Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 14:24
moon
Avatar van moon
moon is offline
Hebben jullie angsten die vrij weinig andere mensen ook hebben? dan heb ik het dus niet over sociale angst, angst voor spinnen of voor honden o.i.d want daar hoor je vaker van, maar een angst die vrij weinig andere mensen hebben.

mijn vriend is bijv. bang om zijn tong in te slikken en ik ben zelf bang voor balonnen ....vreemde angsten dus.

Hebben jullie ook zoiets?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2005, 14:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ehm.. Ik heb wel veel angsten, maar geloof ik niet echt vreemde.. Ik ben bang voor vuur en durf dus ook geen lucifers aan te steken, maar er zijn geloof ik wel meer mensen bang voor vuur.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:53
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik ben bang voor harde geluiden (bijvoorbeeld een klappertjespistool of een ballon waar iemand op staat) en daarnaast ben ik bang voor ongeveer alle eng uitziende dingen. Denk bijvoorbeeld aan een houten slang, een plastic spinnetje of een dinosaurus (mits eng eruitziend, voor de dinobabies ben ik niet bang). En tegenwoordig begin ik de levende variant ook eng te vinden.

Daarnaast kan ik niet naar de binnekant van mijn onderarm kijken (maar dat gaat weer beter de laatste tijd) en heb ik moeite met het zien van aders.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend is "bang" voor propjes (bijv. het propje papier dat je van een snoeppapiertje maakt). Hij wil ze niet zien en als ik ze naar hem wil gooien rent ie angstig weg. Wat is dat toch voor iets raars Voor de rest is ie gewoon een "bikkel" nml
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 15:02
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Het is niet echt een soort 'angst', maar ik kan clowns gewoon niet uitstaan... het liefst zou ik het hele zooitje van de aardbodem laten wegvegen.

En ik heb een angst voor witte panty's, met van die gekleurde cirkels...
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 15:09
Mara
Mara is offline
Ik ben bang dat als we aan 't tanken zijn de auto in de brand vliegt. Heel raar.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:18
Verwijderd
ik ben bang voor vlinders, dan schijn ik overgehouden te hebben aan de vlindertuin vroeger toen ik klein was
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:37
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik ben bang voor scherpe voorwerpen. Ik kan bijvoorbeeld niet gewoon naar de punt van een tafel kijken, dan ga ik helemaal met mijn ogen knipperen
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:57
Paarlemoeren
Avatar van Paarlemoeren
Paarlemoeren is offline
Ik vind het eng om naar water te kijken. Dan doe ik altijd mijn handen voor m'n ogen ofzo. Zelfs als ik op tv naar een docu zit te kijken en er opeens water in beeld komt ofzo. Ik vind het ook eng om in bad te zitten met water en zwemmen vind ik ook DOODeng...

Ik vind het ook eng als ik mijn gordijnen open heb... Gewoon het idee dat er allemaal mensen naar me kunnen kijken... Heel irritant gevoel.

En ik woon enkele tientallen kilometers bij Schiphol vandaan. Wij hebben normaal geen geluidsoverlast van de vliegtuigen, maar af en toe is er eentje die heel laag vliegt. Dat maakt wel 'n hoop lawaai en dan ben ik gewoon bang dat dat ding mijn huis in vliegt...
__________________
zo hé!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Sneaksie Thief schreef op 03-05-2005 @ 16:02 :
Het is niet echt een soort 'angst', maar ik kan clowns gewoon niet uitstaan... het liefst zou ik het hele zooitje van de aardbodem laten wegvegen.
ik ben een beetje bang voor clowns. het is niet panisch ofzo, maar ik 'vertrouw' ze niet oid
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 18:28
Freestyler*
Freestyler* is offline
ben bang voor het geluid van een mes over een droge boterham

tja
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:16
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb een angst voor mist
Ik heb een angst voor op het toilet zitten met de deur dicht
Ik heb een angst voor het alleen in de auto zitten op de achterbank met ruitenwissers aan

De rest van m'n angsten zijn wat 'normaler' (zoals het niet tegen mensenmassa's kunnen, claustrofobie e.d.)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 19:47
Sleeping Liar
Avatar van Sleeping Liar
Sleeping Liar is offline
Ik kan er niet tegen als een auto of scooter me inhaalt.

