Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 12:31
Rhinus
Rhinus is offline
Ik vind van wel. Wat vinden gullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 12:36
Starrie
Avatar van Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik vind van wel. Wat vinden gullie?
waarom?
__________________
ik ben niet zo dom als jij eruit ziet!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 12:41
Rhinus
Rhinus is offline
Waarom? Dat weet ik eigelijk niet. 't Ziet d'r gewoon schattiger uit..

Ik ga er nog even overna denken, want dit is echt geen goed argument.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 12:53
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik vind ook van wel. Volgens mij vooral omdat zekere meisjes over het algemeen iets te zeker zijn, en dus arrogant, en bovendien denken de onzekere meisjes meer na over dingen die mij interesseren, zodat ik er een beter gesprek mee kan voeren.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 13:05
rb338
Avatar van rb338
rb338 is offline
Schattig, jep...
Maar af en toe wel irritant
__________________
Ik hou van je, meer dan gisteren maar minder dan morgen... ~ miro ~
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 13:21
Verwijderd
Duidelijk...vooral voor jongens die primair selecteren op iemand die ze in bescherming kunnen nemen (een gevoel wat ik denk dat eigenlijk alle jongens wel hebben, alleen geven lang niet alle jongens eraan toe, laat staan dat ze tóegeven dát ze die gevoelens hebben).
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:09
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Duidelijk...vooral voor jongens die primair selecteren op iemand die ze in bescherming kunnen nemen (een gevoel wat ik denk dat eigenlijk alle jongens wel hebben, alleen geven lang niet alle jongens eraan toe, laat staan dat ze tóegeven dát ze die gevoelens hebben).
*geeft toe* .. het zit ook in de mens
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:29
white_angel
white_angel is offline
hebben jullie misschien nog meer van die oer gevoelens?
vindt dit best wel interessant
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:39
sweatbear
sweatbear is offline
Citaat:
white_angel schreef:
hebben jullie misschien nog meer van die oer gevoelens?
vindt dit best wel interessant
'ja vertel... ben ook wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:41
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
hehe breek me de bek niet open
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 14:46
Verwijderd
Citaat:
white_angel schreef:
hebben jullie misschien nog meer van die oer gevoelens?
vindt dit best wel interessant
Kom maar eens langs
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:34
Verwijderd
ik ben zelf een meisje en ik vind het heel irri

loop veel te zeuren
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 15:46
Verwijderd
Citaat:
white_angel schreef:
hebben jullie misschien nog meer van die oer gevoelens?
vindt dit best wel interessant
Neuken?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:12
Verwijderd
Ja... het heeft iets... iddd wat er ergens hier boven staat dat beschermende... maar het komt vaak ook wat beschaafder over
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:29
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Volgens mij vooral omdat zekere meisjes over het algemeen iets te zeker zijn, en dus arrogant
wat een onzin!

Volgens mij ben je gewoon bang voor een 'zeker' meisje.

Er zijn zat 'zekere' meisjes die niet arrogant zijn en heel aardig kunnen zijn! Mag een meisje zich niet goed voelen, lekker in haar vel? Alsof er nog niet genoeg probleem-gevallen rondlopen... ook nog de wel-zekere meisjes afzeiken

And dat jongens een onzeker meisje willen om in bescherming te nemen ... waarom zou dat niet kunnen met een zeker meisje?! Wat is het verschil.... waarom uberhaupt onderscheid maken?!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:31
Verwijderd
Maar waarom zien jongens een zeker meisje dan eerder staan dan een onzeker meisje? Het valt me op dat zekere meisjes veel makkelijker een leuke vriend krijgen dan onzekere meisjes.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:31
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:
And dat jongens een onzeker meisje willen om in bescherming te nemen ... waarom zou dat niet kunnen met een zeker meisje?! Wat is het verschil.... waarom uberhaupt onderscheid maken?!
Nou daar is een heel simpele verklaring voor: een onzeker meisje nodigt meer uit tot in bescherming nemen dan een zeker meisje.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:34
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
nare man schreef:


Nou daar is een heel simpele verklaring voor: een onzeker meisje nodigt meer uit tot in bescherming nemen dan een zeker meisje.

Misschien moeten de jongens het dan meer als een uitdaging zien.. om eens zo'n zeker meisje (met een sterke persoonlijkheid etc.) eens "klein te krijgen"....
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2002, 18:35
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
Het valt me op dat zekere meisjes veel makkelijker een leuke vriend krijgen dan onzekere meisjes.

