Oud 21-07-2003, 22:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Anders gezegd: welk moment wil je nog wel eens beleven? Dan bedoel ik dus niet 'de vakantie naar Parijs' o.i.d., maar de kleine dingen.

Ik zou er een moord voor doen om nog eens een avondje samen met hem vanuit bed, in zijn armen, een filmp te kijken op zijn kamer, met het lekkers binnen handbereik.
Ja schat, dit is een hint

Daar kon ik altijd nog het meeste van genieten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2003, 22:04
Verwijderd
Samen wakker worden in het weekend, lekker warm tegen elkaar aan met beiden slaapadem en suffige hoofden. Dan lekker tegen hem aankruipen, hem een zoen op z'n behaarde wang geven en lekker een beetje verder doezelen, samen. Alsof de tijd stil staat, zo'n moment Heerlijk, de tijd zou dan wel even stil mogen staan
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:05
Mindfields
Mindfields is offline
mn eerste keer
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 22:15
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
De strandwandeling van vorige week. Ondergaande zon en een goed gesprek. Af en toe even stil staan voor een knuffel, met op de achtergrond het geluid van de zee, de meeuwen en de wind door je haren.
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 00:11
Verwijderd
Afgelopen logeerpartij was wel melig
Samen op bed flauwe grapjes maken. (lees: hij maakt grapje, ik lig een half uur in de kreukels) Kriebelen en knuffelen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 07:18
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
De slappe lach om de stomste dingen (gisteren verzonnen we samen een heel verhaal bij een stickervel van me to you (je weetwel, die lieve beertjes) en we lagen helemaal in een deuk!

Onze ontmoeting zou ik wel nog een keer willen beleven...Ookal was dit nietzo bijzonder, misschien ga ik dan met andere ogen kijken ofzo

Tjah, verder beetje knuffen op bed/bank...Soms vind ik dit lekkerder dan echt sex hebben...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 08:23
Ace*Dusty
Avatar van Ace*Dusty
Ace*Dusty is offline
zondagochtend, lekker in bed hangen met z'n 2en.
__________________
Mama van Ashley en Michelle
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 08:45
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Dat ik lieflijk in haar gele armen een nieuwe naam creëerde!

Forum ik houd van je!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 09:19
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
samen op het gras, bij een zwembad, heerlijk onder een boom in de schaduw, beetje liggen, beetje niets doen

simpliciteit, schoonheid.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 09:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo ontzettend fijn tegen hem aanliggen, zodat ik hem helemaal tegen me aan voel, met een beschermende arm om me heen, en dan een beetje liggen doezelen...
Kan ik geen genoeg van krijgen...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 10:40
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Als we samen tegelijk omdraaien en elkaar diep en recht in de ogen aankijken...
mmm
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:10
Dani
Dani is offline
Vandaag ging mijn vriendje heel quasi zielig kijken...hij moest door de regen naar zijn werk fietsen en ik had zijn broodjes niet klaargemaakt (waren we alletwee vergeten, maar daar ging het even niet om)....Hij trok zijn aller aller aller zieligste huil gezicht, compleet met trillend onderlipje en huiloogjes. Daarbij ging hij in een beetje moeilijk nederlands(hij praat normaal engels) heel zielig zitten zeggen dat ik zijn broodjes niet had gemaakt en dat hij niks te eten had de hele dag, dat ik hem niet meer lief vond etc.

Daar had ik zo'n diepgrondig 'aaaaah' gevoel bij, niet normaal. Ik wilde hem echt alleen maar knuffelen en 'troosten'....Zo schattig is dat
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:28
Verwijderd
De avond dat we voor het eerst echt elkaar lichaam ontdekten en de eerste keer dat ik naast m wakker werd en dan zn armen om me heen voelen en dan nog eventjes verder slapen terwijl ik weet dat hij er is en dan zijn handen over mijn lichaam voelen. Heerlijk!

En zo hebben we nog wel van die momenten die niet lang genoeg kunnen duren en je de tijd even stil zou willen zetten.

