Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2005, 14:04
Verwijderd
iedereen kent het wel,

je vind iemand (heel) leuk en je zal wel meer willen. helaas is het niet wederzijds, en zal het nooit wat tussen jullie worden, maar je gevoelens gaan niet weg. je blijft degene erg leuk vinden.
je kan hierover veel nadenken en piekeren, en dat is natuurlijk heel irritant. je kan jaloers worden als het wel een ander lukt bij haar/hem, je kan moeite krijgen met concentreren, je kan haar/hem gewoon niet uit je hoofd krijgen!

de meesten hebben hier wel ( gedeeltelijk) ervaring mee. wat zijn jullie maniertjes om de betreffende persoon uit je hoofd te halen? hoe doen jullie dat? of in iedergeval een maniertje om toch wat minder aan haar/hem te denken.. hoe zorg jij erweer voor dat je alles weer op een rijtje krijg?

Laatst gewijzigd op 09-12-2005 om 15:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-12-2005, 14:17
Verwijderd
M'n aandacht op iemand anders richten. Leuke dingen doen. Sjans hebben in discotheken. Films met Johnny Depp kijken. Zulke dingen...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 14:25
Farfalla
Farfalla is offline
Tja, ik weet wel wat goed voor je is om iemand uit je hoofd te krijgen, maar ik zet het zelf nooit om in de praktijk. Ik huil (dat lucht soms wel op), luister muziek en probeer mn telefoon niet te dicht in de buurt te houden. Anders blijf ik checken of ie al wat heeft laten horen . Uiteindelijk ga ik trouwens wel 'leuke dingen' doen met vriendinnen om een beetje afleiding te zoeken, maar dat helpt ook maar een beetje dan.
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 14:41
Verwijderd
uhm niks... ..
nou ja wat ik dan nog wel eens deed was tijdens het uitgaan sjanzen met andere jongens, en me dan maar voorhouden dat deze toch wel echt leuker waren (maar stiekem bleef jongen die in mijn kop zat toch wel leuker!)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:05
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Volgens mij zijn er niet echt goede manieren om iemand uit je hoofd te zetten. Ik heb ze in ieder geval nog niet ontdekt.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, afleiding zoeken. Doe leuke dingen waardoor je diegene helemaal vergeet of gooi je op je studie.
Al weet ik hoe moeilijk het is, ik heb het ook wel eens gehad dat het me al lang duidelijk was gemaakt dat het niets werd en toch bleef ik maar piekeren...
Ach, als je een nieuwe liefde tegenkomt, is dat snel weer weg. Maja, als he... zoiets gebeurt niet vaak meteen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:28
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik doe er niets aan, laat maar lekker in m'n hoofd zitten
Het gaat altijd vanzelf wel weer over als ik gewoon geen aandacht besteed aan die persoon
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:46
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Als ik dat wist had ik nu geen probleem.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 15:53
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Meestal ga ik die persoon negeren. Of gewoon lekker afleiding zoeken. Hem niet opzoeken op msn, of tijdens het uitgaan. Maar gewoon lekker je eigen ding doen en je aandacht aan totaal andere dingen besteden.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 16:09
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Uit je hoofd zetten... ja het is mogelijk.
Ten eerste proberen diegene wat minder te spreken. Als je hem spreekt, hou het dan oppervlakkig. Hou jezelf voor dat hij niet belangrijk is.
Verder heeft het bij mij gewerkt, maar het is niet makkelijk, om extreem te focussen op zijn slechte eigenschappen. Die moet ie dan natuurlijk wel hebben , maar iedereen heeft wel slechte eigenschappen toch? In mijn geval had hij die zeker wel, ondanks dat hij super leuk was. Groot nadeel hieraan was wel, dat ik hem nu niet eens meer als vriend zie, omdat ik hem zolang zwart heb gemaakt voor mezelf.
Voor de rest wat al eerder is genoemd. Zoek afleiding, ga fijne dingen doen. Kijk naar andere jongens (nee, niet gaan vergelijken met die ene jongen), gewoon lol hebben en om je heenkijken. En heb lol met vriendinnen. Live your own life!
Oja, en wees gewoon streng voor jezelf. Als je weer wegdroomt van hem, probeer die gedachten dan uit je hoofd te zetten, dat kan best.
Zo, dat was mijn waslijst. Het is vast onbegrijpelijk . Maar mij is het eens gelukt en ben dr trots op
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 16:16
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Hoe harder ik probeer om iemand uit mijn hoofd te zetten, hoe minder dat lukt.

