Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2012, 12:43
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Hoi allemaal!

Mijn vriend en ik gaan dit jaar ongeveer twee weekjes naar Frankrijk en we zijn van plan om in het midden en het zuiden (niet te ver in het zuiden) rond te gaan trekken. Dat betekent dat we ongeveer 2/3 nachtjes op een camping zullen blijven en daarna weer verder gaan.

Hebben jullie misschien nog suggesties voor leuke, schone en niet al te dure campings in deze gedeelten van Frankrijk? Het zou fijn zijn als er bij de camping een meer(tje) of rivier(tje) ligt, mijn vriend is namelijk dol op vissen en dat willen we dus zeker ook gaan doen.

En o ja, nog een vraagje algemeen: moet je per se reserveren voor campings in Frankrijk? Of kun je gewoon langsgaan om te kijken of ze nog een plekje vrijhebben?

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2012, 13:30
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik weet even geen campings, maar je hoeft niet te reserveren. Het enigste probleem dat het meegeeft is dat je misschien geenbplek krijgt.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 14:13
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik weet even geen campings, maar je hoeft niet te reserveren. Het enigste probleem dat het meegeeft is dat je misschien geenbplek krijgt.
Nou ja, in ieder geval fijn om te weten dat je gewoon langs kunt gaan zonder eerst gereserveerd te hebben! :-) We zoeken iig genoeg campings in die streken, dus dat komt vast wel goed met beschikbaarheid van plaatsen!
Thanks!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 14:45
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik denk dat de campings buiten de populairste streken de meeste plaatsen vrij hebben, maar er zijn wel minder van, denk ik, en de kwaliteit is wellicht vrij slecht. Gewoon alvast voorbereiden en verder gewoon ter plekke kijken, zou ik zeggen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 16:12
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Klopt, daarom hebben we ook voor Midden- en Zuid-Frankrijk buiten de grote plaatsen als Lyon, Dijon, Grenoble etc. gekozen. Wel een beetje in de buurt van leuke plaatsjes, maar idd niet al te groot. Tot nu toe hebben we er genoeg gevonden, dus dat komt wel goed! En anders gewoon verder kijken idd. Maar we hebben niet heel veel zooi (een auto en een tent, that's it), dus dat moet altijd wel lukken!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 16:31
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Hebben jullie een ANWB campinggids oid? Iets dergelijks hebben we gebruikt om een camping in Duitsland en belgie te vinden. Het was wel handig.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2012, 09:41
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Nee, daar zaten we zelf ook nog aan te denken! Mijn ouders en de ouders van mijn vriend hebben er allebei geen, dus dan zouden we er eentje aan moeten schaffen. Weet jij misschien waar dat kan? Gewoon op de site van de ANWB of in de winkel?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 13:43
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Nee, daar zaten we zelf ook nog aan te denken! Mijn ouders en de ouders van mijn vriend hebben er allebei geen, dus dan zouden we er eentje aan moeten schaffen. Weet jij misschien waar dat kan? Gewoon op de site van de ANWB of in de winkel?
Anwb winkel, in ieder geval wel, lijkt me. Anders kun je er vast een bestellen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2012, 16:46
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Anwb winkel, in ieder geval wel, lijkt me. Anders kun je er vast een bestellen.
Thanks.
Dan ga ik daar eens kijken dit weekend.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 09:54
Verwijderd
Of in de bieb, daar hebben ze ook ANWB-gidsen die je mee kunt nemen! Het handigste is om van tevoren een aantal campings uit te zoeken die je aanspreken en daar te vragen. Houdt er wel rekening mee dat campings vaam vol zitten in t hoogseizoen, al hebben sommige campings wel trekkersplaatsen. Ik heb een tijd gewerkt op Mar I Sol, bij Perpignan in de buurt. Dat is wel helemaal in t zuiden, maar de omgeving is heel erg mooi. Camping ligt direct aan de zee maar je zit binnen no time ook midden in de bergen. Anderhalf uur met de auto van Barcelona af. In die hoek zitten heel erg veel campings op vrij korte afstand van elkaar. Ik weet niet of dat te ver naar het zuiden is, maar bet is wel heel mooi!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2012, 10:35
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Of in de bieb, daar hebben ze ook ANWB-gidsen die je mee kunt nemen! Het handigste is om van tevoren een aantal campings uit te zoeken die je aanspreken en daar te vragen. Houdt er wel rekening mee dat campings vaam vol zitten in t hoogseizoen, al hebben sommige campings wel trekkersplaatsen. Ik heb een tijd gewerkt op Mar I Sol, bij Perpignan in de buurt. Dat is wel helemaal in t zuiden, maar de omgeving is heel erg mooi. Camping ligt direct aan de zee maar je zit binnen no time ook midden in de bergen. Anderhalf uur met de auto van Barcelona af. In die hoek zitten heel erg veel campings op vrij korte afstand van elkaar. Ik weet niet of dat te ver naar het zuiden is, maar bet is wel heel mooi!
Thanks voor je reactie!
Klopt, dat van de bieb had ik ook al gehoord van mijn ouders, dus ik zal morgenmiddag gelijk eens eventjes kijken!

Mmmh, Perpignan heb ik wel meer over gehoord, maar dat ligt echt tegen Andorra en Spanje aan volgens mij. Ik weet niet of dat te ver is, zal het eens voorstellen aan m'n vriend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Vakantiewerk in frankrijk
danielclement92
1 17-02-2012 01:48
Werk, Geld & Recht Werken op een camping in het buitenland.
Verwijderd
5 02-11-2011 09:40
Werk, Geld & Recht Campingwerk in het buitenland
Aragorn
6 27-10-2010 08:10
Liefde & Relatie Help! Probleem ivm ex in Frankrijk en nieuwe vriendin.
:P
10 07-12-2003 21:28
Levensbeschouwing & Filosofie Zwanger van een zwaar gehandicapt kind
Sasbeest
123 15-10-2003 17:10
Werk, Geld & Recht WerkVakantie
KrizzZzZZzzjE :P
5 22-02-2003 18:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.