Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2007, 10:15
Herma
Herma is offline
Hallo allemaal,

Wat zijn volgens jullie de voordelen van vrijen met condoom ( behalve dat je weinig kans op soa hebt ) en wat zijn daar tegen de nadelen van vrijen met condoom.

xxx
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 10:28
bingomassacre
bingomassacre is offline
Het enige pluspunt (op veiligheid na natuurlijk): Naderhand niet maar de wc hoeven om eh zijn goedje te dumpen.

Nadelen: Voelt gewoon niet fijn, ziet er niet uit, stoppen om condoom te pakken enz.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 10:41
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nog een nadeel: het is duur
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
bingomassacre schreef op 24-05-2007 @ 11:28 :
Het enige pluspunt (op veiligheid na natuurlijk): Naderhand niet maar de wc hoeven om eh zijn goedje te dumpen.

Nadelen: Voelt gewoon niet fijn, ziet er niet uit, stoppen om condoom te pakken enz.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 24-05-2007 @ 11:41 :
nog een nadeel: het is duur
Valt toch wel mee!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 11:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
De veiligheid at betreft soa's en zwangerschap is nu juist het grote voordeel, niet een toevallig bijkomend voordeel.

Dat ik niet opgezadeld word met zijn sperma is inderdaad ook wel fijn en de onderbreking tijdens de seks vind ik een nadeel.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 11:37
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Het kan ook als voordeel hebben dat je wat langer voorspel hebt en wat minder geneigd bent om maar 'automatisch' te gaan neuken.

Daarnaast voorkomt het dat een van jullie aan chemische anticonceptie moet doen (niet iedereen vind dat prettig).
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 11:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik reageer slecht op de gewone anti-conceptie pil, dan zijn condooms een uitkomst. (Ik ben afgelopen week aan een ander soort pil begonnen, tot nu toe lijkt het goed te gaan) En het scheelt inderdaad opruimen. De nadelen zijn dat ze er moeten zijn (niets is zo erg als helemaal in de stemming zijn en er dan achter komen dat ze op zijn, kwijt zijn, vergeten zijn, etc), dat ze stinken, de onderbreking en dat het minder intiem voelt.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 12:04
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 24-05-2007 @ 11:41 :
nog een nadeel: het is duur
1 euro voor 10 condooms. Deze condooms voldoen aan alle CE normen en kwaliteitseisen.

http://www.stichting-jippy.nl/
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 12:04
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
grl schreef op 24-05-2007 @ 12:48 :
Ik reageer slecht op de gewone anti-conceptie pil, dan zijn condooms een uitkomst. (Ik ben afgelopen week aan een ander soort pil begonnen, tot nu toe lijkt het goed te gaan) En het scheelt inderdaad opruimen. De nadelen zijn dat ze er moeten zijn (niets is zo erg als helemaal in de stemming zijn en er dan achter komen dat ze op zijn, kwijt zijn, vergeten zijn, etc), dat ze stinken, de onderbreking en dat het minder intiem voelt.
Ik loop i.d.d. ook echt te hopen op duidelijkheid of die mannenpil goed werkt, want dan ben ik daar best geinteresseerd in.

Nog een bijkomend nadeel: De man (in veel gevallen) moet opruimen en kan niet lui blijven liggen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 12:42
TheMain
Avatar van TheMain
TheMain is offline
Wat is jullie ritueel na neuken zonder condoom eigenlijk? Heb je gewoon een mooi handdoekje ergens liggen ofzo? Laatst voor het eerst zonder gedaan, en had helemaal niet gedacht aan die zooi (niet overdrijven natuurlijk, maar alsnog).
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 12:53
Niempie
Niempie is offline
Citaat:
TheMain schreef op 24-05-2007 @ 13:42 :
Wat is jullie ritueel na neuken zonder condoom eigenlijk? Heb je gewoon een mooi handdoekje ergens liggen ofzo? Laatst voor het eerst zonder gedaan, en had helemaal niet gedacht aan die zooi (niet overdrijven natuurlijk, maar alsnog).
Ik vang het op en slik het door Daarna kleden we ons weer aan en gaan dan samen naar beneden om nog wat te drinken en een filmpje te kijken ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 12:56
Herma
Herma is offline
Ik snap eigenlijk niet zo wat jullie bedoelen met direkt naar wc zijn goedje dumpen en opruimen enzo.
Ik heb het nog nooit met condoom gedaan namelijk, en ben al een paar jaar bij mijn vriendje, en hebben nu al een tijdje sex met elkaar, en aangezien ik aan de pil ben, doen we het dus zonder. maar al dat gedoe met opruimen of handdoekje klaarleggen snap ik nie zo

