Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2004, 15:42
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Bovenstaande producten heb ik dus via apotheek en dokter voor mijn heerlijke acne.
Iemand ervaringen ermee- tips? Ofzoiets?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:44
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ja, er voorzichtig mee zijn.

Welke concentratie heb je, van dat laatste?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:45
Verwijderd
Wel ervaring met benzylperoxide, niet al te enthousiast mee smeren en beginnen met 5%. Waarom heb je het allebei tegelijk gekregen? Kun je niet beter met één ding tegelijk beginnen?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:46
Nikki1986
Nikki1986 is offline
Pas asjeblieft op met de Benzoylperoxide. Als je ook maar iets morst op je kledng/handdoeken/watdanook, heb je onmiddelijk bleekvlekken (die er dus nooit meer uitgaan, wat natuurlijk logisch is bij bleekvlekken). Verder werkt het wel erg goed, moet ik zeggen. Na een paar keer smeren (soms al na een keer) verdwijnt een puistje als sneeuw voor de zon.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:48
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb een tijdje Inderm gebruikt, met als gevolg een hele
droge en trekkende huid elke keer... Heb het dan ook niet
erg lang gebruikt ed... (Later ben ik erachter gekomen dat de
puistjes ed een allergische reactie was, dus daar ben ik nu
voor een groot deel wel vanaf, gelukkig. )
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Benzoylperoxide ken ik wel. M'n broer heeft het voorgeschreven gekregen en ik heb het een enkele keer geleend. Ik ben er niet geweldig enthousiast over. De ene keer hielp het een klein beetje, de andere keer hielp het totaal niet. En je huid wordt er natuurlijk enorm droog van.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 15:58
Nikki1986
Nikki1986 is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-04-2004 @ 16:56 :
Benzoylperoxide ken ik wel. M'n broer heeft het voorgeschreven gekregen en ik heb het een enkele keer geleend. Ik ben er niet geweldig enthousiast over. De ene keer hielp het een klein beetje, de andere keer hielp het totaal niet. En je huid wordt er natuurlijk enorm droog van.
Bij mij hielp het, zoals ik eerder al zei, wel. Het is denk ik erg van je type huid afhankelijk bij wie wat werkt. Een kwestie van uitproberen, dus.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:13
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-04-2004 @ 16:56 :
Benzoylperoxide ken ik wel. M'n broer heeft het voorgeschreven gekregen en ik heb het een enkele keer geleend. Ik ben er niet geweldig enthousiast over. De ene keer hielp het een klein beetje, de andere keer hielp het totaal niet. En je huid wordt er natuurlijk enorm droog van.
Medicijnen gebruiken die niet aan jou voorgeschreven zijn is onverstandig.

Vooral als je ook andere medicijnen gebruikt. Want de medicijnen die jij zelf gebruikt kunnen wel eens een gevaarlijke reactie opleveren als je ze combineert met benzoylperoxide. Daarom mag je dat dus niet doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-04-2004 @ 17:13 :
Medicijnen gebruiken die niet aan jou voorgeschreven zijn is onverstandig.
Heeft zij even geluk dat benzylperoxide ook zonder recept verkrijgbaar is. (Dat medicijnen van anderen die niet aan jou voorgeschreven zijn gebruiken onverstandig is, ben ik met je eens, maar gelukkig valt het in dit geval wel mee.)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-04-2004 @ 17:13 :
Medicijnen gebruiken die niet aan jou voorgeschreven zijn is onverstandig.
Ha-ha, mensen zijn niet gek hoor.
Je kunt het idd ook zonder recept kopen, dus waarom zou ze zelf een tube aanschaffen en niet eerst dat van haar broer proberen?

Ik heb een tijdje Inderm gebruikt. Het stinkt en het bedwelmd je helemaal en het hielp ook nog niet eens.
__________________
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 16:57
Juli-tje
Juli-tje is offline
Hoi
ik heb ze ook allebei gebruikt, 2 jaar geleden ongeveer en op dit moment weer. In het begin vond ik inderm ontzettend prikken (kom vooral niet te dicht bij je neus/ ogen) maar nu ben ik overgegaan tot de methode van het met een wattenstaafje aanstippen van de puistjes ipv het over het hele gezicht doen. Dit is veel beter! Krijg je ookniet zo een hele droge huid.

