 22:27
Verwijderd
Zit je in de forumkast?
Oud 10-12-2012, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Zit je in de forumkast?
Oud 10-12-2012, 22:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben laatst voor een paar nieuwe huisgenoten uit de kast gekomen en ze hebben me echt zo hard uitgelachen
Oud 10-12-2012, 22:29
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik weet echt niets van mijn verzekering . Behalve dan dat het alles vergoed en als het dat niet doet dat mijn ouders het dan betalen . Eigenlijk is dat best triest.
Ik doorgaans ook niet, maar ik heb m'n papieren hier wel en ben nu van alles aan het lezen. Zo weet ik dat als je een Beter Af Vitaal Pakket neemt, je korting krijgt op "rouwverwerking als gevolg van overlijden". Superhandig lijkt me dat. Overlijden is a bitch tenslotte.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-12-2012, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik doorgaans ook niet, maar ik heb m'n papieren hier wel en ben nu van alles aan het lezen. Zo weet ik dat als je een Beter Af Vitaal Pakket neemt, je korting krijgt op "rouwverwerking als gevolg van overlijden". Superhandig lijkt me dat. Overlijden is a bitch tenslotte.
Oud 10-12-2012, 22:31
Verwijderd
En nu ga ik écht naar bed. Truste!
Oud 10-12-2012, 22:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik schijn ook maximale vergoeding van alternatieve geneesmiddelen te krijgen. Daar moet ik toch eens achteraan gaan, want ik slik nogal wat pillen die ik nu gewoon zelf betaal.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.