Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2004, 16:30
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
Hallo allemaal...
d8 opeens laat k hier maar eens een topic over starten:
Grootste toeval dat je hebt meegemaakt... zo echt van.. kan dat?

bij mij was het dit:
had een vriendin ... en elke x als k met haar op msn sprak, smsjes verstuurde enz. eindigde het gesprek elke x met HvJ!.(kennen jullie allemaal wel denk k )
nou .. toen zat k een x bij m`n opa en oma ... zie k door het raam een auto staan met dit nummerbord: HV-JN-59 ...nou .. m`n ex' naam begon met een N dus d8 k das grappig ... Maar toen ging k ff rekenen en bleek t dat ik die dag precies 59 dagen met r had
misschien geloven jullie t nie maarja .. egt waar

suc6 ermee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2004, 16:34
Co
Avatar van Co
Co is offline
er was laatst in tilburg een buschaffeur neergestoken.
ik zou eigenlijk die bus moeten hebben, maar ik kwam een bekende tegen waar ik eventjes mee stond te praten.
als ik die niet tegen was gekomen, was ik getuige van die bloederige steekparij
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:38
Verwijderd
Dat iemand van het forum mijn opa bleek te kennen.
Dat ik iemand waar ik een hekel aan heb in the middle of nowhere in Noorwegen tegenkom.

En vast nog meer maar dat kan ik me nu even niet voor de geest halen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 06-03-2004 @ 17:38:
Dat ik iemand waar ik een hekel aan heb in the middle of nowhere in Noorwegen tegenkom.
dat heb ik gehad met iemand op Fuerte Ventura.
Had echt een hekel aan haar: bleken we in het zelfde hotel te zitten
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:59
herby
Avatar van herby
herby is offline
Ik hoop nog steeds dat t toeval me ooit es uit me saaie leventje redt


Vroeger vond ik het wel toeval dat iemand die ik leerde kennen iemand kende die ik ook kende, maar gezien Groningen klein is kent iedereen die ik leer kennen wel iemand die ik ken, vaak meerdere mensen.
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 17:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
dat ik twee keer achter elkaar naar m'n mobiel keek hoe laat het was en dat ik toen steeds gebeld werd.
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 17:26
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Ik was in Oostenrijk gaan skieen (Kaprün). We keerden na onze laatse afdaling naar ons doprje toe. Eens we daar thuiskomen, verschijnt in het nieuws dat het treintje dat de skieërs naar boven brengt door een tunnel, door de berg in brandt is gevlogen. Er waren geen overlevenden . Alle mensen die op het trientje zijn geklommen, liepen naar boven, omdat er beneden een dikke rookpluim was. Maar waar ze niet rekening mee hielden was dat ze eigenlijk in een soort shouw zaten. Alle mensen zijn verkoold . Het scheelde dus juist 1 dag of ik lag bij de rest
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 17:33
fractuur
fractuur is offline
Tot drie keer toe zat een vriend van mijn broertje op dezelfde camping/bungalowpark. Zonder afspraak.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 17:39
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Citaat:
fractuur schreef op 06-03-2004 @ 18:33:
Tot drie keer toe zat een vriend van mijn broertje op dezelfde camping/bungalowpark. Zonder afspraak.
nice
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:13
Verwijderd
ik heb wel eens iets raars meegemaakt ja

het was in de winter, twee jaar geleden ofzo

ik fietste samen met vriendinnen op een donderdag naar school en ik werd aangereden

ik fietste een week daarop (weer op donderdag) met een vriendin naar huis en vriendin werd aangereden

ik fietste de week daarop (de derde donderdag) met dezelfde vriendin naar huis en stonden midden op de weg (op een soort middenstuk waar je kunt wachten)
en echt, een centimeter van onze neus .. knalden twee auto's voor ons op elkaar