Van dat andere spul, die gel, heb ik eigenlijk helemaal geen last en het helpt wel. Bleekvlekken, ja die heb ik ook een paar... oppassen dus!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 17:39
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Het bleekgedoe heeft 'men' mij inderdaad verteld. En ik begin natuurlijk logischerwijze met de 5% maar ik verwacht de 10% wel nodig te hebben.
En men zei bij de apotheek (en mensen met Ervaring ) dat het vooral in die combinatie gebruikt werd. (De Inderm en hydrogel.)
Liever een droge huid dan mijn hele gezicht onherkenbaar door pukkels. Vind ik.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch

Laatst gewijzigd op 09-04-2004 om 17:43.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:25
Str0nk
Avatar van Str0nk
Str0nk is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 09-04-2004 @ 18:39 :
Het bleekgedoe heeft 'men' mij inderdaad verteld. En ik begin natuurlijk logischerwijze met de 5% maar ik verwacht de 10% wel nodig te hebben.
En men zei bij de apotheek (en mensen met Ervaring ) dat het vooral in die combinatie gebruikt werd. (De Inderm en hydrogel.)
Liever een droge huid dan mijn hele gezicht onherkenbaar door pukkels. Vind ik.
jezus ben jij dat ?

Maar benzoylperoxide zuigt zwaar, je huid raakt er meestal erg door geirriteerd, mijn huid althans
__________________
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat de ander voor hij 't ziet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:30
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Str0nk schreef op 09-04-2004 @ 19:25 :
jezus ben jij dat ?

Maar benzoylperoxide zuigt zwaar, je huid raakt er meestal erg door geirriteerd, mijn huid althans
Ja. Mijne ook. Nu al.
Maar toch- liever dat dan de pukkelheid.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:39
Nikki1986
Nikki1986 is offline
Ik heb vrij lang de benzoyl gebruikt en gebruik het nu nog als ik een puistje heb (dat komt steeds minder vaak voor, overigens). Wat je ook kunt proberen is biergist-tabletten. Mijn huid wordt er een stuk mooier van.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:41
Verwijderd
Misschien een hele stomme suggestie hoor, maar kun je niet gewoon de pil gaan slikken? Ik heb gehoord dat dat ook wonderen doet bij acne
Ik heb ook Benzoylperoxide, en het droogt je huid inderdaad wel uit, maar bij mij helpt het wel goed. Je moet het er alleen echt dun opsmeren
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Moonshine schreef op 09-04-2004 @ 19:41 :
Misschien een hele stomme suggestie hoor, maar kun je niet gewoon de pil gaan slikken? Ik heb gehoord dat dat ook wonderen doet bij acne
In een andere topic staat dat ze al jaren Diane35 heeft geslikt.
(Kun je niet weten, ik kwam het ook toevallig tegen. )

Bij mij heeft Diane35 in combinatie met benzylperoxide best wel golpen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
dreen schreef op 09-04-2004 @ 17:33 :
Ha-ha, mensen zijn niet gek hoor.
Je kunt het idd ook zonder recept kopen, dus waarom zou ze zelf een tube aanschaffen en niet eerst dat van haar broer proberen?
Er zijn meerdere concentraties...

Alleen de lichtste is zo bij de drogist te koop, zonder recept.

De zwaardere varianten, zoals die die door een arts worden voorgeschreven, zijn dus alleen op recept verkrijgbaar bij de apotheek.

Er staat niet bij om welke soort (concentratie) het gaat...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-04-2004 @ 19:46 :
Alleen de lichtste is zo bij de drogist te koop, zonder recept.
De lichtste twee.

Citaat:
Er staat niet bij om welke soort (concentratie) het gaat...
Vraag dat dan eerst ipv meteen te 'beschuldigen'.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 19:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2004 @ 19:47 :
De lichtste twee.

Vraag dat dan eerst ipv meteen te 'beschuldigen'.
Oh, mijn boek is Amerikaans, daar is alleen de lichtste variant vrij verkrijgbaar. Vind ik beter ook, want het is echt geen licht spul hoor.

