Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 22:20
Verwijderd
Zojuist was ik echt heel woest, want ik had een vies biertje. Er was iets mis gegaan bij de gisting van het bier, of iets mis met het flesje, want het bier smaakte helemaal vies.

Ik heb dus direct een boze brief naar Heineken getyped, en verstuurd. Hopelijk krijg ik iets terug.

Ook heb ik wel eens een shirtje gekocht bij de bijenkorf, en toen zag ik een piepklein gaatje, nou huppakee, ik naar de balie en dan gelijk 20 % eraf.

En jullie, klagen jullie wel eens over iets, of accepteer je het 1 2 3 , doe je er wat aan of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2004, 22:22
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
meestal ben ik van plan om er iets aan te doen, maar dan ben ik uiteindelijk toch te lui.
ik ben een keer levend verbrand door ontharingscreme van vete kutspul
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:24
Kiss Pookie
Avatar van Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Of korting of weer terug in de schappen!
__________________
Ever noticed that "what the hell?" is always the right decision?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:34
Verwijderd
tuurlijk klaag ik,ik ben een nederlander
ik vind dat als je eits koopt,je best kritisch mag zijn,en is het niet zoals het zou moeten zijn,dan moet dat op een ander manier gecompenseerd worden..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:39
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Kiss Pookie schreef op 12-08-2004 @ 23:24 :
Of korting of weer terug in de schappen!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:40
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
klagen is niet stoer
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:44
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
ik heb een keer in een aangeschoten bui een brief vol onzin naar (toendertijd) smiths geschreven, dat mijn chips niet te eten was maar dat ik niks ervan mee kon sturen omdat de hond er ook van gegeten had en toen alles, inclusief de rest van de zak ondergekotst had. en dat het me daarom beter leek het maar bij de brief te houden. het sloeg dus werkelijk nergens op maar hee, 3 weken later kreeg ik een doos vol chips opgestuurd

maar verder klaag ik nooit.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:47
Verwijderd
Ik heb eens een lege zak chips teruggestuurd omdat ik vond dat er een raar smaakje aan zat en een paar dagen later stond er een hele grote doos vol zakken chips op de stoep. Ook een keer coobestbreaker had ik via inet een klacht ingediend dat ik vond dat er te weinig stukjes fruit in zaten en toen kreeg ik wat het gekost had vergoed. Een keer een klacht ingediend waarom ze een clinique product die ik altijd gebruikte uit de collectie hadden gegooid en toen kreeg ik een heel clinique pakket als troost.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:50
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
he mocht ik nou ooit in een zware financiele nood zitten, stuur ik gewoon allemaal van dat soort brieven naar chips/snoep fabrikanten en dan krijg ik heeeeel veeeeel dozen opgestuurt
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 12-08-2004 @ 23:47 :
Ik heb eens een lege zak chips teruggestuurd omdat ik vond dat er een raar smaakje aan zat en een paar dagen later stond er een hele grote doos vol zakken chips op de stoep. Ook een keer coobestbreaker had ik via inet een klacht ingediend dat ik vond dat er te weinig stukjes fruit in zaten en toen kreeg ik wat het gekost had vergoed. Een keer een klacht ingediend waarom ze een clinique product die ik altijd gebruikte uit de collectie hadden gegooid en toen kreeg ik een heel clinique pakket als troost.
Clinique!
Oeh, dat wil ik ook.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:52
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 12-08-2004 @ 23:50 :
he mocht ik nou ooit in een zware financiele nood zitten, stuur ik gewoon allemaal van dat soort brieven naar chips/snoep fabrikanten en dan krijg ik heeeeel veeeeel dozen opgestuurt
moet je eerst goed kunnen spellen he. het is opgestuurd
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:54
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-08-2004 @ 23:52 :
moet je eerst goed kunnen spellen he. het is opgestuurd
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:55
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 12-08-2004 @ 23:54 :
[afbeelding]
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:56
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-08-2004 @ 23:55 :
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 22:56
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
wooh gaaf ik ga dat een keer bij Nestle proberen...
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 00:17
Hagel
Hagel is offline
neuh, ik ben geen schooier
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 00:21
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-08-2004 @ 01:17 :
neuh, ik ben geen schooier
\
Hagel is lief. (L)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 00:22
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-08-2004 @ 23:22 :
meestal ben ik van plan om er iets aan te doen, maar dan ben ik uiteindelijk toch te lui.
ik ben een keer levend verbrand door ontharingscreme van vete kutspul
toch nog een nieuwe ava

en ik had dat ook, maar dan met soort bodylotion van sanex, kreeg echt ranzige rode uitslag zag er niet uit en het brandde enorm
had een klacht opgestuurd en wat kreeg ik: een excuusbrief en een doos vol diezelfde sanex bodylotion
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-08-2004, 00:26
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
poorleno schreef op 13-08-2004 @ 01:22 :
toch nog een nieuwe ava

en ik had dat ook, maar dan met soort bodylotion van sanex, kreeg echt ranzige rode uitslag zag er niet uit en het brandde enorm
had een klacht opgestuurd en wat kreeg ik: een excuusbrief en een doos vol diezelfde sanex bodylotion
hahaha
iieeeh een spin bij mn hoofd.