xxx
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 13:16
Verwijderd
Citaat:
TheMain schreef op 24-05-2007 @ 13:42 :
Wat is jullie ritueel na neuken zonder condoom eigenlijk? Heb je gewoon een mooi handdoekje ergens liggen ofzo? Laatst voor het eerst zonder gedaan, en had helemaal niet gedacht aan die zooi (niet overdrijven natuurlijk, maar alsnog).
Meestal doen we gewoon niets, lekker tegen elkar aan kruipen en niet al te moeilijk doen. Na een tijdje WC/douche/aankleden/slapen, thats it.
Als het een keer wat meer is dan normaal willen we nog wel eens een handdoekje pakken.

@TS
Als je het nog nooit met condoom hebt gedaan hoop ik dat je je hebt laten testen enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 13:17
Mariekje*
Mariekje* is offline
Als jij sperma dat er weer uit komt lopen plezierig vind, dan heb je inderdaad geen handdoekjes en tissues nodig.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 13:52
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 24-05-2007 @ 14:17 :
Als jij sperma dat er weer uit komt lopen plezierig vind, dan heb je inderdaad geen handdoekjes en tissues nodig.
Als je gewoon eventjes blijft liggen valt dat toch best mee. Ik heb dan liever dat er wat uit loopt dan dat ik zodra hij klaar is naar de WC ren om het daar te dumpen eigelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 13:53
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Het enige voordeel is dat het veilig is. En ok, het is handig dat zijn sperma er niet terug uitloopt, maar daartegenover staat wel stinkende condooms en zakdoekjes in je papiermand, wat ook niet aangenaam is.
Ik ben tegen condooms, als het veilig is, liefst zonder, de voordelen wegen niet op tegen de nadelen (het stinkt, je moet onderbreken, het voelt anders, je moet het terug uitdoen als je van 'activiteit' wilt veranderen, het kost veel geld)
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
TheMain schreef op 24-05-2007 @ 13:42 :
Wat is jullie ritueel na neuken zonder condoom eigenlijk? Heb je gewoon een mooi handdoekje ergens liggen ofzo? Laatst voor het eerst zonder gedaan, en had helemaal niet gedacht aan die zooi (niet overdrijven natuurlijk, maar alsnog).
M'n vriendin moet sowieso na de seks even gaan plassen omdat ze snel een blaasontsteking heeft, dus hier is 't geen groot probleem. En kennelijk heeft ze genoeg controle over d'r spieren om te voorkomen dat 't er allemaal uitloopt
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 24-05-2007 @ 12:21 :
De veiligheid at betreft soa's en zwangerschap is nu juist het grote voordeel, niet een toevallig bijkomend voordeel.
Binnen een vaste relatie is dat niet echt relevant
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 24-05-2007 @ 13:04 :
Ik loop i.d.d. ook echt te hopen op duidelijkheid of die mannenpil goed werkt, want dan ben ik daar best geinteresseerd in.
Dat zou wel handig zijn, maar ik vraag me altijd af in hoeverre ik vriendlief daarmee kan vertrouwen. Niet dat hij onbetrouwbaar is, maar als hij een keer een pil vergeet, zit ík met het probleem. Ik kan me voorstellen dat jongens er toch minder met hun neus bovenopzitten dan meiden...