tja, de vierde donderdag dachten we dat we dood zouden gaan ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:21
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik kan even niks bedenken maar kom hier nog op terug. Nja ik kom abnormaal vaak nummers 11 en de tijd 16:24 tegen maar ik probeer een groter toeval te herinneren
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:31
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Ik kwam van de zomer een hele leuke jongen van mijn school in Turkije ergens in onze kleine dorpje tegen, en dat was de enige dag dat ik naar de dorp ben geweest, en hij toevallig ook.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:45
graag gedaan
Avatar van graag gedaan
graag gedaan is offline
Ik fiets iedere zaterdag en ik kom steeds dezelfde brommer tegen met hetzelfde gezicht
__________________
Monica hoe lang ga JIJ die sig nog houden?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:04
Wawl
Wawl is offline
Ik kan er even niet opkomen.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 06-03-2004 @ 23:04:
Ik kan er even niet opkomen.
Wat toevallig, ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:06
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
perseus schreef op 06-03-2004 @ 23:05:
Wat toevallig, ik ook niet.
't Was een inkoppertje, of niet?
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 06-03-2004 @ 23:06:
't Was een inkoppertje, of niet?
Ja, dat was duidelijk geen toeval.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 23:00
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Een meisje waar ik een paar jaar geleden op vakantie in Zuid-Frankrijk naast mij stond bleek vorig jaar opeens in mn klas te zitten....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2004, 23:44
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Met een vriend van mij, we komen elkaar steeds tegen op de raarste momenten, zeg precies dezelfde dingen tegelijkertijd....en op valentijnsdag vorig jaar zaten we tijdens een toets naast elkaar...terwijl we nooooit naast elkaar zitten omdat het op volgorde van naam is enzo......ok dat laatste heeft waarschijnlijk niks te betekenen, maar is gewoon leuk om dat te denken
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 00:02
herby
Avatar van herby
herby is offline
Ik heb iets met de 4
In elke code in mijn leven komt veelvuldig het getal 4 voor .
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 00:14
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
dat ik op soulseek (download programma) een gast aansprak die toevallig een paar weken daarvoor naar een concert was geweest waar ik toen ook was geweest.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 09:32
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Dat we vorig jaar toen we terugkwamen van wintersport om een uur of zes 's ochtends stopten bij een tankstation waar helemaal het heel rustig was. En daar kwamik een jongen van school tegen.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 09:47
Lionheart
Citaat:
Wawl schreef op 06-03-2004 @ 23:04:
Ik kan er even niet opkomen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 10:58
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Dat als je net de betekenis van iets kent, van een woord ofzo, dat je dat dan de hele tijd tegenkomt
(Misschien valt 't ook wel gewoon op
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:10
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hm, vaak als ik aan een bepaald nummer denk komt het meteen daarna op de radio. Ik heb wel heftigere dingen meegemaakt, maar ik kan er nu even niet opkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2004, 11:11
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Iets recents:
Ik tape sinds anderhalf jaar ofzo elke dag As The World Turns en ik sla die videobanden op in mijn kast. Er passen vijf uitzendingen op één band en dan kan ik ook nog een paar keer de reclame door laten lopen.

Nou goed, ik was vergeten video's te kopen en ik had dus geen video's voor de nieuwe week. Op zich niet zo erg, ware het niet dat ik 's maandags naar school moet en dan niets kan kopen. Bovendien ben ik dan pas om half zeven thuis; dan zijn de winkels net dicht. Dinsdag 's morgens gaan de winkels om 9.00 uur open, terwijl de herhaling van As The World Turns om 9.11 begint. Dat is dus hopeloos. (Ik woon wel dichtbij maar ik zou vast twee, drie minuten missen en dat mag natuurlijk niet).

Nou goed, dus ik had een videoband van mijn moeders vriend geleend. Bleek dat een 180-minuten band in een doosje van 240 minuten! Vlak na het begin van de vijfde uitzending op vrijdag hield ie ermee op!! Quid facerem? Wat moest ik doen?

Inmiddels had ik al twee minuten gemist voordat ik de nieuwe band erin kon douwen, en dat kan natuurlijk niet. Ik besloot het deze week bij vier uitzendingen te houden en de herhaling van maandag samen met de vijf uitzendingen van volgende week op één band te proppen. Dat gaat nét, als ik alle reclames knip; dan houd ik een minuut over, ongeveer.

Het probleem was dat ik maandag 's morgens de reclames niet kón knippen omdat ik dan naar school moest! Verdrietig stelde ik mijn videorecorder in, wetende dat de band wéér te vroeg vol zou zijn deze week.