En, sorry, maar dat kon ik ook niet weten. Er stond dat haar broertje het van z'n arts voorgeschreven had gekregen, dan ga ik er vanuit dat het een niet los verkrijgbare concentratie is.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Benzylperoxide 5% gebruik ik wel eens als ik een heftige puistaanval heb en dat werkt wel aardig behalve dat mijn huid daarna wel behoorlijk droog is maar dat gaat ook wel weer over. Met inderm heb ik geen ervaring.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:55
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2004 @ 19:43 :
In een andere topic staat dat ze al jaren Diane35 heeft geslikt.
(Kun je niet weten, ik kwam het ook toevallig tegen. )

Bij mij heeft Diane35 in combinatie met benzylperoxide best wel golpen.
Inderdaad. Sorry dat ik dat er niet bij heb gezet. Maar het is niet zo dat dit het eerste is dat ik probeer. Maar die pil hielp gewoon helemaal niets.

En er staat bij dat je helemaal geen andere middeltjes mag gebruiken, maar t is best onprettig om constant trekkend en huiduitdrogend spul op de hebben. Zou je nu echt niet iets cremerigs (speciaal hiervoor?) kunnen gebruiken?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:56
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Nikki1986 schreef op 09-04-2004 @ 19:39 :
Ik heb vrij lang de benzoyl gebruikt en gebruik het nu nog als ik een puistje heb (dat komt steeds minder vaak voor, overigens). Wat je ook kunt proberen is biergist-tabletten. Mijn huid wordt er een stuk mooier van.
Biergist tabletten?
Moet je dat bruisen ofzo?
En dat werkt goed?
Haal je dat ook bij de apotheek ofzo?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 21:57
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 09-04-2004 @ 20:05 :
Er stond dat haar broertje het van z'n arts voorgeschreven had gekregen, dan ga ik er vanuit dat het een niet los verkrijgbare concentratie is.
Voorgeschreven krijgen kan ook gewoon via de apotheek en hoeft niet per se medicatie op recept (dat álleen via recept verkrijgbaar is) te zijn.
Zowel de 5% als 10% kan je gewoon bij de apotheek halen. Er zitten geen antibiotica in, in Inderm wel.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2004 @ 19:43 :
In een andere topic staat dat ze al jaren Diane35 heeft geslikt.
(Kun je niet weten, ik kwam het ook toevallig tegen. )

Bij mij heeft Diane35 in combinatie met benzylperoxide best wel golpen.
Ok dat wist ik inderdaad niet, was dus toch een redelijk stomme suggestie
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:35
someone
someone is offline
is het normaal dat mijn gezicht nu prikt, brand en trekt?
k heb de benzoylperoxide 5% en is nu de 2e dag dat ik het gebruik...
maar het doet echt pijn !
__________________
Doe maar GEK, anderen doen al GEWOON genoeg!!!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:39
Verwijderd
Citaat:
someone schreef op 10-04-2004 @ 16:35 :
is het normaal dat mijn gezicht nu prikt, brand en trekt?
k heb de benzoylperoxide 5% en is nu de 2e dag dat ik het gebruik...
maar het doet echt pijn !
Hoevaak en hoeveel smeer je het?

'k zou je gezicht iig even rust gunnen... Lees de bijsluiter ook ff door.
Pijn doen hoort volgens mij niet.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 20:48
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-04-2004 @ 16:39 :
Hoevaak en hoeveel smeer je het?

'k zou je gezicht iig even rust gunnen... Lees de bijsluiter ook ff door.
Pijn doen hoort volgens mij niet.
Ik heb ook de 5% en het doet bij mij ook pijn. Maar dat 'hoort' en kan volgens de bijsluiter. Het is blekend enzo, daar moet je gezicht eerst aan wennen ofzoiets.
Iig nog niet twee keer p/d opsmeren als het nog pijn doet. Doe ik ook (nog) niet.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 11:17
Mijke16
Avatar van Mijke16
Mijke16 is offline
Benzoylperoxide ken ik ook ja.. Ik dacht laat ik het eens proberen van een vriendin. Dat heb ik geweten! Mijn hele gezicht begon op te zwellen en op een gegeven moment kon je mijn ogen niet meer zien. Meteen naar het ziekenhuis. Daar bleek dat je echt heel erg voorzichtig moet zijn met dat middel, omdat best veel mensen er allergisch voor blijken te zijn. Op dat moment lag er zelfs een meisje op de ic waarvan de keel helemaal opgezwollen was en daardoor aan de beademing lag.

Na een week was de ergste zwelling weg, maar begon mijn huid helemaal te verbranden. Ik heb wel een jaar geen puistjes meer gehad...

