Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2003, 17:26
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik heb een probleempje. Ik ben stapelgek op een jongen. Een maand geleden vond ik m ook al leuk, maar was het nog niet zo erg. Ik ben wel bevriend met hem, maar niet zo heel goed. Tis meer zo'n vriendschap waarbij je telkens als je elkaar tegen komt wat zegt, maar niet elkaar opbelt enzo.

Een vriend van hem, was toen (maand geleden) tegen mij aan het zeggen van ooh hij vind je echt leuk en ga ervoor. Nou ik sloeg mijn slag dus gelijk, want zo vaak vind een jongen mij niet leuk en hij had al es eerder signalen afgegeven. Want toen we een keer in de auto terugkwamen van een feestje, een vriend reed, zat ik met hem achterin en lag ik beetje tegen hem aan en uiteindelijk sloeg hij een arm om me heen. Dat zie ik gelijk als...oh hij vind me misschien meer dan gewoon leuk... Blijkbaar niet dus.

In ieder geval hadden we toen gezoend. Ik was in de 7e hemel, maar ja het waren de laatste 5 minuten van de avond, dus wist ik naderhand nog nix. Met mijn domme kop heb ik hem toen een smsje gestuurd van of het nou voor 1x was of voor meer. Toen kreeg ik een smsje terug met daarin, we kunnen beter vrienden blijven. Ram kut vond ik het!!

Nou ja 2 weken daarna zag ik hem weer, toch ff met hem erover gepraat. Hij vond me wel leuk, maar niet leuk genoeg. Hij vond nu een ander meisje leuk zei hij, en dat van die arm om me heen, moeest ik zien als iets vriendschappelijks. Hij vond me wel een leuk meisje, maar had niet echt het gevoel dat het klikte. Hij hoopte dat we nog vrienden zouden blijven. Ik zo ja ik hoop dat je je nog bedenkt en toen legde ik mijn hand op zijn knie en ben ik weggelopen.. (spanning erin houden )

Nu zijn we weer twee weken verder, heb m sindsdien niet meer gezien. Maar ben echt stapelgek, ben nog verliefder geworden. En ik wil zo graag wat met hem. Van mijn part zoenen we alleen wat in de discotheek morgen, boeit me niet als het zo de eerste weken zou gaan, maar wil zo graag in zijn armen liggen enzo..

Nou ja mijn vraag....
Denken jullie dat ik nog kans maak? Dat wanneer ik zo met hem sta te praten en een move maak om hem te zoenen dat hij dat ook wil? En hoe kan ik dat het beste aanpakken? Of moet ik hem gewoon uit mijn kop zetten??? Niet dat ik dat kan. Maar ja ik wil hem zo graag.

DUS PLEASE GEEF WAT TIPS EN HELP MIJ, begin beetje wanhopig te worden

xxx ShaZZ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2003, 19:05
Verwijderd
Volgens mij was hij toch best duidelijk :/
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 19:56
alwaysgood
alwaysgood is offline
naar mijn mening is ie ook wel duidelijk
__________________
Do or do not. There's no try
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 20:35
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
ik vind ook dat het vrij duidelijk is
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 20:40
Yolcu
Yolcu is offline
En ik vind dat ook.

Kortom: als je nu weer met hem zoent, dan is dat voor hem niet speciaal en voor jou wel: niet doen dus.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 22:36
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik weet dat het op zich duidelijk is. Maar waarom gaf hij dan wel eerder de indruk mij wel leuk te vinden? En hij vond het ook niet erg om met mij gezoend te hebben, dus dat zegt toch ook wat

Maar ik ben stapel op hem, boeit me denkelijk niet eens of het voor hem niet speciaal is, want dan ervaar ik het toch zo.

Kan iemand mij tips geven van hoe ik het dan kan aanpakken, want ik wil hem zo graag...

xxx
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 22:59
Verwijderd
It takes two to tango.

Hoe graag we soms ook willen, als de ander niet wil .. tsja, dan is dat niet anders
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 13:04
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Je doelt toch niet op een (serieuze) relatie, dus ach, waarom ook niet.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:25
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
hmmz zoiets heb ik nu ook...alleen moet ik nog uitvinden wat hij er van vind...hij wilde me eerst beter leren kennen nadat we hadden gezoend, en nu hebben we al es afgesproken en vonden dat allebei heel leuk, maar hij zegt niet duidelijk wat ie van me vind nouja de tijd zal het uitwijzen (wijze uitspraak he ) enne...als hij aan jou vertelt dat ie al weer een ander meisje leuk vind vrees ik dat ie jou toch niet leuk genoeg vind of hij wil je jaloers maken...maar dat denk ik eerlijk gezegd niet...
veel succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat zou jij doen in deze situatie?
x-spekkie-x
63 20-04-2009 23:38
Levensbeschouwing & Filosofie Wat zou een niet constante light snelheid betekenen?
Diary of Dreams
22 10-12-2006 23:35
Liefde & Relatie wat zou jij doen?
bertusss
47 23-04-2004 12:41
Liefde & Relatie wat moet ik met die jongen aan??
Verwijderd
9 03-04-2004 09:57
Liefde & Relatie Wat ben ik toch een stomme doos
Yab-Yum
22 25-11-2003 21:24
Liefde & Relatie wat zou jij doen?
miss x
3 11-05-2002 21:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.