Ik liep rond 8.00 uur naar de trein, hopende dat er iets mis zou gaan. Maar dat was dit hele jaar nog niet gebeurd. Vlak voor het volgende station: De trein stopt. Wisselstoring. Ik blij. Het was inmiddels 8.25. Als de trein doorgereden was naar het station hadden we daar moeten uitstappen en dan was ik verloren geweest. Maar gelukkig gingen we rond 8.40 terug naar mijn eigen thuisstation. Daar kwamen we rond 8.50 vlakbij, maar er was geen spoor beschikbaar. Rond 8.56 mochten we eindelijk binnenrijden. Ik ben snel naar huis gelopen, waar ik om 9.06 was, hetgeen me nog precies vijf minuten rust gaf alvorens de herhaling van As The World Turns op te nemen zonder reclame ertussen. Aan het eind van de week had ik nog precies één minuut over op de band.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:12
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
ArtemisQ schreef op 07-03-2004 @ 11:58:
Dat als je net de betekenis van iets kent, van een woord ofzo, dat je dat dan de hele tijd tegenkomt
(Misschien valt 't ook wel gewoon op
dat heb ik ook altijd
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:13
Ovidius
Avatar van Ovidius
Ovidius is offline
Ik kijk bovendien altijd om 13:37 op de Windows-klok.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:16
Creatief
Avatar van Creatief
Creatief is offline
ik had een keertje dat ik in amsterdam was, terwijl mijn oudere broer daar ook was
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:32
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
week geleden naar Barcelona geweest, en nu word ik de over geconfronteerd met Barcelona, in de Metro (krant), gister op campinglife etc.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:35
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Keer in Frankrijk een auto gezien die hier in mijn dorp gekocht was. Sterker nog, waar wij onze auto ook vandaan hebben.

Sterker nog, die auto bivakkeert regelmatig in een wijk zo'n 2 kilometer verderop. Ik vond het zo apart, dat ik het kenteken heb onthouden en toen zag ik 'm een week nadat ik terugkwam van vakantie hier dus in het dorp.

Vreemd, ja.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 11:54
Verwijderd
was op vakantie in Rome, en we kwamen mn aardrijkskundeleraar tegen. hij draait zich om, en zegt tegen mn zus: kijk, dit gebouw is het gebouw waar we verblijven als we met school naar Rome gaan. *mn zus ging naar Rome omdat ze klassieke achtergrond heeft.* nou, als dat geen toeval is
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:14
Verwijderd
Er bestaat geen toeval.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:34
JA
Avatar van JA
JA is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-03-2004 @ 23:04:
Ik kan er even niet opkomen.
__________________
"Hallo met spoedgevallen, u spreekt met Vanessa"
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:36
lso
Avatar van lso
lso is offline
Kom ik mijn buurvrouw tegen in een cafetaria langs de baan op weg naar Italië in Zwitserland..
Ik wist niet eens dat ze op reis ging of weg was...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 12:47
*gaapt*
Avatar van *gaapt*
*gaapt* is offline
We zagen een keer op vakantie onze oude auto rijden, die we een aantal jaar daarvoor bij de garage hadden ingeruild.
__________________
Er was een donder, een bliksem, een slag toen ik je zag...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-03-2004, 13:05
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
* ik ga normaal nooit met de trein naar het buitenland, de ene keer dat ik naar Spanje ging kwam ik mensen van mijn school tegen.

* zit ik in de trein van Utrecht naar Zoetermeer, zit ik naast zo'n oud omaatje die zowat haar hele levensverhaal vertelde. Bleek ze een paar ooms van mij te kennen.

* op het moment dat die vrouw van een tankstation in Zoetermeer werd neergeschoten (vorig jaar januari) reed ik met mijn autootje langs de stoplichten om de kant van dat tankstation op te gaan. Als ik had besloten om nog ff te tanken of zo had ik dus een moord meegemaakt
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 14:04
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
per piacere schreef op 06-03-2004 @ 20:13:
ik heb wel eens iets raars meegemaakt ja

het was in de winter, twee jaar geleden ofzo

ik fietste samen met vriendinnen op een donderdag naar school en ik werd aangereden

ik fietste een week daarop (weer op donderdag) met een vriendin naar huis en vriendin werd aangereden

ik fietste de week daarop (de derde donderdag) met dezelfde vriendin naar huis en stonden midden op de weg (op een soort middenstuk waar je kunt wachten)
en echt, een centimeter van onze neus .. knalden twee auto's voor ons op elkaar


tja, de vierde donderdag dachten we dat we dood zouden gaan ofzo
als "dood" echt bestaat zoals in final destination, heb jij dood mooi kunnen omzeilen, jammer genoeg zal je niet lang mer leven maar goed dat het allemaal MAAR film is he .

