Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 19:57
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Ik heb nu al 5 maanden een hele lieve vriend, maar ik ben zo verschrikkelijk jaloers! hij hoeft maar met een ander meisje te gaan praten en ik voel al steken in de buurt van mn hart... terwijl ik zelf ook graag met andere jongens praat, en daar zegt hij ook niets van.

Herken je zulke dingen? Of heb je misschien zelf een vriend(in) die jaloers is? En hoe denk je over stellen die alleen nog maar oog voor elkaar hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2002, 20:04
-Octavius-
-Octavius- is offline
Citaat:
$tarlight schreef:
En hoe denk je over stellen die alleen nog maar oog voor elkaar hebben?
Ik heb dus een vriend die sind kort een vriendin heeft (zijn eerste) en hij spreekt elke middag/avond met haar af en zijn vrienden (waaronder ik) laat hij vallen , niemand kan nog met hem afspreken ofzow.. ik zie hem af en toe op vrijdag avond (met zijn vriendin) tsja.. tis niet jaloers dat ik ben maar jah ik denk dat hij als het eenmaal uitgaat dat hij weinig vrienden overhoud.
__________________
*Tomaten zijn onze vrienden!*
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:15
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
als
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 20:22
Dextopia
Avatar van Dextopia
Dextopia is offline
Citaat:
$tarlight schreef:
Ik heb nu al 5 maanden een hele lieve vriend, maar ik ben zo verschrikkelijk jaloers! hij hoeft maar met een ander meisje te gaan praten en ik voel al steken in de buurt van mn hart... terwijl ik zelf ook graag met andere jongens praat, en daar zegt hij ook niets van.

Herken je zulke dingen? Of heb je misschien zelf een vriend(in) die jaloers is? En hoe denk je over stellen die alleen nog maar oog voor elkaar hebben?
Zoals ik jou verhaal leest hebben jullie geen zelfvertrouwen voor elkaar ? of hoe zit dat?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 21:40
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Nou, ik herken dat toch wel heel erg! ik word namelijk ook supergauw jaloers wanneer mijn vriend maar met een meid kletst. En zelf... Nou, ik heb bijna alleen maar jongens als vrienden. Dus jah...

Maar hij heeft er geen last van, hij vindt t zelfs wel een beetje lief. Dus jah... (zijn al 1,5 jaar bij elkaar)
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 09:27
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
-Octavius- schreef:
Ik heb dus een vriend die sind kort een vriendin heeft (zijn eerste) en hij spreekt elke middag/avond met haar af en zijn vrienden (waaronder ik) laat hij vallen , niemand kan nog met hem afspreken ofzow.. ik zie hem af en toe op vrijdag avond (met zijn vriendin) tsja.. tis niet jaloers dat ik ben maar jah ik denk dat hij als het eenmaal uitgaat dat hij weinig vrienden overhoud.
Dat is bij iemand die ik ken ook gebeurt, dat ie helemaal op ging in de relatie en op een gegeven moment alleen haar had en geen vrienden meer...ze hebben nog wel steeds een relatie daar niet van...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 10:15
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Dextopia schreef:
Zoals ik jou verhaal leest hebben jullie geen zelfvertrouwen voor elkaar ? of hoe zit dat?
Misschien vertrouw ik hem wel niet helemaal nee.... al is dat nergens voor nodig, maarja...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Het enige wat ik wil zeggen: Ik hou ook van jouw eerste B...Bjorn
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:26
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
Nou, ik herken dat toch wel heel erg! ik word namelijk ook supergauw jaloers wanneer mijn vriend maar met een meid kletst. En zelf... Nou, ik heb bijna alleen maar jongens als vrienden. Dus jah...

Maar hij heeft er geen last van, hij vindt t zelfs wel een beetje lief. Dus jah... (zijn al 1,5 jaar bij elkaar)

idem
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:55
Druppel
Avatar van Druppel
Druppel is offline
Ik ben zelf ook heel erg jaloers geweest!!! Ik werd echt helemaal gek als mijn vriendje naar een ander meisje keek of als hij zei dat ze er leuk uit zag oid..... GRRRR!!
Het is heel raar maar op een of andere manier ben ik nou echt helemaal niet meer jaloers.... Het was op een gegeven moment eigenlijk gewoon over. Waarschijnlijk komt het door het vertrouwen dat ik op een gegeven moment had in hem. Nu kan het me echt niks meer schelen met wie hij praat, naar wie hij kijkt enz. Ik weet gewoon dat hij voor mij gaat. Dit is wel veel fijner hoor dan eerst, maarem het duurde eigenlijk wel meer dan een jaar voordat ik dit had!
Ik snap in ieder geval wel dat je het hebt, het is heel menselijk. Ik weet ook niet wat je er aan zou kunnen doen. Met hem erover praten, dan kan hij rekening met je houden en misschien gaat het dan langzaam vanzelf over, als jullie er samen gewoon wat aan proberen te doen?? In ieder geval veel succes ermee!!


kusje
Druppel
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 19:05
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Het enige wat ik wil zeggen: Ik hou ook van jouw eerste B...Bjorn
zolang t maar niet dezelfde is..... dan sla ik je
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 08:42
20marianne12
20marianne12 is offline
Ja ik ben ook jaloers, erger dan ik dacht. Maar ja is het niet gezond om jaloers te zijn? Volgens mij wel, het is niet echt een kwestie van vertrouwen, jaloers zijn hoort er gewoon bij (in kleine mate dan).
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 18:21
mar87
mar87 is offline
nou dan benik zo ongeveer 't zelfde als jou, ik vind 't gewoon vreselijk als hij al met en meisje praat, ligt 'r ook nog weer aan met wie, maar over 't algemeen, vindik 't echt vreselijk. En ik praat zelf wel met jongens.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:12
MarilynManson
MarilynManson is offline
Mijn vriend praat niet meer met andere meisjes,maar ik ben ook wel ziekelijk jaloers zeg maar
ik word al helemaal pissed en verdrietig als ie naar de tv kijkt en er is een wijf ofzo of naar fotos waar dan ook.......

k weet zelf niet wat je eraan kunt doen.Wij hebben nu al meer dan 2 jaar en ik kom er zelf niet vanaf

ik vind het fijn voor stellen die alleen maar oog voor elkaar hebben,omdat het gewoon niet leuk is als je vriendje naar andere meisjes kijkt.
__________________
~BLUB = DOOD!!!!! ik ben een meizjuh hoow !!!..TSJOEK TSJOEK!! ~
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:19
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
zolang t maar niet dezelfde is..... dan sla ik je
Haha, nee, denk het niet....

*word al bijna bang *
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht Je Hart Topic - 173
darkfairy
500 03-10-2016 17:56
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-topic #160
JustADreamer
480 18-01-2011 12:21
Liefde & Relatie Liefde is een spelletje
Fujitsu
81 02-11-2003 18:47
Liefde & Relatie uitmaken..?
BenDeGek
9 18-06-2003 22:46
Liefde & Relatie Contact verbreken of niet?
Angel Of Faith
13 31-03-2003 03:57
Liefde & Relatie Vriendin aan de drugs
DarkCat
14 28-05-2002 15:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.