Lieverd, ik hou zoveel van je!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:31
Verwijderd
de nacht dat mijn ex (ja, toen al mijn ex) en ik de hele nacht lagen te rollen op het 2persoonsbed van mijn ouders, geen sex, geen zoenen. Gewoon heel lievelijk in elkaars armen slapen, kusjes geven en elkaar aankijken.


*huilt weg bij de herinneringen aan vroeger *
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:42
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
gisterenavond

van 2 films totaal misschien 5 minuten gezien
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:01
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 24-07-2003 @ 20:42:
gisterenavond

van 2 films totaal misschien 5 minuten gezien
5 min?! ik maar 2 min hoor
__________________
I am..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:03
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 22-07-2003 @ 09:20:
Zo ontzettend fijn tegen hem aanliggen, zodat ik hem helemaal tegen me aan voel, met een beschermende arm om me heen, en dan een beetje liggen doezelen...
Kan ik geen genoeg van krijgen...
Ik ook niet...maar dan wel tegen m'n eigen vriend aan ed.

En gewoon samen flauwe (woord)grapjes maken, die verder (bijna) niemand snapt. Samen naar de katten kijken, samen een goede film kijken...enz. enz. enz. Alles. Hij is gewoon lief.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:07
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
ik mis mijn vriendin nu
__________________
Appelmoes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 21:42
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
's avonds buiten in de tuin in het gras liggen, en turen naar de wolken die in het rood van de ondergaande zon zichzelf vermommen.
Verdronken in je alleene zelf, en toch nog samen.

Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:46
Verwijderd
overgens vind ik elk moment dat ik met mijn (vroegere) relatie doorbreng geweldig, en kijk ik altijd de volgende dag verdrietig terug naar hoe leuk we het hadden...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:37
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Als ik in zijn armen lig, zijn hart hoor kloppen en zachtjes een kusje op mijn voorhoofd krijg.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:34
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
de lachkick van gisteravond, tjeez wat waren we stoned
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:59
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Wurgsex
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 11:08
poesiefox
poesiefox is offline
Ik denk die hele eerste negen maanden van onze verkering, voor hij vooe een half jaar op buitenlandstage vertrok. Dat was een roze roes! De eerste maand van zijn stage is meteen de periode in mijn leven die ik echt niet wil overdoen, ik heb zo vreselijk gehuild.( we konden helemaal niet bellen en nauwelijks schrijven, hij zat echt in de middle of nowhere en ik was zo bang dat hij daar dood zou gaan)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:59
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Citaat:
Rambo schreef op 24-07-2003 @ 21:07:
ik mis mijn vriendin nu
ikj mis m'n vriendj nu nog veel meer ....maar zou zo met 'm in z'n armen nog een filmpje kunnen 'kijken' ofzo , vind ik heerlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2003, 13:51
Muizzz
Avatar van Muizzz
Muizzz is offline
mm.
het huilen van geluk.
__________________
conclusie :
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 09:13
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 22-07-2003 @ 09:20:
Zo ontzettend fijn tegen hem aanliggen, zodat ik hem helemaal tegen me aan voel, met een beschermende arm om me heen, en dan een beetje liggen doezelen...
Kan ik geen genoeg van krijgen...
EENS! Dat voelt echt het beste van allemaal...
Of in het holletje van zijn arm in slaap vallen... Heerlijk was dat.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 15:36
lieve
lieve is offline
Mm, ...
wel de persoon die ik momenteel in m'n hoofd heb is niet m'n vriend, ... maar de momenten die ik wel heel leuk vond en die ik best wel terug wil beleven zijn...
We waren samen met een groep op een trip, en hij bleef altijd het langste liggen... dus iedereen was al naar beneden en ik was me nog aan het klaarmaken ... maakte ik hem in het begin wakker met een zoen en dan deed hij zo keilief zijn oogjes open. (precies zo'n puppy'ke) en dan gaf hij me een lekkere knuffel en genoten we samen nog even van onze morgen door in elkaars armen te liggen.
Maar meer naar het einde toe, maakte ik hem een paar keer wakker met een ijskoud washandje. Gewoon uitwringen boven zijn hoofd, ikke gaan lopen maar voor ik aan de deur stond had hij me al vast... en zaten we nog een beetje 'gek te doen'.

Kon ik maar terug naar die koude ochtends... ik heb daar zo van genoten toen hé!