In mijn achterhoofd word ik altijd geraakt door dat voertuig
__________________
Look, maybe I didn't say every single little tiny syllable, no. But basically I said 'em, yeah.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 22:19
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik ben heel bang voor haaien.
En diep water waarvan je de bodem niet kunt zien vind ik ook eng, net zoals documentaires die zich afspelen onder water.

Oh en nog iets raars. Als ik door de stad fiets en ik kijk naar een andere fietser dan ben ik wel eens bang dat ik plotseling verander in die ander, en dat ik dan geen idee heb wie ik ben.
Dat is toch wel vréémd...
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 23:11
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-05-2005 @ 16:09 :
Ik ben bang dat als we aan 't tanken zijn de auto in de brand vliegt. Heel raar.
Opzich niet zo raar, mijn brommer is bijna afgefikt omdat benzine morstte.

Maar ik ben altijd bang om mijn portemonee kwijt te raken. Hij zit meestal aan een ketting in een binnenzak van mijn jas zodat ik zeker wee dat ik hem niet kwijt raak
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 23:16
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ben bang voor slangen. En dat is niet zo raar, maar ik ben ook bang voor slangen die ik op tv zie!
En zo af en toe ben ik ook bang dat ik en alles om me heen zo dun wordt dat alles, met mij erbij, in het niets oplost... Ik kan het niet zo goed uitleggen, heb ik overgehouden aan koortsdromen toen ik klein was.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Sneaksie Thief schreef op 03-05-2005 @ 16:02 :
Het is niet echt een soort 'angst', maar ik kan clowns gewoon niet uitstaan... het liefst zou ik het hele zooitje van de aardbodem laten wegvegen.
idem hier.

ik ben verder 'bang' voor onbekende mensen (vooral als ik fiets heb ik t) dan durf/kan ik bijna geen lucht inademen.
Ook voor diep zwembadwater, (1x n8merrie over ghad,ben ik na al die jaren en jaren nog steeds niet over heen)
En ik ben bang voor dejá-vu's ... die overkomen me net iets te vaak om toevallig te zijn..
Ohja,en bepaalde huizen,vooral huizen met veel spiegels,en veel gangen.
Vooral bang andere dingen in spiegels te zien dan alleen mezelf,als ik alleen ben (is me ook net iets tevaak overkomen)

meeste komt door nachtmerries,dat blijft me altijd bij,kan me mn 1ste nachtmerrie nog herrineren. echt

Citaat:
Kruimel schreef op 04-05-2005 @ 00:16 :

En zo af en toe ben ik ook bang dat ik en alles om me heen zo dun wordt dat alles, met mij erbij, in het niets oplost... Ik kan het niet zo goed uitleggen, heb ik overgehouden aan koortsdromen toen ik klein was.
ook dit. Maar dan meestal vlak voordat ik in bed stap, bang dat alles groot en klein word (ook weer dromen...)

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 23:35.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 00:47
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Aanstekers en lucifers. Vuur in zijn algemeen niet zo maar ik ben altijd bang dat mensen mij aansteken.
En hout. Ruw onbewerkt hout. Vind ik verschillend om aan te raken en doe ik daarom ook niet. Waterijsjes met zo'n houten stokje zijn een rámp, houd ik altijd het papiertje om het stokje heen anders eet ik het ijsje niet op.
__________________
wat een heerlijkheid
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2005, 00:55
Verwijderd
O, ja, kleine dingetjes. Ook geen diepgaande angsten waarvan ik ter plekke stil zou blijven staan maar toch wel dingen waar ik zenuwachtig van word. Allemaal dingen overgehouden uit voorgaande gebeurtenissen.

1 Als ik fiets (wat ik sowieso amper doe tegenwoordig) moet ja als persoon naast me op geen enkel moment maar in de buurt van mn stuur komen. Ik ga als een debiel zitten lachen van de zenuwen. Leuk als je vriend er een houtje van heeft je ermee te pesten en steeds je stuur vast pakt... Ik ben ooit aangereden door een vrachtwagen omdat iemand me inhaalde en dus mn stuur aantikte. Ik kwam te wankelen en flikkerde zo linksom tegen/onder een vrachtwagen aan.