Nu heb ik Inderm, dat werkt voor mij een stuk beter.
__________________
Het is niet hoeveel jaren je leeft, maar hoeveel leven je aan die jaren geeft. ;)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 12:05
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik gebruik het tubetje met benzoylperoxide af en toe van m'n broer (ik heb geen acne, maar gewoon af en toe een puistje). Bij mij helpt het wel goed, na een paar keer smeren is het puistje meestal weg. Maar je moet idd wel goed oppassen met handdoeken enz. wat het veroorzaakt bleekvlekken.
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:10
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Mijke16 schreef op 11-04-2004 @ 12:17 :
Benzoylperoxide ken ik ook ja.. Ik dacht laat ik het eens proberen van een vriendin. Dat heb ik geweten! Mijn hele gezicht begon op te zwellen en op een gegeven moment kon je mijn ogen niet meer zien. Meteen naar het ziekenhuis. Daar bleek dat je echt heel erg voorzichtig moet zijn met dat middel, omdat best veel mensen er allergisch voor blijken te zijn. Op dat moment lag er zelfs een meisje op de ic waarvan de keel helemaal opgezwollen was en daardoor aan de beademing lag.

Na een week was de ergste zwelling weg, maar begon mijn huid helemaal te verbranden. Ik heb wel een jaar geen puistjes meer gehad...

Nu heb ik Inderm, dat werkt voor mij een stuk beter.
Ik heb het dus allebei. Maar ik heb de 'gewone' reactie van schilferingen, branden, roodheid, píjn enzo.
Flinke opoffering- maar liever dat dan mijn gezicht vol. (Tenminste, dat probeer ik vol te houden.)
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:13
Verwijderd
Citaat:
juliettebinoche schreef op 10-04-2004 @ 21:48 :
Ik heb ook de 5% en het doet bij mij ook pijn. Maar dat 'hoort' en kan volgens de bijsluiter. Het is blekend enzo, daar moet je gezicht eerst aan wennen ofzoiets.
Bij mij heeft het nooit pijn gedaan... Ik heb vast een schild oid.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 11:41
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Ik heb inderm een tijdje gebruiktt, werkt wel goed, hoor! Tis alleen wel zaak dat je het altijd gebruikt, geen één keer overslaan.
Ik had ni zo'n last van n rode, droge huid, maar mn zus wel, dus ook daarmee voorzichtig zijn (op alcoholbasis).

good luck !
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:49
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-04-2004 @ 16:45 :
Wel ervaring met benzylperoxide, niet al te enthousiast mee smeren en beginnen met 5%.
want je krijgt er algauw een droge,schilferende huid van.
__________________
girls in liquid.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 14:37
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-04-2004 @ 22:13 :
Bij mij heeft het nooit pijn gedaan... Ik heb vast een schild oid.
ik ga er maar mee stoppen, want de bijverschijnselen zijn het niet waard. iedere avond brandt mijn hoofd als een gek- ik kan er nauwelijks van slapen. de volgende ochtend staat mijn huid zó stijf, dat ik mijn mond nauwelijks meer kan bewegen. en als mijn huid daarna met water in aanraking komt- ontploft het.
ik weet niet of dit 'hoort', maar het lijkt mij dat dit niet goed voor mijn huid kan zijn.

dus nu stop ik er gewoon helemaal mee. en hopelijk tijd kunnen maken voor de huisarts en ik hoop op een dermatoloog.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mijn broertje deed het in het begin ook pijn, het brande zeg maar. Dit ging na een aantal dagen gebruiken wel over. Ik weet niet hoelang jij het nu gebruikt maar misschien dat je toch even door moet zetten. Bij mij zelf brandde het niet dus ik denk dat het per persoon verschilt of je daar last van hebt of niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:27
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-04-2004 @ 16:52 :
Bij mijn broertje deed het in het begin ook pijn, het brande zeg maar. Dit ging na een aantal dagen gebruiken wel over. Ik weet niet hoelang jij het nu gebruikt maar misschien dat je toch even door moet zetten. Bij mij zelf brandde het niet dus ik denk dat het per persoon verschilt of je daar last van hebt of niet.
zo'n 5/6 dagen heb ik het nu en de 'overlast' wordt eigenlijk alleen maar groter.
ik heb dus niet alleen het branderige gevoel- mijn kin staat helemaal stijf (en rondom mijn mond ook) en die huid daar kan ik nauwelijks meer bewegen.
en misschien is het wel zwak van me om er nu mee te stoppen, maar ik voel me er echt onwijs onprettig bij.

