Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2010, 16:47
Lotteee24
Lotteee24 is offline
Ik heb een probleem waar ik tot nu toe nog geen ervaring mee heb, dus ik hoop dat iemand me wat tips kan geven.

Sinds een aantal maanden ben ik het daten met een jongen. Tijdens de laatste weken hebben we een aantal keren seks gehad, maar dat verliep helaas niet zoals ik dat gewend ben en gewenst had. Er zijn 3 dingen waarover ik graag jullie mening hoor:

1. Het grootste probleem is dat hij hem moeilijk overeind kan houden. Telkens als ik hem even niet aftrok op pijpte werd hij vrij snel weer slap. In principe lijkt me dat vervelender voor hem dan voor mij, maar Ook met neuken gaf dat problemen want we kregen hem er niet goed in. Tijdens het wisselen van standje moesten we (voor mijn gevoel) heel snel zijn omdat het anders te laat was. En ja, als het al even goed ging dan kwam hij heel snel klaar. Mijn vraag: hoe kan dit? Komt het vaak voor? Wat is eraan te doen? Wat kan ik zelf doen, etc?

2. Hij doet er maar weinig aan om mij ook te laten klaarkomen. Daarmee bedoel ik dat hij me pas 2x heeft gebeft en ook pas 2x gevingerd. Alles heel kort, dus minder dan pakweg 20 secondes. HIj doet zich wel op andere manieren moeite, bv door me uitgebreid te zoenen en te knuffelen. Maar dat geeft me natuurlijk geen bevredigend gevoel. Ik heb niet de indruk dat hij het bewust niet doet, maar meer dat het een gewoonte was in z'n vorige relatie. Of dat hij gewoon niet goed weet wat het gemiddelde meisje lekker vindt in bed door gebrek aan ervaring. Of misschien denkt hij dat het normaal is, ik heb geen idee. (Hoe) kan ik dit aankaarten? Of kan ik beter eerst afwachten omdat het misschien nog komt? (Hij is nogal onzeker ed, hij wacht vaak op mijn initiatief).

3. Iets waar waarschijnlijk niks aan te veranderen is, maar waarvoor ik wel graag tips zou willen. Hij is tov voorgaande bedpartners die ik heb gehad, nogal dun en klein geschapen. Tijdens het neuken voel ik er daardoor maar weinig van. Misschien ligt het aan wat ik gewend ben, maar ik zou graag meer voelen. We hebben al allerlei standjes geprobeerd maar dat lijkt weinig verschil te maken. Heeft iemand tips?

Achtergrond informatie:
Hij: 25 jaar, 1 bedpartner gehad (relatie van 8 maanden)
Ik: 24 jaar, 3 bedpartners gehad (waarvan eentje in een relatie van 3,5 jaar)

Verder wil ik erbij zeggen dat hij nogal onzeker en verlegen is. Zelf ben ik wat dat betreft tegenovergesteld. Ik ben zeker van mezelf en neem initiatief. Ik heb ook de indruk dat ik me meer laat gaan dan hij. Mijn vraag: hoe moet ik met bovenstaande zaken omgaan? Moet ik het nog even aanzien aangezien we nog aan het daten zijn? Moet ik er wat van zeggen? En zo ja, hoe dan? Ik vind het moeilijk om erover te beginnen omdat hij verlegen en onzeker is. Ik ben ook bang dat hij zich onder druk voelt om te presteren, omdat hij weet dat ik op dit gebied een stuk meer ervaring heb.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 21:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het allerbelangrijkste bij dit soort problemen is praten! praat met de jongen, ook al zijn jullie nog maar aan het daten. als je nu al niet over zulke dingen kunt praten, hoe moet dat dan als jullie straks echt een relatie hebben?
Misschien is hij wel zenuwachtig om wat voor reden dan ook, en lukt het daarom niet zo goed met de erecties en het uitstellen van het klaarkomen. Misschien weet hij qua hand en mondwerk ook wel totaal niet wat hij doet, wie weet.
Als hij verlegen is, kun je denk ik van hem niet verwachten dat hij erover begint, dus zal jij het onderwerp moeten aansnijden.
Succes!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 06:47
Rationeel
Rationeel is offline
1) hij moet zijn bekkenbodemspier gaan trainen (of stoppen/minderen met roken/drinken )
2) praten...
3) jij moet ook je bekkenbodemspier gaan trainen óf nog meer variatie in standjes proberen (bekken kantelen/kussens gebruiken etc.) óf een jaar geen seks, zodat het hele zaakje weer wat recht kan trekken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 07:56
nature_lover
Avatar van nature_lover
nature_lover is offline
Hoi Lotte,
ik denk inderdaad dat praten het eerste is wat je kunt doen. zodat hij weet dat jij andere wensen hebt om tot een bevredigend gevoel te komen. dat hij niet lang hard blijft kan met zijn onzekerheid te maken hebben denk ik, maar roken en drinken heeft ook een invloed. als ik uit eigen ervaring spreek weet ik dat als ik bang ben dat ie niet hard blijft (onzekerheid) dit juist ook gaat gebeuren dus misschien is geruststellen een optie. en snel klaarkomen... tja dat is een kwestie van oefenen en aan roze olifantjes denken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 14:19
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
2: 'het is zo lekker wat je net deed, wil je nog even doorgaan?' Of zachtjes zijn hand naar de goeie plek duwen. Of heb je dat al geprobeerd? Het klinkt nu een beetje alsof hij geen reactie van jou krijgt, kan me voorstellen dat een onzeker iemand dan snel stopt. Misschien dat wat bevestiging dit heel simpel op kan lossen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het gaat uit omdat...
Shitonya
26 16-07-2005 19:15
Seksualiteit Problems in bed
Shitonya
30 08-06-2005 11:42
Lichaam & Gezondheid (in)slaap problemen
Daantje_0705
22 18-05-2005 15:44
Psychologie Verwerken problemen rondom examens
Daantje_0705
18 10-04-2005 19:16
Liefde & Relatie Hoe mijn relatie de puin in liep!
Woestijnpinguin
26 17-08-2003 20:54
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19.