2 Ook heb ik nog weleens last van watervrees, maar dan niet 'ik durf er niet in' maar de kant moet dichtbij blijven, en niemand moet aan mn nek gaan hangen (of me ook maar aanraken als ik me niet vasthoud).
Ik ben ooit samen met mn moeder zwaar kopje onder gegaan door ineens geen bodem meer hebben in een meertje en ze hebben me moeten reanimeren. Ik wil dus de ruimte hebben te zwemmen zegmaar.

3 Een dingetje waar ik totaal niet weet hoe ik eraan kom, echt iets belachelijks... is gaan kwijlen () en trillen als ik suede dicht bij me zie, of het aan moet raken. Die stof onder mn nagels... vreselijk. Bij het idee nu al.



Voor de rest heb ik niks waar ik 'bang' voor ben, of van in de zenuwen schiet.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 01:10
Donny must die
Donny must die is offline
voor vliegende insecten
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 01:18
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 04-05-2005 @ 02:10 :
voor vliegende insecten
is dat zo vreemd dan? Bijna elk vrouwelijk persoon die ik ken worden helemaal gek als ze iets rond zien vliegen
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 08:59
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
JCG schreef op 04-05-2005 @ 02:18 :
is dat zo vreemd dan? Bijna elk vrouwelijk persoon die ik ken worden helemaal gek als ze iets rond zien vliegen
Altijd zeer lachwekkend om te zien; ze beginnen om zich heen te slaan, verstoppen zich desnoods achter de grootste brugpieper (lees: 1,40) die ze vinden kunnen. Rennen vervolgens als een gek rondjes en gillen "haal hem weg! Haal hem weg!". Altijd weer het zelfde scenario erg grappig.

---

Veel dingen waar ik bang voor ben, hebben te maken met mijn straatvrees, toch ken ik ook nog wel angsten die daar los van staan:
1 ik ben als de dood voor voetballen, basketballen, tennisballen etc., en heb hier dan ook altijd een heel hevige schrikreflex op soms tot tranen aan toe. In de periodes van de 1e en 2e klas middelbaar werd ik lange tijd dagelijks gepest en getreiterd door een grotere groep leeftijdsgenoten (ongeveer 13 man). Eén keer hebben ze me aan de klimwand in de gymzaal vastgebonden en zijn er toen een paar minuten lang op los geslagen door voetballen, basketballen, volleyballen etc. op me af te schieten. Dagenlang onder de blauwe plekken gezeten en ik had 2 gekneusde polsen, 5 gekneusde vingers, sindsdien heb ik een schijthekel aan ballen en alles wat daar op lijkt en bij me in de buurt komt.
2 Het geluid van een schrijvende watervaste stift.. argh
3 Het oversteken van een weg, naderende auto's, stilstaande auto's etc. Ik ben altijd bang dat ze me ineens aan zullen rijden.
4 Ik heb een angst voor mist..
5 Soms word ik angstig wanneer ik mezelf in de spiegel zie, heel raar
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 09:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
belleblaasbel schreef op 03-05-2005 @ 18:18 :
ik ben bang voor vlinders, dan schijn ik overgehouden te hebben aan de vlindertuin vroeger toen ik klein was
Ja, ik ook! Zo'n vlindertuin is echt traumatisch

Maar ik ben sowieso bang voor beesten, maar dat is niet echt bijzonder
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Sneaksie Thief schreef op 03-05-2005 @ 16:02 :
Het is niet echt een soort 'angst', maar ik kan clowns gewoon niet uitstaan... het liefst zou ik het hele zooitje van de aardbodem laten wegvegen.
Misschien IT gezien toen je klein was?