iemand iets niet-agressiefs dat ook kan helpen?
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:38
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 12-04-2004 @ 17:27 :
iemand iets niet-agressiefs dat ook kan helpen?
(= Leonoor)

Misschien met één van de twee stoppen? (Als je dat niet van plan was dan iig.) Misschien dat van die biergisttabletten helpen...zou je iig kunnen proberen. Kun je gewoon bij de drogist kopen.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:42
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Citaat:
iamcj schreef op 12-04-2004 @ 17:38 :
(= Leonoor)

Misschien met één van de twee stoppen? (Als je dat niet van plan was dan iig.) Misschien dat van die biergisttabletten helpen...zou je iig kunnen proberen. Kun je gewoon bij de drogist kopen.
ja, dat dacht ik ook al. maar welke van de twee?
en die biergisttabletten, kan je die oplossen in water ofzoiets? ik kan geheel geen pillen doorslikken, zelfs met de pil had ik al moeite.
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:50
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef op 12-04-2004 @ 17:42 :
ja, dat dacht ik ook al. maar welke van de twee?
en die biergisttabletten, kan je die oplossen in water ofzoiets? ik kan geheel geen pillen doorslikken, zelfs met de pil had ik al moeite.
(= Leonoor)

Stop je eerst met de één en als dat niet helpt met de ander?

Volgens mij kan je die niet oplossen in water, maar dat weet ik niet zeker. Misschien kan je ze innemen met wat vla ofzo?
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 16:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Omdat je het nu al best wel al een poosje gebruikt lijkt het me idd slim om ermee te stoppen. Als je dit echt niet wilt zou je ook nog kunnen proberen om alleen je puistjes ermee aan te stippen zeg maar als dat niet al te veel tijd kost. Het zou ook best kunnen dat je gewoon niet goed tegen dat spul kunt en dan is het slim om er gewoon mee te stoppen en af te wachten of dat andere spul voldoende werkt en anders misschien toch die biergisttabletten proberen. Misschien mag je die wel gewoon kapot kauwen (en dan maar hopen dat ze niet heel vies zijn) dat weet ik verder niet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 22:52
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Wat is Inderm voor spul?
Ik gebruik zelf ook benzoylperoxide, 5%.

Ik smeer 2x per dag een andere crème op m'n gezicht... Ik ga ff kijken hoe het heet. *Rent naar boven
Het heet Cremor Cetomacrogol en het is zeg maar een dag-/nachtcrème. Deze smeer ik dus 's avonds ook op mijn gezicht, en daarna dat bleekspul erbovenop.

Is dit geen idee voor jou, om te doen? Ik heb namelijk geen last van een uitgedroogde huid, omdat die crème een goede basis is, waar de benzoylperoxide overheen gaat.

Ik gebruik daarbij de Diane35. Het bevalt me wel, ik heb nog wel last van af en toe een verdwaalde puist, maar de echte hardnekkige acne is dus verdwenen.
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:10
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik moest een x mijn huid PERFECT hebben, echt PERFECT (doet er verder niet toe waarvoor), en aangezien ik altijd wel een 'griebeltje' heb, zeg maar 2 pukkeltjes ofzow

maargoed ik had echt METEEN vlekken in mn dekbed! En kleren en alles. Het stond ook niet op de verpakking, ik had toen benzoylperoxide. Ik heb wel 10 kledingstukken weg kunnen gooien, hele lelijke orange vlekken krijg je ervan
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:16
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Oh ik zie net dat je ook nadenkt over biergisttabletten!

Die slikte ik ook af en toe, heel onregelmatig, maar dat komt omdat dat het bloed zuivert en dus je huid! en die slikte ik als mn huid niet mooi was voor mn ongesteldheid en dan voel ik me ook meteen beter. Ook zit er vitamine B in. Maar die zijn echt niet vies! Alleen de hoeveelheid die je minimaal in moet nemen (3) om resultaat te hebben is best veel en daarom neem ik ze al hele tijd niet meer, maarja misschien moet ik daar maar weer ns mee beginnnen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Puistjes
R093
53 20-10-2010 14:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.