Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2003, 10:11
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Dit weekend is het weer zover, de volgende F1 wedstrijd. Dit maal in de thuisbasis van verschillende deelnemers, Hockenheim te Duitsland.

Circuit : Hockenheimring
Plaats : Hockenheim
Land : Duitsland
Datum race : Zondag 03 augustus 2003
Lengte ronde : 4,574 kilometer
Aantal ronden : 67
Totaal lengte : 306,458 kilometer
Snelste tijd: : 1,16.462 Michael Schumacher
Off. Website: http://www.hockenheimring.de/

De laatste 5 winnaars:
1998 Mika Hakkinen
1999 Eddie Irvine
2000 Rubens Barrichello
2001 Ralf Schumacher
2002 Michael Schumacher

Dit jaar opnieuw een Schumacher? Verleden jaar was het seizoen eigenlijk al gereden en was Schumacher al voor de vijfde keer wereldkampioen, dit jaar ligt het kampioenschap nog volledig open.
Michael Schumacher heeft het dit seizoen niet gemakkelijk om de overwinningen aan mekaar te rijgen zoals verleden jaar, maar heeft aangegeven dat hij dit weekend wilt winnen.



Eventjes wat randnieuws imv F1:
  • Eergisteren, 29 juli, is Fernando Alonso 22 jaar geworden. Dat heeft hij gevierd in de Spaanse stad Oviedo bij zijn familie. Hiep hoi
  • Komende vrijdag wordt er op National Geographic Channel (NGC) een documentaire uitgezonden over de dodelijke crash van racelegende Ayrton Senna. In de documentaire, genaamd "Seconds from Death", wordt het fatale ongeluk uitgebreid onderzocht, waarschijnlijk met nog nooit eerder vertoond beeldmateriaal. De documentaire start om 22.00u 'onze' tijd en duurt een volledig uur. Er zijn heruitzendingen om 1.00uur zaterdagochtend en 16.00uur zaterdagmiddag.
  • Volgend jaar is er opnieuw tabaks-reclame mogelijk op het Luikse circuit van Francorchamps. Hiermee lijken alle moeilijkheden om de race terug naar Belgie te lokken opgelost. Dus volgend seizoen weer een F1 wedstrijd in Belgie?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2003, 12:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Uitslag race:
1. R.Schumi
2. JPM
3. M.Schumi
4. Kimi
5. Rubinho
6. Trulli
7. Button
8. Frentzen
Jos wordt 13e, tevens voorlaatste of laatste (duh ... )
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 13:41
JessieL
JessieL is offline
Schumi gaat echt wel winnen. Hij heeft de punten hard nodig en het is natuurlijk een thuisgrand-prix. Toch ik vind het wel leuker nu Ferrari niet zo dominant is!

Hopelijk wint Rubens weer!!!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 18:54
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Hey, ik hoop natuurlijk dat Kimi Raikkonen gaat winnen.
Ik wel een voorgevoel dat er weleens een verrassende winaar uit zou kunnen komen.

Trouwens, er is groot gerucht gaan dat Kimi Raikkoen bezopen van een boot afviel, vandaar die schaafwond twee weken geleden. Een omstander zou het gefilmd hebben en op internet hebben gezet. Dit is de link:
http://koti.mbnet.fi/supratt/video.mpg

Natuurlijk kunnen we gaan discussieren over of het Kimi is of niet, maar blijft leuk.

Verhaal was dat hij last had van de buren op het midzomernacht feest in Finland. Iets er naar toe wou gooien en er zelf achteraan viel.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 13:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 31-07-2003 @ 19:54:
Trouwens, er is groot gerucht gaan dat Kimi Raikkoen bezopen van een boot afviel, vandaar die schaafwond twee weken geleden. Een omstander zou het gefilmd hebben en op internet hebben gezet. Dit is de link:
http://koti.mbnet.fi/supratt/video.mpg

Natuurlijk kunnen we gaan discussieren over of het Kimi is of niet, maar blijft leuk.

