Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 10:22
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Aarzpluim schreef op 04-05-2004 @ 15:20 :
Pff, gemakzucht dient de mens, maar waarom zou je optreden als je dan toch alleen je kop wilt laten zien, stuur ze dan gewoon de videoclip
zelf optreden levert meer geld op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 10:28
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Of huur een stuntman.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:19
Plo
Avatar van Plo
Plo is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 05-05-2004 @ 11:22 :
zelf optreden levert meer geld op.
zit wat in; maar als je een optreden gaat aankondigen; zet er dan gewoon bij dat het een nepboel wordt, je fans verwachten een normaal optreden denk ik zo.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:22
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Aarzpluim schreef op 05-05-2004 @ 14:19 :
zit wat in; maar als je een optreden gaat aankondigen; zet er dan gewoon bij dat het een nepboel wordt, je fans verwachten een normaal optreden denk ik zo.
Ik denk eigenlijk zelfs dat mensen die naar optredens gaan van bands/'artiesten' die er zoveel show van maken en dus playbacken, het niet zo leuk zouden vinden als die show er opeens niet meer was, en het liedje niet exact klinkt als op de cd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:36
Plo
Avatar van Plo
Plo is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 05-05-2004 @ 15:22 :
Ik denk eigenlijk zelfs dat mensen die naar optredens gaan van bands/'artiesten' die er zoveel show van maken en dus playbacken, het niet zo leuk zouden vinden als die show er opeens niet meer was, en het liedje niet exact klinkt als op de cd

Daar heb je ook gelijk in, maar het is 'minder cool' als het gewoon nep is (of achteraf nog is blijkt te zijn), als het minder 'echt' klinkt ís het juist wel echt, dat weet je als fan zijnde dan iig zeker
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 05-05-2004 @ 15:22 :
Ik denk eigenlijk zelfs dat mensen die naar optredens gaan van bands/'artiesten' die er zoveel show van maken en dus playbacken, het niet zo leuk zouden vinden als die show er opeens niet meer was, en het liedje niet exact klinkt als op de cd
Voor zover ik weet vinden de meeste mensen het juist leuker als een liedje anders klinkt als op de cd.

En over het algemeen is het zo(misschien eventuele bands met zware productie/veel orkestraal gedoe)dat live optredens zelfs beter klinken dan cd's. Tenminste, als de band al een aantal shows achter de rug heeft en dus al flink is ingespeeld op de nummers.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:30
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 05-05-2004 @ 15:22 :
Ik denk eigenlijk zelfs dat mensen die naar optredens gaan van bands/'artiesten' die er zoveel show van maken en dus playbacken, het niet zo leuk zouden vinden als die show er opeens niet meer was, en het liedje niet exact klinkt als op de cd
Ik zie (en hoor) liever een band live spelen en dan kleine schoonheidsfoutjes maken dan dat ze een bandje afspelen om show te kunnen maken.
En ik geloof dat iedereen hier eens naar Species Inc moet komen kijken zodra die weer eens optreden en dan heel goed op de gitarist letten. Die speelt live en maakt er meer show van dan dat ik tot nu toe bij welke band dan ook heb gezien.....
Dus show maken is gewoon een kwestie van kunnen spelen en eventuele foutjes maar negeren en lol maken. Zolang je er plezier in hebt op het podium pikt het publiek het vaak toch wel op en ik weet vrijwel zeker dat het gemiddelde publiek vaak de fouten die gemaakt worden niet eens horen (uit ervaring zeg ik dat vaak alleen de mensen die zelf een instrument bespelen de fouten horen die je maakt en zelfs die horen lang niet alle fouten)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!

Laatst gewijzigd op 05-05-2004 om 15:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.