Volgens dit topic... dus niet!

__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:35
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:
Misschien moeten de jongens het dan meer als een uitdaging zien.. om eens zo'n zeker meisje (met een sterke persoonlijkheid etc.) eens "klein te krijgen"....
Maar daar gaat het niet om. Het gaat gewoon om een heel simpele en primaire gevoelsgang: een onzeker meisje heeft bevestiging nodig, die kan ik haar geven, ik kan haar in bescherming nemen en zorgen dat haar niks gebeurt. Natuurlijk kun je als jongen ook wel zeggen, ik probeer een zeker meisje 'klein te krijgen' zoals jij dat noemt, maar dat is dan alweer een gedachtenredenatie, niet een gevoel.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:44
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
hm, dit doet mij denken aan hulpeloos-meisje-zoekt-redder-in- nood..
__________________
plop.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Schattiger misschien wel, maar ik heb veeeel liever iemand die zeker is van zichzelf.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:50
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
nare man schreef:


een onzeker meisje heeft bevestiging nodig, die kan ik haar geven, ik kan haar in bescherming nemen en zorgen dat haar niks gebeurt.

Een zeker meisje heeft evengoed bevestiging nodig, misschien wel op een andere manier, waarom wordt daar geen rekening mee gehouden?

Die bescherm-theorie is hier al vaker naar voren gekomen, daar ben ik het sowieso al niet mee eens. (Wie dat ooit verzonnen heeft !!)
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:53
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:



Een zeker meisje heeft evengoed bevestiging nodig, misschien wel op een andere manier, waarom wordt daar geen rekening mee gehouden?

Die bescherm-theorie is hier al vaker naar voren gekomen, daar ben ik het sowieso al niet mee eens. (Wie dat ooit verzonnen heeft !!)
ik vind het wel lekker hoor
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:05
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
Het valt me op dat zekere meisjes veel makkelijker een leuke vriend krijgen dan onzekere meisjes.
Omdat er ook onzekere mannen zijn denk ik zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 22:05
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik vind van wel. Wat vinden gullie?
Who The fok is Rhinus???????
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 00:48
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
wat een onzin!

Volgens mij ben je gewoon bang voor een 'zeker' meisje.
Misschien zei ik het niet goed, misschien kan ik het in het geheel niet uitleggen, maar voor mij geldt het in ieder geval wel: ik zal eerder op een onzeker meisje vallen dan op een zeker meisje (hoewel het onderscheid ook nog uiterst vaag is: volgens mij is vrijwel iedereen op een bepaald punt onzeker).
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 01:57
Verwijderd
hangt geheel van de jongen af.. ik ken zat jongetjes die liever een zelfverzekerde vriendin willen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 07:07
Verwijderd
het is dan misschien wel schattig,maar het kan in relaties ook behoorlijk storen..ik benook erg onzeker (zeg maar meer dan dat, een mwhcomplex zowat) en af en toe kunnen er dan toch vervelnd situaties ontstaan.. doordat ik altijd het ergste denk..dus meteen denk dat hij het uit gaat maken enzo..dat soort dingen..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 08:47
heldin
heldin is offline
Als een meisje zeker van zichzelf is, zelfvertrouwen heeft en niet vreselijk verlegen is, is ze dus arrogant??? Dat slaat echt nergens op.
En nog iets: je maakt mij niet wijs dat dat meisje dat zo vreselijk sterk overkomt en die zooo veel zelfvertrouwen heeft, nooit onzeker is. Dat is toch iedereen wel eens???
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:32
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
sommigen zeggen dat ik arrogant kijk/ben (ze kennen me dan neit maargoed), maar ik ben heel erg onzeker en ik vind het fijn dat me vriend soms het steuntje in de rug is en door hem dingen doe die ik anders nooit zou doen.

door hem ben ik wel wat zekerder van mezelf geworden.
ik heb op school veel vaker een grote bek en ben niet bang om iemand die ruzie zoekt uit te kafferen, wat ik, denk ik een paar maandjes terug niet zou doen.....
zo kan ik nog wel wat dingen verzinnen
liefs my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:19
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik denk dat veel mannen/jongens een zelfverzekerd meisje ervaren als een bedreiging op hun mannelijkheid.

Ze willen zichzelf zien als degene die het altijd weet, de sterkere en de 'steun' - een meisje dat zichzelf prima kan redden en weet wat ze wil is dan een bedreiging voor dat zelfbeeld.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:31
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ik denk dat veel mannen/jongens een zelfverzekerd meisje ervaren als een bedreiging op hun mannelijkheid.

