Oud 18-10-2005, 21:30
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
Piloff schreef op 18-10-2005 @ 22:15 :
wie, wat, waar en hoe?
Ik, meeting, Haarlem bij Wammus thuis, op de fiets.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Advertentie
Oud 18-10-2005, 21:32
Verwijderd
mag ik ook komen
Oud 18-10-2005, 21:33
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
Panini schreef op 18-10-2005 @ 22:32 :
mag ik ook komen
Tuurlijk, iedereen is welkom.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 18-10-2005, 21:37
Verwijderd
wat moet ik me er verder nog bij voorstellen?
Oud 18-10-2005, 21:38
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Veel gezelligheid, de meest apparte mensen komen samen en hebben lol. Wat wil je nog meer weten?
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 18-10-2005, 21:45
Verwijderd
zal ik dan de enige zijn daar die niet elke dag blowt en geen drugexpert is?
Oud 18-10-2005, 21:47
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Nee denk het niet. Als het zo gaat als de vorige keren dan ben je niet de enige. Dus kom gerust, dan leer je eventueel wat bij en heb je een hele leuke avond! Zie ik je daar?
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 18-10-2005, 21:48
Verwijderd
ik zal kijken ivm tentamens

wordt het doordeweeks/weekend/avond/middag/nacht/slaapfeestje?
Oud 18-10-2005, 21:49
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Weekend. Je kan blijven slapen (als dat ervan komt) mischien moet je daarvoor wat spullen mee nemen. Maar je kan komen en gaan wanneer je wil. Het is de hele week mogelijk, maar de meeste mensen komen (mischien wel bijna alle) in het weekend.

Het wekend zelve staat geloof ik nog niet vast. Iets ergens rond de 3de week van november.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 18-10-2005, 21:49
Verwijderd
De derde week van november, gaat het dan om het weekend van de 19e en de 20e? (Ja ik denk ik weekenden, ik ben werkend).

Dan kan ik.
Oud 18-10-2005, 21:51
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Ik weet het niet. Zal het vanavond nog even aan Wim vragen die zie ik over 10 minuten. Dus dan post ik het nog wel ff vanavond op het forum. Tenzij ik alweer vergeten ben dat ik het zou posten. Maar dat komt vanzelf wel goed
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 18-10-2005, 21:52
Verwijderd
ik ga slapen welterusten
Oud 18-10-2005, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Viporizer schreef op 18-10-2005 @ 22:30 :
Ik, meeting, Haarlem bij Wammus thuis, op de fiets.
het eerste wat ik dacht toen ik dit las, was: "Fuck, moet ik weer m'n betonschaar meenemen."



isset misschien een idee om te beginnen op een vrijdag, ivb met doordeweeks ov?





/me is vlooi undercover, maar ik denk dat dat al een lange poos bekend is
Oud 19-10-2005, 00:08
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
De meeting is op 18, 19, 20 en 21 november.

18 november 's avonds, voor de mensen met week OV en de mensen die eerder willen komen.
En 21 november is het de bedoeling dat iedereen voor 10.00 uur 's morgens weer is vertrokken.
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 19-10-2005, 08:04
Verwijderd
ik kom waarschijnlijk op 19 november 's avonds na mijn werk. Ik weet niet hoe lang het rijden naar haarlem is vanaf hier, maar dat komt wel goed
Oud 19-10-2005, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Piloff schreef op 18-10-2005 @ 23:25 :
/me is vlooi undercover, maar ik denk dat dat al een lange poos bekend is
idd, check je LJ.
Oud 19-10-2005, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-10-2005 @ 09:23 :
idd, check je LJ.
er staat niks nieuws in.
wa's de jouwe eigenlijk?
Oud 19-10-2005, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Piloff schreef op 19-10-2005 @ 10:10 :
er staat niks nieuws in.
wa's de jouwe eigenlijk?
Check dan je vriendjes ^^
Oud 19-10-2005, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-10-2005 @ 10:13 :
Check dan je vriendjes ^^
Oeh.

*kuch* http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1287421 onrecht.
Oud 19-10-2005, 09:23
Verwijderd
Ik zag het, ik snap het ook niet, maar ik snap meer wel niet.

Iig, terug meeting-ontopic.
Oud 19-10-2005, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 19-10-2005 @ 10:23 :
Ik zag het, ik snap het ook niet, maar ik snap meer wel niet.

Iig, terug meeting-ontopic.
Ik wil ook meeten! ^_^
Oud 19-10-2005, 18:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Goed ff voor de duidelijkheid.

Het word de derde week van November. Dit is vanaf of vrijdagavond 11 november of zaterdagavond 12 november (dit hangt af van of ik moet werken of niet ik meld het zodra ik dat weet.) tot en met Zondag 20 November.

