Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2005, 23:27
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
Heb 4 maand verkeerd met een jongen, en 3 weken geleden heeft hij het uitgemaakt omdat we zo vaak ruzie hadden voor domme dingen (hij had me bedrogen en kon hem niet goed vertrouwen, daarmee was ik heel wantrouwig en hadden we vaak ruzie)

Ik hou nog steeds heel veel van hem en ik weet zeker dat als we allebei werkten aan onze relatie dat we nog een mooie toekomst samen hadden. Hij wou geen vrienden blijven en hij wou tijd omdat hij me nog graag zag zei hij.

Nu heb ik een paar dagen iets gehad met een andere jongen omdat ik dacht dat ik over men ex heen was, maar dat was dus niet zo dus heb ik het uitgemaakt met die jongen. Nu is het zo dat mijn ex zeer jaloers reageerde op het feit dat ik met iemand anders verkeerde.

Ik hou ontzettend veel van mijn ex en ik zou er alles voor doen om hem terug te willen, maar ik begrijp gewoon niet waar ik sta, of hij me nog graag ziet of niet, het is nu al 3 weken uit en hij wil nog altijd tijd dus... kbegrijp er niet veel meer van, kan iemand me helpen, want hoe langer ik zonder hem ben, hoe slechter ik me voel, ik weet gewoon dat die jonge alles voor mij betekend, en ik wil hem echt terug

weet iemand wat ik kan doen ? heb hem een brief geschreven maar weet niet ofk hem moet afgeven enzo, kben echt hopeloos

xxx debby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2005, 23:32
Rieno
Rieno is offline
vergeet hem...niet makkelijk, waarschijnlijk wel het beste
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 23:52
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Vraag je eerst dit af: denk je dat, in het geval dat jullie weer iets krijgen, je hem onvoorwaardelijk kunt vertrouwen? Kun je hem een nieuwe kans geven zonder telkens het eerdere voorval in je hoofd te hebben?

Want ik vind dat je wel heel stellig zegt 'hij betekent alles voor me'. Ik weet niet hoe oud je bent, en in wat voor heftig stadium de relatie zich bevond, maar na 4 maanden al dit zeggen vind ik erg voorbarig. Vooral gezien het feit dat jullie toen al dinstant ruzie hadden.

Ik zie dr geen toekomst in.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 00:00
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
volgende maand word ik 18. Ik kende mijn ex al 4 jaar voor we verkering kregen en hij was altijd al een goede vriend van mij geweest. Ik denk wel dat ik hem terug zal kunnen vertrouwen, want hij had er echt wel spijt van enz en hij was echt verbeterd, maar ik heb het gewoon niet willen inzien en ik zag nog steeds een bedrieger voor mij, nu besef ik dat hij echt zijn best gedaan had om te veranderen, en dat ik onterecht wantrouwig was

het klinkt inderdaad raar dat hij alles voor me betekend, maar het is echt zo, hij heeft altijd al veel voor mij betekend zelf toen we nog niet verkeerden, maar toen we samen waren ware we ook echt altijd samen, hij was niet alleen men lief, maar ook men beste vriend, echt mijn maatje waarmee ik alles deed, en ik mis echt alles aan hem, zelf zijn slechte kantjes mis ik zo fel...

kwil echt mijn best doen om hem terug te winnen, want ik weet zeker dat we gemaakt zijn om samen te zijn, dat is een gevoel dat ik heb sinds de eerste dag dat ik hem ontmoette
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 09:22
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
iebke* schreef op 27-08-2005 @ 01:00 :
kwil echt mijn best doen om hem terug te winnen, want ik weet zeker dat we gemaakt zijn om samen te zijn, dat is een gevoel dat ik heb sinds de eerste dag dat ik hem ontmoette
Dan is 't dus duidelijk dat je 'm die brief moet geven.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 09:23
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
iebke* schreef op 27-08-2005 @ 01:00 :

kwil echt mijn best doen om hem terug te winnen, want ik weet zeker dat we gemaakt zijn om samen te zijn, dat is een gevoel dat ik heb sinds de eerste dag dat ik hem ontmoette
toch lees ik in je verhaal terug dat hij er niet helemaal zo over denkt, en dan valt er gewoon weinig te willen lijkt me
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 13:40
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
bekend probleem dit.
niet in blijven hangen want het maakt je kapot. je gaat je alleen maar ongelukkiger voelen. ga leuke dingen doe, huil af en toe een middagje maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn, want je maakt jezelf gek.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 14:04
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je hebt liefdesverdriet. Dat is kut, maar het gaat echt over. Wij hebben het ook allemaal overleefd.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 15:35
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
iebke* schreef op 27-08-2005 @ 00:27 :
Heb 4 maand verkeerd met een jongen, en 3 weken geleden heeft hij het uitgemaakt omdat we zo vaak ruzie hadden voor domme dingen (hij had me bedrogen en kon hem niet goed vertrouwen, daarmee was ik heel wantrouwig en hadden we vaak ruzie)
Hij heeft je bedrogen en dan vindt hij het raar dat je hem niet vertrouwt. Raar he. Move om zou ik zeggen, hier word je niet beter van, hoe moeilijk nu het ook is.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 17:56
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Duidelijk een zaak voor Scully en Mulder

__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 21:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
1: hij heeft je bedrogen
2: je kunt m niet vertrouwen
3: je wilt hem terug

zoek de fout
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 12:54
vampire_esje
vampire_esje is offline
ik sluit mij volledig aan bij WolterB... trust me, dit is beter! Als iemand je bedriegt is hij je liefde niet waard! Hij neemt je niet serieus en de relatie al helemaal niet. Vrienden doen dit elkaar niet aan, dat is GEEN vriendschap!

Been there, done that... forget it! It aín't gonna work! Move on!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.