Nouja, ik had in ieder geval een keer ruzie bij de melkweg omdat ik mn tas niet terug kreeg en het enige wat ik kreeg toen ik een brief stuurde was een lameass excuus brief. een maand later.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 01:52
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
O nee, accepteren zeker niet! Ik ben wat dat betreft echt een vervelende snol. Als ik voor iets betaal en het is niet goed -------> terug ermee. En geen smoesjes. In restaurants ben ik ook best wel een kutje, en laat ik de bediening flink voor me lopen. Ik betaal, dus ik wil het naar mijn zin hebben En hetzelfde geldt voor andere producten of diensten die ik koop. Het moet goed zijn, en zoniet, verwacht dan een boos telefoontje of een klachtenbrief van me En wordt het naar mijn mening niet goed opgelost, dan ligt er de volgende dag een brief bij de consumentenbond op de mat. Maar meestal hoeft dat niet. Dreigen is genoeg
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:23
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-08-2004 @ 23:22 :

ik ben een keer levend verbrand door ontharingscreme van vete kutspul
Hier ook, 1,5 jaar zonder problemen gebruikt en plots had ik grote brandplekken onder mijn oksels. De littekens zitten er nog. Kutspul

Ligt verder aan het gebrek zelf of ik zou klagen (eigenlijk heb ik nooit over die Veet geklaagd eigenlijk *stom Zou dat nog kunnen? 1 jaar later?) en of het makkelijk klagen is.

Kledingstukken waar iets mis aan is en ik kan het zelf maken, dan ga ik korting vragen.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 07:28
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Ik klaag vrijwel nooit, maar als ik die reacties hier zo lees moet ik het maar eens gaan doen, geloof ik
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 08:00
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 13-08-2004 @ 02:52 :
O nee, accepteren zeker niet! Ik ben wat dat betreft echt een vervelende snol. Als ik voor iets betaal en het is niet goed -------> terug ermee. En geen smoesjes. In restaurants ben ik ook best wel een kutje, en laat ik de bediening flink voor me lopen. Ik betaal, dus ik wil het naar mijn zin hebben En hetzelfde geldt voor andere producten of diensten die ik koop. Het moet goed zijn, en zoniet, verwacht dan een boos telefoontje of een klachtenbrief van me En wordt het naar mijn mening niet goed opgelost, dan ligt er de volgende dag een brief bij de consumentenbond op de mat. Maar meestal hoeft dat niet. Dreigen is genoeg
*eens*

Verder heb ik ook een geweldige vader die altijd van alles voor elkaar krijgt bij mankementen en dergelijken.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 09:25
Verwijderd
Dat hangt van het mankement af. Voor een zak chips van 1 euro 20 die toevallig niet zo knapperig is als ik wilde ga ik niet de moeite doen, tenzij de chips echt groen uitgeslagen zijn ofzo. Voor een kledingstuk, een computeronderdeel of een ander duurder artikel ga ik natuurlijk wel terug.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 09:41
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Sade schreef op 13-08-2004 @ 08:28 :
Ik klaag vrijwel nooit, maar als ik die reacties hier zo lees moet ik het maar eens gaan doen, geloof ik
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2004, 09:54
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Maarten schreef op 13-08-2004 @ 10:41 :
Quoterd
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 10:39
Verwijderd
Had eens bij de burger king een milkshake gekocht maar de banaansmaak was op ofzo dus zat er gewoon wit softijs in de beker.
Ik terug naar de balie maar die snol wilde me niet geloven. ik zei: proef dan?? is banaan altijd wit bij jullie?
Blabla heel gedoe. zij met een attitude die beker keihard in de prullenbak 'smijten' en ze maakt een nieuwe. Maar ja, weer wit en geen smaak. Werd ze helemaal pissig en bleef volhouden dat het banaan was. Uiteindelijk de manager erbij en toen kreeg ik mn geld terug.

Ik vind klagen in winkels meestal niet zo leuk, maar als ik het dan doe moeten ze geen attitude geven of me niet geloven, dus ik werd ook behoorlijk pissig.