Tegenwoordig doe ik er dan ook niks meer aan, en op die manier kan ik even goed functioneren.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 16:25
Nyawa
Contact vermijden, dat is het enige wat helpt.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 16:28
davante
davante is offline
doodgewoon niet proberen diegene uit je hoofd te krijgen werkt meestal het beste. Als je moeite gaat doen diegene uit je hoofd te houden is dat het enige waar je telkens aan zult denken. Je kunt wel veel afspreken met vrienden of iets leuks gaan doen. Dan denk je er minder aan.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 17:02
Verwijderd
Niemand die drugs heeft genoemd?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 17:24
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Veel met anderen flirten.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 17:55
Verwijderd
Geen contact meer.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 18:07
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 09-12-2005 @ 16:46 :
Als ik dat wist had ik nu geen probleem.
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 19:10
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
aanklooien met n ander, maar zorg er wel voor dat diegene ook niet verliefd op jou wordt
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-12-2005, 19:24
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
een ander zoeken.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 19:33
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Meegaan als ie een keer uitgaat, zien hoe die voor jouw neus een ander (lelijk) wijf meeneemt en hoe die zich gedraagt als een klootzak en eigenlijk helemaal niet zo leuk is.

Werkt gegarandeerd.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 19:54
Verwijderd
Door grammaticaregels te leren.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 19:57
Verwijderd
Niet. Ik wacht gewoon tot het vanzelf over gaat, want ik heb er (helaas) geen (of in ieder geval weinig) controle over mijn gevoel voor het andere geslacht...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Briseďs schreef op 09-12-2005 @ 16:46 :
Als ik dat wist had ik nu geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:57
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tijd.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 02:00
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 09-12-2005 @ 23:57 :
Tijd.
Zeer waar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2005, 08:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Erg veel tijd en moeite om door te blijven zetten en het contact neit te verbreken, vooral als je die persoon niet kwijt wilt als goede vriend(in).
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 11:07
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Tijd.

En tevens je op je studie storten...
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 16:48
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Tijd, vriendinnen lastigvallen, flirten met andere jongens, je haar verven (puh, nu ben ik veel knapper ), flink lijnen en er gewoon NOG beter uitzien, films kijken, bezig zijn... Kortom: er zo weinig mogelijk aan denken.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 17:28
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
1 dennis bier 2 dennis 1, 2 ,3 4 dennis bier.....
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 17:33
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
kan/mag/hoeft/gaat niet.

afhankenlijk van hoe leuk ze is dit mantra 12 tot 48 uur herhalen en basta.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 17:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 09-12-2005 @ 23:57 :
Tijd.
Idd, tijd, maar ook veel afleiding en een nieuwe liefde...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 17:47
zow
Avatar van zow
zow is offline
gewoon, zoals iedereen zegt, je concentreren op andere dingen!

't is zo stom om adviezen te geven, terwijl het mezelf ook niet lukt

maar kijk er wel mee uit, want ik ga nu zoveel mogelijk dingen doen, ik gun mezelf geen rust want als ik niemand om me heen heb of niks heb om te doen ga ik alleen maar lopen piekeren...
maar nu heb ik zoveel dingen op me genomen dat ik er compleet gestresst van word

maarja...blijf gewoon lekker bezig en doe leuke dingen met vrienden en vriendinnen