Mijn bedoeling was in eerste instantie om een week lang een soort open huis te houden. Dit houd dus in dat iedereen die zin heeft om te komen mag komen wanneer ie wil en weer mag gaan wanneer ie wil (mits het in die week is ). Maar aangezien dit nogal moeilijk te begrijpen schijnt te zijn maak ik het wat simpeler.

We houden een grote meeting op Vrijdag 18 november, Zaterdag 19 November en Zondag 20 November. Iedereen is welkom en je mag mits je het allemaal een beetje normaal houd van mij gebruiken wat je wilt. De enige voorwaarden zijn dat je zelf voor drugs, alcohol en voedsel zorgt. Als je iets sloopt vergoed je dat per direct ongeacht de reden waarom het stuk is gegaan.

Je mag blijven slapen alleen ik weet nu ff niet wat ik allemaal aan slaapplaatsen heb. Ik vind hierbij dat Mutant wederom het logeerbed krijgt aangezien die helemaal uit fucking België moet komen (no offence tegen België of course en ik zal deze keer wel zorgen dat alles kattenhaar vrij is ). Ik post tzt nog wel ff wat ik hier allemaal aan slaapspullen heb maar ik kan je nu alvast vertellen dat je hoogstwaarschijnlijk zelf een kussen en slaapzak mee zal moeten nemen en waarschijnlijk ook een luchtbed oid (tenzij je er geen bezwaar tegen hebt om op de grond oid te crashen daarin ben je vrij).

Hier is overigens in Haarlem. Het is heel simpel te bereiken. Je neemt de trein tot aan Centraal station Haarlem. Daar stap je uit en neem je bus 2 naar het Teylerplein. Als je daar bent aangekomen dan bel je mij en ik zorg dat je opgehaald word (voor telefoonnummer voeg me maar toe op MSN (@mail staat in m'n profiel) of stuur een pm/mail). Er is hier eventueel een coffeeshop praktisch om de hoek en ook de Gall en Gall zit op de hoek. Ik heb hier ook een supermarkt en snackbar om de hoek zitten en voor degene die hier geen zin in hebben zit er ook een chinees en een of ander wazig thais (als ik me niet vergis) afhaalcentrum.

Ik heb een 60tal dvds (tegen die tijd waarschijnlijk alweer meer) en een x aantal gig aan films op m'n computer staan die ik naar beneden verkas en aan de televisie koppel. Je mag ook een harde schijf meenemen om evt muziek, films of games te leachen of om films ed te laten zien of course. Ook andersoortig vermaak word uiteraard op prijs gesteld ik zeg niet dat we overal aan toe gaan komen maar hoe meer keuze hoe beter natuurlijk .

Mochten er verder nog vragen zijn dan hoor ik het wel maar dit lijkt me toch behoorlijk duidelijk zo .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 19-10-2005 om 19:58.
Oud 19-10-2005, 19:08
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Zet de data ff goed. Je maakt er weer een soep zooitje van...
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Oud 19-10-2005, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Viporizer schreef op 19-10-2005 @ 20:08 :
Zet de data ff goed. Je maakt er weer een soep zooitje van...
..Typisch Wim weer..

Goed; ik ben er iig de zaterdag, zeer waarschijnlijk blijf ik nog slapen ook en ben ik er zondag ook nog. Ik kan nog van mijn huis een stel kussens meenemen en misschien nog wel een extra deken (hangt een beetje van mijn bui af). Ik eis alleen wel het bed van zusjelief, mocht ik niet blijven slapen, laat ik dat tijdig weten.. Als iemand nog op zaterdag na 20.00 uur van plan is in Haarlem te zijn, en hij/zij/het verdwaald/is bang te verdwalen.. kan ik nog gebeld worden, want dan kom ik je halen!
Oud 19-10-2005, 19:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Viporizer schreef op 19-10-2005 @ 20:08 :
Zet de data ff goed. Je maakt er weer een soep zooitje van...
Wacht gevonden .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 19-10-2005, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Viporizer schreef op 18-10-2005 @ 22:06 :
Ik ben er met een heerlijk biertje in mijn hand
Mag ik dan tegen jou en Lilith aankruipen bij de open haard?
Oud 19-10-2005, 22:05
Verwijderd
Weheeeeee. Ik kom samen met de meest vage persoon die ik ken. Het heet Harm en we noemen hem Neanderthaler (hij heeft sinds lowlands geen shampoo meer gebruikt (nee zijn haar stinkt niet, hij wast ut wel)).

Paddo's!!

Zaagje en Narie? LSD?
Oud 19-10-2005, 23:17
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
deadlock schreef op 19-10-2005 @ 23:05 :
Weheeeeee. Ik kom samen met de meest vage persoon die ik ken. Het heet Harm en we noemen hem Neanderthaler (hij heeft sinds lowlands geen shampoo meer gebruikt (nee zijn haar stinkt niet, hij wast ut wel)).