Citaat:
Poggy schreef op 24-05-2007 @ 14:52 :
Als je gewoon eventjes blijft liggen valt dat toch best mee. Ik heb dan liever dat er wat uit loopt dan dat ik zodra hij klaar is naar de WC ren om het daar te dumpen eigelijk.
Niet als het op mijn bed is Dan toch tenminste een handdoek. Maar die wc is voornamelijk om blaasontsteking te voorkomen, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:24
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-05-2007 @ 15:17 :
Dat zou wel handig zijn, maar ik vraag me altijd af in hoeverre ik vriendlief daarmee kan vertrouwen. Niet dat hij onbetrouwbaar is, maar als hij een keer een pil vergeet, zit ík met het probleem. Ik kan me voorstellen dat jongens er toch minder met hun neus bovenopzitten dan meiden...
Nouja, ik geloof dat de mannenpil iets periodieker (om de 2-3 maanden) is dan de vrouwenpil.

Maar nog belangrijker, ik wordt op dit moment volledig vertrouwd met het verzorgen van de condooms. Natuurlijk is dat iets makkelijker te omzijlen als het fout gaat, maar ik moet er ook op letten dat ze correct gebruikt worden. Dan hoop ik toch dat ik wel vertrouwd wordt met een pil, want ik zou haar d'r ook mee vertrouwen.

Uiteindelijk zit je net zo met de gebakken peren als het bij hem misgaat als bij jou. Bovendien lijkt het me helemaal niet raar eerst in het ritme te komen met zoiets voordat je het zonder condoom gaat doen.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-05-2007 @ 15:17 :
Dat zou wel handig zijn, maar ik vraag me altijd af in hoeverre ik vriendlief daarmee kan vertrouwen. Niet dat hij onbetrouwbaar is, maar als hij een keer een pil vergeet, zit ík met het probleem. Ik kan me voorstellen dat jongens er toch minder met hun neus bovenopzitten dan meiden...



Niet als het op mijn bed is Dan toch tenminste een handdoek. Maar die wc is voornamelijk om blaasontsteking te voorkomen, eigenlijk.
Het zal dan wel aan mij liggen dat ik daar niet zo vies van ben.

Wat betreft die mannenpil ben ik het wel met je eens, ik zou het toch liever zelf onder controle hebben dan..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:32
Verwijderd
De mannen'pil' is een implantaat dat continu hormonen afgeeft. Dus dat kun je niet vergeten. Dit omdat anders drie maal daags een tablet zou moeten worden genomen en dat is erg belastend (en kun je weer heel makkelijk vergeten). Daarbij moet dan elke drie maanden testosteron worden geďnjecteerd om onmannelijke bijwerkingen zoals borstvorming en uitval van lichaamshaar te voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:32
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Poggy schreef op 24-05-2007 @ 15:30 :
Wat betreft die mannenpil ben ik het wel met je eens, ik zou het toch liever zelf onder controle hebben dan..
Dames toch, wat een gebrek aan vertrouwen!
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:33
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Sarah schreef op 24-05-2007 @ 15:32 :
De mannen'pil' is een implantaat dat continu hormonen afgeeft. Dus dat kun je niet vergeten. Dit omdat anders drie maal daags een tablet zou moeten worden genomen en dat is erg belastend (en kun je weer heel makkelijk vergeten). Daarbij moet dan elke drie maanden testosteron worden geďnjecteerd om onmannelijke bijwerkingen zoals borstvorming en uitval van lichaamshaar te voorkomen.
Weet je ook of dat bij de huisarts kan? En of er bijwerkingen bekend zijn?
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 24-05-2007 @ 15:33 :
Weet je ook of dat bij de huisarts kan? En of er bijwerkingen bekend zijn?
Het kan (in Nederland iig, weet niet hoe het in bv. de VS zit) alleen nog maar in het kader van wetenschappelijk onderzoek. Bijwerkingen weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 16:05
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 24-05-2007 @ 15:33 :
Weet je ook of dat bij de huisarts kan? En of er bijwerkingen bekend zijn?
Aardig wat, volgens een vorig topic daarover. Aardig verhoogde kans op kanker en nog wat andere bijwerkingen, maar er is verder weinig over bekend.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 16:19
Verwijderd
nadelen: duur(vaak), onhandig(i.v.m stoppen)
voordelen: makkelijk op te ruimen, maakt kans op kanker aan geslachtsdelen van hem en haar kleiner
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 16:21
Herma
Herma is offline
Hey,