and forget that person
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 17:54
Spiteful
Spiteful is offline
Tijd, veel tijd. Ik ben er ongelooflijk slecht in. Hoe meer ik het uit m'n kop wil zetten, hoe erger het wordt. Als het iem is die ik niet zo goed ken, ga ik me automatisch concentreren op haar slechte eigenschappen en dat helpt. Probleem is dat dat een soort verdedigingsmechanisme geworden is en dat ik de neiging heb dat bij ŕlle meisjes te doen. Haar een hele tijd niet meer zien werkt ook altijd, dan is het simpelweg over. Helaas lukt dat niet altijd, kheb het iig nog nooit bewust gedaan. Als je niet veel slechte eigenschappen kan vinden, of haar echt leuk vindt met gegronde redenen, dan wordt het moeilijker. Als iemand de oplossing kent, laat het mij weten. Op een of andere manier slaag ik er altijd wel in om er redelijk normaal mee om te gaan, niet wanhopig depressief te worden of achter haar aanlopen of zo, maar af en toe steekt het toch wel eens. Zoals vandaag bijvoorbeeld. Zo goed ken ik haar niet, en ze zal wel wat te hoog gegrepen zijn voor mij, dus kheb er nooit op willen ingaan, met als gevolg dat ik al veel te lang met haar in m'n kop zit. En nu begint ze wat aan te pappen met een vriend van mij (mja, plezante kennis zeg maar). Blegh.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 18:56
Verwijderd
Wachten.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 21:44
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Wat ik doe, is:

- mijn gevoelens zoveel mogelijk proberen weg te stoppen
- de mogelijke subtext tussen ons trivialiseren
- hem demoniseren
- mezelf omlaag halen
- negeren en afstand houden

Niet de meest geweldige methode, maar ja....
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 10-12-2005, 22:02
Rioto
diegene haten , zo denk ik teminste nooit meer aan zo,n iemand .. en als ik er wel aan denk word ik pissed off
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2005, 00:22
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 09-12-2005 @ 16:46 :
Als ik dat wist had ik nu geen probleem.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 00:40
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
*z0w* schreef op 10-12-2005 @ 18:47 :

't is zo stom om adviezen te geven, terwijl het mezelf ook niet lukt

dit..dus ik houd mn mond
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 00:44
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 10-12-2005 @ 18:28 :
1 dennis bier 2 dennis 1, 2 ,3 4 dennis bier.....


zo waar trouwens
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 03:32
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:48.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Briseďs schreef op 09-12-2005 @ 16:46 :
Als ik dat wist had ik nu geen probleem.
Citaat:
Severus schreef op 10-12-2005 @ 22:44 :
Wat ik doe, is:

- mijn gevoelens zoveel mogelijk proberen weg te stoppen
- de mogelijke subtext tussen ons trivialiseren
- hem demoniseren
- mezelf omlaag halen
- negeren en afstand houden

Niet de meest geweldige methode, maar ja....
ligt ongeveer gelijk bij mij =[ er bestaat geen goede manier

Laatst gewijzigd op 11-12-2005 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2005, 14:15
MDJ
MDJ is offline
Hmm, Als je aan een vechtsport doet, wat ik dus doe.

Ik kreeg altijd zoveel energie als ik aan haar moest denken, en een beetje woede omdat het niks werd. Al die energie in me sport gestoken, heerlijk
Met citaat reageren
Oud 21-12-2005, 09:01
B-Hooligan
Avatar van B-Hooligan
B-Hooligan is offline
Citaat:
MDJ schreef op 11-12-2005 @ 15:15 :
Hmm, Als je aan een vechtsport doet, wat ik dus doe.

Ik kreeg altijd zoveel energie als ik aan haar moest denken, en een beetje woede omdat het niks werd. Al die energie in me sport gestoken, heerlijk
Same here...ik doe al 10 jaar aan vechtsport...het helpt wel om af en toe even lekker ergens op in te rammen...dat lucht echt op...en verder steek in mijn overtollige energie in een andere sport wat tevens een passie van me is : Dansen!
__________________
What you don't know, Won't leave a scar,What you don’t know, Hasn't killed you so far, What you don’t know, Is who you are!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 18:57
Nikneem
Nikneem is offline
Ik was (en ben) nog altijd onwijs verliefd op een geweldig meisje, maar dat kon helaas ook nooit wat worden. Ze ging weer terug naar haar ex, en ze is ook een jaar of 3 ouder dan ik (26 tegen 23 jaar).
Ik heb haar verteld hoe en wat, en ze zei dat ze niets voor mij voelde. Ik wist dat ook eigenlijk wel, maar ik was zoooo verliefd

Ik heb daarna het contact met haar verbroken, in goed overleg met haar. We hebben goed afscheid genomen en ik heb haar nooit meer gesproken of gezien

Maar dit was wel het beste naar mijn mening. Als ik haar bleef zien, elke keer werd ik zo verliefd weer, elke keer ging ik zo depri weer naar huis
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 20:38
Ranja v. Tanja
Ranja v. Tanja is offline
door haar heel hard te neuken
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 21:35
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Nikneem schreef op 24-12-2005 @ 19:57 :
en ze is ook een jaar of 3 ouder dan ik (26 tegen 23 jaar).