Verhaal was dat hij last had van de buren op het midzomernacht feest in Finland. Iets er naar toe wou gooien en er zelf achteraan viel.
Hehehehe geinig
Maar ik weet echt niet of het Kimi is, heb ook proberen te luisteren naar het taaltje dat ze spraken op de achtergrond, je kon er geen reet van verstaan dus ja misschien is het wel Fins, maar de kans is er natuurlijk ook dat het iemand anders is.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 15:04
Grygera
Avatar van Grygera
Grygera is offline
Ik hoop op M. Schumacher, zodat hij eindelijk een beetje afstand kan nemen op z'n achtervolgers in de stand om het WK.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 15:08
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
giancarlo wint.........
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 22:29
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
startgrid:
01 Montoya
02 R.Schumacher
03 Barrichello
04 Trulli Renault
05 Raikkonen
06 M.Schumacher
07 Panis
08 Alonso
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 22:31
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik voorspel:

1 Barrichello
2 Montoya
3 Raikkonen
4 M.Schumacher
5 Alonso
6 Coulthard
7 Webber
8 Panis
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 22:40
PV
PV is offline
laat ik dan maar helemaal zo voorspellen als ik het wil, en niet zoals ik denk..

1. Kimi Raikkonen
2. Alonso
3. Montoya
4. R Schumacher
5. Trulli
6. Verstappen
7. Villeneuve
8. Button
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:37
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Einduitslag:

1. Montoya
2. Schumi I
3. Raikkonen
4. Alonso
5. Trulli
6. Panis
7. Fisichella
8. Verstappen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:08
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
hmmzzz, Lekker begin.

Ralf knijpt naar links, raakt barrichello die daardoor naar links moet en dus kimi raakt. Ralf heeft cker niet in de spiegels gekeken.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:18
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
idd goed begin, nu maar hopen op nog meer uitvallers en dat er een keer verrassingen in de punten zijn
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:30
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Tis gewoon een afgesproken spel! M. Schumi neemt een niet snelle start en zijn ploegmaat rijdt de nr 2 in de competitie van de baan... En dan geen rode flag maar gewoon SC omdat het in Duitsland is. M Schumi is Duitser.

Misschien neemt Jos wel een punt
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 13:36
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 03-08-2003 @ 14:30:
Tis gewoon een afgesproken spel! M. Schumi neemt een niet snelle start en zijn ploegmaat rijdt de nr 2 in de competitie van de baan... En dan geen rode flag maar gewoon SC omdat het in Duitsland is. M Schumi is Duitser.

Misschien neemt Jos wel een punt
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar zag je wel dat barrichello er nix aan kon doen? Hij werd geknepen door RALF waardoor hij tegen raikkonen kwam.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:32
Verwijderd
NEEE! Schumacher lekke band!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:38
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
wouszer schreef op 03-08-2003 @ 15:32:
NEEE! Schumacher lekke band!
Ach shit happens. Et is wel een klotemoment. Maarjah, een race is pas echt voorbij als de vlag is gevallen.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 14:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
mooie race....... alweer

jammer van de crash in de eerste ronde, maja dat kan gebeuren
heel jammer voor schumi dat hij een lekke band kreeg, maar dat was gewoon een risico wat erin zat met die hitte
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2003, 16:23
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 03-08-2003 @ 14:36:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar zag je wel dat barrichello er nix aan kon doen? Hij werd geknepen door RALF waardoor hij tegen raikkonen kwam.
tuurlijk je hebt daar groot gelijk in, zei het ook maar om te glimlachen
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:26
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
1. Juan Pablo Montoya (Col/Williams-BMW)
2. David Coulthard (G-B/McLaren-Mercedes)
3. Jarno Trulli (Ita/Renault)
4. Fernando Alonso (Spa/Renault)
5. Olivier Panis (Fra/Toyota)
6. Cristiano Da Matta (Bré/Toyota)
7. Michael Schumacher (Dui/Ferrari)
8. Jenson Button (G-B/BAR-Honda)



Ghehehe, best wel leuke race. Hoe verschillende piloten totaal uitgeput waren, geweldig. Wie op voorhand deze top 3 kon voorspellen is sterk! Ben benieuwd of er iets speciaals was met de band van Schumi, die werd lekker snel weggedragen.
Er waren ook enkele leuke inhaalactie's . Leuk leuk.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 16:32
Verwijderd
idd, leuke race, Montoya eigenlijk oppermachtig. Lekkere crash van Kimi...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 17:09
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 03-08-2003 @ 17:26:
Ben benieuwd of er iets speciaals was met de band van Schumi, die werd lekker snel weggedragen.
Er waren ook enkele leuke inhaalactie's . Leuk leuk.
Et is misschien maar een simpele conclusie hoor, maar ben jij zo'n anti-schumacherfan?