Ik heb zelf niet echt angsten ofzo, tenminste, niet dat ik weet. Alleen ben ik wel panisch voor inbrekers... terwijl ik dat nog nooit meegemaakt hebt. Ik moet ook altijd drie keer controleren dat alle deuren op slot zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 10:39
Verwijderd
Ik weet het niet, maar als je twee vorken met de tanden in elkaar steekt, daar kan ik echt niet tegen... weet ik of ik er bang voor ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2005, 10:50
Encrypted
Encrypted is offline
Ik ben bang dat onze economie in elkaar stort, ik zie het als een heel fragiel iets aangezien het niet de eerste keer zal zijn dat de beurskoersen kelderen. Eigenlijk ben ik gewoon bang om niet meer te kunnen leven zoals ik nu kan. En dan doel ik op de welvaart die we hebben en de orde die gehandhaaft wordt in onze (Westerse) wereld.

Maar goed, deze angst belemmerd mij op geen enkele manier. Als ik erover na denk vind ik het soms enkel 'eng'.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 11:38
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Encrypted schreef op 04-05-2005 @ 11:50 :
Ik ben bang dat onze economie in elkaar stort, ik zie het als een heel fragiel iets aangezien het niet de eerste keer zal zijn dat de beurskoersen kelderen. Eigenlijk ben ik gewoon bang om niet meer te kunnen leven zoals ik nu kan. En dan doel ik op de welvaart die we hebben en de orde die gehandhaaft wordt in onze (Westerse) wereld.

Maar goed, deze angst belemmerd mij op geen enkele manier. Als ik erover na denk vind ik het soms enkel 'eng'.
Wacht maar tot de olie op is, dan stort de economie pas in elkaar
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 12:13
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
1. Ik kan absoluut niet tegen donker en stilte. Als iemand 's nachts opeens het licht uitdoet, word ik wakker en raak ik helemaal in paniek. Er moet dus altijd een klein lampje aan zijn, net als de televisie. Ik moet beeld en geluid hebben als afleiding, anders ga ik allerlei dingen 'zien' en 'horen'.
2. Ik ben heel erg bang voor uhm. geesten. Dat komt denk ik, omdat ik met wat vrienden op 10-jarige leeftijd voor de grap wat geesten had opgeroepen, wat me nogal had aangegrepen, en een meisje heeft me daarna allerlei sterke verhalen verteld waardoor ik niet eens meer onder de douche durfde. Nu heb ik er nog steeds last van als ik alleen ben in een kamer, ik kan zomaar ineens het gevoel hebben dat er 'iets' achter me staat en opeens voor me zal verschijnen. Als ik opeens een koude tocht langs me heen voel gaan, kun je me opvegen . Hierdoor durf ik vaak ook niet in de spiegel te kijken, omdat ik bang ben dat er dan 'iets' of iemand achter me staat te staren.
3. Dit is soms wat erger en dan weer wat minder, maar ik heb vaak het absurde idee dat andere mensen mijn gedachten kunnen lezen.
4. Ik moet dingen precies op dezelfde plek neerzetten als waar ze vandaan kwamen, of bijvoorbeeld de kraan een aantal keren aanzetten, anders gaat alles fout. Onzin natuurlijk, maar het is heel moeilijk om het níet te doen. Dan het risico maar niet nemen.
5. En verder kleine dingetjes als het geluid van een bezem over de stoep *rilling* of het geluid van nagels die over een hele droge huid krassen *dubbele rilling*. En! Fretten .
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 13:08
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ben bang als treinen keihard over een station rijden dat de hele perron trilt.
Ben bang dat iemand achter me diepste geheim komt zelf me beste vriendinnen
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 13:28
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik heb vaak dat, als ik me sta om te kleden, of op de wc zit, dat ik bang ben dat ergens een camera hangt. heb het thuis (ja, lekker raar ) maar ook in restaurants enzo.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 14:32
Retteketet
Retteketet is offline
Citaat:
Skilly schreef op 04-05-2005 @ 14:08 :
Ben bang als treinen keihard over een station rijden dat de hele perron trilt.
Ben bang dat iemand achter me diepste geheim komt zelf me beste vriendinnen
hier ook.
en ik zag iets staan over treinen die over het perron denderen. dat vind ik ook vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 14:33
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Skilly schreef op 04-05-2005 @ 14:08 :

Ben bang dat iemand achter me diepste geheim komt zelf me beste vriendinnen
wat is je diepste geheim?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:49
souriceau
Avatar van souriceau
souriceau is offline
Ik heb eigenlijk heel veel dingen waar ik de rillingen van krijg, ik ben er niet panisch voor maar toch...