Ik heb zelf ook in een winkel gewerkt 4 jaar. En altijd klaagden mensen over 1 piepklein gaatje in hun shirt en dan wilden ze korting. Ik vond dat toen zo belachelijk, maar als ik nu wat koop en ik ontdek thuis een gaatje van de beveiliging wil ik ook haast terugvliegen om een nieuwe te halen.
Toch doe ik dat haast nooit omdat ik daar geen zin in heb of ik denk: ach, zo'n klein gaatje...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:17
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 13-08-2004 @ 02:52 :
O nee, accepteren zeker niet! Ik ben wat dat betreft echt een vervelende snol. Als ik voor iets betaal en het is niet goed -------> terug ermee. En geen smoesjes. In restaurants ben ik ook best wel een kutje, en laat ik de bediening flink voor me lopen.
Tuurlijk, je geeft niet voor niets fooi enzo. en daar zijn ze natuurlijk voor
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:20
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 13-08-2004 @ 12:17 :
Tuurlijk, je geeft niet voor niets fooi enzo. en daar zijn ze natuurlijk voor
ja maar ze kunnen wel lekker in je eten lopen tuffen.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 11:22
Floking
Avatar van Floking
Floking is offline
khad een keer een biertje van hilversum alive wat smaakte naar oud slootwater, wou een nieuw biertje maar moest de trein halen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 13-08-2004 @ 12:20 :
ja maar ze kunnen wel lekker in je eten lopen tuffen.
Daar kun je ze ook lekker voor laten ontslaan.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 12:20
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
ik klaag altijd (als er wat mis is natuurlijk ), en het levert me 9 van de 10 keer wat op.

Toen ik 10 was heb ik ooit eens een bedorven kroket bij de snackbar gekocht, en die at ik thuis op, dus kon m niet gelijk terug geven. Ik gelijk de snackbar gebeld dat ik er aan kwam, want er kwam me een graflucht van dat ding af niet normaal meer. 2 kwartjes meegenomen en het nummer van de keuringsdienst van waren meegenomen, en hup naar de snackbar. Daar beweerde die jongen bij hoog en laag dat dat ding goed was, ik vroeg hem dus om een hap te nemen, maar dat "mocht" hij niet, het was onder werktijd. Nou ja, prima, ik naar de telefoon, die jongen vragen wat ik ging doen. Oh even de keuringsdienst van waren bellen was mijn antwoord, en voor ik het wist had ik mijn geld terug en zijn excuses. De keuringsdienst van waren is trouwens wel gebeld, maar dan door mn moeder, en 3 maanden later was de snackbar opgedoekt en zaten er anderen in
__________________
*geen sig*

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:06
Verwijderd
Neuh, daar ben ik te lui voor.

Maar ik heb wel ooit een mailtje gestuurd naar www.realdoll.com - over dat m'n doll een slet is en is vreemdgegaan met m'n beste vriend. Of ze voortaan even checken naar de geaardheid van hun dolls en ze wat manieren bij willen leren.

Mailtje teruggehad dat ze nog nooit zo hadden gelachen en dat als zo'n doll geen 5000 dollar kostte ik er een gratis mocht.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:19
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
Klagen loont!

althans.. als je deze topic zo mag geloven
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:57
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 12-08-2004 @ 23:22 :
meestal ben ik van plan om er iets aan te doen, maar dan ben ik uiteindelijk toch te lui.
idd. mm wel waard om het te proberen, gewoon een lege chipszak opsturen en zeggen dat ie vreemd smaakte
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:59
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 13-08-2004 @ 14:57 :
idd. mm wel waard om het te proberen, gewoon een lege chipszak opsturen en zeggen dat ie vreemd smaakte
Hoe is het met je vriendin?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-08-2004, 14:00
Verwijderd
Ik heb een kee naar philips gebeld voor ons strijkbout, het is zo een stoomgeval en er zit een aan/uit knop op (om het water te koken e.d., duurt 10 minuten) en dan ook nog een knop op het de strijkbout zelf om de hitte te controleren of de bout uit te zetten als je tussentijds iets anders wilt doen en iemand zich er niet aan brand (duurt 1 minuut om op te warmen). Maar die knop op de bout zelf is zo lomp gemaakt dat je er geen grip op hebt en je kan m dus niet draaien. Het antwoord dat ik kreeg na meerdere malen bellen was dat "je het knopje niet perse nodig had om te strijken, je kan alles met de centrale aan/uit knop aan of uit doen".
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 12-08-2004 @ 23:20 :
Zojuist was ik echt heel woest, want ik had een vies biertje. Er was iets mis gegaan bij de gisting van het bier, of iets mis met het flesje, want het bier smaakte helemaal vies.
dat is kut

Citaat:
Ik heb dus direct een boze brief naar Heineken getyped, en verstuurd. Hopelijk krijg ik iets terug.
en hier komt de aap uit de mouw, het was niet dat ene biertje dat vies is... al het heinenken bier is gewoon vies
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 13-08-2004 @ 15:00 :



en hier komt de aap uit de mouw, het was niet dat ene biertje dat vies is... al het heinenken bier is gewoon vies
hehe
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:02
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Belle schreef op 13-08-2004 @ 13:20 :
ik klaag altijd (als er wat mis is natuurlijk ), en het levert me 9 van de 10 keer wat op.

