Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2009, 12:00
Verwijderd
een lang verhaal misschien, maar voor meisjes met slechte sex-vriendjes, of onzekere jonges is dit wel handig :]

hoppaa =D
ik heb afgelopen maanden een flinke 'egoboost' gekregen vanwege 3 meisjes die me geweldig vonden in bed ^_^
*is nog maagd*
en dus ik deel even de tips ofzo? :]

*te lang voorspel.
meisjes moeten echt lange tijd hebben om gewoon helemaal klaar te zijn :]
mijn voorspel lijd ongeveer zo,
- 1 uur zoenen + knuffelen op de bank
- half uur liggen zoenen en knuffelen in bed ( + zoenen in de nek/hals )
- half uur tieten en benen strelen + zoenen ( + bh en broek uittrekken )
* ondertussen moet je natuurlijk wel wat zeggen :] of beetje lachen, anders is het zo'n pijnlijk moment *
- daarna, in een kwartier tijd, zoenen + tepels likken, maar dat doe je misschien een halve minuut lang ofzo :] en dat dan verdeeld in een kwartier.
- Daarna, streel met je hand vanuit de knie, naar boven been, en dan zo verder, maar raak de onderbroek niet aan bij de kut :] dit wekt wat verlangen
-dat doe je ongeveer 5 minuten, anders is het flauw dan ga je gewoon langzaam over de kut vrijven, maar oplopend tot vreed, gewoon, ruw, WEL over de onderbroek :]
- je je moet een beetje voelen hoe nat het is, als het egt nat is van, omgosh mn hand plakt, dan kan je ongeveer naa 5-10 minuten de onderbroek uittrekken :]

*het vingeren zelf
oke doe me even na :]
- maak een vuist
- doe je pink en wijsvinger en duim uitsteken
- je hebt nu je middelvinger en je ringvinger omlaag, strek deze uit :]
- als je ze recht houd, ( 90 graden hoek ) dan zie je een soort ruimte tussen je 2 vingers en je handpalm, daar komt de bovenkant van de vagina.

je stopt je middel en ringvinger erin, en gaat gewoon op en naar met je hand, vergeet de clitoris, dat is nooit goed genoeg :] de G-Spot, die binnen in zit, wekt een veel beter orgasme.

je kan op 2 manieren op en neer gaan, als ze nog jong is, en misgien pas 1ste keer, alleen je 2 vingers op en neer laten gaan,

als het al de zoveelste keer is, leg je andere hand op haar onderbuik, om dr recht te houden
dan schud je je hand gewoon op en neer, van langzaam naar heel erg snel,
het lijkt misschien erg ruw, maar iets waar een baby uitgeperst word kan dat wel hebben :]

het geneuks..
nou eigenlijk geen flauw idee ^_^ k heb het nog nooit gedaan, maar ik heb gelezen dat het standje, vrouw ligt op de rug en man op haar ofzo, dat dat helemaal niet erg goed is ofzo, xD doe maar wat anders ik weet niet :]

afterplay
*1 subtiel haar kut afvegen met een handdoek,
DON'TS :
een handdoekje speicaal klaarleggen erna,
der kut afvegen met je eige hand
DO'S
pak gewoon je eige t shirt ofzo, die je de dag derna tog in de was flikker :] of njaa, ligt eraan bij wie je thuis bent, als zij bij jou is, pak je jouw t shirt, als je bji haar bent pak je die van haar, zelfsprekend :]
het maakt niks uit als je dat van haar wilt, meisjes voelen zich vies om (half) naakt helemaal nat naast een jongen in slaap te vallen , veeg het misschien een beetje af, of geen ze hun onderbroek terug

