Oud 07-05-2002, 10:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat doe je wel zonder hem/haar en wat absoluut niet? Gaan jullie bijvoorbeeld afzonderlijk stappen of doe je dat samen? En wat vind je daarvan?

Mijn vriend en ik deden eerst niks zonder elkaar, maar nu, na 9 maanden, geeft hij aan dat hij het benauwend vindt en dat we dus soms ook dingen zonder elkaar moeten doen. Ik heb het hier heel moeilijk mee. Helluppie!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2002, 10:17
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wat doe je wel zonder hem/haar en wat absoluut niet? Gaan jullie bijvoorbeeld afzonderlijk stappen of doe je dat samen? En wat vind je daarvan?

Mijn vriend en ik deden eerst niks zonder elkaar, maar nu, na 9 maanden, geeft hij aan dat hij het benauwend vindt en dat we dus soms ook dingen zonder elkaar moeten doen. Ik heb het hier heel moeilijk mee. Helluppie!!
hm bij mij issut juist andersom,
ik wil juist een x zonder hem uit gewoon met vriendinnne.. maar dan zit hij thuis zichzelf zo op te vreten
hij vertrouwt me wel maar de jongens die daar lopen benauwen hem..

een x gingen we met ze 2e uit en ik stond te dansen.. stond er een jongen achter me van die sex bewegingen te maken en ik had nix door,..
hij zegt ook dat jongens naar me kijken enz.. en daar baalt hij van..

maarja ik ga gewoon uit ook al zittie zich op te vreten.. ik wil wel een beetje vrijheid

je moet je er gewoon bij neerleggen en hem vertrouwen.. komt heus wel goed en als hij gaatstappen doe dan leuke dingen met vriendinnen
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 10:19
Cameo
Avatar van Cameo
Cameo is offline
Ik had ook moeite om elke dag weer met mijn (toenmalige) vriendin op te trekken... naar mijn mening is het ook niet goed om elkaar alke dag te zien enzo...wij gingen ook wel apart uit ...
Maar dat houdt de relatie ook luchtig....
__________________
Als daar maar geen poëzie van komt..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 10:52
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Wij gaan meestal toch allemaal naar dezelfde discotheek, hij en zijn vrienden (ook vrienden van mij) en ik en mijn vriendinnen, dat komt dus vanzelf wel goed... Soms ga ik met een andere vriendengroep en soms ga ik met mijn vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 11:34
Verwijderd
Er zijn wel feesten waar we samen naar toe gaan maar dan zijn allebei onze vrienden/vriendinnen er ook. Dus af en toe dansen we met elkaar en af en toe met onze vrienden. Daarnaast doe ik ook gewoon dingen met mn eigen vrienden en hij ook en dan kunnen we later ook weer aan elkaar vertellen wat we allemaal voor avonturen () hebben meegemaakt. Ik hoef echt niet ALTIJD dingen met hem te doen terwijl ik toch echt heel erg verliefd op hem ben .
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:51
Verwijderd
ik zie hem alleen sweekends dus wel logisch dat we samen uitgaan, naar concerten is dat. ik vind het niet erg als hij een keer zonder mij naar zo'n concert gaat maar met een vriend van hem ofzo (behalve als ik supergraag naar die show wil) maar hij zegt zelf dat hij liever met mij gaat, omdat hij me anders niet kan zien enzo..wel lief
maar ik zou het dus niet erg vinden als hij zonder mij weg zou gaan, ik zou niet jaloers zijn, ik zou het alleen wel jammer vinden dat ik hem dan niet zie in het weekend omdat dat de enige keer is dat we elkaar zien..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:18
Verwijderd
Sja, ik ga gwoon zonder hem uit hoor als hij niet mee kan of wil.. Maar niet omdak muh vrijheid nodig heb ofzow, maar omdat ik ergens heen wil dan en hij dan niet mee kan of wil, nou dan ga ik toch gewoon..

Hij gaat eigenlijk weinig stappen doordat hij niet echt tijd over heeft, hij moet 1 avond in het weekend werken, 1 avond oefenen met zn band en dan soms owk nog optreden met zn band.. Nouw jah, die optredens komen dus best wel veel meisjes maar meestal ga ik gwoon mee en als ik neit kan of ziek ben ofzow dan gaat hij natuurlijk wel gwoon en maak ik me geen zorgen hoor. Hij gaat owk wel vaak genoeg zonder mij naar concerten en kben nooit echt ergens bang voor ofzow. Alleen als ie dan verteld en hij noemt een meisje moek em altijd wel ff uithoren maar dat weet ie en vind ie niet erg..

