Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2006, 15:37
Glupa
Avatar van Glupa
Glupa is offline
Hey dit is het nieuwste liedje dat ik gemaakt heb. Het is de 2e keer dat ik samenwerk met Akashaman. En ik zou willen weten wat jullie er van vinden.

Ik Glupa; Muziek, tekst
Akashaman; Vocals

Glupa & Akashaman - Can You Tell me

Songpage van 't liedje op Mixposure
__________________
www.glupa.co.nr
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2006, 19:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik vind het erg gaaf; zang doet me aan Zagar denken bij sommige nummers (en dat is positief). Natuurlijk zou dit wat beter klinken met betere samples (of liveinstrumenten) maar verder echt .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 19:20
Verwijderd
Ik vind het erg goed klinken, maar ik vind het eigenlijk niet echt naar een hoogte punt werken. Dat maakt het een beetje hetzelfde, dat is jammer.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 01:35
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
********** schreef op 21-12-2006 @ 20:20 :
Ik vind het erg goed klinken, maar ik vind het eigenlijk niet echt naar een hoogte punt werken. Dat maakt het een beetje hetzelfde, dat is jammer.
mwah, dat hoeft niet perse. Qua structuur zit het al snor in elkaar, als het bv na de bridge net wat feller zou zijn dan heb je die "climax" er al in zitten want de compositie zelf is gewoon in orde.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 11:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb die oude MP3's van je ook nog ergens staan. Complimenten hiervoor
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 12:52
Glupa
Avatar van Glupa
Glupa is offline
Dankjulliewel!!

Over climax, naar hoogtepunt toe gaan krijg ik vaker dingen te horen. Denk dat 't in Can You Tell me al wat beter gelukt is dan in Sick of Pretending. Zal proberen dat in 't eerstvolgende nummer nog weet wat te verbeteren.

Ik ben nu bezig met 'n nummer dat Manic heet. Ik ben 't zelf aan 't inzingen. (Heb 'n nieuwe microfoon gekocht laatst) En ik zou graag willen weten wat jullie van 't nummer nu vinden. En of jullie dingen horen die er uit moeten, of dat jullie nog dingen missen die er wel echt in zouden moeten bijv. Er zijn nog 'n hoop stukken die ik nog moet inzingen, 't refrein bijv. Dat komt allemaal nog.

Voor degene die ff wil luisteren;
Manic
__________________
www.glupa.co.nr

Laatst gewijzigd op 22-12-2006 om 13:02.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2006, 22:48
BALKANduiveltje
Avatar van BALKANduiveltje
BALKANduiveltje is offline
Citaat:
Glupa schreef op 21-12-2006 @ 16:37 :
Hey dit is het nieuwste liedje dat ik gemaakt heb. Het is de 2e keer dat ik samenwerk met Akashaman. En ik zou willen weten wat jullie er van vinden.

Ik Glupa; Muziek, tekst
Akashaman; Vocals

Glupa & Akashaman - Can You Tell me

Songpage van 't liedje op Mixposure
Ben je een Serv ofzo? Glupa, betekent een dom meisje...
__________________
Ik hou van alle mensen, maar ik heb een hekel aan het woord ''respect'', bron: Mira Markovic, vrouw van Slobodan Milosevic :D
Met citaat reageren
Oud 24-12-2006, 20:03
Glupa
Avatar van Glupa
Glupa is offline
Nee gewoon Nederlands, vind Russisch leuk. En daarom die naam genomen, 'k moet nog 'n keer wat anders verzinnen maar voorlopig laat ik 't maar ff zo anders moet ik alles veranderen.
__________________
www.glupa.co.nr
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.