Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2002, 16:12
Gizz
Gizz is offline
Hoe kunnen die leraren ons kwellen vraag ik mezelf weleens af, want ik zit nu in mavo 4 en doe eindexamen en in het 3e hadden we handelingsdelen gemaakt die voldoende moesten zijn anders ging je niet over. En nu in de 4e gaan ze nog met de handelingsdelen verder... Maar waarom? Wat heb je eraan waarom moet je er dan een stuk of 5 maken en niet gewoon 1tje? Geef hier je reactie ofdat jij de handelingsdelen of vindt!
__________________
Grz Ni©K
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2002, 16:14
Verwijderd
Wat boeit mij zo'n handelingsdeel ik heb toch standaard voldoende. Maar je heoft maar een paar boekjes te lezen, wat stukjes text en dat was ut.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 16:18
Sommetje
Sommetje is offline
Leuk is anders. Maar je krijgt er geen cijfer voor, dus boeit het ook niet. Bij is alles altijd goedgekeurd. Dus ik klaag er niet over. PO's vind ik veel en veel erger.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 16:42
Verwijderd
..." dan ontwikkel je vaardigheden..."

ik vind het trouwens niet slecht
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 20:54
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ach, anders had je het toch ook wel gemaakt neem ik aan? Tenminste, het meeste? Maar inderdaad het is wel een ramp alleen al door het feit dat het een HANDELINGDEEL is. Die naam maakt het 'm.

Maar wat Sommetje zegt vind ik ook. PO's zijn zoveel erger!!!!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 20:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ligt eraan. bij ons bij frans moest je binnen een maand 6 teksten lezen en er een verslag van maken. Dat moest 2 keer per jaar. Veel mensen raakten herkansingen kwijt enzo doordat ze dat niet lukten in een maand (we kregen het dus niet eerder op ofzo en stond niet op de werkwijzer).
maar bij duits moest je gewoon in één jaar 15 verslagen maken. Je mocht je eigen tempo kiezen, behalve in het laatste termijn, toen ging de docent wel achter de personen die achterlagen aan zitten.

Dit laatste vond ik best, is goed te doen. Maar bij frans haatte ik het echt!!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:48
Verwijderd
het is wel wat werk, maar zolang je een voldoende haalt is alles best. meestal gebeurt dat wel, alleen heb ik vorig jaar een half jaar lang een onvoldoende voor frans 1 gestaan, want ik had steeds geen zin/tijd om het over te doen. maar ja, volgende week begint al die ellende weer...
het profielwerkstuk gaat net zo, als je een voldoende hebt is he goed, alleen worden er wat meer eissen gesteld. Het is allemaal beter dan die PO's, die behoorlijk zwaar meetellen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 21:49
Verwijderd
Het handelingsdeel voor engels vind ik het ergst, vorig jaa (5e klas) moest ik 10 uur luisteren en 40 A4tjes lezen.
dat is echt erg, zeker als je er wat te lang mee wacht
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 08:40
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef:
Het handelingsdeel voor engels vind ik het ergst, vorig jaa (5e klas) moest ik 10 uur luisteren en 40 A4tjes lezen.
dat is echt erg, zeker als je er wat te lang mee wacht
meen je dat??
Ik ga dit jaar naar de 5e... zal wel dat ik ook zoiets krijg!
en ik ben al zo slecht in Engels!!
Hoe wil ik dit ooit doen????????
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:41
Swami Salami
Swami Salami is offline
heb er geen problemen mee, vind het zlefs beter dan dat je overal maar een cijfer voor krijgt hoewel ik dan wel beter mn best zou doen.

