Oud 01-07-2011, 15:13
thijs93
thijs93 is offline
Hallo iedereen,

Ik ben een jongen van 17 jaar die voor het eerst in zijn leven echt verliefd is. Het meisje in kwestie zit in mijn klas en ken ik van het begin van dit schooljaar. Bij Pasen begon ik redelijk veel met haar te sms'en, en dit ging al snel over naar berichten in het genre van: Ik loop nu op een romantische plaats (bv ik zat toen op het san marco plein in venetië), ik wou dat je er bij was. Na de vakantie probeerde ik met haar af te spreken, maar dit ging iedere keer niet, ze zei dat ze naar familie moest of dat ze ergens anders naar toe moest. Ik heb dus nog nooit echt met haar alleen gezeten en met haar over mijn gevoelens gepraat. Om uit die situatie te geraken kwam ik op het idee om een gedichtje te schrijven. Ik heb dit anoniem gegeven aan haar en de avond zelf zei ze op msn dat ze alleen maar 'vrienden' wou blijven.

In de tussentijd praatte ik wel veel over dat onderwerp met haar vriendinnen, en zij waren allemaal overtuigd dat het ging lukken tussen ons. Daarom was ik dus ook enorm verbaasd dat zij alleen maar vrienden wou blijven, ook mede door al die berichten.
Het rare is wel dat wij inderdaad vrienden zijn gebleven en ook af en toe eens afspreken, maar nooit alleen.

Nu is dus mijn vraag? Wat moet ik doen? Moet ik mijn gevoelens duidelijk vertellen tegen haar? Want ik heb het gevoel dat ik met mijn gedicht nooit echt duidelijk ben geweest. Moet ik proberen haar te vergeten en verdergaan in het leven of zou ik toch nog proberen om iets te bereiken met haar?

aub help me, de vakantie begint nu en ik zal haar bijna niet meer zien, en weet niet wat te doen. Ik zit echt in de knoop met mijzelf en weet niet meer wat ik moet denken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2011, 15:34
Verwijderd
Nou dat haar vriendinnen zoiets zeggen kan altijd helpen voor je zelfvertrouwen maar zeg nog niks over of ze iets wil of niet. Je kan haar een gedicht geven als je haar nog ziet. Een met die niet anoniem is en een zin bevat van "nu besef ik dat ik toch van je hou" of zo iets. Als je het durft ^^
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 18:19
Verwijderd
Als ze zegt dat ze alleen vrienden wil blijven, wil ze alleen vrienden blijven.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2011, 23:10
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind het heel raar dat die vriendinnen dat gezegd hebben. Wisten ze wel dat ze gezegd heeft dat ze alleen vrienden wil blijven?

Hoe dan ook, je kansen zijn nihil.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 23:51
Grey Night
Grey Night is offline
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je niet meer zal worden dan gewoon een vriend, maar wel een goede vriend. Haar vriendJE zal je niet worden.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 12:18
Vrieskist
Avatar van Vrieskist
Vrieskist is offline
Citaat:
Als ze zegt dat ze alleen vrienden wil blijven, wil ze alleen vrienden blijven.
dit
__________________
ik heb altijd zin in zaterdag
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17.