*2 Knuffel tijd ^_^
ja het geweldigste moment van de afterplay :]
knuffelen. duh.. wat is nou leuker dan samen in slaap vallen :]
jij ligt op je rug, zij ligt rechts van je, met haar rechterarm over je linker schouder, half op je, met haar hoofd op joouw schouder / borstkas

welterusten :]
oh, en meisjes:
vertel even wat je hier van vind,? en of er nog verbeteringen aan kunnen ofzo ^^ tnx.
Oud 04-07-2009, 12:03
Verwijderd
ojaa vergeten:
knip beurt voor je nagels zal fijn zijn,
doe haar eerst voor je haar jou laat doen, wees niet boos als je 4/5 nachten eerst haar doet en zij daarna misschien pas jou, is normaal, meisjes durven gewoon niet veel ^^
tijdens het vingeren, zoen haar, en als ze niet meer zoveel met haar tong beweegt, ( dus afgeleid vanege het lekkere gevoel :] )
dan zoen je haar nek ofzo, of als je geen droge mond hebt, der tepels
Oud 04-07-2009, 12:17
Verwijderd
...Wow.

En trouwens, missionaris is helemaal niet slecht.
Oud 04-07-2009, 12:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
<3 missionaris
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-07-2009, 12:49
Verwijderd
Christenzielen jongen jij mag echt NOOIT meer seks. Dit is werkelijk om te huilen

Ik hoop zo dat dit een UC is hè
Oud 04-07-2009, 12:52
Verwijderd
Christ..

Zit je er met een horloge erbij ja? Na ruim 2 uur geen actie snap ik dat je inderdaad geen toegang hebt gekregen. Vrouwen hebben geen oneindig geduld.

en
"dan schud je je hand gewoon op en neer, van langzaam naar heel erg snel,
het lijkt misschien erg ruw, maar iets waar een baby uitgeperst word kan dat wel hebben :]"

Seriously, this is wrong on so many levels.
Oud 04-07-2009, 13:07
Verwijderd
watwat
Oud 04-07-2009, 13:23
Verwijderd
Citaat:
mijn voorspel lijd ongeveer zo,
...
Ik ben blij dat je het zelf zegt.
Oud 04-07-2009, 13:55
Verwijderd
mijn god
Oud 04-07-2009, 14:04
Verwijderd
Tips voor in bed van een maagd...? Zal ik dan ook maar meteen een topic openen met etiquette-tips?
Oud 04-07-2009, 14:34
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ik kniel nederig voor u, oh reneeke9. dank u dat u de tijd heeft genomen om ons, het voetvolk, te verlichten met uw tips aangaande de vleeschelijke lusten.
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 04-07-2009, 14:47
Verwijderd
hahahaha omg wat verschrikkelijk
Oud 04-07-2009, 15:00
Verwijderd
"vergeet de clitoris, dat is nooit goed genoeg :] "?

Dude. Really.
Oud 04-07-2009, 15:05
Verwijderd
Dankje, erg nuttige tips. Ik kan ze niet allemaal onthouden dus heb ze uitgeprint boven mijn bed gehangen, dan kan ik even spieken als ik het niet meer weet. Ook heb ik een eierwekker op mijn nachtkastje gezet, zodat ik niet langer dan een half uur tieten + benen streel!
Oud 04-07-2009, 15:24
Verwijderd
bedankt voor deze tip man! ik heb sinds 13:00 uur al 2× seks gehad met 2 verschillende meisjes, het is dat het allemaal zo lang duurt anders zat ik nu zeker al op de 10!
Oud 04-07-2009, 16:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hahaha, wat schattig.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Plas nog in m'n bed
Marijn-S
83 26-07-2016 16:04
Liefde & Relatie Signaleren van problemen bij jonge kinderen.
Verwijderd
8 13-07-2011 14:30
Seksualiteit Problemen in bed :(
Lotteee24
4 11-08-2010 14:19
Seksualiteit tips voor jonges in bed :]
Verwijderd
0 04-07-2009 12:07
Seksualiteit onzeker in bed
partygekkie
21 26-12-2006 19:59
Seksualiteit Ouders verbieden seks
inferno3000
50 08-05-2004 02:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.