toeval die bij mij gebeurde:
op een dag waren mijn ouders aan het vrijen en per toeval kwam ik er 9 maanden later uit...kan niets anders bedenken
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 14:09
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ik vond het wel toevallig dat we iemand leerde kennen op vakantie, en dat diegene precies in de periode dat wij er ook zaten, een paar weken daarvoor, op de camping naast ons had gezeten in Italie, en die had dus bv ook het vuurwerk wat wij hadden gezien ook gezien enzo, en nu stond ze dus op dezelfde camping als ons, echt toevallig.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 14:16
Verwijderd
Ik belde een keer iemand, die mij op precies hetzelfde moment belde, waarna we beide neerlegden. En tegelijk opnieuw naar elkaar belden.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 16:58
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
Reverend schreef op 07-03-2004 @ 13:14:
Er bestaat geen toeval.
vast
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 06-03-2004 @ 23:04:
Ik kan er even niet opkomen.
toevallig ik ook
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 21:29
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
Citaat:
Silver rain schreef op 06-03-2004 @ 20:21:
Ik kan even niks bedenken maar kom hier nog op terug. Nja ik kom abnormaal vaak nummers 11 en de tijd 16:24 tegen maar ik probeer een groter toeval te herinneren
nou ... vertel
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 23:12
Billie
Avatar van Billie
Billie is offline
Een meisje uit mn klas (we zitten in diemen op school) kwam uit Oosterhout (Noord-Brabant). En mijn nicht ook. Blijkt dat die klasgenoot en haar vriend de vriend van mn nicht al heel lang kennen.

K was naar de bios in Amsterdam. Kom ik mn neef uit Oosterhout tegen die naar precies dezelfde film op precies dezelfde tijd gaat.

Ik was aan et praten met een vriendin. Zie ik aan de overkant een meisje rennen met een ballon. Ik draai mn hoofd weer naar die vriendin en zeg "en dan valt ze doosh". Precies op het moment dat ik doosh zeg valt dat meisje ook nog echt. Voelde me wel schuldig maar ik kon mn lach niet inhouden
__________________
You're so bitter, you think you're sweet...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 09:54
Cyra
Avatar van Cyra
Cyra is offline
Hm toeval..
Mja ik heb wel vaak, dat als ik dan gwn denk van hm die persoon hebk lang niet gezien, dat ik die de dag erna tegenkom.
voorbeeld: kwas aant werk zondag, en ik dacht aan een oud klasgenootje van me, die ik al lang niet meer had gezien.
Ben ik de dag er na weer op mn werk, staat ze in een keer in de winkel..
gebeurt me zowat dagelijks..
Alsk nog iets bedenk.. plant ik het hier wel neer
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 10:08
Verwijderd
ik dacht: ik heb trek in pizza, komt mijn moeder binnen met pizza's voor zondag

Maar eigenlijk kan ik niets 'groters' bedenken op dit moment, wat er toch zeker wel geweest moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 10:09
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Mn moeder heeft wel een hele goeie intuitie, ik weet niet zeker of t wel toeval is altijd:

eind november 2 jaar geleden: Ik ga met mn vriend op de scooter naar zijn huis toe, we zouden daar eten. Mn moeder zegt nog 3 keer "jullie kunnen ook wel hier eten hoor" maar ik antwoord elke keer "nee mam hoeft niet". Onderweg naar mn vriend worden we aangereden door een auto..

December/januari vorig jaar: ik ging voor 3 weken naar thailand, had genoeg contant thais geld bij me om het 3 weken mee te redden maar toch dacht ik dat t misschien wel slim zou zijn om mn pinpas mee te nemen, zegt mn moeder dat ik t beter niet kan doen, dus ik doe t maar niet. Raak ik daar mn portomonnee kwijt..
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 11:15
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
toeval bestaat niet, alles ligt vast, alles heeft een reden, blabla

ik kan idd niks bedenken
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 12:37
HandigeHarry
Avatar van HandigeHarry
HandigeHarry is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 07-03-2004 @ 12:13:
Ik kijk bovendien altijd om 13:37 op de Windows-klok.
op het moment dat dit had gelezen kijk ik naar het windoosklokje... en het is 13:37....
__________________
*een man is nooit dronken als hij nog op de vloer kan liggen zonder zich vast te houden* waarom ook makkelijk doen als het moeilijk kan?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 12:42
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
HandigeHarry schreef op 09-03-2004 @ 13:37:
op het moment dat dit had gelezen kijk ik naar het windoosklokje... en het is 13:37....
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
De Kantine Undercover Weerwolfspel #2
Fawkes
462 16-12-2011 11:27
Verhalen & Gedichten Afscheidsbrief Jean-Jeaques
Sasjeliefff
0 26-01-2006 17:15
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.