Ik heb trouwens alleen handelingsdelen voor nederlands
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 14:53
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Het probleem met handelingsdelen vind ik altijd dat het zo veel is en dat je voor al je moeite niets krijgt behalve een vinkje oid. Ik heb liever een po voor punt, probleem is alleen wel dat je op po's meer moeite gaat doen en er dus veel meer tijd is stopt waardoor je het te druk krijgt enzo.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
Het probleem met handelingsdelen vind ik altijd dat het zo veel is en dat je voor al je moeite niets krijgt behalve een vinkje oid. Ik heb liever een po voor punt, probleem is alleen wel dat je op po's meer moeite gaat doen en er dus veel meer tijd is stopt waardoor je het te druk krijgt enzo.
nee dan je profielwerkstuk..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2002, 18:21
Verwijderd
Citaat:
autodropje schreef:
Het probleem met handelingsdelen vind ik altijd dat het zo veel is en dat je voor al je moeite niets krijgt behalve een vinkje oid. Ik heb liever een po voor punt, probleem is alleen wel dat je op po's meer moeite gaat doen en er dus veel meer tijd is stopt waardoor je het te druk krijgt enzo.
Ik heb juist liever géén punt. Dat betekent dat je voor elk werkstuk of boekverslag weer een hoop moeite moet doen. Nu maakt het niet uit als je een keer geen zin hebt, want als het verkeerd is dan krijg je het wel terug. Krijg je er wel een punt voor, dan zit je eerst heel veel tijd en moeite en saaiheid in dat verslag te steken en dan kan het nog zijn dat je een 4 krijgt.
Eigenlijk zou ik willen dat je voor elk boekverslag/werkstuk minimaal een 7 kreeg en als je het goed had gedaan dan hoger. Want als je weet hoeveel tijd al die ***verslagen kosten. Daar moet ook een mooie beloning op staan.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 10:32
Gizz
Gizz is offline
fiets red

Ja ik snap best dat jullie het af en toe niet erg vinden, maar het gaat er niet om hoeveel je er moet maken maar wat voor een handelingsdelen want die vanm mij, ook al doe ik mavo zijn toch moeilijk en je moet als je na de 3e keer weer onvoldoende hebt een nieuwe maken en dan hou je echt gaan tijd over voor andere dingen!
__________________
Grz Ni©K
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 13:01
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Bij ons hebben ze die handelings delen allemaal iets verlicht.. Voor frans en duits was het echt een heeeeeeeeeel stuk minder geworden, heb er nauwelijks iets voor hoeven te doen, Engels hebben ze ook wat vanaf gehaald.. Alleen die opdrachten van ANW vond ik altijd wel vervelend..

De PO's vind ik ook nooit echt geweldig om te doen, maar je zult wel moeten..
Alleen de PO's voor Informatica waren wel tof, die gingen over Power Point (presentatie maken) en Java (applets maken) als je een beetje mee had gedaan in de lessen dan had je zo een 9
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:06
Schuah
Avatar van Schuah
Schuah is offline
haha, handelingsdelen!

k ben op het nippertje over gegaan (vorig jaar niet!!!) naar vmbo 4, want k had het hele jaar NOG MAAR 2 HANDELINGSDELEN GEDAAN! terwijl mn hele klas hard zat te werken zat ik achter de TV / PC. Toen de laatste 2 dagen mn lul uit mn broek gewerkt, en ja hoor: ik haalde het!!! leraren zat wel op me te zeuren: nou, je hele klas levert alles op tijd in en werkt hard, en jij moet alles weer op het laatste moment doen (net als de afgelopen 3 jaar). Tja, ik haal het toch!!!
__________________
Zoekt en gij zult vinden. Vindt gij het niet, dan is het zoek.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2002, 19:50
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Citaat:
Schuah schreef:
haha, handelingsdelen!

k ben op het nippertje over gegaan (vorig jaar niet!!!) naar vmbo 4, want k had het hele jaar NOG MAAR 2 HANDELINGSDELEN GEDAAN! terwijl mn hele klas hard zat te werken zat ik achter de TV / PC. Toen de laatste 2 dagen mn lul uit mn broek gewerkt, en ja hoor: ik haalde het!!! leraren zat wel op me te zeuren: nou, je hele klas levert alles op tijd in en werkt hard, en jij moet alles weer op het laatste moment doen (net als de afgelopen 3 jaar). Tja, ik haal het toch!!!
nog wel jah....
dan moest je die laatste dagen wel heeeel veeel doen!
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2002, 15:24
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
handelingsdelen zijn stom!!
En als je ze aan het eind van het jaar niet allemaal gedaan hebt dan ga je niet eens over!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Wijziging van handelingsdeel naar toets
Verwijderd
5 17-03-2010 07:39
Algemene schoolzaken ... .. handelingsdelen
Dop_16
12 22-06-2005 11:41
Eindexamens 2005 Handelingsdeel
Aristidis
27 07-05-2005 13:19
Huiswerkvragen: Exacte vakken [HELP] Biologie Handelingsdelen!
Super-Eefjuh
3 20-07-2003 11:42
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Handelingsdelen Engels!
LilPrincess
3 19-06-2001 17:34
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Handelingsdelen
*Shorty*
1 08-06-2001 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.