had je hetzelfde gezegd als dit bij een raikkonen was gebeurd of bij montoya of trulli?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Weer zo'n wedstrijd waar ik me goed vermaakt heb!
Allereerst natuurlijk de start, meteen 6 auto's eruit, waaronder 3 mensen van de 3 topteams. De Renaults waren de lachende derde en reden een fantastische wedstrijd. Hadden er alles uit gehaald, zie de vermoeide Trulli op het podium. Ook natuurlijk beter voor het kampioenschap dat Michael Schumacher 7e wordt in plaats van 2e. Natuurlijk, zo'n mechanisch probleem gun je echt niemand, maar het blijft nu wat spannender. Naast de Renaults deden de Toyota's het heel aardig en (hoe bestaat het ) allebei de BAR's reden eens de wedstrijd uit! Ook weer eens een WK-punt voor hen. Montoya reed de hele wedstrijd vlekkeloos en een mooie wedstrijd ook van Coulthard: 10e vertrokken en als 2e geëindigd. Ook een aantal leuke inhaalmanoeuvres van Schumi en DC
En Jos... ja... moet ik weer hetzelfde zeggen ...ik zal het er maar niet over hebben want het blijft altijd maar hetzelfde verhaal...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 03-08-2003 @ 17:26:
Ben benieuwd of er iets speciaals was met de band van Schumi, die werd lekker snel weggedragen.
Tis gewoon Bridgestone... de kloof met Michelin wordt steeds groter, Bridgestone levert steeds minder kwalitatieve banden. Dat is ook weer een punt waardoor de McLaren's, de Williamsen en de Renaults de twee Ferrari's dit seizoen beter kunnen bijhouden. Maar bij dit incident van Schumi wijs je toch meer als schuldige de bandenfabrikant aan dan de coureur (maja wie weet waar-ie daarvoor door is gereden...)
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 19:24
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-08-2003 @ 19:52:
Maar bij dit incident van Schumi wijs je toch meer als schuldige de bandenfabrikant aan dan de coureur (maja wie weet waar-ie daarvoor door is gereden...)
pcies, tofke is overduidelijk gefocused op dingen die schumacher negatieve publiciteit kunne geven
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2003, 20:08
PV
PV is offline
pff.. daar ging mijn voorspelling er in de eerste bocht al aan dankjewel Ralf zullen we maar zeggen. maar verder wel een leuke race daardoor, jammer van Verstappen..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef op 03-08-2003 @ 17:26:
Ben benieuwd of er iets speciaals was met de band van Schumi, die werd lekker snel weggedragen.
Leuk detail: bij elke pitstop halen ze de banden zo snel mogelijk weg Misschien nu nog iets sneller, wie weet. Maar er zal vast wel niks speciaals eraan zijn geweest.

Er is nu immers een "banden-oorlag" tussen Michelin en Bridgestone


Voor de rest was het weer een mooie race, al vond ik het toch beetje saai worden in het middengedeelte. M Schumache zat de hele tijd achter Alonso, toen maakte Alonso een fout en zat hij achter Trulli. Coulthard netjes genaderd, en uiteindelijk een goede tweede plek.

Erg jammer van M Schumacher dat hij nog een lekke band kreeg
Zo had hij vorig jaar nooit pech, zo heeft hij dit jaar meedere keren pech...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 04-08-2003 @ 00:09:
Er is nu immers een "banden-oorlag" tussen Michelin en Bridgestone
Michelin heeft de bandenoorlog met ruim een seconde per ronde gemiddeld allang gewonnen. Het wordt tijd dat Bridgestone weer goede banden gaat maken, of dat Ferrari met Michelins gaat rijden.
Net zoals het weer tijd wordt dat de kwalificatieregels van vorig jaar weer gebruikt gaan worden.
Beide bovenstaande dingen zouden toedragen aan de eliminatie van externe factoren, zodat uitsluitend het beste team-package zonder onafhankelijke invloeden van buitenaf de uitslag bepalen.