Toen ik 10 was heb ik ooit eens een bedorven kroket bij de snackbar gekocht, en die at ik thuis op, dus kon m niet gelijk terug geven. Ik gelijk de snackbar gebeld dat ik er aan kwam, want er kwam me een graflucht van dat ding af niet normaal meer. 2 kwartjes meegenomen en het nummer van de keuringsdienst van waren meegenomen, en hup naar de snackbar. Daar beweerde die jongen bij hoog en laag dat dat ding goed was, ik vroeg hem dus om een hap te nemen, maar dat "mocht" hij niet, het was onder werktijd. Nou ja, prima, ik naar de telefoon, die jongen vragen wat ik ging doen. Oh even de keuringsdienst van waren bellen was mijn antwoord, en voor ik het wist had ik mijn geld terug en zijn excuses. De keuringsdienst van waren is trouwens wel gebeld, maar dan door mn moeder, en 3 maanden later was de snackbar opgedoekt en zaten er anderen in

wauw !! durfde je dat helemaal ALLEEN !??! hoop dat je blij bent dat iemand nu ze zaak kwijt is omdat jou kroketje niet smaakte, dat is wel heel iets om heel trots op te zijn he ! mensen als jij verpesten dit land, nsb'er.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:27
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 13-08-2004 @ 15:02 :
wauw !! durfde je dat helemaal ALLEEN !??! hoop dat je blij bent dat iemand nu ze zaak kwijt is omdat jou kroketje niet smaakte, dat is wel heel iets om heel trots op te zijn he ! mensen als jij verpesten dit land, nsb'er.
Ik denk inderdaad wel dat dat aan die ene kroket lag ja.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:31
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
vixen schreef op 13-08-2004 @ 15:27 :
Ik denk inderdaad wel dat dat aan die ene kroket lag ja.
Als moedertje gewoon niet had gebeld was er geen probleem geweest.. wat een gezeik zeg, me vader heeft 25 jaar lang in verschillende ketens gewerkt als kok, waaronder het AMC, en volgens hem had het AMC als enigste een schone keuken. Wat denk je dat er met jou lapje vlees gebeurd als ie op de grond valt ? denk je dat de koks hun handen wassen na het scheiten ? denk je dat alles blinkend schoon is ? ga toch heen. In elke keuken loopt genoeg ongedierte om jou eetlust te bederven.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:38
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 13-08-2004 @ 02:52 :
Ik ben wat dat betreft echt een vervelende snol.
Mwah niet alleen dan hoor.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
All Out Of Love schreef op 13-08-2004 @ 15:31 :
In elke keuken loopt genoeg ongedierte om jou eetlust te bederven.
niet waar,ik werk zelf ook in een restaurant en ga daar ok weleens eten,gewoon omdat ik weet dat alles schoon is en alles met zorg word klaargemaakt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 13-08-2004 @ 15:38 :
Mwah niet alleen dan hoor.
Ow lieke die was te makkelijk
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:50
Nuck
Nuck is offline
Ik kan wel moeilijk doen als er iets mankeert aan een product, maar ik ga geen moeite doen voor een zak chips. Dan koop ik wel een nieuwe.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:54
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Alleen als het me heeeel veel gekost heeft
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 14:56
Verwijderd
ik heb niks te klagen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 15:07
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik gooi alleen altijd liters cola over de vloer in de mc donalds zodat ik alles dubbel krijg
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 15:08
11568
11568 is offline
Hahah, heb zoveel brieven gestuurd met klachten die eigelijk helemaal niet waar waren.
Meestal krijg je een excuusbrief en een doos vol producten waarover je geklaagd hebt, ik heb nu ongeveer nog een jaarvoorraad aan lucifers
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse bakkers klagen over Turkse bakkers
Love & Peace
30 24-06-2009 14:43
Software & Hardware Een nieuwe ventilator.. tips and hints?
Blaf
33 22-10-2006 14:54
De Kantine Afkortingen
Punkygirl
41 22-12-2003 13:33
Lichaam & Gezondheid lijnen is ongezond, onnatuurlijk en ronduit belachelijk
Ninnoc
16 14-02-2002 19:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.