Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2013, 19:02
bas7
bas7 is offline
Joow ik ben Bas, ik ben 17 jaar en ik ben nog niet ontgroend, wel heb ik al een paar meisjes gehad alleen daar durfde ik nooit echt iets mee. Ik schaam me hier een beetje voor want ik ga best vaak uit met mn vrienden (daar bedoel ik disco mee) en die fixen dan altijd meisjes en dan vragen ze de dag daarop aan mij waarom ik geen meisje had. Vorige week was ik best tilt en toen ging ik het ook proberen alleen het lukte niet echt ik werd een soort van afgewezen ook best wel logisch want ik was best dronken en daarna ging ik nog bijna vechten omdat ze blijkbaar al een vriendje had ofzo. Bestwel een blunder natuurlijk. Heeft iemand misschien tips hoe ik het goed aan kan pakken? Wat trouwens vervelend is is dat ik niet kan praten omdat ik nooit iets kan horen door de muziek en dat is jammer want daar ligt juist mijn sterke punt.

Alvast bedankt, Bas.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2013, 19:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga dan eens ergens anders heen waar je wel kunt praten. Dan loop je misschien zelfs wel tegen een meisje aan die langer dan één avond leuk blijft om mee om te gaan.
Laat je trouwens niet gek maken door je vrienden. Niemand verteld jou wat je moet doen of wat je al gedaan had moeten hebben wat meiden betreft. Gewoon doen wat je zelf leuk vindt en waar jij je goed bij voelt!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-02-2013, 23:19
Tom_Pinguin
Tom_Pinguin is offline
17 en nog groen? So what?
Daar hoef je je echt niet voor te schamen! Ik was 18 toen mijn eerste keer kwam.
Komt vanzelf wel een keertje

En zoals Eline zegt, Als praten van jou een sterker punt is zou ik het daar op munten. Die chicks in de disco zijn waarschijnlijk vaak alleen maar leuk voor 1 avondje.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 10:08
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Met harde muziek moet je elkaar wel kunnen verstaan, voorwaarde is dat je dan inderdaad niet pal onder een geluidbox moet staan. Om hier echt goed antwoord op te geven wel iets meer context nodig, heb je dames-vriendinnen, maak je wel ooit eens een praatje met dames (elders). Veel mannen vinden het uberhaupt al dood eng om met meisjes te praten. Tips om dan te geven zijn totaal anders dan bij jongens die daar geen moeite mee hebben, maar gewoon niet weten hoe ze over moeten gaan naar zoenen. Is je doel hier ook echt wat beter te worden met dames als een womanizer, of gewoon minder verlegen op de 'achtergrond' te staan met zulke onderwerpen?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 10:47
bas7
bas7 is offline
Citaat:
Met harde muziek moet je elkaar wel kunnen verstaan, voorwaarde is dat je dan inderdaad niet pal onder een geluidbox moet staan. Om hier echt goed antwoord op te geven wel iets meer context nodig, heb je dames-vriendinnen, maak je wel ooit eens een praatje met dames (elders). Veel mannen vinden het uberhaupt al dood eng om met meisjes te praten. Tips om dan te geven zijn totaal anders dan bij jongens die daar geen moeite mee hebben, maar gewoon niet weten hoe ze over moeten gaan naar zoenen. Is je doel hier ook echt wat beter te worden met dames als een womanizer, of gewoon minder verlegen op de 'achtergrond' te staan met zulke onderwerpen?
Bedankt voor jullie tips en reacties!

Ik heb geen moeite om met meisjes te praten eigenlijk. Meestal kan ik het wel goed met ze vinden, het is alleen zo dat ik niet goed weet hoe je in de disco een meisje moet benaderen en dat vind ik vervelend. Ik weet ook idd niet hoe je over moet gaan op zoenen want met alle meisjes kan ik opzich wel gewoon goed opschieten tot nu toe, alleen ja wat moet je daarna doen? Zoals ik in mijn bericht heb gezegd had ik het de vorige keer al geprobeerd met drank en dat werkte niet echt goed het enige voordeel ervan was dat ik ongeveer alles durfde maar het was verder geen succes, drank werkt dus blijkbaar niet voor mij en ik schaamde me bestwel erg achteraf dus dat wil ik niet nog een keer.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 11:54
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Als er iets niet aantrekkelijk is, is het een kerel die stomdronken is en irritant gaat doen. Dus zo vreemd is het niet dat het geen succes was.