Ze willen zichzelf zien als degene die het altijd weet, de sterkere en de 'steun' - een meisje dat zichzelf prima kan redden en weet wat ze wil is dan een bedreiging voor dat zelfbeeld.
dit is natuurlijk pure onzin want het komt van 2 kanten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 11:32
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
TE onzeker is dodelijk vermoeiend, zo is nu een vriendschap met een vriendin van me gewoon over omdat ze zo onzeker was dat ik er knettergek van werd, en om diezelfde reden is het ook uit gegaan toen ze een x een vriendje had.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:32
Linda15
Linda15 is offline
Als je te onzeker bent gaat dat je hele leven bepalen en de relaties met je familie en vrienden en zeker je vriend. Ikzelf ben erg onzeker en word er helemaal gek van
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:37
casey
casey is offline
Ik ben ook wel wat onzeker.. maar wat verstaan jullie als onzeker? Ik ben zeker niet onzeker in mijn relatie.; i kweet goed genoeg dat ie me graag ziet en nie bedriegt en ik zie hem graag genoeg. (naja, als 't ooit toch es uitdraait dat ie me heeft beedrogen, dan zal i knog es prate )
Maare, ik ben eerder onzeker op vlak van zelfvertrouwen!
En mijne lieve jongen helpt me dara wel wat bij.. dus bij hem klopt die theorie van hierboven (dat beschermen) wel een beetje.
Ik ken wel wat jongens ide juist zo'n onzeker willen, maar ik ken er toch ook veel die voor het zeker type gaan hoor. Die kun je evengoed beschermen geloof ik zo.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-06-2002, 14:07
Verwijderd
'k hoop dat m'n vriend dat ook vind want ik ben nogal eens onzeker...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:12
***
*** is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:



Volgens dit topic... dus niet!

dat zit 'm er ook in dat de combinatie onzeker - onzeker niet altijd even goed werkt...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:04
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Squall schreef:
Who The fok is Rhinus???????
Ik.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 15:31
pantzermench
pantzermench is offline
yippieej......... dan ben ik leuwk!!!!
__________________
pffff i love wouter
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:24
Verwijderd
Mh, is het niet allebei zo? *is zeker en onzeker en dus een vreemde combinatie*
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:39
Verwijderd
misschien is dat inderdaad wel zo...
ik zou niet weten om welke reden jongens mij anders leuk vinden...
Owjah, ik ben klein, meisjes-achtig, onzeker en heb een baby-stem
Genoeg reden om mij schattig te vinden denk ik zow, maar een lekker ding is toch weer iets heel anders...

Het ligt eraan wat voor type jongen denk ik....
Sommige jongens willen een zelfverzekerde meid die weet wat ze wil en wat ze doet (okeej dat weet ik ook, maarjah) en iemand die zichzelf gewoon accepteert zoals ze is en niet constant over dingen loopt te zeiken...mensen die onzeker zijn hebben toch vaak meer remmingen.
Voor sommige jongens is het een uitdaging om het vertrouwen van zo'n meisje te winnen en om stuk voor stuk die remmingen weg te nemen. (en haar dan daarna weer keihard te laten vallen, die jongens heb je ook...)...
Ik denk dat het net zoiets is als: waarom vinden sommige jongens kleine meisjes juist leuk, en andere niet....?
Dat heeft ook weer met dat in bescherming nemen te maken.