Ik begrijp dat er bij jullie allemaal sperma uit de vagina loopt, maar ik blijft gewoon na de sex altijd liggen, en dan heb ik daar
geen last van hoor, en die keren dat we het niet in bed doen, trek ik direkt mijn short weer aan en doe een maandverband in.
wel een dik verband, dun gaan plakken namelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 17:09
Larry Flint
Larry Flint is offline
misschien faked je vriendje dan wel

ot:
behalve bescherming tegen soa's/zwanger heeft het condoom echt NUL voordelen, wat een turn off zijn die dingen echt.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 17:54
Sushii
Avatar van Sushii
Sushii is offline
Citaat:
hitzor schreef op 24-05-2007 @ 13:04 :
1 euro voor 10 condooms. Deze condooms voldoen aan alle CE normen en kwaliteitseisen.

http://www.stichting-jippy.nl/
och ja die hebben wij gratis uitgedeeld tijdens de introductie aan de nieuwe eerstejaars heb er positieve verhalen over gehoord
__________________
Sushii is better than chocolate
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 17:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 24-05-2007 @ 15:32 :
Dames toch, wat een gebrek aan vertrouwen!
Is dat zo gek? In geval van een ONS zou ik sowieso niemand vertrouwen, want ik zit met een kind in mijn buik. In geval van een relatie is er misschien meer vertrouwen, maar met mijn huidige vriend zou ik er niet voor gaan. Het is een schatje, maar zó slordig een vergeetachtig.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 18:00
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
voordeel = mijn vriend komt minder snel klaar
nadeel = het voelt minder goed

...dus heft elkaar eigenlijk op
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 18:42
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
ik vind het prettig dat het sperma wordt opgevangen, en het voelt daardoor schoner. Ook zit er standaard een beetje glijmiddel op, wat ook niet verkeerd is.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Herma schreef op 24-05-2007 @ 17:21 :
Hey,

Ik begrijp dat er bij jullie allemaal sperma uit de vagina loopt, maar ik blijft gewoon na de sex altijd liggen, en dan heb ik daar
geen last van hoor, en die keren dat we het niet in bed doen, trek ik direkt mijn short weer aan en doe een maandverband in.
wel een dik verband, dun gaan plakken namelijk.
Dan loopt het er de volgende morgen uit... sperma verdwijnt niet in je buik ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 19:34
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
hitzor schreef op 24-05-2007 @ 13:04 :
1 euro voor 10 condooms. Deze condooms voldoen aan alle CE normen en kwaliteitseisen.

http://www.stichting-jippy.nl/
nou geweldige dingen inderdaad

Citaat:
Morgan schreef op 24-05-2007 @ 20:25 :
Dan loopt het er de volgende morgen uit... sperma verdwijnt niet in je buik ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 19:49
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 24-05-2007 @ 18:55 :
Is dat zo gek? In geval van een ONS zou ik sowieso niemand vertrouwen, want ik zit met een kind in mijn buik. In geval van een relatie is er misschien meer vertrouwen, maar met mijn huidige vriend zou ik er niet voor gaan. Het is een schatje, maar zó slordig een vergeetachtig.
Dan ligt dat aan je vriendje. Ik denk dat mijn vriendin me d'r wel meer durft te vertrouwen... maar ze vind condooms handiger .
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 01:06
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Wat een vreemd topic Hoort hier geen slotje op?

