Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2011, 13:12
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Gisteren heeft mijn vriendin het na iets meer dan 3 maanden uitgemaakt.

We konden het altijd goed vinden buiten bed. Op veel dingen zaten we op één lijn, konden veel lachen met elkaar, het ging eigenlijk wel goed. Op in bed na dan..

Nu ben ik niet beste minnaar in de wereld, maar ik ben best in orde. Ik heb eerder oprechte feedback gekregen van vorige vriendinnen, en deze feedback was altijd prima/in orde. Nogmaals, ik ben niet superman, maar ik kan wel "iets" in bed.
Met m'n ex-vriendin klikte het eigenlijk van moment één niet in bed. Ik ben niet op m'n mondje gevallen en vraag gewoon wat iemand lekker vindt, zo ook in dit geval. Voor de rest heb ik alles geprobeerd om er iets van te maken, maar het mocht niet baten. De schuld in deze ligt voor 50% bij mij, maar ook bij haar denk ik zo.

Nu is mijn vraag, los van dit even van m'n hart te hebben gekregen, is dit iemand ook eens overkomen? Hoewel ik het geaccepteerd heb dat het uit is en dat je op het gebied van seks blijkbaar ook "win some, lose some" situaties kan hebben, ben ik toch wel enigzins in m'n ego gekrenkt. en teleurgesteld
__________________
Čech is uit zijn doel, Čech is uit zijn doel....!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 15:38
Verwijderd
Wat klikte er dan precies niet? Wilde jij allemaal dingen die zij niet wilde? Or andersom? Hadden jullie niet evenveel zin in seks, of misschien steeds op andere tijden?

Ik heb dit probleem nog nooit gehad, hoewel ik moet zeggen dat één van mijn exen naar mijn idee altijd veel te soft bezig was en ik heb uiteindelijk letterlijk gezegd dat-ie met iet hoefde te behandelen als een porseleinen pop, lol. Heb toen nog kwaad moeten worden ook, want het wilde er bij hem niet in dat vrouwen soms ook gewoon geneukt willen worden. Volgens mij had-ie teveel chickflicks gezien. Toen is dat uiteindelijk ook goed gekomen. Natuurlijk moet je soms een beetje aan elkaar wennen, maar echt grote problemen op seksueel gebied heb ik met niemand echt gehad.

Om heel eerlijk te zijn vind ik het vreemd dit te lezen, want de problemen op seksueel gebied moeten wel heeeeeel erg groot zijn geweest als dat zogenaamd de enige reden is dat het uit is gegaan en jij er blijkbaar wel iets aan hebt proberen te doen. Ik heb het idee dat er toch ietsje meer achter zit, want als je verliefd bent en bereid bent nieuwe dingen te proberen/je enigszins 'aan te passen' aan elkaars wensen, dan zijn de meeste problemen op seksueel gebied wel te overkomen, but again: Ik heb nooit problemen gehad op seksueel gebied.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 15:48
Verwijderd
Hm, ik heb wel een ex met wie het niet klikte wat seks betreft. Het was heus wel okee en hij had ook wel skills, maar ik miste de echte passie. We zaten vooral niet op een lijn over wat passie nou eigenlijk was (hij vond dat de spanning van het begin van een relatie na twee maand wel voorbij was. Wat? Ik zit met mijn huidige vriend na twee jáár nog in de spanning van het begin). Terwijl hij mij aantrekkelijker vond dan ik hem. Hoewel dat dan weer aan zijn houding lag, want hij was heel knap - alleen door diezelfde mentaliteit is er gewoon niet zo veel seksuele spanning ofzo..?

Hoe dan ook, het was wel een van de breekpunten. Maar goed, er zat wel meer scheef, en ik denk dat er genoeg meiden wel tevreden mee waren geweest...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 16:21
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Citaat:
Wat klikte er dan precies niet? Wilde jij allemaal dingen die zij niet wilde? Or andersom? Hadden jullie niet evenveel zin in seks, of misschien steeds op andere tijden?

Ik heb dit probleem nog nooit gehad, hoewel ik moet zeggen dat één van mijn exen naar mijn idee altijd veel te soft bezig was en ik heb uiteindelijk letterlijk gezegd dat-ie met iet hoefde te behandelen als een porseleinen pop, lol. Heb toen nog kwaad moeten worden ook, want het wilde er bij hem niet in dat vrouwen soms ook gewoon geneukt willen worden. Volgens mij had-ie teveel chickflicks gezien. Toen is dat uiteindelijk ook goed gekomen. Natuurlijk moet je soms een beetje aan elkaar wennen, maar echt grote problemen op seksueel gebied heb ik met niemand echt gehad.

Om heel eerlijk te zijn vind ik het vreemd dit te lezen, want de problemen op seksueel gebied moeten wel heeeeeel erg groot zijn geweest als dat zogenaamd de enige reden is dat het uit is gegaan en jij er blijkbaar wel iets aan hebt proberen te doen. Ik heb het idee dat er toch ietsje meer achter zit, want als je verliefd bent en bereid bent nieuwe dingen te proberen/je enigszins 'aan te passen' aan elkaars wensen, dan zijn de meeste problemen op seksueel gebied wel te overkomen, but again: Ik heb nooit problemen gehad op seksueel gebied.
Het zal niet het enige geweest zijn, maar wel het enige waar ik antwoord op heb gekregen. Zelf denk ik dat ze nog niet helemaal over haar oude relatie heen was. Tja, als dan de seks ook nog maar middelmatig is dan blijft er niet heel veel over. Ik denk ook niet dat ze verliefd was op me, ik was dat overigens ook niet, maar dat ze het hoopte te worden. Want we hebben elkaar altijd wel leuk gevonden, alleen zaten andere relaties (zowel van haar als van mij) ons als stelletje in de weg.