Stofzuigers, want vroeger toen ik klein was deed mijn moeder vaak voor de grap alsof ze me kon opzuigen met dat ding. Ik kan nu echt niet bij iemand in de buurt staan die aan het stofzuigen is en wanneer ik zelf stofzuig vind ik het ook eng wanneer ik soms bijna een sok opzuig ofzo.. dat geluid dan

ijsstokjes vind ik ook verschrikkelijk, vooral wanneer ze langs je tong of tanden gaan.

heel diep water, ik heb vroeger eens gedroomd dat ik in het water sprong en toen ik weer naar boven wou komen ging dat niet want ze hadden het helemaal dichtgemaakt, zodat je dus niet meer boven het water uit kon komen...

Wat ik verder ook nog eng is het instappen in een trein (bang dat ik ertussen val op het spoor), mensen die zich krabben (akelig geluid), het verkeer, harde geluiden zoals servies en bestek dat tegen elkaar komt en ik kan er ook echt niet tegen wanneer mensen me vastpakken bij mijn enkels. (En voor insecten ben ik ook bang maar dat is niet echt vreemd natuurlijk).

Tja...

Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 13:04.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 18:54
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
bepaalde vreemde angsten heb ik niet. Wel veel onbepaalde vreemde angsten...
Ik bedoel gewoon, op sommige momenten komt er zo een vreemde angst over me heen, en ik weet soms niet voor wat bepaald ding die angst is.
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 10:25
Verwijderd
ik ben erg schrikachtig en kan dus niet tegen thrillers of van die stomme internetfilmpjes waarin opeens gekrijst wordt... harde geluiden, plotselinge bewegingen of aanrakingen, ballen, auto's die onverwacht een hoek om komen, dat soort dingen. Maar daar ben ik niet echt báng voor, ik schrik er alleen heel erg van.
Oh ik ben wel bang in het donker, maar alleen als het écht donker is, dus in een ruimte zonder lampen en zonder ramen en zonder kier onder de deur, maar dat komt gelukkig niet vaak voor. En om in m'n eentje in de lift te staan, maar het is op zich geen ramp als het toch moet. En ook wel eens dat niets echt is, dat iemand mij verzonnen heeft of dat ik mezelf verzonnen heb of dat ik mijn leven verzonnen heb of dat ik mensen verzonnen heb of dat mijn leven in scene wordt gezet (zoals in the truman show zeg maar).

Laatst gewijzigd op 05-05-2005 om 16:04.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 11:23
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-05-2005 @ 15:53 :
Mijn vriend is "bang" voor propjes (bijv. het propje papier dat je van een snoeppapiertje maakt). Hij wil ze niet zien en als ik ze naar hem wil gooien rent ie angstig weg. Wat is dat toch voor iets raars Voor de rest is ie gewoon een "bikkel" nml
Ik ben ook bang voor gebruikte papiertjes, zoals snoeppapier, of voor nat papier. Bah!!
Mjah... geen idee waardoor het gekomen is...
Wel vervelend als mensen dat van je weten, met uitgaan word ik namelijk vaak met mijn "angst" geconfronteerd: wanneer bierviltjes nat zijn, kun je de bovenste laag karton ervan af rollen en die duwen mijn vrienden dan vaak op mijn hand of arm. Ik krijg daar echt een benauwd gevoel van!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2005, 13:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben bang voor vogels die over me heen vliegen, voor medische onderzoeken en voor naalden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 13:54
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
Panini schreef op 05-05-2005 @ 01:10 :
- ik ben bang voor buikspreekpoppen, en ben ook een tijdje bang geweest voor porseleinen poppen
och daar was ik niet opgekomen; ik heb namelijk ook een angst voor porseleinen poppen. Buikspreekpoppen valt wel mee, maar die porseleinen poppen zijn echt te erg gewoon...
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 13:57
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-05-2005 @ 10:47 :
Misschien IT gezien toen je klein was?
Haha, nee eigenlijk niet, en ik ben gek op horrors, het heeft niks te maken met dat..