Verder zijn de voordelen dat het veilig is, je er dus geen zwangerschap / soa van kan krijgen. Er zijn nog wel andere voordelen, zoals onder andere makkelijkere penetratie, maar dat is vrij secundair.
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 24-05-2007 @ 20:25 :
Dan loopt het er de volgende morgen uit... sperma verdwijnt niet in je buik ofzo
Daarvoor hebben ze douches uitgevonden. Ben je van alles af zonder gedoe én kan je gewoon lekker blijven liggen na de seks.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 25-05-2007 @ 12:16 :
Daarvoor hebben ze douches uitgevonden. Ben je van alles af zonder gedoe én kan je gewoon lekker blijven liggen na de seks.
Ja dat weet ik, maar ik vraag me af of Herma het wel snapt? Het klinkt alsof ze denkt dat het 's morgens gewoon verdwenen is nl.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 19:44
Herma
Herma is offline
Volgens mij is dat ook zo, ik heb nl nooit dat er de volgende wat uitlekt. ik was me alotijd ff met een washandje daar, is wel net zo fris, maar er lekt niks uit hoor.
word het niet opgenomen door de vagina wand ofzo, en trouwens kan het ook liggen aan de schaamlippen?

xxx
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 20:08
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Herma schreef op 25-05-2007 @ 20:44 :
Volgens mij is dat ook zo, ik heb nl nooit dat er de volgende wat uitlekt. ik was me alotijd ff met een washandje daar, is wel net zo fris, maar er lekt niks uit hoor.
word het niet opgenomen door de vagina wand ofzo, en trouwens kan het ook liggen aan de schaamlippen?

xxx
Eh, hoe wil je dat aan de schaamlippen laten liggen?
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 20:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Herma schreef op 25-05-2007 @ 19:44 :
Volgens mij is dat ook zo, ik heb nl nooit dat er de volgende wat uitlekt. ik was me alotijd ff met een washandje daar, is wel net zo fris, maar er lekt niks uit hoor.
word het niet opgenomen door de vagina wand ofzo, en trouwens kan het ook liggen aan de schaamlippen?

xxx

(...) Uh... misschien heb je dan maar gewoon geluk? Bij mij komt het er vrijwel direct uit zelfs al blijf ik horizontaal...
Het zou niet best zijn als je vaginawand sperma op ging nemen, dan werd je nooit zwanger.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 20:13
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-05-2007 @ 21:12 :
(...) Uh... misschien heb je dan maar gewoon geluk? Bij mij komt het er vrijwel direct uit zelfs al blijf ik horizontaal...
Het zou niet best zijn als je vaginawand sperma op ging nemen, dan werd je nooit zwanger.
En dat inderdaad ook.
__________________
* Together we look at the stars *
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 20:14
Herma
Herma is offline
Nou ik bedoel.... er zijn meisjes waarbij de "kleine" schaamlippen naar buiten steken en er zijn meisjes waar de "groote" schaamlippen tegen elkaar aanliggen. misschien dat het wel daar aan ligt.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 21:02
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg herma volgens mij heeft je vriend gewoon gefaked.

ontopic: condooms zijn handig want het blijft allemaal schoon, je stelt het proces uit en daar is ook wel iets voor te zeggen, je hebt minder kans op een soa
het enige nadeel vind ik dat ze stinken.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 21:36
Confus1oN
Confus1oN is offline
omg, volgens mij is die Herma een FAKERT
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 01:14
Verwijderd
Het aandeel van Durex stijgt er ook door
Met citaat reageren
Oud 26-05-2007, 18:13
Verwijderd
Jongens houden het er wat langer mee vol, en idd geen troep[
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Te snel klaarkomen
LGF
61 04-03-2023 21:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 00:04
Seksualiteit Alleen een condoom
Hayden
50 02-10-2005 16:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog
Verwijderd
52 19-11-2003 19:46
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #5!!
Snufje
265 26-10-2003 13:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket?
Gatara
292 29-09-2003 19:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.