Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2006, 21:50
♪
♪ is offline
Morgen zie ik hem weer. <3

Ohja, hier is de vorige.
Advertentie
Oud 10-02-2006, 21:52
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoe ik me voel? Dat zal na morgenavond duidelijker zijn...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-02-2006, 21:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Goed. Ik vind het prima zo. Ik voel me goed, ik heb duidelijk geen jongen nodig om me goed te voelen en ik heb zelfs geen verliefdheid nodig om me goed te voelen en dat is eigenlijk iets wat ik nog niet wist, aangezien ik al ruim 3,5 jaar een relatie had...

Ik vind het heerlijk dat ik tijd heb voor m'n studie, tijd heb om te doen wat ik wil en geen rekening hoef te houden met iemand. Dat ik geen dingen hoef te slikken die ik niet wil. (nee niet dat, voor de mensen met een sick mind )

En het fysieke, eigenlijk valt het mee hoeveel ik dat mis. En al zou ik dat missen, dat hoeft niet perse met een vriend ...

Als ik dit had geweten, had ik misschien de knoop eerder door kunnen hakken. Kunnen kiezen voor mezelf en niet meer gaan voor minder, omdat ik het dacht nodig te hebben...

Fijn is dit ...

En flirten met wie ik wil is fijn ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-02-2006, 22:36
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
en het is nog geen halve dag uit en ik mis hem gewoon zo ontzettend veel...
En het meest kutte is hij is heel eerlijk geweest ik heb geen reden om boos te zijn en daardoor vind ik het zo moeilijk hem weer te vergeten...
Hij wil dat we vrienden blijven en de vorige keer is dat ook echt goed gelukt enzo maar het is voor mij zo moeilijk hem steeds te zien en nog zoveel te voelen terwijl hij dat niet in zulke mate voelt voor mij...
en dan morgen ook nog onbetaald werken tussen allemaal verliefde stelletjes
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-02-2006, 23:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vaag eventjes, maar dat komt misschien meer omdat ik hem - voor ons doen - al een tijdje niet meer gezien heb. En gewoon de stress en dergelijke. *zucht* Belabberd, ik dan.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 10-02-2006, 23:02
Verwijderd
tis een schatje
Oud 11-02-2006, 00:04
Whateverrr
Avatar van Whateverrr
Whateverrr is offline
Hmm het is nu 4 maanden uit na een relatie van 2 jaar.
En ik voel me beter dan ooit!
__________________
Juist, en wie ben jij.
Oud 11-02-2006, 08:28
Verwijderd
vandaag 8 maanden, en ben gelukkiger als ooit tevoren in een relatie
Oud 11-02-2006, 08:58
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Alle deuren staan weer open en ik voel me er een heel stuk rustiger onder.

Ik haat dichte deuren

parijs was echt te gek
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 11-02-2006, 09:03
Verwijderd
schommel schommel
Oud 11-02-2006, 09:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
*stuiter, stuiter*

Vandaag 3 maanden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-02-2006, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-02-2006 @ 22:57 :
Goed. Ik vind het prima zo. Ik voel me goed, ik heb duidelijk geen jongen nodig om me goed te voelen en ik heb zelfs geen verliefdheid nodig om me goed te voelen en dat is eigenlijk iets wat ik nog niet wist, aangezien ik al ruim 3,5 jaar een relatie had...

Ik vind het heerlijk dat ik tijd heb voor m'n studie, tijd heb om te doen wat ik wil en geen rekening hoef te houden met iemand. Dat ik geen dingen hoef te slikken die ik niet wil. (nee niet dat, voor de mensen met een sick mind )

En het fysieke, eigenlijk valt het mee hoeveel ik dat mis. En al zou ik dat missen, dat hoeft niet perse met een vriend ...

Als ik dit had geweten, had ik misschien de knoop eerder door kunnen hakken. Kunnen kiezen voor mezelf en niet meer gaan voor minder, omdat ik het dacht nodig te hebben...

Fijn is dit ...

En flirten met wie ik wil is fijn ...
Mooi, en nu een tijdje zo houden en niet meteen weer je geluk laten afhangen van een onhaalbare of totaal ongeschikte knul die je nauwelijks kent
Oud 11-02-2006, 10:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-02-2006 @ 10:46 :
Mooi, en nu een tijdje zo houden en niet meteen weer je geluk laten afhangen van een onhaalbare of totaal ongeschikte knul die je nauwelijks kent
Idd, geen relaties meer met dat soort jongens ...