__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:23
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Het tegen elkaar aanliggen, mis ik wel...dat is echt heerlijk!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 16:39
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
vorige zomer, s'avonds samen op het strand zitten met een flesje rose....
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:04
Verwijderd
het hele prille begin, als je nog alles van elkaar moet ontdekken, en dan niet alleen lichamelijk..Die kriebels in je buik (die nu nog aanwezig zijn, na ruim een jaar)...Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 22:07
tacidvs
tacidvs is offline
Haar afwezigheid momenteel, het schijnt een eeuwigheid nu...

Maar om niet te verdrinken in zelfmedelijden. Eigenlijk gewoon het met haar zijn, beethebben en houden, urenlang.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 04:14
Verwijderd
Samen in slaap vallen en de volgende dag tot 3 uur in bed liggen parten en lachen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 05:15
Sweet_Hadar
Avatar van Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Samen lekker in bed liggen knuffelen, een mooie film kijken en samen in slaap vallen. De hele nacht tegen elkaar aanliggen en 's ochtends seks.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 08:03
Verwijderd
- Als we lekker tegen elkaar aanliggen op de bank ofzo. Beetje knuffelen, beetje zoenen, heerlijk
- Als we samen (in het bos) aan het wandelen zijn. Lekker zijn arm om me heen, af en toe stilstaan voor een kus en/of een knuffel
- Gewoon sommige momenten dat 'ie me even aankijkt en zegt dat 'ie van me houdt.


Ik hou van mijn vriend
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:47
Sorcha-Solar
Avatar van Sorcha-Solar
Sorcha-Solar is offline
de 2e keer dat ze hier was (de eerste keer zijn we niet eens gaan liggen, hebben we alleen maar gezeten enzo..toen hadden we officieel nog niets) toen we om 2 uur helemaal verstrengeld in slaap vielen..en dat we toen om 6 uur tegelijk wakker werden en tot 12 uur in bed hebben gelegen een beetje dommelen en kusjes geven en lieve dingen zeggen

aargh nog 1 en een halve week dan is ze terug van vakantiieeeee

ik hou zo heel erg veel van der
__________________
A kwadraat + B kwadraat = C kwadraat (slim he?)

Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 10:01.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2003, 10:33
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
smorgens in elkaars armen uitslapen
heerlijk is dat!
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:30
Verwijderd
Ik verklaar dit topic bij deze tot Heel Erg Roerend.

Oude momenten:
De keren vorig jaar februari dat we allebei een half uur te vroeg op school moesten zijn wegens te laat komen, en dat normaal zo lange halfuur zó voorbij was, terwijl we allebei normaal gesproken toch doodverlegen zijn.
Onze gezamelijke 'vriendschappelijke' tocht door zijn hondwandelbos, alwaar wij zo verdiept waren in elkaar dat wij hopeloos verdwaalden op een grasveld.
De filmmarathons samen met onze beste vriendin.
De uren voordat we voor 't eerst zoenden, en we urenlang (dat is altijd zo met uren) in elkaars armen lagen terwijl het slechts minuten leken, en de uren dat we lagen te zoenen naderhand.
Ons gesprek in mijn verdwaal-en-leesbos de volgende dag.
Onze eerste keer en de hele middag, avond, nacht, ochtend, middag en avond die daarbij hoorde (nee, de eerste keer duurde niet zo lang, maar alles eromheen was zooo sprookjesachtig), elk moment daarvan.