Maar ik had vroeger een schilderij van mijn buurvrouw gekregen; een schilderij van een droevige clown... nou wat een leuk cadeau zeg. Ik heb hem niet meer (hem hem weggegooid..)
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 17:42
madyliefje
Avatar van madyliefje
madyliefje is offline
ik ben bang voor vishaken krijg echt de kriebels van die dingen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 17:47
dark princess
Avatar van dark princess
dark princess is offline
Ik ben bang in die kleine steegjes met huizen met van die (ik denk) kelders met van die ramen met van die tralies ervoor... die tralies zitten dan zo bij de grond en ik durf daar niet vlak langs te lopen, want dan ben ik bang dat iemand mijn voeten pakt. In Groningen heb je veel van die straatjes
Bij opentrappen heb ik hetzelfde, maar dan alleen als het donker is... Ik heb geen idee hoe ik erbij kom trouwens

Ik ben ook altijd bang om bekenden tegen te komen ergens, vooral als ik alleen ben, ik weet dan namelijk niet wat ik moet zeggen en of ik iets moet zeggen en hoe ik me moet gedragen...

Ohja als ik alleen ben ga ik meestal ergens aan een kant staan, of in een hoek, want ik ben altijd bang dat er ineens iemand achter me staat...

Citaat:
....bang andere dingen in spiegels te zien dan alleen mezelf,als ik alleen ben
Ook dat


eigenlijk ben ik wel bang voor veel dingen nu ik het zo bekijk, ben ook wel bang voor normalere dingen als veel mensen bij elkaar, kleine ruimtes en bang dat ik ergens niet meer uit kan ohja en bang om mensen te verliezen... Maar ik ben niet bang voor insecten
__________________
*~ * Big in Japan *~ *
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 18:35
coldplayfan
Avatar van coldplayfan
coldplayfan is offline
Ik ben bang voor het geluid van een stofzuiger...
Mn broer is trouwens bang voor het geluid van een boormachine, dus ik vraag me zo af en toe af wat onze ouders ons vroeger aangedaan hebben
__________________
everything's not lost
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 19:52
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
ik slaap al 8 jaar op zolder en bij de gasketel...misschien wel logisch, maar kben bang voor koolmonoxide, meer sporadisch dan dagelijks. Doe altijd mn deur dicht (muurtje met gat bovenin en deur die het scheiden van het stuk met de ketel) en mn raampje open...
But I'm still alive...
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 19:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
coldplayfan schreef op 05-05-2005 @ 19:35 :
Ik ben bang voor het geluid van een stofzuiger...
Mn broer is trouwens bang voor het geluid van een boormachine, dus ik vraag me zo af en toe af wat onze ouders ons vroeger aangedaan hebben
Je vader/moeder is tandarts?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 20:41
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
harde geeluiden.
ben minder bang geworden van vuurwerk maar ben nog steeds bang voor ballonnen

en ook voor slangen,ook op tv of op een plaatje.
was ooit een keer op het forum een foto van een slang en ik zag die dus en was gewoon bang
een vriendin heeft me via msn rustig moeten krijgen door te zeggen dat er hier geen slangen zijn en zeker niet waar ik woon
bij haar eerder omdat ze bij de hei in de buurt woont.

en heb een keer van m n ouders een stoffe slang gekregen.
ze dachten dat ik er niet meer bang voor was.
heb dat ding 2x aangeraakt en daarna op de kast geflikkert en al 3 maanden niet meer naar gekeken.
mot dat ding niet en waarom zou ik hem om mn kamer leggen?
misschien om mensen te laten schrikken maar verder hoef ik er niks mee
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:41
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik ben bang voor honden en voor clowns. En ook wel voor allerlei insecten, maar dat is niet zo heel abnormaal denk ik. Verder heb ik ook heel vaak de angst om te vallen, gewoon als ik aan het fietsen of aan het wandelen ben, echt raar. Dat heb ik overigens niet altijd, maar wel vrij vaak.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 11:03
Verwijderd
Ik vroeg me af of mensen zich gewoon neerleggen bij deze angst of er wat aan proberen te doen???