Paddo's!!

Zaagje en Narie? LSD?
zeker weten van niet.
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 20-10-2005, 07:52
Verwijderd
Ik kom denk ik gewoon redelijk nuchter wezen, of blowen
Oud 20-10-2005, 08:24
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 19-10-2005 @ 23:05 :
Weheeeeee. Ik kom samen met de meest vage persoon die ik ken. Het heet Harm en we noemen hem Neanderthaler (hij heeft sinds lowlands geen shampoo meer gebruikt (nee zijn haar stinkt niet, hij wast ut wel)).

Paddo's!!

Zaagje en Narie? LSD?
Robert moet ook mee.

En Wammus voor het logeerbed. Hoe zit het met die werken daar, is die straat nog steeds half afgezet? En is er een beetje fatsoenlijke parking, want deze keer kom ik wel met de mercedes.

En ik ben aangekomen, dus deze keer zal ik niet zo simpel op die schijf te krijgen zijn .
Oud 20-10-2005, 08:42
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-10-2005 @ 09:24 :
En ik ben aangekomen, dus deze keer zal ik niet zo simpel op die schijf te krijgen zijn .
dat denk je. ^_^
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 20-10-2005, 08:42
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 20-10-2005 @ 08:52 :
Ik kom denk ik gewoon redelijk nuchter wezen, of blowen
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 20-10-2005, 10:10
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-10-2005 @ 09:24 :
Robert moet ook mee.

En Wammus voor het logeerbed. Hoe zit het met die werken daar, is die straat nog steeds half afgezet? En is er een beetje fatsoenlijke parking, want deze keer kom ik wel met de mercedes.

En ik ben aangekomen, dus deze keer zal ik niet zo simpel op die schijf te krijgen zijn .
Ik heb echt geen idee hoe je vorige keer gereden bent maar er staan nog steeds paaltjes in het midden van de weg. Parkeerplaatsen zijn hier altijd al een probleem geweest dus wat dat betreft kan ik je niets garanderen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 20-10-2005 om 10:12.
Oud 20-10-2005, 10:29
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 20-10-2005 @ 09:42 :
dat denk je. ^_^
Ik voorspel rugpijn

Wammus: ach, ik verzin wel iets. Ik zal me wel als Belg gedragen.
Oud 20-10-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 20-10-2005 @ 11:10 :
Ik heb echt geen idee hoe je vorige keer gereden bent maar er staan nog steeds paaltjes in het midden van de weg. Parkeerplaatsen zijn hier altijd al een probleem geweest dus wat dat betreft kan ik je niets garanderen.
Vorige keer was ik via die wijk en toen moest ik helemaal omrijden en verdwalen in ellendige smalle straatjes. En dat terwijl ik eerst een straat te vroeg was ingereden en me bedacht dat ik daar niet moest zijn. Toen ik vertrok bleek dat dus wel de juiste straat te zijn...
grmbl.
Oud 20-10-2005, 10:35
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-10-2005 @ 11:31 :
Vorige keer was ik via die wijk en toen moest ik helemaal omrijden en verdwalen in ellendige smalle straatjes. En dat terwijl ik eerst een straat te vroeg was ingereden en me bedacht dat ik daar niet moest zijn. Toen ik vertrok bleek dat dus wel de juiste straat te zijn...
grmbl.
Je moet een stukje door de wijk. Het makkelijst is om langs de speeltuin te rijden en bij de papierbakken (voor de brug) rechts te gaan. Daarna de eerste afslag waar je in kan links en dan is het numer 11.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 20-10-2005, 12:31
Verwijderd
Idd. Maar begin dit jaar kwam ik in het andere gedeelte van jullie straat terecht, aan de overkant van het winkelcentrum. De bewoners zelf wisten niet welke straat waar zat ^^. Geschikte plek om te verdwalen en nooit meer gevonden te worden.
Oud 20-10-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 20-10-2005 @ 11:29 :
Ik voorspel rugpijn

Wammus: ach, ik verzin wel iets. Ik zal me wel als Belg gedragen.
Onze lieve huisbelg .

Bij die coffeeshop (de kade?) kon je wel vrij goed parkeren muttie. "Puntjes? wat zijn puntjes in godsnaam?"
Oud 20-10-2005, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 20-10-2005 @ 13:31 :
Idd. Maar begin dit jaar kwam ik in het andere gedeelte van jullie straat terecht, aan de overkant van het winkelcentrum. De bewoners zelf wisten niet welke straat waar zat ^^. Geschikte plek om te verdwalen en nooit meer gevonden te worden.
Ik heb de vorige keer een treintaxi genomen . Bijna voor de deur afgezet
Oud 20-10-2005, 13:57
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
deadlock schreef op 20-10-2005 @ 14:49 :
Ik heb de vorige keer een treintaxi genomen . Bijna voor de deur afgezet
Naar jou toe heb ik toen de bus genomen. Dat was echt geweldig toen bleek dat ik met Wann en nog iemand in dezelfde trein en bus zat en toen we met z'n drieën tegelijk uitstapten begonnen we ons toch eens af te vragen of we niet alledrie naar dezelfde eindbestemming op weg waren .