Nieuwe momenten:
Het moment in de dierentuin in Emmen afgelopen week dat we samen op een bankje zaten/lagen, en dat een klein jongetje aan zijn moeders t-shirt trok en riep 'kijk, die zijn verliefd!'.
Het moment in pretpark Slagharen afgelopen week dat het stortregende en iedereen stond te huiveren onder afdakjes terwijl ze tóch al doornat waren, en wij triomfantelijk met z'n tweeen door die straten liepen (want we waren toch al doornat, en we houden van regen), terwijl iedereen ons aankeek met zo'n die-zijn-gek blik.
Het moment dat we samen in de zon lagen te lezen op de camping en we af en toe tegelijk opzij keken in elkaars ogen en even glimlachten en weer verder lazen, en verder niet hoefden te praten.
Het moment in pretpark Slagharen afgelopen week dat we bij die gokautomaten met al die muntjes waren en 15 muntjes vonden in de bak van een andere automaat en met een heerlijk dit-mag-niet gevoel die muntjes pakten en in onze machine wierpen, waardoor we weer tien muntjes wonnen en nog een tijdje door konden spelen, en we samen heel stout waren.
Het moment dat we naast elkaar aan het fietsen waren en ik ontzettend de slappe lach had en steeds op wilde houden met lachen en nét dan zei hij steeds iets grappigs, of iets dat zooo niet-grappig was dat ik tóch weer aan het lachen was, waardoor ik ruim een uur heb gelachen.
Het moment gisternacht dat hij zei 'Ik wil nu alleen maar lief doen' en dat deed.

Algemene momenten:
Elk moment waarop ik me realiseer dat hij mijijijijijijn vriendje is.
Elk moment waarop hij me van opzij aankijkt, even glimlacht en zachtjes over mijn rug aait.
Elk moment waarop hij me opeens vastpakt en helemaal fijnknijpt.
Van vrijwel elke keer dat we sex hebben wel een moment.

Hmmm, momenten bedenken is leuk *zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:05
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 22-07-2003 @ 08:45:
Dat ik lieflijk in haar gele armen een nieuwe naam creëerde!

Forum ik houd van je!!
lol
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:37
Kip187
Avatar van Kip187
Kip187 is offline
AAAh heb gister de halve nacht wakker gelegen.... mis der.....

Gisteravond spookten honderden momenten door mijn hoofd....

Vooral de eerste keer dat we zoende was heel speciaal en onverwachts... en elk moment als we daar over praten wordt er wel iets gezegd waardoor ik....gek wordt..

De manier hoe ze in haar rode galajurk op me af kwam lopen en heel lief met die hele uitdagende blik in haar ogen zei "ik vind je leuk" aaaaaaah

die blik... elke keer als ze zo kijkt....dat gevoel dat moment daar wil ik in vastzitten.... totdat ik haar weer zie.....

Op de fiets naar het e3 strand.... een fietstocht van 1 uur door de Brabantse velden 2 dagen voordat ze verhuisde naar Spanje...
en ook weer terug natuurlijk. Heerlijk hand in hand gefiets.... even gestopt in het bos om bramen te eten, te zoenen. Het veel te warm hebben en allebij plakken.... Samen tussen al die mensen op het strand lopen en niks doorhebben.... Alleen maar elkaar kunnen zien.... lekker zwemmen, klieren, lachen, gewoon samen genieten van het leven en van elkaar....

De eerste keer toen ik bij haar thuis...in het park was. Alle plekjes kende ze van vroeger en bij elk rek, zowat elke tegel had ze een verhaal. Hoe we samen haar vroegere verstop-plekken gingen terugzoeken...het gevoel wat ik krijg als ze zo geinterreseerd/gepassioneerd vertelt en kijkt... dat moment.

De eerste keer dat we een beetje ruzie hadden....mmnou ja ik was eerder verdrietig om het een en ander. maar zij moest weg... het moment dat ze terugkwam om me nog even een extra kus en knuffel te geven... waardoor ik sorry kon zeggen

en meer....ga zo maar eens bellen...
__________________
Een appel is geen peer.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 15:44
howshesings
Avatar van howshesings
howshesings is offline
toen hij speciaal voor mij naar de fantasy fair kwam (ik hielp daar bij de boekenkraam) en we samen onder zijn grote net-gekochte paraplu koffie hebben staan drinken tussen al die mensen... dat was wel heel erg lief, vooral omdat hij eerder had gezegd dat hij niet zou komen en er toch ineens stond... en hij heeft verder niets van de fair zelf gezien, alleen maar bij mij rondgehangen terwijl ik mensen aan het helpen was... ja, dat was wel goed
__________________
we are of the going water and the gone
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 14:37
Bravo
Bravo is offline
´s Avonds op het strand, in elkaars armen, naar de sterren kijken terwijl we praten over de meest uitlopende dingen, fantaseren over de toekomst en lachen om het verleden....
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32.