Toen het er 3 maanden geleden van kwam, was ze ongeveer 3 maanden uit haar vorige relatie en ik merkte ook wel dat er nog wat verdriet zat (ze is op zijn minst gezegd niet goed behandeld door haar ex), maar ik redeneerde dat een combinatie van tijd + mijn persoontje dit wel zou oplossen.

Qua technische aspecten: Ze zei simpelweg dat er niks klopte. Vingeren, beffen, neuken niet. M.b.t. vingeren...mwah daar kan ik wat in zien. Ik vind een trekbeurt van een vrouw ook niet veel aan. Beffen daarentegen, ik denk dat ik het wel aardig tot goed kan. Neuken idem (ook qua formaat).

Ik heb het er net met een vriend over gehad en die zei min of meer hetzelfde wat ik in deze post al dacht, alleen is de kijk erop van een buitenstaander altijd verfrissend.
__________________
Čech is uit zijn doel, Čech is uit zijn doel....!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Het zal niet het enige geweest zijn, maar wel het enige waar ik antwoord op heb gekregen. Zelf denk ik dat ze nog niet helemaal over haar oude relatie heen was. Tja, als dan de seks ook nog maar middelmatig is dan blijft er niet heel veel over. Ik denk ook niet dat ze verliefd was op me, ik was dat overigens ook niet, maar dat ze het hoopte te worden. Want we hebben elkaar altijd wel leuk gevonden, alleen zaten andere relaties (zowel van haar als van mij) ons als stelletje in de weg.

Toen het er 3 maanden geleden van kwam, was ze ongeveer 3 maanden uit haar vorige relatie en ik merkte ook wel dat er nog wat verdriet zat (ze is op zijn minst gezegd niet goed behandeld door haar ex), maar ik redeneerde dat een combinatie van tijd + mijn persoontje dit wel zou oplossen.

Qua technische aspecten: Ze zei simpelweg dat er niks klopte. Vingeren, beffen, neuken niet. M.b.t. vingeren...mwah daar kan ik wat in zien. Ik vind een trekbeurt van een vrouw ook niet veel aan. Beffen daarentegen, ik denk dat ik het wel aardig tot goed kan. Neuken idem (ook qua formaat).

Ik heb het er net met een vriend over gehad en die zei min of meer hetzelfde wat ik in deze post al dacht, alleen is de kijk erop van een buitenstaander altijd verfrissend.
Ja, okay, maar dan was het waarschijnlijk niet eens dat de seks technisch gezien slecht was, ofzo, maar wat Freyja ook al zei: Het ligt ook aan passie, gevoelens, fysieke aantrekkingskracht. Alles moet een beetje kloppen, de hele mix.

Daarbij geef je zelf nu ook aan dat er veel meer mis was (zij was niet over haar vorige relatie heen, slechte ervaringen, jullie waren niet echt verliefd, etc). Natuurlijk heeft dat effect op jullie seksleven.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 16:31
ik_eet_egels
Avatar van ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Ik denk dat je het zo wel goed te pakken hebt. Er was ook wel passie en fysieke aantrekkingskracht, maar het is niet genoeg gebleken.
Bedankt iig Het is fijn wat extra perspectief te krijgen.

Forum Führer, kan je dit topic verwijderen?
__________________
Čech is uit zijn doel, Čech is uit zijn doel....!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 17:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit topic kan ook nog wel behulpzaam zijn voor anderen, misschien dat zij ook wel hun ervaringen willen delen. Dus ik laat hem open.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 19:30
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Kan best dat ze het niet lekker vond, ieder zijn voorkeuren, maar wat ontzettend raar dat ze niet aangaf hoe ze het dan wél lekker vond. Om het nu als reden voor de breuk te gebruiken is heel oneerlijk, jij kan er niks meer mee, waardoor het heel logisch is dat het je onzeker maakt. Als je volgende ook niks zegt, zou ik gewoon vragen wat ze het lekkerst vindt. Dan krijg je in ieder geval niet dit soort gezeur achteraf.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 08:28
reebok man
reebok man is offline
nou ik denk dat ik dit ook wel heb mee gemaakt maar dan gewoon zonder dat in bed gedoe want daar heb ik nog nooit klachten over gehad en gaat altijd erg goed en lekker maar ik het dit idd ook wel eens meegemaakt en ik snap wel ergens hoe je je voelt
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik krijg het maar niet uit mn hoofd
Thommos
5 19-05-2009 07:30
Software & Hardware C00D11BA: Kan het bestand niet afspelen
snoopy
4 02-01-2007 19:40
Liefde & Relatie Ik weet het even niet meer..
Mariekje*
15 13-09-2005 17:05
Liefde & Relatie Het klikt te goed om een relatie mee te beginnen ...
Verwijderd
68 12-09-2004 17:33
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Bloempjuh
15 08-05-2004 14:06
Liefde & Relatie Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad...
Tinkelfeetje
18 07-05-2003 16:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.