Maar het is heel fijn om dit te merken. Ik heb zolang gehangen aan jongens die niets voor me waren, wist ik veel dat ik me alleen ook zo goed kon voelen ...

Doel 1 nu is binnenkomen bij de master of science . En natuurlijk genieten van de vrije tijd die ik heb .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-02-2006, 10:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-02-2006 @ 11:02 :
Idd, geen relaties meer met dat soort jongens ...

Maar het is heel fijn om dit te merken. Ik heb zolang gehangen aan jongens die niets voor me waren, wist ik veel dat ik me alleen ook zo goed kon voelen ...

Doel 1 nu is binnenkomen bij de master of science . En natuurlijk genieten van de vrije tijd die ik heb .
Hee goed man leuk dat je je weer beter voelt. Als je nog vragen hebt over de master, mag je pmmen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-02-2006, 10:29
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-02-2006 @ 11:21 :
Hee goed man leuk dat je je weer beter voelt. Als je nog vragen hebt over de master, mag je pmmen
ik zag je vd week nog lopen, in de gang bij boveningang van collegezaal 5
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-02-2006, 10:32
Verwijderd
Hem loslaten gaat op zich steeds beter, tijd voor jezelf is an sich wel fijn.. Maar dromen over hem is wel lastig. Maar het gaat langzaam beterr.

En kriebeltjes, nog steeds. Grrrr.
Oud 11-02-2006, 10:34
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 11-02-2006 @ 11:29 :
ik zag je vd week nog lopen, in de gang bij boveningang van collegezaal 5
Nee dat kan niet, daar kom ik echt nooit, daarboven Of bedoel je de gang langs al die colloqium-zaaltjes? Want daar heb ik inderdaad lesgehad deze maand (master).
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 11-02-2006, 10:36
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Mijn vriendje is vanochtend voor een week naar Spanje vertrokken.
En ik ben een aansteller want alleen al de wetenschap dat ik hem een week niet zie, zorgt voor verschrikkelijke heimwee.
*schop onder reet* Huiswerk maken!
Ads door Google
Oud 11-02-2006, 10:46
Verwijderd
Mijn relationeel gebied is dood.
Er is niks.

Hij mist mij, ik hem ook.
Hij houdt heel veel van mij, ik vind hem ook nog wel lief.
Hij vindt dat het nog wel kan, ik denk niet echt dat het gaat werken.
Hij zoent met meisjes, ik hou me nog een beetje op de achtergrond.

Is het gek dat ik m niet terug wil, als hij na 2 weken alweer staat te tongworstelen met een ander meisje?

Hij vindt van wel, ik weet het niet.
Oud 11-02-2006, 10:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-02-2006 @ 11:34 :
Nee dat kan niet, daar kom ik echt nooit, daarboven Of bedoel je de gang langs al die colloqium-zaaltjes? Want daar heb ik inderdaad lesgehad deze maand (master).
ja, die gang ja ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 11-02-2006, 11:24
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-02-2006 @ 22:57 :
En flirten met wie ik wil is fijn ...
__________________
Wark!
Oud 11-02-2006, 11:55
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Ik ben niet meer verliefd .
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 11-02-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 11-02-2006 @ 12:24 :
eens...

Allemaal stapjes verder
Oud 11-02-2006, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 11-02-2006 @ 11:02 :
Idd, geen relaties meer met dat soort jongens ...

Maar het is heel fijn om dit te merken. Ik heb zolang gehangen aan jongens die niets voor me waren, wist ik veel dat ik me alleen ook zo goed kon voelen ...

Doel 1 nu is binnenkomen bij de master of science . En natuurlijk genieten van de vrije tijd die ik heb .
Face it, intellectuele prestaties kunnen ook heel goed zijn voor je eigenwaarde
Oud 11-02-2006, 13:18
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Lilith schreef op 11-02-2006 @ 11:46 :
Mijn relationeel gebied is dood.
Er is niks.

Hij mist mij, ik hem ook.
Hij houdt heel veel van mij, ik vind hem ook nog wel lief.
Hij vindt dat het nog wel kan, ik denk niet echt dat het gaat werken.
Hij zoent met meisjes, ik hou me nog een beetje op de achtergrond.

Is het gek dat ik m niet terug wil, als hij na 2 weken alweer staat te tongworstelen met een ander meisje?