Maar wie ben ik.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 07:52
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-08-2003 @ 19:52:
Tis gewoon Bridgestone... de kloof met Michelin wordt steeds groter, Bridgestone levert steeds minder kwalitatieve banden. Dat is ook weer een punt waardoor de McLaren's, de Williamsen en de Renaults de twee Ferrari's dit seizoen beter kunnen bijhouden. Maar bij dit incident van Schumi wijs je toch meer als schuldige de bandenfabrikant aan dan de coureur (maja wie weet waar-ie daarvoor door is gereden...)
Yup... Hoelang heeft Ferrari nog een contract met Bridgestone? Kunnen ze ook niet overschakelen op Michelin?
Zwakke punten horen aangepast te worden.

Citaat:
mrhanky schreef op 03-08-2003 @ 20:24:
pcies, tofke is overduidelijk gefocused op dingen die schumacher negatieve publiciteit kunne geven
Zo extreem zou ik het niet willen noemen, maar ik heb liever dat er 3 kandidaten op wereldkampioen zijn, dan dat het kampioenschap er na de helft van het seizoen er al op zit.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:31
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 04-08-2003 @ 08:52:

Zo extreem zou ik het niet willen noemen, maar ik heb liever dat er 3 kandidaten op wereldkampioen zijn, dan dat het kampioenschap er na de helft van het seizoen er al op zit.
Wat zeur je dan nu? Het is nu toch een perfect seizoen qua spanning?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:34
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 04-08-2003 @ 12:31:
Wat zeur je dan nu? Het is nu toch een perfect seizoen qua spanning?
Zeur ik dan?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:47
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 04-08-2003 @ 12:34:
Zeur ik dan?
Je loopt wel op schumacher te letten en gaat dan argumenten halen van vorig seizoen.

Et was vorig seizoen ook wel saai idd. Dat is helemaal waar. Maar we hebben nu wel een dubbel zo spannend seizoen truggekregen door goed werk van teams als Williams en Renault. Ik denk dat het dit seizoen op de laatste race pas beslist wordt. En er kan best wel es een Ralf schumacher of montoya bovenaan kunne staan. Die hebben hun zaakjes goed op orde.

Maar zoals ik dus zei. De laatste race komt het op aan.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 04-08-2003 @ 01:06:
Michelin heeft de bandenoorlog met ruim een seconde per ronde gemiddeld allang gewonnen.
en in de regen is Bridgestone weer 1 seconde sneller...

Dus het is zeer zeker nog niet beslist die oorlog (En dat zal het ook nooit worden denk ik )

Michelin heeft gewoon als kenmerk het goed te doen in warme omstandigheden, bij birdgestone is dit in de wat nattere omstandigheden. Alhoewel bridgestone wel wat meer aandacht mag besteden aan hun droogweer banden...

Want idd, 1 seconde per rondje verliezen is te veel dat mag gewoon niet meer gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:26
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Ff een vraagje.

ik lees net de telegraaf. maar wat deed schumacher bij de podiumceremonie? Want die heb k nie gekeken op tv. Maar in de telegraaf staat schumacher met fles champagne montoya onder te spuite?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:01
Verwijderd
Citaat:
jdiezrequejo schreef op 04-08-2003 @ 13:22:
en in de regen is Bridgestone weer 1 seconde sneller...
Je doet net alsof het nog wel eens regent tijdens een GP-weekend... Twee keer in de afgelopen dertig races ofzo?


Ergens bekruipt mij al een tijdje het gevoel dat in de jaren '98/'99 toen Schumacher en Häkkinen tegen elkaar reden, en wellicht ook daarvoor, toen de heren van Williams nog top waren, dat het toen vaker regende dan tegenwoordig. Maar waarschijnlijk is dat gewoon een rooskleurig geheugen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
hppa schreef op 04-08-2003 @ 14:01:
Je doet net alsof het nog wel eens regent tijdens een GP-weekend... Twee keer in de afgelopen dertig races ofzo?
dat doe ik niet, ik zeg alleen maar dat Bridgestone ook sneller als michelin kan zijn... Dus is de strijdt niet afgelopen tussen beide (en dat zal ook wel nooit eindigen ook )

Michelin wil vast en zeker ook erg graag in de rgeen sneller zijn als bridgestone, en birdgestone wil weer sneller zijn als Michelin in de warmte

Australie: Regen
Brazilie: Regen
Frankrijk: Regen

dat zijn er al zoiezo 3 meer dan die 2 iig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.