Ik zelf wil bijvoorbeeld niet bang zijn voor dingen en als ik dan merk dat ik ergens een angst voor heb ga ik dat zeker niet ontwijken, maar juist de confrontatie aan.

Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 15:05.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 12:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dolores schreef op 05-05-2005 @ 22:41 :
Ik ben bang voor honden en voor clowns. En ook wel voor allerlei insecten, maar dat is niet zo heel abnormaal denk ik. Verder heb ik ook heel vaak de angst om te vallen, gewoon als ik aan het fietsen of aan het wandelen ben, echt raar. Dat heb ik overigens niet altijd, maar wel vrij vaak.
Ik ben ook bang voor honden, zoals zoveel mensen En om oma's vraag te beantwoorden, ik ga sinds een jaar vaak wel de confrontatie aan, want ik heb er wel een beetje genoeg van dat ik voor zoveel dingen bang ben.

Maar Dolores, ik heb dat ook een tijdje gehad, dat ik bang was om te vallen. Alleen had ik niet op als ik liep of fietste, maar alleen op de trap. Heel raar, want ik was daarvoor niet van de trap afgevallen of zo, die angst was er ineens, dat ik zou misstappen of zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:16
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 06-05-2005 @ 13:02 :
Ik ben ook bang voor honden, zoals zoveel mensen En om oma's vraag te beantwoorden, ik ga sinds een jaar vaak wel de confrontatie aan, want ik heb er wel een beetje genoeg van dat ik voor zoveel dingen bang ben.

Maar Dolores, ik heb dat ook een tijdje gehad, dat ik bang was om te vallen. Alleen had ik niet op als ik liep of fietste, maar alleen op de trap. Heel raar, want ik was daarvoor niet van de trap afgevallen of zo, die angst was er ineens, dat ik zou misstappen of zo.
Dat probeer ik ook wel, en ik begin al wel wat minder bang voor honden te worden, want ik durf nu al met iemand (maakt niet uit wie, gewoon iemand zodat ik niet alleen ben) naar het bos ofzo te gaan, dat vond ik vroeger echt doodeng. Nog steeds wel, maar ik doe het wel, want ik houd van het bos.

Met traplopen heb ik dat ook wel ja, echt zo raar. Ik zou ook echt niet weten hoe ik eraan gekomen ben, want ik ben net als jij ook nooit van een trap gevallen oid. Maarja, zal wel weer goedkomen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Dolores schreef op 06-05-2005 @ 14:16 :
Dat probeer ik ook wel, en ik begin al wel wat minder bang voor honden te worden, want ik durf nu al met iemand (maakt niet uit wie, gewoon iemand zodat ik niet alleen ben) naar het bos ofzo te gaan, dat vond ik vroeger echt doodeng. Nog steeds wel, maar ik doe het wel, want ik houd van het bos.

Met traplopen heb ik dat ook wel ja, echt zo raar. Ik zou ook echt niet weten hoe ik eraan gekomen ben, want ik ben net als jij ook nooit van een trap gevallen oid. Maarja, zal wel weer goedkomen.
Tsja, weet je hoe ik er grootendeels vanaf ben gekomen? Door een hond te nemen... Eerst was ik nog wel een beetje bang, maar zo'n lief puppy, dat kun je toch niet weerstaan...

In het bos vind ik het vaak trouwens nog steeds wel eng, omdat veel honden daar loslopen en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Angst voor vreemde mensen, hoe denk JIJ daarover?
Laura*
6 25-09-2009 13:47
Psychologie angst
moon
13 28-12-2005 22:13
Psychologie Angst in het donker
Sad Rebel
14 22-12-2005 22:39
Psychologie Irreele angst
JessieL
6 25-06-2005 17:06
Psychologie sociale angst
Verwijderd
22 30-12-2003 19:05
Verhalen & Gedichten vreemde handen....
lil'lover
1 29-09-2001 14:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.