Sowieso moet je niet wanhopig gaan proberen een meisje te "fixen" omdat je vrienden anders gaan zeuren.

En vechten omdat een meisje al bezet was? Werkelijk?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 15:27
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik word ook vaak zat afgewezen, maar ook vaak zat vindt een meisje me wel leuk. Niet ieder meisje kan je leuk vinden en als je meisjes wilt regelen moet je accepteren dat je ook afgewezen gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 16:39
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Alcohol is vaak wel OK in kroeg situaties, maar teveel werkt inderdaad averechts. Al moet ik bekennen dat ik een keer veel aandacht over me heen gestort kreeg door met een fristi in de kroeg te staan. Was niet mijn idee, wel succesvol nonetheless.

Hoe dan ook, meisjes horen nogal (heel) vaak dingen als "hoi, ken ik jou niet ergens van, waar kom je vandaan, wat studeer je, kom je hier vaker, wil je wat drinken". Dat zijn opzich prima vragen; want het zijn de standaard vragen die interesse tonen. Maar zorg ook dat je wel iets anders te vragen hebt, niet het standaard rijtje af. Je mag best ingaan op wat ze studeerd, maar vermijd de standaard dingen daar (Psychologie?! oooh, weet je wat ik nu denk? Accoutancy? wat saai, mag jij mijn belasting doen. Tandarts? lijkt me dat je dan hele dag alleen maar in mensen hun mond kijkt. Etcetera. doe dat niet. Tandarts? Cool, dan steel je zeker al die tanden en leg je ze allemaal onder je kussen? dat lijkt me beter).

Anyhow, als je met haar wil zoenen (in de kroeg) dan zal je haar moeten aanraken, dus doe dat ook, maar begin dan met een arm op elleboog, schouder of zij. Protip: niet kijken als je dat doet, dat valt op, en niet half doen; wel, of niet). Als ze weder vragen blijft stellen, jou ook aanraakt kan je het gesprek gewoon dichter bij haar gezicht voeren, wat meer oog contact maken. Als ze niet wegdraait wordt gesprek dicht genoeg bij, oog contact ook; houdt dat dan aan op paar cm afstand dan ben je binnen ;P.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 17:48
Verwijderd
Vragen naar opleidingen kunnen in veel gevallen beter vermeden worden.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 17:55
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Hoe dan ook, meisjes horen nogal (heel) vaak dingen als "hoi, ken ik jou niet ergens van, waar kom je vandaan, wat studeer je, kom je hier vaker, wil je wat drinken". Dat zijn opzich prima vragen; want het zijn de standaard vragen die interesse tonen.
Nee, dat zijn juist vragen die geen interesse tonen en alleen maar bedoeld zijn om een geforceerd gesprek op gang te houden. De zinnen die je aanhaalt moet je vermijden juist omdat (zoals je zegt) ze te veel gebruikt worden en dat is gewoon oersaai voor een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 18:09
bas7
bas7 is offline
Citaat:
Als er iets niet aantrekkelijk is, is het een kerel die stomdronken is en irritant gaat doen. Dus zo vreemd is het niet dat het geen succes was.

Sowieso moet je niet wanhopig gaan proberen een meisje te "fixen" omdat je vrienden anders gaan zeuren.

En vechten omdat een meisje al bezet was? Werkelijk?
Haha ja dat had ik zelf ook door ja.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2013, 18:10
bas7
bas7 is offline
Citaat:
Alcohol is vaak wel OK in kroeg situaties, maar teveel werkt inderdaad averechts. Al moet ik bekennen dat ik een keer veel aandacht over me heen gestort kreeg door met een fristi in de kroeg te staan. Was niet mijn idee, wel succesvol nonetheless.