Wat ABgirl zegt zet mij ook weer aan het denken...
Zekere meisjes kunnen INDERDAAD makkelijker een vriend krijgen.
Maar dat komt waarschijnlijk door de manier van doen.
Als je onzeker over jezelf bent, heb je vaak een "negatieve uitstraling".....vaak weet je dan ook niet hoe en waar je moet kijken.
Het is mij opgevallen dat ik juist leuk gevonden word op momenten dat ik het juist NIET verwacht, of me er niet druk om maak.
Wanneer ik dus gewoon lol heb, veel lach en niet constant bezig ben met "vinden ze me leuk"....
Die zekere mensen die hebben dus juist het grootste deel van de tijd zo'n houding, die denken niet "oh jee, wat vinden ze van me?", maar "ik ben gewoon leuk".
Het heeft écht alles met uitstraling te maken.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:51
casey
casey is offline
het heeft zeer zeker met uitstraling te maken
en er is ook zoiets als:
stille waters hebben diepe gronden...
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:58
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
casey schreef:
Stille waters hebben diepe gronden...
Je hebt ook nog zoeist als: "'t Klinkt mooi, maar 't zegt niks."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Wat ABgirl zegt zet mij ook weer aan het denken...
Zekere meisjes kunnen INDERDAAD makkelijker een vriend krijgen.
Maar dat komt waarschijnlijk door de manier van doen.
Als je onzeker over jezelf bent, heb je vaak een "negatieve uitstraling".....vaak weet je dan ook niet hoe en waar je moet kijken.
Het is mij opgevallen dat ik juist leuk gevonden word op momenten dat ik het juist NIET verwacht, of me er niet druk om maak.
Wanneer ik dus gewoon lol heb, veel lach en niet constant bezig ben met "vinden ze me leuk"....
Die zekere mensen die hebben dus juist het grootste deel van de tijd zo'n houding, die denken niet "oh jee, wat vinden ze van me?", maar "ik ben gewoon leuk".
Het heeft écht alles met uitstraling te maken.
Dat is zeker waar. Ik moet het beslist niet van m'n gezicht hebben, maar toch worden er wel jongens verliefd op me. Af en toe.
Aaaanyway, dat heeft idd met uitstraling te maken, want ik loop meestal rond alsof ik nergens onzeker over ben (en dat bén ik ook eigenlijk niet, ik weet dat ik niet zo knap ben, waar moet ik onzeker over zijn? Ik weet het toch zeker ) en dat zal wel wat aantrekken jah....
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 17:01
malien
malien is offline
nee dat vin ik er niks mee te maken hebben



je 'bent' ook niet schattig, dat is een mening.. ...
iemand vind een ander schattig om onzekerheid, en een ander vind een andere eigenschap schattig
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:41
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
het leuke van meisjes is dat ze goed kunnen toneelspelen.
dus als ze zeker over zichzelf zijn en ook slim, weten ze dat jongens dat hele schattige en beschermende gedoe geweldig vinden. dan weet je zeg maar, wat een jongen zoekt, en dan doe je gewoon alsof. Je laat je zeg maar beschermen, om hem zich goed te laten voelen. en ook zekere meisjes, worden makkelijk genoeg best wel soms onzeker als zij de betreffende jongen ineens wel heel leuk vinden. je bent dus wat aantrekkelijk is net zolang totdat ie verliefd is, en dan vind ie toch alles wat je doet geweldig. je kunt dat alsof je aantrekkelijk en schattig enzo bent natuulijk alleen maar doen, als je het in je hebt...
conclusie: volgens mij zijn er sowieso geen zekere of onzekere meisjes, iedereen heeft zo z'n momenten. ieder meisje is schattig, het is mij een raadsel, maar jongens zičn dat nu eenmaal in ons ofzo...
liefs, nic
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 18:56
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
er zijn ook zat meisjes die onzeker zijn en daardoor een muur om zich heen bouwen waardoor ze juist zo zeker (en misschien ook wel arrogant) lijken, terwijl ze dat juist absoluut niet zijn.

das lastig...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 19:25
rozijntje
rozijntje is offline
onzekerheid sucks

ik heb er genoeg problemen mee, al mijn vrienden zijn mijn gezaag al lang kotsbeu en das echt vervelend.
trouwens, ik heb echt niet het gevoel dat onzekere meisjes aantrekkelijker worden gevonden, bij ons zijn net de zekere meisjes het populairst
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

Wat ABgirl zegt zet mij ook weer aan het denken...
Zekere meisjes kunnen INDERDAAD makkelijker een vriend krijgen.
Maar dat komt waarschijnlijk door de manier van doen.
Als je onzeker over jezelf bent, heb je vaak een "negatieve uitstraling".....vaak weet je dan ook niet hoe en waar je moet kijken.
Het is mij opgevallen dat ik juist leuk gevonden word op momenten dat ik het juist NIET verwacht, of me er niet druk om maak.
Wanneer ik dus gewoon lol heb, veel lach en niet constant bezig ben met "vinden ze me leuk"....
Die zekere mensen die hebben dus juist het grootste deel van de tijd zo'n houding, die denken niet "oh jee, wat vinden ze van me?", maar "ik ben gewoon leuk".
Het heeft écht alles met uitstraling te maken.
Ik moet dus eigenlijk wat zekerder gaan kijken. Nou ja, ik kan het proberen, al weet ik niet of het lukt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.