Hij vindt van wel, ik weet het niet.
Neen, dat heet gezond verstand. Als hij na 2 weken al zo intiem met anderen kan zijn, ben jij duidelijk niet erg belangrijk voor hem. Zo'n jongen is je gewoon niet waard, laat gaan laat gaan die handel!
Advertentie
Oud 11-02-2006, 13:26
Verwijderd
Ik heb een date over anderhalve week
Oud 11-02-2006, 13:30
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
Ik mis 'm. En ik wou dattie wat meer tijd voor me zou vrijmaken, ipv te doen alsof de hele wereld niet draait zónder hem.
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 11-02-2006, 14:20
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Pomtiedom, vanavond verjaardag, ofzo. Wordt waarschijnlijk leuk, enneh, je weet nooit wie je tegenkomt! Een soortement van ex-smsflirt van me komt dan ook... God, dat ik me daar ooit aan heb gewaagd, die goser is echt helemaal niets voor mij (en oké, ik vond m ook helemaal niet aantrekkelijk... ) Maar goed, dat overleven we ook wel.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 11-02-2006, 14:40
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
CSN schreef op 11-02-2006 @ 12:55 :
Ik ben niet meer verliefd .
Is het nu toch uit?
__________________
<):o)
Oud 11-02-2006, 16:17
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Vanavond ga ik pimpen met mijn pimpmattie!
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Oud 11-02-2006, 16:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hoei, lekker om gewoon er samen op uit te trekken en leuke dingen te doen --> http://www.ecodrome.nl/
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 11-02-2006, 16:28
druiveke
druiveke is offline
voel me verloren
deze week kwam er wat ter spraken over vroeger...
wou niet dat dit dezelfde kant uit ging
een weekje laten zien aan hem dat ik twijfel
woensdag en donderdag is ie ontettend lief, toont zen gelvoelens (wat hij anders zelde doet)
gistere komt ie aan 'misschien is het toch beter gedaan, ik twijfel te veel'



moet ik hem nu gewoon laten? want iemand die me niet graag ziet hoef ik niet...

of wil ie horen dat hij echt veel voor me waard is...

hartje is gebroken
eet al hele dag niet
misselijk
voor me uit strarend
Oud 11-02-2006, 16:45
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
beetje in een beginnende sleur/routine
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 11-02-2006, 17:08
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Hij is pas één dag weg en ik mis hem.
Dat noem ik nou verliefdheid
Oud 11-02-2006, 18:16
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
*pingpongbalt*

Oke, ik heb hem vandaag nog gezien,
en ik vind het afschuwelijk dat ik hem morgen niet zie...


Hij is zo lief.
Dinsdag weer...
Oud 11-02-2006, 18:31
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 11-02-2006 @ 15:40 :
Is het nu toch uit?
Ohh het is nooit aangeweest, maar ik ben 2 jaar lang verschrikkelijk onwederzijds verliefd geweest, en al die tijd kwam de vriendschap eigenlijk ook vooral van mijn kant. Maar de laatste tijd ebte alle gevoelens langzaamaan weg, maar ik heb nu ook de laatste stap gezet en kan eindelijk verder .
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Ads door Google
Oud 11-02-2006, 18:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
CSN schreef op 11-02-2006 @ 19:31 :
Ohh het is nooit aangeweest, maar ik ben 2 jaar lang verschrikkelijk onwederzijds verliefd geweest, en al die tijd kwam de vriendschap eigenlijk ook vooral van mijn kant. Maar de laatste tijd ebte alle gevoelens langzaamaan weg, maar ik heb nu ook de laatste stap gezet en kan eindelijk verder .
Goedzo!

Ik las vandaag iets in mijn dagboek van toen ik 15 was. En omg! Het had nog met (mensen van) het forum te maken ook
__________________
<):o)
Oud 11-02-2006, 19:03
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Ik kwam m'n ex-vriendin vandaag redelijk toevallig tegen. We keken elkaar recht in het gezicht en ik zag de pijn in haar ogen omdat het uit is, of ik moet me vergist hebben. Ik heb het flauwe vermoeden dat ze me best terug zou willen en dat ze diep in haar hart nog gek op me is.
Het houden zoals het nu is lijkt me het beste.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Oud 11-02-2006, 19:27
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
langejongen schreef op 11-02-2006 @ 20:03 :
Ik kwam m'n ex-vriendin vandaag redelijk toevallig tegen. We keken elkaar recht in het gezicht en ik zag de pijn in haar ogen omdat het uit is, of ik moet me vergist hebben. Ik heb het flauwe vermoeden dat ze me best terug zou willen en dat ze diep in haar hart nog gek op me is.
Het houden zoals het nu is lijkt me het beste.
ik vind jou echt wel zo'n zielig ventje he.....