Hoe dan ook, meisjes horen nogal (heel) vaak dingen als "hoi, ken ik jou niet ergens van, waar kom je vandaan, wat studeer je, kom je hier vaker, wil je wat drinken". Dat zijn opzich prima vragen; want het zijn de standaard vragen die interesse tonen. Maar zorg ook dat je wel iets anders te vragen hebt, niet het standaard rijtje af. Je mag best ingaan op wat ze studeerd, maar vermijd de standaard dingen daar (Psychologie?! oooh, weet je wat ik nu denk? Accoutancy? wat saai, mag jij mijn belasting doen. Tandarts? lijkt me dat je dan hele dag alleen maar in mensen hun mond kijkt. Etcetera. doe dat niet. Tandarts? Cool, dan steel je zeker al die tanden en leg je ze allemaal onder je kussen? dat lijkt me beter).

Anyhow, als je met haar wil zoenen (in de kroeg) dan zal je haar moeten aanraken, dus doe dat ook, maar begin dan met een arm op elleboog, schouder of zij. Protip: niet kijken als je dat doet, dat valt op, en niet half doen; wel, of niet). Als ze weder vragen blijft stellen, jou ook aanraakt kan je het gesprek gewoon dichter bij haar gezicht voeren, wat meer oog contact maken. Als ze niet wegdraait wordt gesprek dicht genoeg bij, oog contact ook; houdt dat dan aan op paar cm afstand dan ben je binnen ;P.
Oke bedankt voor de tips, dit had ik nodig ik zal ze ffe goed onthouden!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2013, 12:23
Padzorz
Padzorz is offline
Aanrakingen zijn belangrijk als je iemand dezelfde avond nog wilt zoenen, maar je moet er wel mee opletten. Als ze doorheeft dat je haar aanraakt om haar aan te raken dat valt dat op. Als je haar aanraakt doe het dan meteen en niet twijfelachtig.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 13:17
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
'fixen' is geen goede titel. Ik heb het even veranderd.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 13:24
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
'fixen' is geen goede titel. Ik heb het even veranderd.


Words can not express....
Met citaat reageren
Oud 04-03-2013, 13:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
'fixen' is geen goede titel. Ik heb het even veranderd.
Waarom is "Fixen" geen goede titel? Ik denk dat iedereen weet waar het topic over gaat, nog voor ze het gelezen hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 09:15
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Waarom is "Fixen" geen goede titel? Ik denk dat iedereen weet waar het topic over gaat, nog voor ze het gelezen hebben.
Ye, dat denk ik ook. Nu lijkt het probleem dat iemand nog niet ontgroend is, terwijl met fixen het probleem leek dat hij zichzelf niet voldoende vond met meisjes. Toch net iets anders (al sluit het wel op elkaar aan).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2013, 20:28
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Waarom is "Fixen" geen goede titel? Ik denk dat iedereen weet waar het topic over gaat, nog voor ze het gelezen hebben.
Hoe is "Fixen" wel duidelijk dan? Dan kan er ook een vraag volgen of iemand zijn auto morgen wil komen fixen, omdat ie vandaag kapot is gegaan..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2013, 21:51
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Hoe is "Fixen" wel duidelijk dan? Dan kan er ook een vraag volgen of iemand zijn auto morgen wil komen fixen, omdat ie vandaag kapot is gegaan..


omdat ik maar even te lu i ben weer een foto er bij te zoeken.
Mensen posten idd hun 'fixen' problemen met hun auto's bij liefde en relatie. Dat blijkt ook uit zijn post namelijk. Op deze redeneringwijze kan het huidige topic ook lezen als iemand die na 5 jaar nog niet ingelijfd is bij zijn studentenvereniging -_-;
Met citaat reageren
Oud 08-03-2013, 13:44
Heer Wil
Heer Wil is offline
Sws is fixen wel een goede titel, zeker in dit subforum wist ik meteen dat het om "meisjes fixen" ging.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2013, 07:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Genoeg gediscussieerd over de topictitel, nu weer ontopic!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie nog niet ontgroend..
Jeaninex
18 24-01-2013 16:32
Liefde & Relatie 18 en nog nooit gezoend/relatie gehad
dbzmenneke
30 22-06-2012 17:01
Liefde & Relatie Ontgroenen
omie2111
49 13-06-2012 22:07
Liefde & Relatie 16 en nog niet ontgroend!
meknow
30 27-11-2009 17:32
Liefde & Relatie 15 jaar , nooit gezoend
-lovelygirl
120 09-08-2009 15:45
Seksualiteit Ontgroend
men123
23 18-01-2009 19:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.