Sja, kzou er met hem over praten en je verder niet al te veel zorgen maken eigenlijk, ga idd zelf ook leuke dingen doen met vriendinnen enzow, dat je niet in je eentje thuis zit te kniezen maar het owk leuk hebt, dan denk je er ms minder aan en zit je in dezelfde positie als hij waardoor je ms merkt dat er nix is om je zorgen over te maken..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 14:32
Verwijderd
vrijer kan niet... ik zie hem (als ik geluk heb) alleen in het weekend.. (als ik geen geluk heb 2 weken niet )
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:29
L'Amour
Avatar van L'Amour
L'Amour is offline
Bij ons is het net andersom. Hij wil altijd bij mij zijn, maar ik heb natuurlijk ook een eigen leven, en ik was echt niet van plan mijn vriendinnen te laten vallen. Hij vertrouwde mij wel, maar hij is erg jaloers als ik met een andere jongen sta te praten, ook al weet hij dat het gewoon een goede vriend van me is. Dat heeft in het begin wel wat problemen opgeleverd, maar nu gaat het goed. Als ik een x met m'n vriendinnen uit wil, is dat goed.
__________________
Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:57
Piccola
Piccola is offline
Ik vind dat we elkaar best wel vrij laten. We hebben nog gewoon tijd voor onze (eigen) vrienden. We gaan soms samen stappen en soms ook afzonderlijk. Hij gaat ook wel eens alleen met vrienden naar de bios ofzo en soms ga ik mee. En andersom ook! We doen veel dingen samen, maar diezelfde dingen doen we ook nog wel alleen enzo! We zien elkaar 4 en soms 5 dagen in de week.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 16:02
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
We gaan samen naar 'onze' cafe's, omdat daar eigenlijk heel veel mensen van onze vriendengroep komen. We zitten dan heus niet de hele avond bij elkaar ofzo.

Ik vind dat juist leuk, ik zou het echt een gek idee vinden dat hij ergens anders naartoe zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 17:07
Verwijderd
ik ga graag en veel uit, en jan kan niet altijd (soms moet ie werken), ja dan ga ik met m'n vrienden alleen uit hé. als ie dan wel een keertje meekan is 't natuurlijk wel fijn, maar eigenlijk zit ik er niet zo heel veel mee in als ie niet mee naar de fuif gaat... klinkt 'gemeen', maar zo voelt het voor mij eigenlijk niet hoor... hij gaat ook regelmatig met zijn neef of een paar andere vrienden uit, en hij amuseert zich dan ook goed. we kunnen wel zonder elkaar naar fuiven. als ie er niet bij is ga ik ook meer uit mijn dak trouwens... ja ik volg samen met vijf vrienden en vriendinnen dansles, en als ze dan iets spelen op een fuif waar ge ne goeie discoswing op kunt dansen, dan DOEN wij dat gewoon, als jan er bij is zal ik al nie zo rap naar den david of den ben vliegen om te dansen...
soms heb ik wel eens iets van: okee en nu wil ik eens een avondje met jan ALLEEN uit. gewoon wij tweeën. rest kan opflikkeren.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 19:52
phoebe4000
Avatar van phoebe4000
phoebe4000 is offline
ik weet dat ik van hem alleen uit mag gaan, hij zegt wel dat hij die jongens daar niet vertrouwd maar mij wel voor de volle 100 %, en dat geldt ook voor mij... af en toe wel lekker, een zaterdag voor mijzelf!!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 20:24
Wiccaleen
Wiccaleen is offline
Nou ik had eigenlijk hetzelfde gevoel als je vriend toen had na bijna 2 jaar. Ik had het toen uitgemaakt, maar na 3 weken was het wel weer aan, ik kon gewoon niet zonder m. We doen het nu rustiger aan, we zien elkaar wel als we uitgaan, we gaan wel samen uit dus, maar we laten elkaar meer vrij.

Wiccaleen
__________________
XwiccaleenX
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 20:48
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Het ligt eraan...We doen veel samen, maar soms wil ik dingen doen die hij niet leuk vindt en andersom..Ik wilde bijvoorbeeld niet mee naar koninginnenach en toen is ie gewoon met zijn vrienden geweest...
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 23:35
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
mm..ik probeer 'm wel een beetje vrij te laten, maar vind dat wel vaak moeilijk..Stiekum wil ik 'm eigenlijk helemaal voor mezlef, mja, dat gaat nou eenmaal niet..IK probeer 'm iig zo vrij mogelijk te laten
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 11:02
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
mn vriend en ik laten elkaar wel erg vrij........we doen echt best wel veel alleentjes Terwijl we toch echt van dezelfde dingen houden.......soms vind ik het vervelend want ik zie hem ook heel weinig! Maar opzich houden we het zo ook langer vol......het komt ook doordat hij ouder is en daardoor meer mag.....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 12:00
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tja eerst was t zo met me ex dat we op een gegeven moment niks meer samen deden (ook neit op stap)

mara nu met me vriend doen we eigenlijk alles samen..maar ja bij ons kan t ook geen kwaad geloof ik wij hebben niet elke dag ruzie en dat was bij me ex wel...

ik heb t ontzettend nara me zin met me vriend we hebbe ook lol samen dus voor mij hoeft t niet anders!!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2002, 12:02
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik ga vaker met mijn vrienden uit dan met mijn vriendin, maar dat vinden we ook wel beter, moeten beide ook gewoon een sociaal leven naast elkaar hebben.

