Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2002, 16:26
diane
Avatar van diane
diane is offline
Hoi
Heb vandaag een rot dag gehad
Eerst ruzie met een vriendin.
Die ik zelf had uitgelokt.
Daarna voor het eerst 6 uur gespijbeld.
Het was niet goed maar moest denken denken en nog meer denken.Ik weet niet meer wie of wat ik ben.Mischien door het naars chool gaan.Mischein wel door wat er gister is gebeurt.In iedergeval weet ik nu dat ik me fijner voel bij paarden dan bij mensen.
Dat wist ik al langer maar nu merkte ik het gelijk .Samen met een ander meisje dat aan het spijbelen was heb ik gepraat en eindelijk kreeg ik erkenning.Ik ben niet de enige met zo'n gedrag .Ik voel me bij haar en bij de paarden op m'n plekkie.Nu alleen morgen weer naar school terwijl ik vandaag heb gespijbelt vanwege mijn gevoel.
Als ik morgen instort wordt het verdacht en wat dan.Ik weet nit of ik naar school wil mischein wil ik alleen maar bij paarden zijn zonder de nare gevoelens.Maar aan de andere kant wil ik ook wel weer leren om later een baan in de paardne te krijgen.Ik struikel nu ook al 3 dagen met mijn slaap als ik 5 uur heb geslapen in die drie dagen is het veel.Hoe kan ik mezelf weer aankijken en mijn probleem erkennen?Want zo loopt het niet goed af .
Sorry voor dit weer zo lange verhaal
__________________
Langs het strand galopperen op een mooi paard is een droom van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2002, 18:48
Butterfly7
Butterfly7 is offline
Heej meisje, k heb toch maar je verhaal gelezen. Tis moeilijk he? Ik weet het... Ik weet niet wat je precies allemaal is overkomen, maar ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen. Mail me als je daar behoefte aan hebt...
heleen_butterfly@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:11
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
hai meissie...

Ik heb oowk maar ff je verhaaltie gelezen, kweet moeilijk wat ik hierop moet zeggen , je hebt er nix aan , maar je weet tog dat er iemand is die aan je denk he...

als je wil kun je me adden in msn of mailen.. If you like to talk.. X Vistikje

MissieMistic@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 19:01
basje!
basje! is offline
Citaat:
Vi$TiKjûHtjûH schreef:


kweet moeilijk wat ik hierop moet zeggen , je hebt er nix aan , maar je weet tog dat er iemand is die aan je denk he...

tja. ehhh. vistik heeft gelijk. maar als ik jouw was zou ik toch maar naar school blijven gaan hoor al is het nu moeil;ijk. lijkt mij nog moeilijker later iets met paarde te gaan doen als je helemaal geen diploma's heb...behalve stallen uitmesten ofsow...nou succes ermee

__________________
live your life de basje!-way!"we can still find them and kill them"...uit de heilige Turner Diaries
Met citaat reageren
Oud 12-01-2002, 15:23
light fighter
light fighter is offline
alleen om de titel al ben ik het gaan lezen.

jij bent ook een mens en ben je belangrijk en je hebt recht op aandacht

groetjes mijn
Met citaat reageren
Oud 14-01-2002, 21:24
nisha
nisha is offline
ik las je verhaal toch maar, sorry
ik heb ook wel zeer zware kut dagen gekent, veel mensen denk ik wel. ik kan je dit zeggen doe lekker wat goed voor jouw voeld. en ga alsjeblieft naar school als je iets gaat ontwijken of negeren gaat het niet weg. naar school moet je ooit weer. ik wens je veel sterkte
__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ei kwijt
Huppeldepups
24 26-06-2011 20:02
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Algemene schoolzaken Dyslexie
Lotte
181 22-08-2004 15:06
Psychologie Ik lig een beetje in de knoop
Eend
26 10-05-2003 13:08
Liefde & Relatie Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal)
U-NiQ
27 23-12-2002 20:13
Psychologie Ik wordt uit elkaar getrokken...Trek het niet meer...
Lindatje
1 21-03-2002 14:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.