Ik heb daarna het contact met haar verbroken, in goed overleg met haar. We hebben goed afscheid genomen en ik heb haar nooit meer gesproken of gezien

Maar dit was wel het beste naar mijn mening. Als ik haar bleef zien, elke keer werd ik zo verliefd weer, elke keer ging ik zo depri weer naar huis
het leeftijdsverschil is toch geen punt... mn nicht is 28 en haar vriend is 21 en ze zijn heel gelukkig samen.

En ja.. zoals jij t hebt gedaan.. van dat contact verbreken.. dat is soms de beste (of enige) oplossing. Ik heb dat ook een keer moeten doen met een jongen... En nu ben ik eroverheen en spreken we elkaar heel sporadisch en dat raakt me helemaal niet meer...

Verder.. hoe krijg ik iemand uit mn hoofd... soms kan je nix doen dan je op de dagelijkse dingen storten. Ik had een hele tijd zoveel verdriet om een jongen dat ik zelfs een BAAN heb gezocht om er niet aan te denken. Als k maar bezig was.... en niet hoefde na te denken. En zo belandde ik in macdonald's... als iem. me had verteld dat ik dat zou gaan doen zou ik echt hard lachen... maar nu is die boy wel uit mn hoofd... en heb ik een leuk baantje.. met lieve vriendinnen daar. Heeft alleen maar positief effect gehad
Met citaat reageren
Oud 26-12-2005, 23:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik denk ook dat dit gewoon een kwestie van tijd is. Je kan iemand waar je echt onwijs gek op bent en waar je heel veel gevoelens voor hebt niet even een, twee, drie uit je hoofd zetten. Dat gaat nou eenmaal niet.

Wat volgens mij het beste is is afleiding zoeken. Ga lekker met vrienden op stap, bijvoorbeeld: shoppen, de kroeg in, een bioscoopje pakken enzovoorts. Probeer zoveel mogelijk je dagelijkse ritme aan te houden en je gedachten daar mee bezig te houden.

Natuurlijk zal je momenten hebben waarop diegene toch in je hoofd komt. Probeer je dan vooral geen ilusies (of hoe je het ook schrijft) te maken dat je ooit nog eens iets met diegene krijgt want daarmee doe je jezelf alleen maar onnodig pijn.

Natuurlijk is dit makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik denk dat dit toch de beste oplossing is (bij mij werkt het in ieder geval vrij aardig. )
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:04
Verwijderd
ik 'stort' me op iemand anders, maar das echt het domste wat je kunt doen.

dus ik heb niet echt een tip.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 18:11
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Nikneem schreef op 24-12-2005 @ 19:57 :
Ik was (en ben) nog altijd onwijs verliefd op een geweldig meisje, maar dat kon helaas ook nooit wat worden. Ze ging weer terug naar haar ex, en ze is ook een jaar of 3 ouder dan ik (26 tegen 23 jaar).
Ik heb haar verteld hoe en wat, en ze zei dat ze niets voor mij voelde. Ik wist dat ook eigenlijk wel, maar ik was zoooo verliefd

Ik heb daarna het contact met haar verbroken, in goed overleg met haar. We hebben goed afscheid genomen en ik heb haar nooit meer gesproken of gezien

Maar dit was wel het beste naar mijn mening. Als ik haar bleef zien, elke keer werd ik zo verliefd weer, elke keer ging ik zo depri weer naar huis
Snik, dus jij bent ook zo teleurgesteld in de liefde ??....

Same here, en ik dacht laat ik hem maar niet meer spammen met mijn liefdesverklaringen , ik heb gezegd dat we elkaar wel weer na de vakantie op school zien..
Dus ik ben niet de enige verliefde persoon die het lekkere ding gedag zegt... alhoewel het moeilijk is...

Succes..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten Nog 2 columns uit de oude doos
Shitonya
4 23-03-2004 16:17
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:06.