Ik ga zonder mijn vriendin op vakantie,
ik ga zonder mijn vriendin naar lowlands.

Maar ik doe ook veel met mijn vriendin, alleen we hebben er wel voor gekozen om ook zat tijd met onze vrienden te besteden.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 20:12
Verwijderd
Uh heel vrij

Gaan tot nu toe nog bijna altijd apart uit. Ik ben tot nu toe ook nog niet jaloers ofzo. Wel jammer bijv dit weekend zijn we allebei heel druk kan hem alleen vrijdagmiddag eventjes zien. Maar ik ga ook liever met vriendinnen uit, vin dik ook belangrijk(er)
Maar t lijkt me ook wel leuk om iest vaker samen te zijn ook tijdens uitgaan. Niet eens dat je echt samen moet gaan, maar als hij er ook is lijkt me wel leuk
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:02
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
en dat heb ik ook zo...
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 21:32
Verwijderd
We laten elkaar vrij, hij gaat vaak alleen stappen of naar vrienden toe. Ik ga over het algemeen minder vaak uit, maar als ik uit ga ga ik met hem mee.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 19:01
AnTaRTiCa
AnTaRTiCa is offline
na wij hebben een hele open relatie maar ik ga tog wel altijd met dur uit enssow alleen als ze naar de camping gaat niet maar we zitten elkaar eigenlijk wel een beetje op de lip maar dat vind ik eigenlijk niet eens zow errug ik mag owk gewoon met jongens gaan enssow en zij owk geweldige relatie opzich alleen je moet elkaar wel alles vertellen en elkaar goed vertrouwen enssow
__________________
Sorry, Was I screaming again?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 21:47
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Een goede middenweg. Ik vind het heel belangrijk om nog steeds veel met vriendinnen te blijven doen en dat heeft hij ook met z'n vrienden. Fijn daarvan is wel dat hij goed met mijn vriendenkring op kan schieten en ik met de zijne, zijn en mijn vriendenkring kennen elkaar ook, dus dan kun je ook nog eens iets met de hele groep ondernemen, dat is altijd wel leuk. Echt uitgaan naar discotheek e.d. doen we meestal apart, omdat ik het dan gewoon leuker vind met vriendinnen, maar verder doen we wel veel samen. Te veel samen doen zou ik ook niet tegen kunnen, heb tamelijk veel ruimte nodig.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2002, 22:43
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wat doe je wel zonder hem/haar en wat absoluut niet? Gaan jullie bijvoorbeeld afzonderlijk stappen of doe je dat samen? En wat vind je daarvan?

Mijn vriend en ik deden eerst niks zonder elkaar, maar nu, na 9 maanden, geeft hij aan dat hij het benauwend vindt en dat we dus soms ook dingen zonder elkaar moeten doen. Ik heb het hier heel moeilijk mee. Helluppie!!
Ahw, dat is nogal lullig Vampiria, ik heb altijd met veel plezier je topics gelezen.

Ik heb het niet zo op stappen met m'n vriend(in), omdat het toch nooit zo leuk wordt als die eerste keer dat je elkaar ontmoet. Liever dan een Boys' Night Out om ook je vrienden weer te zien. Sowieso zit ik liever mijn partner niet de hele dag op de lip. Twee daagjes per week is plenty. Ben verder wel heel trouw, en dat verwacht ik ook van de ander. Geen geflikflooi zonder wederzijdse toestemming.

Hey, ik hoop voor je dat het een tijdelijke fase is. Anders moet je je relatie ietwat aanpassen. Ik hoop dat dat geen frictie geeft.

Succes ermee! Laat ons weten wat het wordt.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2002, 10:24
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou... wij gaan bijna nooit uit, en als we dan uitgaan, doen we dat samen. Saai he? maar ja, ik ben daar eigenlijk wel blij mee. Wel gaat-ie kaarten op de voetbalclub, of met z'n vrienden (maar daar ben ik soms ook bij...). maar ja. da's niet uitgaan...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 11:11
Verwijderd
mijn vriendin: zo vrij als ze wil zijn
mijn vrijheid: veel minder :/
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 12:05
Tha Ice
Avatar van Tha Ice
Tha Ice is offline
Ik haar best wel vrij...
Maar zij mij niet ze is nogal snel jaloers ^_^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
Liefde & Relatie Hoe onvoorwaardelijk ben je in je liefde / vriendschap?
JustTalk
33 14-05-2014 20:13
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #79
Pluis
497 02-02-2008 08:24
Seksualiteit Dingen doen voor je partner.
Kindmeisje
51 18-04-2006 00:48
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27
Liefde & Relatie leeftijdsverschil
nees
47 03-11-2002 14:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.