Ik voel me minderkut dan dat ik verwachtte en begin me nu ook wel een beetje boos te maken om het feit dat hij nooit metmij over zijn twijfels gepraat heeft...
En ik kan nu ook goed leven met het principe goede vrienden en ik denk dat dat wel goed gaat komen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 11-02-2006, 19:33
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
kut
Oud 11-02-2006, 19:40
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
ik ken mezelf niet meer, flirten is leuk, maar ik wil wel eens een deftig vriendje want heb dat nog niet eens gehad . Bij het uitgaan iemand leren kennen maar hij is ineens zo heel fel van plan om nog contact te houden en ik vind het nogal beangstigend idee dus ik negeer hem ffe hoewel hij me wel een goeike voor me leek..

dan was er een jongen waar ik heel lang gek op was, ik had nog nooit iemand tegengekomen die zo goed bij me zou passen,en ben nog nooit zo dicht bij een jongen gekomen, maar nu lijkt hij me niet meer te moeten want hij wou precies niet meer dat ik hem vastpakte....
Ondertussen weet ik niet meer of ik hem nog wil, maar blijf ermee mee bezig in m'n hoofd..


dus! ik snap niks van hen en niks van mezelf! en dat ben ik beu!

Oud 11-02-2006, 22:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
omg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 11-02-2006, 22:18
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Citaat:
Green Day schreef op 11-02-2006 @ 19:33 :
kut
x2
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Oud 12-02-2006, 00:11
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
Citaat:
Green Day schreef op 11-02-2006 @ 20:33 :
kut
x3

ookal heb ik een vriendin..
__________________
punt
Oud 12-02-2006, 08:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
flipsyde schreef op 12-02-2006 @ 01:11 :
x3

ookal heb ik een vriendin..
Klinkt niet goed...

Ik <3 lieve smsjes
Oud 12-02-2006, 08:48
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik ben gewoon nog nooit 3 dagen achter elkaar vrolijk geweest

Echt geweldig
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 12-02-2006, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 11-02-2006 @ 11:46 :
Mijn relationeel gebied is dood.
Er is niks.

Hij mist mij, ik hem ook.
Hij houdt heel veel van mij, ik vind hem ook nog wel lief.
Hij vindt dat het nog wel kan, ik denk niet echt dat het gaat werken.
Hij zoent met meisjes, ik hou me nog een beetje op de achtergrond.

Is het gek dat ik m niet terug wil, als hij na 2 weken alweer staat te tongworstelen met een ander meisje?

Hij vindt van wel, ik weet het niet.
dat is niet goed nee.. als ie echt om je geeft zou hij dat niet doen. Oh en hij hoeft het dan ook niet te flikken om met smoesjes aan te komen als: 'ik deed het om het verdriet te verwerken'. vind ik.


Woei ik hou van lieve smsjes<3
Oud 12-02-2006, 12:31
Verwijderd
Gister was gezellig! Ik wist niet eens dat ik zo gezellig was. Ik wist niet dat andere mensen zo gezellig konden zijn. Ik moet voorlopig maar vrijgezel blijven, het doet me goed volgens mij.
Mijn collega's vinden mij gezellig, ik ben een soort van gevraagd om bij de 'harde kern' van de groep te komen én heb het compliment gehad dat ik toch zeker geen hulp nodig heb bij het scoren van een jongen.
Mijn vrienden vinden mij ook gezelliger.

Ik kan om een of andere reden nu veel meer mezelf zijn en dat heb ik al heel lang (al voor mijn laatste relatie) niet meer kunnen zijn. Voelt goed
Oud 12-02-2006, 12:37
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteravond was leuk! Er waren wat kleine onregelmatigheden, maar dat ging dan niet om mij, maar om andere personen. Aangezien ik al die personen ken en er zeer goed mee omga, sta ik opnieuw in het midden. GVD. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 12-02-2006, 12:40
Buffy
Buffy is offline
Goed! Ik ben afgelopen maanden niet zo lief tegen hem gweest doordat ik wat overspannen was, ging bij het minste of geringst al op mn achterste poten staan. Nu heb ik weer wat meer rust in mijn hoofd en sta ik weer open voor geviezevozel op de bank en ik heb hem een onwijs lief kaartje geschreven die ik vanavond in zn auto ga leggen. En vanaf morgen ga ik echt nooit meer kwaad worden om niks!
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.