@ Mutant. Klopt het is hier inderdaad een buurt waar je heel goed kan verdwalen. Allemaal eenrichtinsverkeer en hele smalle straatjes waar je de weg moet weten anders vind je het nooit. Je moet deze keer een straat eerder naar rechts (dat is dus bij de speeltuin waar de papier en glasbakken enzo staan. Anders kom je in de winkelstraat terecht. Vanaf daar is het ook niet zo moeilijk dan moet je na de kerk metteen rechts maar dan kom je paaltjes tegen en is het nog maar de grote vraag of je daar kan parkeren. Zo niet dan ben je de lul en verdwaal je inderdaad.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 20-10-2005, 14:43
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 20-10-2005 @ 14:57 :
Naar jou toe heb ik toen de bus genomen. Dat was echt geweldig toen bleek dat ik met Wann en nog iemand in dezelfde trein en bus zat en toen we met z'n drieën tegelijk uitstapten begonnen we ons toch eens af te vragen of we niet alledrie naar dezelfde eindbestemming op weg waren .
Ons aller skadri! Waar is die neger eigenlijk? Zattie niet in duitsland ofzo
Maar die bushalte is opgeheven. Ik moet nu 200 meter lopen
Oud 20-10-2005, 15:14
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 20-10-2005 @ 14:48 :
Onze lieve huisbelg .

Bij die coffeeshop (de kade?) kon je wel vrij goed parkeren muttie. "Puntjes? wat zijn puntjes in godsnaam?"
Hahaa. Maar zo ken ik er nog een. In Tilburg...

Alwetende Deadlock: "Hebben jullie ook puntjes?".
Starende verkoper: "Nee, sorry."
Triomfantelijke Mutant: "Zie je wel!"
Oud 20-10-2005, 15:15
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 20-10-2005 @ 15:43 :
Ons aller skadri! Waar is die neger eigenlijk? Zattie niet in duitsland ofzo
Maar die bushalte is opgeheven. Ik moet nu 200 meter lopen
Belachelijk!

En ja, waar is onze schattige punker eigenlijk ^^
Oud 20-10-2005, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 20-10-2005 @ 16:14 :
Hahaa. Maar zo ken ik er nog een. In Tilburg...

Alwetende Deadlock: "Hebben jullie ook puntjes?".
Starende verkoper: "Nee, sorry."
Triomfantelijke Mutant: "Zie je wel!"
Ik vind het dan ook amateurs
Oud 20-10-2005, 16:19
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
deadlock schreef op 20-10-2005 @ 16:16 :
Ik vind het dan ook amateurs
Jah ze hebben er maar 2 sooren wiet en een soort hash . Vandaar dat ik m in dat andere topic ook niet genoemd heb .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 20-10-2005, 16:33
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 20-10-2005 @ 17:19 :
Jah ze hebben er maar 2 sooren wiet en een soort hash . Vandaar dat ik m in dat andere topic ook niet genoemd heb .
Nee, hij vindt Tilburg amateurs ^^ omdat ze geen puntjes hebben
Oud 20-10-2005, 17:04
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-10-2005 @ 11:29 :
Ik voorspel rugpijn
bij jouw rug? (a) kan ik mee leven.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 20-10-2005, 18:28
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 20-10-2005 @ 18:04 :
bij jouw rug? (a) kan ik mee leven.
De speeltuin is laatst trouwens afgefikt dus het is nog maar de vraag of die draaischijven er nog zijn...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 20-10-2005, 18:41
adri1200
adri1200 is offline
Citaat:
Naar jou toe heb ik toen de bus genomen. Dat was echt geweldig toen bleek dat ik met Wann en nog iemand in dezelfde trein en bus zat en toen we met z'n drieën tegelijk uitstapten begonnen we ons toch eens af te vragen of we niet alledrie naar dezelfde eindbestemming op weg waren .

dat was ikke

maar als ik tijd heb kom ik ook langs. maar dat weet ik pas 1 dag van te voren. ik kom dan onherkenbaar met kort haar
Oud 20-10-2005, 18:43
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
adri1200 schreef op 20-10-2005 @ 19:41 :
dat was ikke

maar als ik tijd heb kom ik ook langs. maar dat weet ik pas 1 dag van te voren. ik kom dan onherkenbaar met kort haar
Hoezo weet je dat pas een dag van te voren?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol D&A-herinneringen
Verwijderd
52 03-05-2009 20:46
Drugs & Alcohol Izsadc Deel 72
Verwijderd
500 12-03-2007 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.